Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 255 416
  • 13 719

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
TOJ:n bännit oli ansaitut. Silti miten helvetissä sieltä ei ketään muuta laitettu kesälomille? Yksinkö se siellä väitteli? Aivan käsittämätöntä touhua.

Itse kyllä odotin täysin off-topic kirjoittelusta itselleni bannia, mutta ei sitten. Kyllähän siellä aika meno oli päällä jo ennen TOJ:n tuloa. Mutta onhan se jännää rankoa miestä väärässä osiossa keskustelusta jos vapaalle on kirjoituskielto. Siltikään ei lopullisia kick banneja.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mutta onhan se jännää rankoa miestä väärässä osiossa keskustelusta jos vapaalle on kirjoituskielto. Siltikään ei lopullisia kick banneja.

Olen joskus aikasemminkin tästä kirjoittanut, mutta minusta tälle palstalle ei pitäisi koskaan antaa kenellekkään ikuisia banneja. Jos oletetaan, että tämä on se Suomen johtava jääkiekko-foorumi ja tämän foorumin on tarkoitus olla pystyssä vaikka 20 vuoden päästä, niin onhan se vähän hassua, että 15 vuotiaana vuonna 2015 tehdyt virheet estävät keskusteluun osallistumisen 35-vuotiaan ja mahdollisesti ihmisenä kasvaneen henkilön osallistuminen keskusteluun. Vai onko se nyt niin, että elinkautinen on ihan ansaittu ja itseppä sen homo vitsin heitit silloin pikkupoikana foorumilla ensimmäisenä viestinä ja siitä ulos.

Toki varmaan 20 vuoden päästä uuden käyttäjätunnuksen rekisteröiminen ei oikeasti ole ongelma, mutta se on sääntöjen vastaista (ainakin nykyisten sääntöjen). Itse ehdottaisin tosiaan maksimissaan vuoden tai vaikka kahden pituisia banneja ja jos nyt se homohomohohmoh, vittupaska tai mikä nyt ikinä onkaan bannien syy ollut, niin nopeaanhan sen uuden maksimi bannin lyö. Antaa kaverin rauhoittua ja huomata, ehkä jossain vaiheessa, että jos mielenkiintoa on palstalle kirjotella niin ryhdytään kirjoittamaan asiasta.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
The Original Jagsia provosoidaan jatkuvasti, silloinkin kun on kirjoituskiellossa, mutta silti vain TOJ:ia rangaistaan hänen teksteistään. Olen ennenkin ihmetellyt, että vittuilla saa, mutta siihen ei saa vastata.

Olisi kyllä mukava saada tuosta jotain linjausta... Eihän tuo kyllä mene minkään momentin mukaan että TOJ on ainoa joka tuosta perseilystä saa banaania.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen joskus aikasemminkin tästä kirjoittanut, mutta minusta tälle palstalle ei pitäisi koskaan antaa kenellekkään ikuisia banneja. Jos oletetaan, että tämä on se Suomen johtava jääkiekko-foorumi ja tämän foorumin on tarkoitus olla pystyssä vaikka 20 vuoden päästä, niin onhan se vähän hassua, että 15 vuotiaana vuonna 2015 tehdyt virheet estävät keskusteluun osallistumisen 35-vuotiaan ja mahdollisesti ihmisenä kasvaneen henkilön osallistuminen keskusteluun.
Olen joskus aikaisemminkin kirjoittanut, että on olemassa tapauksia joissa elinikäisen saanut on otettu palstalle takaisin. Eli varmasti kuvaamasi tapaus saa oikeudet takaisin jos todetaan että kypsymistä on tapahtunut.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olen joskus aikaisemminkin kirjoittanut, että on olemassa tapauksia joissa elinikäisen saanut on otettu palstalle takaisin. Eli varmasti kuvaamasi tapaus saa oikeudet takaisin jos todetaan että kypsymistä on tapahtunut.
No tämäkin on aina eteenpäin. Itselleni tulee mieleen ainoastaan yksi tapaus ja siinäkin oli kyse oikeusmurhasta, eikä henkilön henkisestä kypsymisestä. Mutta hyvä, että tuomion muutos on mahdollista. Toki tuo vaikka vuoden maksimi banni varmaan helpottaisi moderaattorien toimintaa. Voin nimittäin kuvitella, että se käden pystyyn nostaminen virheen merkiksi ei ole helppoa moderaattorien puolesta. Lusimalla vuoden ja palaamalla palstalle saataisiin ehkä enempi näitä "vanhoja" kirjoittajia takaisin kirjoitusvahvuuteen kaikessa hiljaisuudessa.
Mutta tämä siis omaa pohdintaa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Toivon mukaan nimimerkki @Beergenheim20 saa bannia. Hän kutsui venäläisiä ja Venäjän kannattajia ali-ihmisiksi.

Paskanmarjat @Beergenheim20 ole kutsunut venäläisiä tai Venäjän kannattajia ali-ihmisiksi, sinun mielesi on vetänyt ko. käyttäjän juttuihin Venäjän kannattajat ja venäläiset mukaan. Hyi sinua ja rasistista mieltäsi kun tuolla tavalla ajattelet venäläisistä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Paskanmarjat @Beergenheim20 ole kutsunut venäläisiä tai Venäjän kannattajia ali-ihmisiksi, sinun mielesi on vetänyt ko. käyttäjän juttuihin Venäjän kannattajat ja venäläiset mukaan. Hyi sinua ja rasistista mieltäsi kun tuolla tavalla ajattelet venäläisistä.

No, raportoin ko. kommentista. Vetäkööt moderaattorit itse siitä johtopäätöksensä.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
No, raportoin ko. kommentista. Vetäkööt moderaattorit itse siitä johtopäätöksensä.

Moderaattoreiden tulkinta ja johtopäätökset eivät kuitenkaan muuta sitä faktaa, että ko. käyttäjä ei kutsunut venäläisiä tai Venäjän kannattajia ali-ihmisiksi. Sen teki sinun rasistinen mielesi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Käsittämätöntä, millaista verbaalikohtelua ryssät täällä saavat. Nyt ihan oikeasti tarkkana noiden juttujen kanssa. Se, että ryssillä valtio on ihan kädestä, ei tarkoita, että ne ihmiset olisivat keskimääräisesti jotenkin huonompia.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nimimerkki jääköön paljastamatta sillä se on moderaattoreiden tiedossa, mutta tällaistakin tekstiä palstalta on saanut lukea viimeksi eilen.

"no, ryssän voitto tästä ei tunnu niin pahalta kun huomenna saadaan nauttia siitä kun Kanada persraiskaa noita ali-ihmisiä.."
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ryssät kuitenkin näyttivät suuruutensa pelin jälkeen. Aivan huikeaa vastustajan ja pelin kunniotusta.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Nimimerkki jääköön paljastamatta sillä se on moderaattoreiden tiedossa, mutta tällaistakin tekstiä palstalta on saanut lukea viimeksi eilen.

"no, ryssän voitto tästä ei tunnu niin pahalta kun huomenna saadaan nauttia siitä kun Kanada persraiskaa noita ali-ihmisiä.."

Eli kommentista raportoitiin? Ja silti ei bännejä. No huh huh. Eipä näy @Beergenheim20 saaneen bänniä myöskään.

Moderaattorit näköjään ovat sitä mieltä, että venäläisiä saa haukkua täällä miten lystää.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko tämä ketju jokin itsemoderoinnin luvattu maa? Siellä on se raportointinappi, jolla voi väärinkirjoituksia ilmoittaa moderaattoreille. Ihme perseilyä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Onko tämä ketju jokin itsemoderoinnin luvattu maa? Siellä on se raportointinappi, jolla voi väärinkirjoituksia ilmoittaa moderaattoreille. Ihme perseilyä.

Raportoitu on, mutta moderaattorit eivät tee mitään. Siksi olenkin päätellyt, että moderaattoreiden mielestä venäläisiä saa parjata miten haluaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raportoitu on, mutta moderaattorit eivät tee mitään. Siksi olenkin päätellyt, että moderaattoreiden mielestä venäläisiä saa parjata miten haluaa.
Moderointitiimillä on viime päivien ajalta varmaan paljon käsiteltävää ja tuomioiden julistaminen kestää.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
"no, ryssän voitto tästä ei tunnu niin pahalta kun huomenna saadaan nauttia siitä kun Kanada persraiskaa noita ali-ihmisiä.."
Tämä se ehkä pahin yli-/alilyönti olikin... Mielenkiinnolla seurataan miten JA:n mode-tiimi linjaa rasistisen vihapuheen? Hypoteesi; Israelin jalkapallo-maajoukkue potkii Suomi-poikaa sukille ja SoMessa räjähtää näiden kisojen kaltainen "whitun jutkut, uuniin s...tana tuollaiset, kaasua kaasua"-paskamyrsky => menisköös olankohautuksella?
 

Nick Neim

Jäsen
Onko varoituksista luovuttu kokonaan? Vai mistä ihmeestä jengi täällä tietää moderaattorien tekemisistä noin tarkasti. En mä ihmettelisi yhtään, jos puhtaalla "taustalla" vetelevä kirjoittaja ei nappaa Jagsin kanssa käydystä väännöstä pelikieltoa, vaan saa sen sijaan huomautuksen/varoituksen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko varoituksista luovuttu kokonaan?
Tuskin, mutta ei sellaisia ehdi miettiä kaiken mouhoamisen keskellä. Sitten jos ja kun seuraava kierros pelikieltoja jaetaan ja sieltä - jumalauta - puuttuu jonkun kirjoittajan nimi, jonka jonkun mielestä olisi siellä pitänyt olla, niin jonkun pikkuhousut repeävät harmistuksesta ja mieliä pahoittuu.

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin TrolliP pahoitti mielensä jostain jonka kuvitteli jonkun toisen kirjoittaneen, vaikka tämä toinen ei sellaista ole kirjoittanut. Jos näin, niin lähtis nyt jo meneen. Toisaalta jokainen viesti tähän ketjuun on tälle apinalle uusi banaani, joten taidan tästä ite lähteä meneen samalla miettien, että onkohan jonkun kutsuminen apinaksi jonkun mielestä vihapuhetta ja/tai rasismia.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Tuskin, mutta ei sellaisia ehdi miettiä kaiken mouhoamisen keskellä. Sitten jos ja kun seuraava kierros pelikieltoja jaetaan ja sieltä - jumalauta - puuttuu jonkun kirjoittajan nimi, jonka jonkun mielestä olisi siellä pitänyt olla, niin jonkun pikkuhousut repeävät harmistuksesta ja mieliä pahoittuu.

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin TrolliP pahoitti mielensä jostain jonka kuvitteli jonkun toisen kirjoittaneen, vaikka tämä toinen ei sellaista ole kirjoittanut. Jos näin, niin lähtis nyt jo meneen. Toisaalta jokainen viesti tähän ketjuun on tälle apinalle uusi banaani, joten taidan tästä ite lähteä meneen samalla miettien, että onkohan jonkun kutsuminen apinaksi jonkun mielestä vihapuhetta ja/tai rasismia.

Minä en pahoittanut mistään mieltä. Mutta täällä mölisevä oikeistolainen roskasakki tuskin tietää mistä termi ali-ihminen tulee.

Toisekseen en ymmärrä selän takana haukkumista, jos haukut minua laittaisit viestin myös minulle tiedoksi.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toisekseen en ymmärrä selän takana haukkumista, jos haukut minua laittaisit viestin myös minulle tiedoksi.

OT, mutta sulla kesti huimat 12 minuuttia ja rapiat saada tuo viesti tiedoksesi, vaikka sinua ei siihen merkittykään...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toisekseen en ymmärrä selän takana haukkumista, jos haukut minua laittaisit viestin myös minulle tiedoksi.

Eipä sulla ihan hirvittävän kauan kestänyt tuota huomata nyttenkään. Toiseksi en edes halua keskustella sellaisen kanssa joka systemaattisesti jättää vastaamatta kysymyksiini. Jos haluat tutkia tätä ajatuspolkua, niin kts. eilinen mm-finaalin seurantaketju.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Eipä sulla ihan hirvittävän kauan kestänyt tuota huomata nyttenkään. Toiseksi en edes halua keskustella sellaisen kanssa joka systemaattisesti jättää vastaamatta kysymyksiini. Jos haluat tutkia tätä ajatuspolkua, niin kts. eilinen mm-finaalin seurantaketju.

Mistäköhän kysymyksistä oli kyse? Kyllä mielestäni vastasin niihin, jotka huomasin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös