MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tiedän kyllä nämä keskustelut, mutta ei kyllä tarvitse osata rakentaa mitään maailmanluokan päättelyketjua arvatakseen tarttuuko noihin viesteihin Siffa vai joku trolli.
Ja tämä oli vain yksi esimerkki, tuota trollien paikalle kalastelua on ihan varmasti esiintynyt muuallakin ja muidenkin toimesta.
No itse asiassa tuolla yksittäisellä kommentilla en kyllä oikeasti ajatellut juuri mitään trolleja paikalle kutsuvani, vähän vinoilua siffalle (hukkaan meni, kun ei ollut palstalla) ja muiden kanssa hämmästelyä siitä, miten Sormusen karsinta meni noinkin heikosti, vaikka karsintarajan nähtyäni jopa kirjoitin, että mahiksia finaaliin voisi sittenkin olla.
MUTTA: sinällään viestisi ja ylös nostamasi esimerkki tämänkin tapauksen kohdalla on hyvä, että se kertoo paljon asenneilmaston muutoksesta tällä palstalla ja miten kireiksi tietyt keskustelut ovat menneet.
erkun fiiliksistä minua kohtaan ei ole hajua, mutta kyllä minä häntä mm. yu-tietäjänä arvoastan ja luen mielellään hänen viestejään, enemmän minua ärsyttää hänessä se, ettei hän koskaan voi myöntää olevansa väärässä tai kirjoittaneensa turhan provokatiivisesti.