Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 513 350
  • 15 308

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Joko Jatkoajan modet ovat entistäkin herkkänahkaisempia (toki vain tietyissä asioissa) tai sitten siellä on uusia vallastaan kiihkoutuneita modeja, mutta tässä on useampiakin pelikieltoja jaettu viime aikoina, joita ei "vanhalla linjalla" edes tutkittu tai ainakaan rangaistu. Sinällään vähän epäreilua, kun sääntömuutoksista ei ole missään tiedotettu, esim. 10 säännön kattavuutta on ilmeisesti laajennettu merkittävästi kerran vihjailut "bussikuskista" (paljastaako tuo edes teoriassa jollekin jonkun henkilön?) tai "Tomi Lämsän sukulaisesta" (onko niitä vain yksi?) tuovat pelikieltoa. Jatkossa ei vissiin voi kirjoittaa yhtään nimeä tai ammattia viesteihin. Toki linja täällä nyt on aina ollut tuollainen Liigan kaltainen "otetaan rike sieltä ja toinen täältä ja jätetään loput viheltämättä", sinällään toki ihan sopiva tälle palstalle. Kymppi sääntö on Jatkoajan ihan oma "kiekko katsomoon" -sääntö, ainoa joka poimitaan joka kerta ja varmuuden vuoksi laitetaan pari kertaa kuussa lapsi pesuveden mukana.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikä tuossa provoaa? Tuo "vassareita" ? En nyt ymmärrä.
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida.
Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.

No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.

Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.

Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.

Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.

Odotan ensimmäistä "salaliitto" hassutteluviestiä. Sellaisetkaan ei ole provoamista :D

edit: Näköjään olikin mennyt jo ohi, se tuli jo.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sä olet muuten keksinyt tämän "kaikki persut on rasisteja -argumentin" ihan itse. OK, en mene vannomaan etteikö joku olisi voinut niin joskus sanoa, mutta ylivoimainen enemmistö on puhunut "isosta" tai "merkittävästä" osasta, ei "kaikista" tai edes "suurimmasta" osasta.

Tästä on sinulle ihan tutkimustietoakin toki tarjottu.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ai taas sinä tulit tänne vääristelemään muiden sanomisia. Näytätkö sen viestin jossa sanotaan että kaikki persut ovat rasisteja.

Ai niin ja kaikki provot eivät mene läpi persuketjussa todisteena esimerkiksi:

Punakynäviesti on saanut punakynää mahdollisen provosoinnin vuoksi. Sen enempää sanottavaa meillä ei ole tässä vaiheessa.

Sen sijaan kommentoimme tätä ketjua. Täällä on taas kerran samat tyypit vänkäämässä keskenään samoja juttuja. Tämä ketju käsittelee moderointia ja siitä saakin mielipidettä antaa. Mutta tässä on taas kerran käymässä sillä tavalla, että kun löylyistä on tultu toisaalle jäähdyttelemään, aletaan tätä ketjua käyttää samojen juttujen jatkopaikkana.

Hoitakaa löylyhuonedebattinne asiaan kuuluvassa osiossa tai vaikka yksityisviesteillä.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Pakko arvostaa Kapteeni Koukun, Copperfieldin ja Jääkaapin viime aikoina saamia portti-/ pelikieltoviestejä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Totta helvetissä! Tiedät vasta sitten eläneesi, kun sinut on haastettu yksityisviestitse painiotteluun Nordikselle!.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Totta helvetissä! Tiedät vasta sitten eläneesi, kun sinut on haastettu yksityisviestitse painiotteluun Nordikselle!.
Kukaan ei ole vielä minua uskaltanut haastaa. Olen oikeastaan vaan kerran yhden käyttäjän kanssa käynyt keskustelua sopivista termeistä, mutta olikin näitä hyviä tyyppejä, eli ei draamaa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Mulle on eräältä jo palstaedesmenneeltä porilaiselta tullut uhkauksia lakituvasta muun muassa. Joskin kun mä alan kunnolla vittuilemaan, niin siinä on Matlockille tarvetta. Itse olen taas pistänyt muutaman pahoitteluviestin, että nyt ei mennyt mulla ihan putkeen, että sori, ollaanks kaverit. Modeilla on välillä asiaa, mutta ei onneksi ihan koko ajan ja asiasta ovat aina sanoneet. En ole järjestelmän uhri, vaikka välillä on siltä tuntunutkin.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.

Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.

Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.
Mihin lasket itsesi boldaamassani kohdassa, joooh, Mensan mittarin rikkonut, kosmopoliitti, viisinkertainenpenalttilainen jne...
Huomaatko, että en mainitse sitä yhden seuran kirosanaa enää sinun kohdalla kun lupasin sen!!

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse sain kesällä jalkapallon EM-kisojen johdosta vihapostia sekä aikoinaan yleisurheilun EM(vai olikohan MM)-kisojen takia kymppipykälää rikottiin yksityisviestitse. Kuitenkaan modet eivät rankkua anna, mikäli kymppipykälää rikotaan yksityisviestillä.

No mutta minäpä vastasin noihin, niin menivät jonnet hiljaisiksi. Vieläkin odottelen perusteluita heiltä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse sain kesällä jalkapallon EM-kisojen johdosta vihapostia sekä aikoinaan yleisurheilun EM(vai olikohan MM)-kisojen takia kymppipykälää rikottiin yksityisviestitse. Kuitenkaan modet eivät rankkua anna, mikäli kymppipykälää rikotaan yksityisviestillä.

No mutta minäpä vastasin noihin, niin menivät jonnet hiljaisiksi. Vieläkin odottelen perusteluita heiltä.
Ihanaa, sana perustele on tullut takaisin!!

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ainakin yrityksiä on nähty. Suosikkejani on SaiPan kannattajalta tullut lyhyt ja ytimekäs "HV!" (asiayhteydestä päättelin, että tämä ei ollut lyhenne sanoista Hyvä veli) ja IFK-fanioletetulta tullut "PYYDÄ KIRJOITUSTASI ANTEEKSI,tai vaikene iäksi". En pyytänyt pelitilanneanalyysiäni silloin anteeksi ja olen myös vaiennut kyseisestä asiasta iäksi, kun en muista mihin se liittyi.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mä olen joskus saanut yksityisviestin, missä kehuttiin Klaeboa, että kuinka komea on ja se johtuu siitä, että Klaebo syö niin kuin urheilijat. Iivo syö paskaa.
Sen tai samansisältöisen viestin taisivat saada kaikki vähänkään enemmän hiihtourheiluketjuun kirjoittaneet.

Toinen keneltä olen saanut erikoisia yksityisviestejä on eräs, löylyhuoneesta poistettu ja sen myötä lähes koko muultakin palstalta poistunut persoona. Vielä alkuvuodesta hän luuli "asuvansa" ihoni alla, jos asia näin on, niin sitten meillä on hieman erävät käsitykset ihon alla olemisesta.

Toki jokainenhan on täällä vapaa toimimaan omalla valitsemallaan tyylillään, oli se sitten minkälainen tahansa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Yksityisviestejä saa näköjään julkaista, kunhan kertoo kierrellen. Vaan auta armias niitä ikuisia arpia, jos joku onneton puhuu voissa paistetuista, oli asiayhteys sitten terroristivaltion hyökkäyssota tai kuopiolainen muikkuravintola.

Ei siinäkään mitään provoamista varmaan olisi, kun menisi jonkun seuran palstalle jonkun pahoinpitelyuutisen jälkeen kyselemään, että kuka teistä piip kaupungin asukkaista on hakannut muijansa?
Meneekö se oikein, jos kysyy, että ketkä teistä porilaisista on hakannut muijansa? Vai miten taipuu ketä monikkoon?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy