Yleensä jos olet saanut neljä bannia löylyn puolelle, viimeistään viidennestä laitetaan pihalle. 1 viikko -> 2 viikkoa -> 1kk -> 3kk -> exit. Selkeä johdonmukaisuus pelikielloissa on ollut, kun rikoksen uusijoille annetaan isompaa kakkua.
Tämän kyseisen nimimerkin kohdalla en kuitenkaan henkeä pidättelisi sitä odotellessa.
Ei se aina ole noin looginen. Minä olen palstaurani aikana istunut kahteen kertaan viikon pelikiellon (molemmat toki löylyn tapahtumista), ja nyt sitten päjähti suoraan 3kk banni löylyhuoneeseen. Syynä kuulemma riitaa haastava kirjoitustyyli. No, ei se näköjään ainakaan Israel-ketjussa ole mikään syy bannata ihmisiä.
En minä sitä kiistäkään, etteikö omassa tyylissä olisikin parantamisen varaa, mutta aika erikoista toisinkohtelua kyllä havaittavissa tuossa Israel-keskustelussa. Tulee lonkilta mieleen toinenkin sivuston taustavoimissa häärivä nimimerkki, jonka kanssa olen ollut usein napit vastakkain, joka myös tuntuu pääsevän aika usein melko helpolla mode-setien käsittelyssä. Jos sinne siis koskaan edes joutuu.