Höpö-höpö. Pelikieltojen lukumäärä on ihan lillukanvarsi, jos palstapoistoja tulee. Ei sultakaan oteta korttia pois, jos nyt vaikka viidentoista vuoden aikana otat parkkisakon, ajat selfie-kameraan kuuden vuoden päästä, otat toisen parkkisakon 10 vuoden päästä ja sitten tänään ajat uudelleen tutkaan lievällä ylinopeudella. Se poisto tulee siitä, jos yksinkertaisesti lähdet joka kerta laukalle tai ajat jotain ihmeellistä agendaa. Näin ainakin sen perusteella, mitä olen itse noita pelikieltoilmoituksia katsellut ns. taparikollisten kohdalla.Yleensä jos olet saanut neljä bannia löylyn puolelle, viimeistään viidennestä laitetaan pihalle. 1 viikko -> 2 viikkoa -> 1kk -> 3kk -> exit. Selkeä johdonmukaisuus pelikielloissa on ollut, kun rikoksen uusijoille annetaan isompaa kakkua.
Tämän kyseisen nimimerkin kohdalla en kuitenkaan henkeä pidättelisi sitä odotellessa.
Ja siitä olen aika saletti, että ennen isoa kakkua käydään pieni puhuttelu, että jos tyyli ei muutu, seuraavaksi napsahtaa. Harvakseltaan törttöillessä rangaistukset ovat lievempiä. Jos eivät olisi, tätäkään viestiä ei olisi olemassa.