Kiitokset lainaajille (itse kun en pysty).
Se pointti edelleenkin oli; lisää oikeuksia poliisille lainrikkojia kohtaan. Jos niitä oikeuksia lisätään, lisääntyy myös toki samalla nuo mahdolliset "pään kolahtamiset rotvalliin". Ihan samalla lailla voi toivoa taklauksia naisten jääkiekkoon -> varmasti päävammat lisääntyisivät. Ei varmaan silti ole kenenkään mielestä väkivaltafantasiointia, jos on sitä mieltä, että naistenkin peleissä voisi sallia taklaukset?
En minä halua, että poliisi hakkaa kenenkään päätä katukiveykseen tai mihinkään muuhunkaan. En minä halua, että kukaan hakkaa kenenkään päätä katukiveykseen. Näköjään moni (mukaanlukien moderaattorit) on kivasti oikolukenut tuosta viestistä vain sen katukiveys-kohdan, ja jättänyt iloisesti sisäistämättä sen koko viestin pointin. Ei siinä, selvemmin olisin toki voinut itsekin kirjoittaa, mutta henkilökohtaisesti pidän melko tylynä seurauksena kolmen kuukauden porttikieltoa tuosta...
"Tom Wilson taklasi sääntöjen vastaisesti vastustajan laitaan, niin että kaveri sai aivotärähdyksen. Voi kun Auston Matthewskin uskaltaisi taklata samalla lailla vastustajaa kuin Wilson". Ei kai tuo lause sisällä loukkaantumistoivetta, vaan pelkästään sen, että AM taklaisi (enemmän ja) tylymmin? (Toki, tässä esimerkissä sääntöjen vastaisesti, mutta kuitenkin)