Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 299 960
  • 13 957

444

Jäsen
Lopetitko itse omilla aivoilla tehdyt päätökset viestien tasosta, kun tykkäykset lisättiin palstalle? En oikein ymmärrä tätä logiikkaa.

Itse koen, että tykkäykset keskimäärin parantavat palstan tasoa, koska niistä välitetään. Aivottomat paskaviestit eivät tykkäyksiä saa.
Mä en ainakaan ole käyttänyt omia aivojani palstalla ikinä, vaan menen täysin lampaana paimenkoirien ohjaamana.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tässä pari pelikieltoa kärsineenä odottelen hiukan millainen linjaus on tiettyyn puolueeseen kohdistuvan kirjoittelun suhteen, vai onko tämäkin asia tasapuolinen vain yhteen suuntaan...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jep. Rasittavaa tämä jatkuva vihjailu, mitä osa porukasta harrastaa.

Sanokaa suoraan mistä puhutte, mihin ketjuun tai käyttäjiin mahdollisesti liittyy. Ei täällä tarvitse kierrellä ja kaarrella, vaan asioista voi puhua ihan suoraan.
Vitun kommunistit! Vitun natsit!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Lopetitko itse omilla aivoilla tehdyt päätökset viestien tasosta, kun tykkäykset lisättiin palstalle? En oikein ymmärrä tätä logiikkaa.

Itse koen, että tykkäykset keskimäärin parantavat palstan tasoa, koska niistä välitetään. Aivottomat paskaviestit eivät tykkäyksiä saa.
Mä oon vähän katkera ku en edelleenkään ole päässyt päivän tai viikon top-listalle vaikka olen niin hauska ja fiksu.
 

redpecka

Jäsen
Mä oon vähän katkera ku en edelleenkään ole päässyt päivän tai viikon top-listalle vaikka olen niin hauska ja fiksu.
Kirjoitat ilmeisesti aina väärään aikaan. Paras hetki on kuun ekana päivänä tai kun viikko vaihtuu, vähän puolen yön jälkeen. Minä kirjoitan aina silloin jonkun kymmenisen viestiä ja sitten päivitän etusivua herkeemättä josko tulisi jostain joku tykkäys ja näkyisin top-listalla. Sitten vain filmi kameraan ja räps - filmi kehitettäväksi, kuva kehystettäväksi ja koko komeus tohon seinälle.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kirjoitat ilmeisesti aina väärään aikaan. Paras hetki on kuun ekana päivänä tai kun viikko vaihtuu, vähän puolen yön jälkeen. Minä kirjoitan aina silloin jonkun kymmenisen viestiä ja sitten päivitän etusivua herkeemättä josko tulisi jostain joku tykkäys ja näkyisin top-listalla. Sitten vain filmi kameraan ja räps - filmi kehitettäväksi, kuva kehystettäväksi ja koko komeus tohon seinälle.

Minulla on niin huono foorumi-itsetunto, että otan kuvia muiden satoja tykkäyksiä saaneista postauksista, mutta laitan ne omalle seinälle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minulla on niin huono foorumi-itsetunto, että otan kuvia muiden satoja tykkäyksiä saaneista postauksista, mutta laitan ne omalle seinälle.
Voin myydä sinulle tykkäyksiä asevelihintaan, nimimerkillä helvetisti tykkäyksiä aikana, jolloin kakkostykkäyksiä ei laskettu
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Toivo ensi kauden pilaavaa loukkaantumista -> 2kk pelikielto.
Toivo ruumiita -> viikon pelikielto.

Ei mahdu mun oikeustajuun, vaikka kuinka toisella olisi historiaa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Miten ne tykkäykset viestin paskuuteen vaikuttaa? Kyllä paska viesti on edelleen paska vaikka sitä voisi peukuttaakin.
Lopetitko itse omilla aivoilla tehdyt päätökset viestien tasosta, kun tykkäykset lisättiin palstalle? En oikein ymmärrä tätä logiikkaa.

Itse koen, että tykkäykset keskimäärin parantavat palstan tasoa, koska niistä välitetään. Aivottomat paskaviestit eivät tykkäyksiä saa.
Olette oikeassa. Ei mitään muistikuvaa tuosta lainaamastanne viestistä, silloin saattoi olla joku heikko hetki kun finaalia odotteli väsyneenä.. Mut ei mitään, eteenpäin ja kiitos palautteesta, joskus voisi miettiä ennen viestin lähettämistä, varsinkin jos sen mun tapaan laittaa vielä väärään ketjuun.
 

redpecka

Jäsen
Pelikieltoilmoitukset ovat kyllä hyviä kun niiden kautta saa otettua pienet tyypit parhaista paloista politiikkakeskusteluista. Ensin toteaa että hei, nyt on hulvatonta menoa - pitäisi lukea useammin näitä. Sitten sivun verran lukeneena, suupielet laskeutuneena, muistaa että ai niin, ei tätä kuraa pysty ja tulee jopa surullinen olo ja silmät jää harittamaan puoleksi tunniksi seinään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelikieltoilmoitukset ovat kyllä hyviä kun niiden kautta saa otettua pienet tyypit parhaista paloista politiikkakeskusteluista. Ensin toteaa että hei, nyt on hulvatonta menoa - pitäisi lukea useammin näitä. Sitten sivun verran lukeneena, suupielet laskeutuneena, muistaa että ai niin, ei tätä kuraa pysty ja tulee jopa surullinen olo ja silmät jää harittamaan puoleksi tunniksi seinään.
Joo vähän sama. Tosin mä karkaan sieltä pois niin nopeasti, ettei ne ehdi juurikaan vaikuttamaan.

Yleensä pystyy lukemaan niitä keskusteluita alle minuutin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viihdyttäviä pelikieltoja. Varsinkin tuo viimeisenä ilmoitettu kymppipykälä oli yksi parhaita koskaan.
Mua jää aina vähän mietityttämään, että luuleeko nämä tietoisesti kymppisääntöä rikkovat kaverit, että modet katsoo sormien läpi, jos kertoo rikkovansa sääntöä tietoisesti?

Kun jotenkin kuitenkin ajattelisin, että eivät välttämättä halua sitä kuukauden pelikieltoa, mikä noista suurella varmuudella aina pamahtaa.

Tämä kymppisäännön rikkoja oli kyllä viihdyttävä tapaus.
 

axe

Jäsen
Parin päivän päästä postaaja B, E, F, I, J, K ja L saavat erinäköisiä sanktioita. Postaaja M tulee Moderaattori-ketjuun kertomaan, kuinka kaikki tuomiot meni hyvin ja olisi voinut enemmänkin pelikieltoja napsahtaa.
Mulla on erinomainen arvaus Postaaja M:n nimimerkkihenkilöllisyydestä. En tokikaan tohdi edes vihjata sen tarkemmin, etten vahingossa tulisi rikkoneeksi yhtä aivan erinomaista sääntöpykälää, jonka äärettömän tiukka valvonta ja sanktioiminen on paitsi tätä palstaa myös koko yhteiskuntaa koossa pitävä liima. Todettakoon, että tunnistan kyllä, että moderaattorit tunnistavat viestit kyllä huumoriksi, mutta kuten he ovat moneen kertaan todenneet (ja säännöissäkin se mainitaan), suhtaudutaan myös huumoriheittoihin tiukasti ja niistäkin annetaan hyvin usein pelikieltoa. Niin kuin pitääkin, sanoisi selostajalegendakin!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jaahas, näköjään kaukosäädin sit isoista ovista kans pihalle. Eipä lopulta yllättävää tässäkään.
Taitaa toinen Mansen symppis teidän leiristä seurata pian perässä, jos/kun meno jatkuu samanlaisena.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivo ensi kauden pilaavaa loukkaantumista -> 2kk pelikielto.
Toivo ruumiita -> viikon pelikielto.
Toivo liikennettä estävien mielenosoittajien poistamista voimakeinoin = 3kk pelikielto
Tuo oli hyvä esimerkki siitä miten cancelointi Jatkoajassa toimii. Voin vaan kuvitella sitä raporttien määrä, joka tuosta viestistä on lähtenyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös