Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 254 807
  • 13 719

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
On ollut viimeisen kuukauden-pari pilli herkässä meidän joukkueelle. Isoa ja pienempää rankkua tulee jokaisesta pienemmästäkin vastaprovosta, joita menee toiseen suuntaan aina ensin tusina läpi. Välillä näön vuoksi vihelletään toiseen suuntaan, kun joku huorittelee valtiovarainministeriä tai heittelee lestadiolaisista insestiraiskausläppää, mutta silloinkin se on korkeintaan viikko jos sitäkään. Hävetkää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tunnen teidän tuskan ja nautin siitä :P
Saa antaa provosta penalttia.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä olisi kannattanut jättää ainakin "sairas", "perverssi" ja "väkivalta" pois kuvatessaan tavallisia kadulla käveleviä ihmisiä.
Ellei se ole persu. Heistä kun näemmä saa täällä heittää mitä tahansa yleistävää törkeän luokituksen herjaamista ilman rangaistuksia. Tuo koko hallitusketju on annettu mennä "liberaalien" pahan olon rinkirunkkaukseksi. Samat nimimerkit jotka vielä hetki sitten jaksoivat valittaa keskustelun tasosta.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
On ollut viimeisen kuukauden-pari pilli herkässä meidän joukkueelle. Isoa ja pienempää rankkua tulee jokaisesta pienemmästäkin vastaprovosta, joita menee toiseen suuntaan aina ensin tusina läpi. Välillä näön vuoksi vihelletään toiseen suuntaan, kun joku huorittelee valtiovarainministeriä tai heittelee lestadiolaisista insestiraiskausläppää, mutta silloinkin se on korkeintaan viikko jos sitäkään. Hävetkää.
Ehdotan, että tehdään samanlainen venäläisboteilla kuorrutettu ”Purra” -addressi ja lähetetään se kotkanpesään Fredrikinkatu 47. Team Moderators vaihtoon!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ellei se ole persu. Heistä kun näemmä saa täällä heittää mitä tahansa yleistävää törkeän luokituksen herjaamista ilman rangaistuksia. Tuo koko hallitusketju on annettu mennä "liberaalien" pahan olon rinkirunkkaukseksi. Samat nimimerkit jotka vielä hetki sitten jaksoivat valittaa keskustelun tasosta.

Voisitko linkittää muutaman esimerkin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisitko linkittää muutaman esimerkin.
Olen puhelimen varassa, mutta tässä nyt yksi esimerkki eiliseltä. Melko rakentavaa. Uskallan väittää, että mistä muusta henkilöstä tai ryhmästä kuin persuista näin kirjoittamalla olisi tullut kunnon sanktiot.
Itselle täysi mysteeri on ettei persuista löydy parempia henkilöitä vastuullisiin tehtäviin. Jos rahaministeri paikalle on pakko istuttaa norsunvittua muistuttava rasisti blondi ja muille palleille vaan natseja niin jotain on puolueessa pielessä. Hallituksen ei kuulu hajota ennen kuin ovat edes alkuun päässeet mutta eikö tosiaan löydy henkilöitä jotka eivät ole näitä mätisäkkejä jotka tunnistaa ihmisiksi vain hengitys höyryksi talvella
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olen puhelimen varassa, mutta tässä nyt yksi esimerkki eiliseltä. Melko rakentavaa. Uskallan väittää, että mistä muusta henkilöstä tai ryhmästä kuin persuista näin kirjoittamalla olisi tullut kunnon sanktiot.
Aika lukukelvotonhan tuosta ketjusta on tullut. Kuorossa huudetaan sivu sivun perään natsia, vaikka suurin osa ei näytä edes auttavasti ymmärtävän natsi-sanan merkitystä. Mutta nää on näitä ja näillä mennään.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Aika lukukelvotonhan tuosta ketjusta on tullut. Kuorossa huudetaan sivu sivun perään natsia, vaikka suurin osa ei näytä edes auttavasti ymmärtävän natsi-sanan merkitystä. Mutta nää on näitä ja näillä mennään.
Näin on. Ja vielä vähemmän tekee mieli kirjoittaa tuonne yhtään mitään, vaikka sanottavaa olisikin. Jos satut kirjoittamaan jotain nykyhallitusta puolustavaa tekstiä, niin siellä on pienellä viiveellä n. 5-10 toisen laidan (äänekkäintä) kirjoittajaa haukkumassa Persuksi/natsiksi jne. riippumatta siitä pitääkö se alkuunkaan paikkansa. Jos on näkemyseroja, niin niitä silloin on ja piste. Ei ne vittuilemalla/provosoimalla häviä mihinkään.

Mutta, kuten sanoit, nää on näitä värilasijuttuja ja näillä mennään.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin on. Ja vielä vähemmän tekee mieli kirjoittaa tuonne yhtään mitään, vaikka sanottavaa olisikin. Jos satut kirjoittamaan jotain nykyhallitusta puolustavaa tekstiä, niin siellä on pienellä viiveellä n. 5-10 toisen laidan (äänekkäintä) kirjoitttajaa haukkumassa Persuksi/natsiksi jne.
Ihan samoin siellä viimevuonna oltiin haukkumassa kommariksi jos kehtasi ottaa toisen kannan niihin jauhojengi-keskusteluihin... Vähänkin jos joku esitti yhtään puolustavaa vallitsevaan näkökantaan nähden, seurauksena oli kohtuullinen paskamyrsky ja usean kirjoittajan toimesta. Mikään ei siis ole muuttunut. Ainoastaan se kummalta reunalta sitä asiaa katsoo... Eli se polarisaatio näkyy ikävällä tavalla näissä keskusteluissa myös täällä, ja kummaltakin puolelta rajalinjoja. Eikä se ole pelkästään hyvä asia...
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ihan samoin siellä viimevuonna oltiin haukkumassa kommariksi jos kehtasi ottaa toisen kannan niihin jauhojengi-keskusteluihin... Vähänkin jos joku esitti yhtään puolustavaa vallitsevaan näkökantaan nähden, seurauksena oli kohtuullinen paskamyrsky ja usean kirjoittajan toimesta. Mikään ei siis ole muuttunut. Ainoastaan se kummalta reunalta sitä asiaa katsoo... Eli se polarisaatio näkyy ikävällä tavalla näissä keskusteluissa myös täällä, ja kummaltakin puolelta rajalinjoja. Eikä se ole pelkästään hyvä asia...
Näinhän se meni, en minä sitä kiellä. Olin itsekin siellä mukana "keskustelemassa". Se on myöskin ihan tosi, että tämä kansa on nyt jaettu valitettavan tehokkaasti kahteen vastakkaiseen leiriin. Tähän kahtiajakoon kyllä käytännössä kaikki puolueet ovat syyllisiä. Toiset enemmän ja toiset vähemmän, sen enempää ketään mainiten.
 
Viimeksi muokattu:

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
On ollut viimeisen kuukauden-pari pilli herkässä meidän joukkueelle. Isoa ja pienempää rankkua tulee jokaisesta pienemmästäkin vastaprovosta, joita menee toiseen suuntaan aina ensin tusina läpi. Välillä näön vuoksi vihelletään toiseen suuntaan, kun joku huorittelee valtiovarainministeriä tai heittelee lestadiolaisista insestiraiskausläppää, mutta silloinkin se on korkeintaan viikko jos sitäkään. Hävetkää.

On se rankkaa olla "meidän joukkueessa".

Voimia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä vaan niin haluaisin aina nähdä esimerkkejä enemmän näistä viesteistä kun toista ”joukkuetta” kuulemma sorretaan. Kuva liittyy keskusteluun.
 

Liitteet

  • IMG_3420.png
    IMG_3420.png
    14,7 KB · kertaa luettu: 308
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Jos satut kirjoittamaan jotain nykyhallitusta puolustavaa tekstiä, niin siellä on pienellä viiveellä n. 5-10 toisen laidan (äänekkäintä) kirjoittajaa haukkumassa Persuksi/natsiksi jne. riippumatta siitä pitääkö se alkuunkaan paikkansa.
Itse seuraan tällä hetkellä hallitusketjua varsin tiiviisti, enkä ole kertaakaan törmännyt tällaiseen tilanteeseen. Hyvinhän tuolla on keskustelu pysynyt asiallisena ja välillä tuntuu, että mielikuvaa "syvästä kahtiajaosta" luodaan vähän heppoisin perustein. Palstan sääntöjä rikkovat ovat saaneet pelikieltoa "puolestaan" riippumatta, vaikka itse niputtaisin asialliseen käytökseen kykenemättömät omaan erityisleiriinsä, jolla ei ole tekemistä sen kanssa, mitä mieltä on nykyhallituksesta.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Olen puhelimen varassa, mutta tässä nyt yksi esimerkki eiliseltä. Melko rakentavaa. Uskallan väittää, että mistä muusta henkilöstä tai ryhmästä kuin persuista näin kirjoittamalla olisi tullut kunnon sanktiot.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse seuraan tällä hetkellä hallitusketjua varsin tiiviisti, enkä ole kertaakaan törmännyt tällaiseen tilanteeseen. Hyvinhän tuolla on keskustelu pysynyt asiallisena ja välillä tuntuu, että mielikuvaa "syvästä kahtiajaosta" luodaan vähän heppoisin perustein. Palstan sääntöjä rikkovat ovat saaneet pelikieltoa "puolestaan" riippumatta, vaikka itse niputtaisin asialliseen käytökseen kykenemättömät omaan erityisleiriinsä, jolla ei ole tekemistä sen kanssa, mitä mieltä on nykyhallituksesta.
Jep. Hallitusketju on nimenomaan esimerkki siitä, että leirejä on ~aina enemmän. Tuoreiden tapahtumien myötä Orpoon pettyneet kokoomuslaiset ovat yksi esimerkki siitä. Jos alkaa siitä syystä niputtaa tätä porukkaa vasemmistoliittoon, on aika miettiä uudestaan.

Palstan kuuluisat varjomodet voisivat ehkä kommentoida tätä parhaiten.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ihan samoin siellä viimevuonna oltiin haukkumassa kommariksi jos kehtasi ottaa toisen kannan niihin jauhojengi-keskusteluihin... Vähänkin jos joku esitti yhtään puolustavaa vallitsevaan näkökantaan nähden, seurauksena oli kohtuullinen paskamyrsky ja usean kirjoittajan toimesta. Mikään ei siis ole muuttunut. Ainoastaan se kummalta reunalta sitä asiaa katsoo... Eli se polarisaatio näkyy ikävällä tavalla näissä keskusteluissa myös täällä, ja kummaltakin puolelta rajalinjoja. Eikä se ole pelkästään hyvä asia...
Kun tällaisella palstalla kirjoitellaan niin mielipiteet esitetään puolin ja toisin kärjekkäästi. Uskon, että jos oltaisiin tällä samalla porukalla naamakkain baarissa juttelemassa niin mielipiteiden vaihto olisi paljon sopuisampaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun tällaisella palstalla kirjoitellaan niin mielipiteet esitetään puolin ja toisin kärjekkäästi. Uskon, että jos oltaisiin tällä samalla porukalla naamakkain baarissa juttelemassa niin mielipiteiden vaihto olisi paljon sopuisampaa.

Charles Bukowski sopii tähänkin mainiosti:
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
On jännä, niin täällä palstalla kuin oikeassakin elämässa, että miten kaksipuolinen asia se sanan- ja mielipiteenvapaus onkaan. Kaikilla saa olla oma mielipide, ja kaikkien mielipidettä suvaitaan, kunhan se on sama kuin modeilla. Kunhan sinä vain olet samaa mieltä modejen kanssa, niin kirjoita mitä lystäät.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
On jännä, niin täällä palstalla kuin oikeassakin elämässa, että miten kaksipuolinen asia se sanan- ja mielipiteenvapaus onkaan. Kaikilla saa olla oma mielipide, ja kaikkien mielipidettä suvaitaan, kunhan se on sama kuin modeilla. Kunhan sinä vain olet samaa mieltä modejen kanssa, niin kirjoita mitä lystäät.

Mistä sä olet ollut eri mieltä ja saanut siitä bannia? Tai edes joku.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun tällaisella palstalla kirjoitellaan niin mielipiteet esitetään puolin ja toisin kärjekkäästi. Uskon, että jos oltaisiin tällä samalla porukalla naamakkain baarissa juttelemassa niin mielipiteiden vaihto olisi paljon sopuisampaa.
Mä olen aina haaveillut, että työelämässä saisi roastata muita ihan vapaasti kuten tässä sketsissä:



Mielestäni tällä palstalla kirjoitetaan melko kärkkäästi, mutta yleensä ihan asiallisesti. Tokihan kun liikutaan niillä rajoilla, niin joskus menee yli. Esimerkiksi pedofiiliksi nimittäminen menee selvästi yli ja saattaisi johtaa rikostuomioonkin. Siitä taisi banaania tullakin.

Kommunistithan pitävät kommunisti-termiä positiivisena asiana eivätkä liitä sitä Stalinin vainoihin, koska Neuvostoliitossa ei kuulemma oikeaa kommunismia ollut. Tokihan siitä saattaa joku loukkaantuakin. Varmaan natsi-termistäkin jotkut pitävät, mutta rasisti ja natsi tarkoittavat kuitenkin eri asioita. Natsithan esimerkiksi kaveerasivat muslimien kanssa, koska heille juutalaisethan olivat yhteinen vihollinen. Nämä "persunatsithan" toimivat päinvastoin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On jännä, niin täällä palstalla kuin oikeassakin elämässa, että miten kaksipuolinen asia se sanan- ja mielipiteenvapaus onkaan. Kaikilla saa olla oma mielipide, ja kaikkien mielipidettä suvaitaan, kunhan se on sama kuin modeilla. Kunhan sinä vain olet samaa mieltä modejen kanssa, niin kirjoita mitä lystäät.

Lähtökohtaisesti saakin olla jos pysytään aiheessa eikä mennä ylilyönteihin. Jos esim v-sanaa käyttää kerran niin siitä ei pääse jäähylle. Mutta mikäli se on lähes joka viestissä niin jäähyä tulee.

Sama on loputtomassa jankkaamisessa josta näkyy selkeästi se ettei päätöstä tule ja tätä harrastaa parikin tunnettua nimimerkkiä täällä jotka eivät tajua kuinka rasittavaa se on.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olipas hyvä ja toivottu tuo modejen uusi linjaus Löylyhuoneen puolelle. Toivottavasti keskustelu varsinkin politiikkaa käsittelevissä ketjuissa siistiytyy. Paljonhan siellä on asiallistakin mielipiteidenvaihtoa, mutta liian usein se hukkuu turhan jankkauksen, henkilökohtaisuuksiin menemisen sekä itse ketjuun liittymättömien viestien sekaan.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toivottavasti persujen vuoden 2017 puoluekokous saadaan käsiteltyä loppuun ennen kuin uudet sanktiointikäytännöt astuvat voimaan. On se meinaan niin perskuleen kiinnostava juttu!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Minä olen minä ja minulla on mielipiteeni. Jos ne ovat liian roiseja, tai radikaaleja, niin ei pitäisi perustaa tällaisia keskustelupalstoja. Minä seison kyllä omien kirjoitusteni takana, tai edessä, useimmiten sivussa. En näe, että minun asemassani olevalla miehellä olisi aikaa muokata omaa kirjoitustyyliään. Kyllä se on moderaattoreiden ja ylläpidon tehtävä muokata palstaa. Siinä kuitenkin voittaa kaikki. Palsta muuttuu mielenkiintoisemmaksi, kun minua ei turhaan istuteta jäähypenkillä. Nyt näyttää siltä, että Löylyhuone on jokin turkkilainen höyryhuone, tai korkeintaan infrapuna"sauna". Silloin kun saunotaan, niin voi siirtyä alalauteille, jos ei kestä löylyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös