Tästä kaikesta erittäin samaa mieltä. Tällä palstalla on henkilö jolla on vielä muutama vuosi ennen aikuisikää eikä kukaan ole edes epäillyt mitään hänen iästään, koska hän kirjoittaa ihan kuin kypsä aikuinen. Mitäköhän hänellä on annettavana silloin kun aivot ovat täysin kehittyneet?Itseäni häiritsee onelinereita huomattavasti enemmän nämä jatkuvasti toisia provosoivat kirjoittajat. Mieluummin luen neutraaleja lyhyitä viestejä kuin pitkiä haukkumisia ja vuodatuksia ja itsensä toistamista. Nuorella (muistaakseni mainitsi olevansa reilusti alaikäinen) kaverilla on vielä mahdollisuus kehittyä kirjoittajana, toisin kun näillä vuosia samalla levyn uralla jauhaneilla janareilla.
Minä itsekin lukeudun erittäin isoon vähemmistöön täällä eli alaikäisiin kirjoittajiin, ja Cappen lähtöpassit olivat minulle erittäin iso kysymysmerkki. Hänellä olisi ollut niin paljon enemmän annettavaa kuin joillain joitten nimimerkit ovat minua vanhempia mutta silti tuntuvat vain vittuilevan kaikille ja levittävän omia ideologioitaan jotka eivät ole enää nykypäivän yhteiskunnassa lähelläkään moraalisia tai hyväksyttäviä.
Mitä Cappen kirjoitustyyliin tulee niin lyhyitä viestejä toki, mutta suurin osahan niistä tuntui löytävän tiensä otteluseurantaan. Kyllä olen häneltä nähnyt hyviä ja analysoivia tekstejä yleisellä puolella. Kuitenkin jos tästä on noottia jaeltu ja annettu huomautuksia eikä homma muuttunut niin siinä tapauksessa ymmärrän tämän jotenkin mutta herranjestas. Kai kaverille voi antaa toisen mahdollisuuden niin kuin schollille?