Jack DiBiase
Jäsen
Oli aika väsynyt yritys. Sitä paitsi varmaan kannattaisi ajoittaa nämä aamupäivään.
Sain tänään rikepisteen moderaattoreilta, syynä jotakuinkin provokatiivinen käyttäytyminen. Tuli varmasti aiheesta ja jatkossa aion olla tarkempi kirjoituksieni suhteen. Jos jotakin keskusteluissa arvostan niin nimenomaan moderaattorien työtä - olen aina kertonut itselleni että minä en saa olla henkilö joka heitä työllistää. Rikepisteen merkitys on itselleni suuri: olen ollut jatkoajalla kirjoittelijana reilut 14 vuotta ja lähettänyt runsaat 4000 viestiä. Ellen väärin muista, huomautus oli minulle kaikkiaan toinen, ensimmäisen sain kun olin laittanut viestiini linkin jonka sisällön olin korvannut numerolla 1 tms joten pelkkää viestiä lukien ei voinut tietää mitä linkissä on. Tämä oli foorumin säännöissä kiellettyä mutten ollut huomannut asiaa.
Sama. Ensin olin että mitä helv... mutta kun klikkasin linkkiä hauska pila paljastuiHieno aprillipila @Moderaattorit tuolla pelikielto-osiossa. Meni hetki ennenkuin tajusin.
Luin kyseisen viestin noin 30 kertaa, enkä ole vieläkään ihan varma, että mitä Niilo yritti siinä sanoa. Noin epäselvästä viestistä sietääkin saada kakkua, olipa viestin alkuperäinen tarkoitus ihan mikä tahansa.Nyt kyllä meni tuo @Niilo :n pelikielto vähän erikoisesti. Mielestäni hän ei arvuutellut kenenkään henkilöllisyyttä, vaan "tamimaisesti" matkien vastasi siihen kysymykseen että Sari Sirkiä-Jarva oli se "Tamin kaveri". Toki koska siinä käytettiin tamimaisesti huonoa kirjoitusasua niin kai tuon joku tulkitsee kymppipykälän rikkomiseksikin, mutta tuskin siitä oli kyse tässä.
Tällaisen palautteen antaminen tuskin johtaa mihinkään, koska edes modet eivät välttämättä tiedä mistä puhut. Laita nyt ihmeessä koko keissi tiskiin, jos joku ihmetyttää, äläkä heitä epämääräisiä kommentteja ilman kontekstia.Flamettaminen ja jatkuva itsemoderointi eivät siis ole palstalla edes rikepisteen arvoisia. Hyvä tietää.
Siitä on rapsattu jo heitä. Siksi ihmettelin, että ei johda toimenpiteisiin, mutta ehkä ensi jaossa. Mutta if you must, niin "lättyily" löytyy IFK-osiosta, jossa porukalla alkaa niin sanotusti hirttämään kiinni yhden kirjoittajan toiminta.Tällaisen palautteen antaminen tuskin johtaa mihinkään, koska edes modet eivät välttämättä tiedä mistä puhut. Laita nyt ihmeessä koko keissi tiskiin, jos joku ihmetyttää, äläkä heitä epämääräisiä kommentteja ilman kontekstia.
Nyt kyllä meni tuo @Niilo :n pelikielto vähän erikoisesti. Mielestäni hän ei arvuutellut kenenkään henkilöllisyyttä, vaan "tamimaisesti" matkien vastasi siihen kysymykseen että Sari Sirkiä-Jarva oli se "Tamin kaveri". Toki koska siinä käytettiin tamimaisesti huonoa kirjoitusasua niin kai tuon joku tulkitsee kymppipykälän rikkomiseksikin, mutta tuskin siitä oli kyse tässä.
Modet totesivat juuri tuossa tämän päivän pelikieltopostauksessa, että kiireiden vuoksi päätöksissä kestää normaalia kauemmin, joten jos mitään ei ole vielä tapahtunut, niin se ei tarkoita, että ei tulisi tapahtumaan.Siitä on rapsattu jo heitä. Siksi ihmettelin, että ei johda toimenpiteisiin, mutta ehkä ensi jaossa. Mutta if you must, niin "lättyily" löytyy IFK-osiosta, jossa porukalla alkaa niin sanotusti hirttämään kiinni yhden kirjoittajan toiminta.
Modet totesivat juuri tuossa tämän päivän pelikieltopostauksessa, että kiireiden vuoksi päätöksissä kestää normaalia kauemmin, joten jos mitään ei ole vielä tapahtunut, niin se ei tarkoita, että ei tulisi tapahtumaan.
Modet eivät myöskään käsittääkseni aina näe tai kiinnitä huomiota siihen, kuka on raportoinut ja mitä, joten heidän voi olla vaikea yhdistää palautetta oikeaan keissiin ilman kontekstia. Nyt antamasi tiedot varmastikin riittävät.
Kyllä toi mun mielestä täytti kymppipykälän kriteerit, koska siinä oli edessä Sinulta sana.
Toki kymppipykälän sanktioita voisi vähän rukata ettei aina tule kuukautta vaan lievemmät tapaukset selviävät parilla viikolla.
Eli tässä saa sitten pelätä iskeekö putin, iskeekä korona vai iskeekö @Moderaattorit. Kovvoo hommoo tämmönen ainainen pelossa elo.Modet totesivat juuri tuossa tämän päivän pelikieltopostauksessa, että kiireiden vuoksi päätöksissä kestää normaalia kauemmin, joten jos mitään ei ole vielä tapahtunut, niin se ei tarkoita, että ei tulisi tapahtumaan.
Hämärästi muistelen että minulla olisi ollut jokin sangen pitkäkin banni aikoinaan ehkä jotain 3kk? En yhtään muista mistä veriruskeasta synnistä noin kovasti tuli piiskaa, onko @Moderaattorit olemassa jotain JA:n Mustaa kirjaa, josta kaikki rangaistukset löytyvät?Rikepisteen merkitys on itselleni suuri: olen ollut jatkoajalla kirjoittelijana reilut 14 vuotta ja lähettänyt runsaat 4000 viestiä. Ellen väärin muista, huomautus oli minulle kaikkiaan toinen, ensimmäisen sain kun olin laittanut viestiini linkin jonka sisällön olin korvannut numerolla 1 tms joten pelkkää viestiä lukien ei voinut tietää mitä linkissä on. Tämä oli foorumin säännöissä kiellettyä mutten ollut huomannut asiaa.
Eikö löydy omista yksityisviesteistä?Hämärästi muistelen että minulla olisi ollut jokin sangen pitkäkin banni aikoinaan ehkä jotain 3kk? En yhtään muista mistä veriruskeasta synnistä noin kovasti tuli piiskaa, onko @Moderaattorit olemassa jotain JA:n Mustaa kirjaa, josta kaikki rangaistukset löytyvät?
No ei modeilta mitään - MGM vastaili selvästi harvemmin, mutta yhdessä toisessa keskustelussa oli notta olisin 2014 saanut kuukauden ilmeisesti kränäämisestä kiellon jälkeen. Niin se muisti inflatoi.Eikö löydy omista yksityisviesteistä?
Halusivat varmaan, että olisi sinun lisäksesi edes muutama muu Ilves-kirjoittaja vielä pelikentällä näissä kevään kovimmissa karkeloissa. Oman fiiliksen pohjalta Ilves-leiristä löytyy eniten näitä sotureita tällä palstalla.Kyllähän minä veli @Doug93 in kakun ymmärrän, mutta väitän samankaltaisia sotureita olevan vähän enemmänkin. Olen siis tällaisen spämmäämisen rankaisemisen kannalla, mutta ehkä tässä kohtaa näkyy sitten kova raportoinnin määrä? Hieman tuli viiveellä tosiaan.
Halusivat varmaan, että olisi sinun lisäksesi edes muutama muu Ilves-kirjoittaja vielä pelikentällä näissä kevään kovimmissa karkeloissa. Oman fiiliksen pohjalta Ilves-leiristä löytyy eniten näitä sotureita tällä palstalla.