Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 254 266
  • 13 719

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä juttu. Mä en viettäisi hetkeäkään niiden poistettujen kanssa.
Tjaa? Eikös täällä ole ollut ihan valokuvatodisteitakin, että siellä kesäringeissä on istunut niitä poistettujakin. Jännä juttu. Mutta se tästä, ei kuulu tämän enempää tähän ketjuun. Ja jos muistan väärin, niin poistun vähin äänin paikalta.

Ja ettei mene ihan ot:n puolelle, niin sanotaan nyt jotain protokollan mukaista ketjun aiheeseenkin: modetiimi on mahtava. Siis aivan huikea. Jopa fantastisuutta hipova. Saatte tykätä tästä viestistä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tjaa? Eikös täällä ole ollut ihan valokuvatodisteitakin, että siellä kesäringeissä on istunut niitä poistettujakin. Jännä juttu. Mutta se tästä, ei kuulu tämän enempää tähän ketjuun. Ja jos muistan väärin, niin poistun vähin äänin paikalta.
Ihan nopealla muistelulla mieleen tulee yksi poistettu, kenen kanssa voisi istua yhä iltaa. Koirapoika takaisin! Kesärinki vol. 1 oli meikäläisen osalta kohtuullisen lyhyt stintti, myöhempiin en muista osallistuneeni. Alkoholilla ei ole osuutta asiaan.
 

redpecka

Jäsen
Tjaa? Eikös täällä ole ollut ihan valokuvatodisteitakin, että siellä kesäringeissä on istunut niitä poistettujakin. Jännä juttu.
Mutta oliko filmille taltioitu käyttäjä tuolloin vielä saanut kenkää?

Mulla on btw sellanen sovellus, mikä saman tien piippaa jos joku pöytäseurueessa on tullut dumpatuksi Jatkoajan palstalta. Kiireisenä ja tarkkana ei ole aikaa noubadeille jotka ei omaa kirjoitusoikeuksia tänne.

Uskon monilla olevan tällainen sovellus kun vähän väliä joku saa puhelimeen viestin ja sitten rykäsee et sori, mun pitää käydä tuolla... Eikä kaveria sen koommin enää näy.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nää viime aikojen poistot ovat vahvistaneet käsitystäni, että moderaattorit ovat sen sortin jengiä, että en viettäis heidän kanssa vapaa-aikaani hetkeäkään. Onneksi ei tarvitsekaan.
Jännä juttu. Mä en viettäisi hetkeäkään niiden poistettujen kanssa.
Melkein voisi kysyä mistäs tiedätte vietättekö aikaa heidän kanssaan?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jatkoajan ja ehkä koko maailman hauskin nimimerkki iski jälleen. Disclaimer: en ole avannut yhtään retro-ketjua lukeakseni niitä hauskuuksia. Olen luultavasti menettänyt monet naurut.
Onko Leonilla hiekkaa esinahan alla?

Lintilästä mallia ottaen, maanantaina väitän tilini tulleen kaapatuksi.

Ei mulla muuta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä veikkaus, mutta väärin meni. Esimerkiksi varjomodeaikanani oli meneillään tapaus, jossa yksi käyttäjä rikkoi päivittäin sääntöjä ja siitä tehtiin yksi ilmianto. Ei toimenpiteitä. Moderaattori kyllä myönsi että mikäli vastavissa tilanteissa raportointeja hakattaisiin urakalla, lopputulema voisi olla toisin.

Vedit vähän mutkia suoriksi. Minä olen siinä käsityksessä (ja minä olen sentään ollut KAKSI kertaa varjomodena), että raporttien määrällä ei ole merkitystä, jos itse sisällössä ei ole mitään rangaistavaa. Eli, vaikka jotkut kaverukset päättäisivät yksityisviesteillä, että nyt hankkiudutaan eroon jostain rasittavasta nimimerkistä raportoimalla ko. nimimerkin viestejä porukalla, ei se mihinkään johda, jos ei ole aihetta. Omana varjomodeaikanani oli joitain viestejä, joista oli useampi raportointi ja kaikki varjomodet ihmettelivät yksimielisesti, miksi viesti oli ylipäätään raportoitu.

Toki yleisesti ottaen voisi ajatella, että jos joku viesti aiheuttaa runsaasti raportteja se kertoo siitä, että viesti on suuremmalla todennäköisyydellä jollakin tavalla kyseenalainen kuin sellainen, mistä ei ole raportoitu ollenkaan. Mutta ei se määrä yksin mitään ratkaise, vaan sen viestin sisältö huomioiden myös mahdolliset muut taustatekijät.

Kyllä mulla ainakin elämässä on niin, että pinna voi venyä melko pitkäänkin, mutta lopulta joku suhteellisen mitätön asia sen sitten voi katkaista. Joku voi ihmetellä, että eikö ollut kohtuutonta hermostua sellaisesta ja yksittäisenä asiana niin oliskin, mutta jos taustalla on aiemmin heitettyä hiekkaa mun vaginaani, kokonaisuus huomioiden reaktio ei ollutkaan lopulta ylimitoitettu. Siksi mun on varmaan suht helppo ymmärtää moderaattoreiden päätöksiäkin.
 

redpecka

Jäsen
Oon löytänyt että Bored Old Lady aka @BOL on Jatkoajan standardikynttilä. Yleensä jos en tiedä mitä olisin mieltä jostain niin katson miten BOL on reagoinut, koska kynttilä ja standardi. Paitsi olin ihmeissäni jostain, en enää muista mistä, mutta siinä oli standardikynttilä yllättävästi pahiksien puolella. Mutta mulle kelpaa 90-prossanen yhteensopivuus. Oli ilo saada jakaa hänen kanssaan varjomodeilua ekalla tuotantokaudella. Keep on BOLlin' in the free world.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vedit vähän mutkia suoriksi. Minä olen siinä käsityksessä (ja minä olen sentään ollut KAKSI kertaa varjomodena), että raporttien määrällä ei ole merkitystä, jos itse sisällössä ei ole mitään rangaistavaa.
No, omakohtaista kokemustakin löytyy myös,ei tarvitse olla itsekeksityissä käsityksissä minun.

Tarpeeksi monella kun alkaa alahuuli väpättämään ja raportointinappi paukkumaan, niin rangaistus sieltä tulee vaikkei sääntöjä rikottaisi. Mullekin moderaattori ihan rehellisesti rangaistuspäätöksessä kertoi ettei niissä viesteissäni mitään sääntöjä rikottu, mutta rangaista pitää...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja Monopolissa tulee joku sattumakortti, joka käskee mennä suoraan vankilaan kulkematta kierrätyskeskuksen kautta
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Vai että Kärppäosion paras kirjoittaja @HokiJone Kuukauden huili? No voi hemmetti. Hauskaa on ollut Otteluseurannoissa kyseisen nimimerkin kanssa. Tulee muuten tylsä kuukausi...mulle...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Minulle ei oikein auennut @HokiJone pelikielto. Ketähän siinä arvuteltiin ja keneksi.


Ehkä tämä:

 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pitkäaikainen (vuodesta 2006) jatkoaikalainen Dennis sai näköjään lähdöt Jatkoajasta rasismista. En ole tarkemmin seurannut saiko monta varoitusta/pelikieltoa aikaisemmin, todennäköisesti oli saanut.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkäaikainen (vuodesta 2006) jatkoaikalainen Dennis sai näköjään lähdöt Jatkoajasta rasismista. En ole tarkemmin seurannut saiko monta varoitusta/pelikieltoa aikaisemmin, todennäköisesti oli saanut.
Kova ratkaisu. Nimimerkki syyllistyi puhumaan koulujen ongelmista niiden oikeilla nimillä.
Sitä en toki tiedä oliko häntä varoiteltu tästä jo aiemmin ja kehoitettu lopettamaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö siellä pelikielloissa nyt aika selvästi sanottu, että toiminta oli ollut toistuvaa, ja huomautuksista ei kerta kaikkiaan otettu opiksi?
Kyllä oli, mutta yleensä annetaan huomausten jälkeen pelikieltoja ennen kuin heitetään kokonaan ulos.
En tunne nimimerkin historiaa ja sitä onko samasta syystä istunut useamman kerran pelikiellossa, jolloin potkut olisivat ymmärrettävämmät.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä oli, mutta yleensä annetaan huomausten jälkeen pelikieltoja ennen kuin heitetään kokonaan ulos.
En tunne nimimerkin historiaa ja sitä onko samasta syystä istunut useamman kerran pelikiellossa, jolloin potkut olisivat ymmärrettävämmät.

Voi olla, että muistan väärin, mutta oma muistikuva on, että kyseisellä nimimerkillä on aikaisemmin ollut haasteita pitää teksti siistinä ja muistaakseni on aika monta viikon (mahdollisesti myös kuukauden) istuntoa viime vuoden aikana ollut pannassa.

En ota kantaa näihin nyt mainittuihin teksteihin, mutta omasta mielestä hän tarkoituksella kärjisti omia tekstejään vaikka olisi voinut saman sisällön kirjoittaa ilman tiettyjä termejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös