Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 250 686
  • 13 719

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palstan pahin trolli @dana77'n pelikiellosta iso käsi moderaattoreille.
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?

 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?
Tähän "viattomaan" tiedusteluusi vastaan Amiraali Ackbarin kuolemattomin sanoin: it's a trap!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän "viattomaan" tiedusteluusi vastaan Amiraali Ackbarin kuolemattomin sanoin: it's a trap!
Ei ku ihan oikeasti! Jospa lähestyn tätä toista reittiä, eli oliko se niin, että jos henkilöllisyytensä itse paljastaa, niin sitten ei tule penalttia. No minä olen toni. Mutta kuka toni minä olen?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?


Jäi itsellekin arvoitukseksi. Kai tuo on arvuuttelua? Tarkoitin siis että mahdollisesti arvuuttelua, en Kai.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Ei ku ihan oikeasti! Jospa lähestyn tätä toista reittiä, eli oliko se niin, että jos henkilöllisyytensä itse paljastaa, niin sitten ei tule penalttia. No minä olen toni. Mutta kuka toni minä olen?
Et selkäesti aio levätä ennen kuin vähintään puolet jatkoajasta istuu jäähyaition puolella. "Toni" koituu vielä monen kohtaloksi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mistähän modet tiesivät että ei viitattu esim. Toni Morrisoniin, joka ei osaa suomea?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan asiallinen kirjoittaja ja fiksu kaverihan hän on.

Jep fiksua tekstiä, taitaa vaan tiettyä porukkaa harmittaa, kun eivät kykene vastaamaan danalle muuten kuin kiukuttelemalla.

Muutenkin oli taas niin typerä tulkinta tuosta sääntöpykälästä modeilta. Toni, siinä taisi jonkun henkilöllisyys selvitä eikun. Noh toisaalta roger moorestakin sai pannaa. Varmaan ”moi Adolf Hitler” heitosta tulisi kuukausi pannaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Juu ei ole. Joku aika sitten sain modeilta viikon pelikiellon plus rasistinleiman "Venäjä hyökkää Ukrainaan" -ketjussa ja siitä muutama viikko eteenpäin siellä oli lähes identtinen viesti ilman seuraamuksia. Ehkä johtui jonkun nimimerkin raportoinnista tai ehkä ei. Eikä minua viikon huili haitannut mutta se vähän nyppi, että aletaan melko kevyillä perusteilla maalittamaan rasistiksi.
Raportoinnista johtunee. Minunkin henkilöllisyyttä joku aika sitten "arvuuteltiin" mutta en sitä raportoinut (eikä varmaan kukaan muukaan) niin eihän siitä kakkua tullut. Varmasti yhteisönä itse helpommin myös raportoimme "ärsyttäviä" kirjoittajia.

Nimi selässä siis vaikuttaa täälläkin. Mutta ei siksi miksi osa luulee.
 
Itse toivon, että sinä olet opettaja ja sinulla on sata lasta.

Se ei kuitenkaan muuta tätä asiaa mitenkään, kuten ei sinunkaan viestisi asian sivusta.
Moderaattorit voisivat kertoa missä ajassa pitää vastata sinulle osoitettuun vittuiluviestiin, ilman että saa rikepisteitä? Aika mielivaltaista moderointia. Siis tässä tapauksessa (lainattu viesti) täysin turhaan kuittailuun vastattiin samalla tavalla mutta "liian myöhään".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jep fiksua tekstiä, taitaa vaan tiettyä porukkaa harmittaa, kun eivät kykene vastaamaan danalle muuten kuin kiukuttelemalla.

Muutenkin oli taas niin typerä tulkinta tuosta sääntöpykälästä modeilta. Toni, siinä taisi jonkun henkilöllisyys selvitä eikun. Noh toisaalta roger moorestakin sai pannaa. Varmaan ”moi Adolf Hitler” heitosta tulisi kuukausi pannaa.
Moi Roger Moore!
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Arvuuttelupykälä on joustamattomuudessaan täysin suolesta, mutta pysähtynytkin kello on kaksi kertaa vuorokaudessa oikeassa.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En kyllä tiedä yhtään ihmistä, jonka nimi olisi toni. Sen sijaan tiedän monta Tonia. Voi olla, että modet ovat joko puolidementoituneita erkkejä ja teinijonneja, jotka eivät ihan ymmärrä kirjoitettua kieltä ja sen normeja. Ehdotan, että tuo mielivaltainen pelikielto peruutetaan.

Trollauksesta noissa nimimerkin @dana77 viesteissä ei ollut kyse. Käsittääkseni kaikkien ei tarvitse nähdä hoitajia vain alipalkattuina uhreina.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Trollauksesta noissa nimimerkin @dana77 viesteissä ei ollut kyse. Käsittääkseni kaikkien ei tarvitse nähdä hoitajia vain alipalkattuina uhreina.
"Vaikka joku hoitsujengi on vähän kaapannut tämän ketjun, niin välillä asiaa siitä aidosta ja alkuperäisestä lakosta eikä mistään wannabe-uhkailu -työtaistelusta."
Suora lainaus Danan viestistä AY-ketjuun. Jos tuo ei ole trollaamista, niin en tiedä mikä on.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
"Vaikka joku hoitsujengi on vähän kaapannut tämän ketjun, niin välillä asiaa siitä aidosta ja alkuperäisestä lakosta eikä mistään wannabe-uhkailu -työtaistelusta."
Suora lainaus Danan viestistä AY-ketjuun. Jos tuo ei ole trollaamista, niin en tiedä mikä on.

Ei tuo taida ihan palstan pahimman trollin titteliin vielä riittää, kuten tuossa aiemmin julistit.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Onhan @dana77 palstan aatelia. Ja kävikö nyt niin, että modet eivät ymmärtäneet sanaa "toni"? Se on amerikkalaista slangia, ja tarkoittaa tiettyä ryhmää. "Toni" taas on etunimi. Tuomion perusteet ovat väärät. Vapaudu vankilasta korttia vastaan voin kertoa, mitä "toni" tarkoittaa.

Vinkiksi: moni etunimi pienellä kirjoitettuna tarkoittaa tiettyä asiaa. Esimerkiksi "keijo" voi olla tyhmä tai keppana asiayhteydestä riippuen. Näin siis Suomessa ja muualla maailmassa on samanlaisia merkityksiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onhan @dana77 palstan aatelia. Ja kävikö nyt niin, että modet eivät ymmärtäneet sanaa "toni"? Se on amerikkalaista slangia, ja tarkoittaa tiettyä ryhmää. "Toni" taas on etunimi. Tuomion perusteet ovat väärät. Vapaudu vankilasta korttia vastaan voin kertoa, mitä "toni" tarkoittaa.

Vinkiksi: moni etunimi pienellä kirjoitettuna tarkoittaa tiettyä asiaa. Esimerkiksi "keijo" voi olla tyhmä tai keppana asiayhteydestä riippuen. Näin siis Suomessa ja muualla maailmassa on samanlaisia merkityksiä.

Modejengin Karenilla on nyt paha mieli. Urpot.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis mitä tarkoittaa ”toni”, muuta ku Toni-nimistä henkilöä? Voi olla mies, niinku Toni Nieminen, tai nainen, niinku Toni Braxton. ”Keijo” tiedän kai, eiks se oo niinku jollain tavalla uuvatti? Vai meinaaks sekin jotain muuta? ”Spede” on joko ”urpo”, tai Pasanen, tai Pyörälä, tai nykyisin myös naisten ahdistelija.

Jos sanoo jotain juhanitammiseksi, niin onko sekin henkilöllisyyden arvoittelua, vai meinaako se vaan että sinä se oot yks omissa menneisyyden harhalinnoissa asuva seniili? Vai onks se ”moi” siinä edessä raskauttava juttu: jos sanoo ”moi juhanitamminen” niin penaltia kolahtaa, mutta jos sanoo ”Sinä se oot kyllä kunnon juhanitamminen”, niin se menee läpi?

”Jorma” nähdään usein ”Kimmon” toimesta saunassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös