Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 238 529
  • 13 688

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Tästä viestistä on annettu rikepiste. Asiallinen kritiikki on enemmän kuin tervetullutta, mutta ryssittely ei sitä ole.
Nyt luin tuon Jatkoajan hallituksen kannanoton. Pakko kysyä että mitä helvettiä? Siellä kansanmurhataan, raiskataan, kidutetaan, kidnapataan ja kaikkea mitä voit kuvitellakaan ukrainalaisia, mutta yhden tietyn termin käyttäminen niistä tekijöistä on kielletty. Siis oikeasti, MITÄ HELVETTIÄ. Sekö teitä nyt niin lujaa siellä oikeasti häiritsee? Yhden vitun termin käyttäminen. Kyllä jumalauta sillä tavalla nää hommat hoidetaan että kielletään joku sana. Mä en oo ryssitelly, ei siis koske sinänsä mua. Mut mietin vaan et millaiset prioriteetit siellä oikeen on? Mikä muuten mahtaa olla tän sivuston suurin rahoittaja? Tietääkö kukaan?
Mä häpeän. Ristus että mä häpeän.

Haistakaa @Moderaattorit vittu.
Haistakaa Jatkoajan hallitus vittu.
Haistakaa ryssät vittu.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt luin tuon Jatkoajan hallituksen kannanoton. Pakko kysyä että mitä helvettiä? Siellä kansanmurhataan, raiskataan, kidutetaan, kidnapataan ja kaikkea mitä voit kuvitellakaan ukrainalaisia, mutta yhden tietyn termin käyttäminen niistä tekijöistä on kielletty. Siis oikeasti, MITÄ HELVETTIÄ. Sekö teitä nyt niin lujaa siellä oikeasti häiritsee? Yhden vitun termin käyttäminen. Kyllä jumalauta sillä tavalla nää hommat hoidetaan että kielletään joku sana. Mä en oo ryssitelly, ei siis koske sinänsä mua. Mut mietin vaan et millaiset prioriteetit siellä oikeen on? Mikä muuten mahtaa olla tän sivuston suurin rahoittaja? Tietääkö kukaan?
Mä häpeän. Ristus että mä häpeän.

Haistakaa @Moderaattorit vittu.
Haistakaa Jatkoajan hallitus vittu.
Haistakaa ryssät vittu.
Yhden termin kieltäminen on harvinaisen helppoa ja mustavalkoista. Siksi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Itse veikkaan että nyt ryssittelevät ovat samoja, jotka otteluketjussa myös puhuvat ryssistä ja venakoista. Harvoin tuollaiset sanat tulee vahingossa jos se ei ole ns iskostunut omaan puhetapaan.
Ite veikkaan että jos ne rajojamme uhkaisi, niin ryssiä olisivat itse kunkin mielestä.
Tämä vaan oma pieni veikkaukseni.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestistä (ja koko tästä kokonaisuudesta) on annettu pelikielto
Eli jos kirjoittaja X käyttää näistä hirmuteoista tuohtuneena tekojen tekijöistä sanaa R, hän käyttää raiskattuja ja murhattuja lapsia oman rasistisen ja kansalliskonservatiivisen maailmankatsomuksen levittämisessä?
Ei tietenkään aina. Usein nuo on ihan tunnekuohussa kirjoitettu, kuten aiemmassa viestissä kirjoittelinkin.

Tämä taktiikkasi on rasistien yleisesti käyttämä. Yritetään esittää, että mukamas suvakkihuorien mielestä jokainen yksittäinen tunnekuohussa päähän pälkähtänyt rasistinen ajatus tekee ihmisestä samanlaisen rasistin, kuin joku Ano Turtiainen. Ja tuosta syystä me kaikki ollaan rasisteja, eli oikeastaan kukaan meistä ei ole rasisti ja rasismia ei oikeastaan ole edes olemassa.

Minä tarkoitin, että sinä ratsastat raiskatuilla ja murhatuilla lapsilla. Sinä et paskaakaan välitä niistä lapsista. Sinulle ne ovat vain työkalu aatteen levittämiseen.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Modet ampuivat itseään jalkaan, kun eivät heti alussa ottaneet tiukempaa kantaa ryssittelyyn.
Siksi homma pääsi muutamalla nimimerkillä riistäytymään hallinnasta.
Melko ahkerasti tulee tuota Ukrainan sodan ketjua luettua (luulen lukeneeni koko ketjun, etenkin sodan alkuvaiheessa oli kyllä tekeminen kun esimerkiksi nukkumisen tai töiden tekemisen aikana saattoi paukkaa 20 sivua viestejä ja niiden lukemisen aikana vielä 10 sivua päälle), niin ei siellä nähdäkseni ihan hirveä ryssittelyongelma ole valloillaan. Enimmäkseen yksittäisiä viestejä yksittäisiltä kirjoittajilta, joissa tuota termiä viljellään. Jos tämä keskustelu lähti noista eilisistä pelikielloista, niin tuosta kun ilmoituksen katsoi niin eihän siellä ollut yhtäkään ryssittelypelikieltoa.

Itse en näe sinänsä mitään pakkoa puhua venäläisistä sodan hyväksyjistä tai toteuttajista "ryssinä", kun siinä niputetaan kuitenkin ne (harmillisen harvat) sotaa vastustavatkin venäläiset samaan porukkaan. Lisäksi paljon luovempia ja kuvaavampiakin termejä niille murhaajaraiskaajaterroristeille on keksittävissä ilman että porukkaa tuomitsisi kirjoittaessaan yhtään vähemmän. Eikä sillä etteikö ryssittelyäkään käytettäisi rasistisessa tarkoituksessa myös muista kuin itänaapurimme slaavilaisista ja olen kuullut tuota täysin epäironisesti käytettynä myös mm. virolaisista. Vähän sama kuin en lähde vaikkapa Mugabesta tai jostain aktiivisesti vielä hirveämmästä leopardihatusta kuten Idi Aminista "neekerinä", vaikka miten tyypin, regimensä ja kurkunkatkojiensa touhut vituttaisi. Noissa tapauksissa yleensä ne paskiaisten uhrit on vielä niputettavissa ihan saman pilkkaavaksi tarkoitetun termin alle. Sama pätee kauko-idän diktatuureihin, sielläkin rasistinen termi kattaa ihan yhtä lailla paskamaan pääperkeleen ja apupaskiaisensa, kuin uhrinsakin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kyllä se Tehtaankatu kiittää tässä kohtaa eniten juuri niitä ryssittelijöitä.
Todellakin aito russofobia ja rasismi sataa suoraan Venäjän laariin. Ymmärrän että tunteet kuohuvat, kuohuvat ne itsellänikin, mutta silti luulisi mahdollista olevan kohdistaa viha Venäjän valtioon eikä kansaan. Eihän kansalla ole siellä sananvaltaa - vastustus tukahdutetaan väkivallalla ja koko sikäläinen media työntää vain valheita ja vihapropagandaa ihmisille. Ja on about aina työntänyt ja aina tukahdutettu. Kysymys vain ei ole mistään genetiikasta vaan kulttuurista ja historiasta, yhteiskunnan syvistä rakenteista. Voisi kuvitella tämän olevan mahdollista ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko venäläisiltä kysytty, että mitä mieltä ne on tuosta sanasta? Kokevatko sen loukkaavana? Voisiko olla, että heitä ei paljon kiinnosta, mitä me sanotaan ja puhutaan, kun aika monta valtionjohtajaa on yrittänyt saada sodan loppumaan puhumalla, mutta siellä ne Ukrainassa edelleen raiskaa ja tappaa lapsia.

Joku kaunis päivä, kun ne tulee tuosta meidän rajan yli, niin muistakaa myös silloin ratsastaa sillä valkoisella hevosellanne paikalle sanomaan, että soo soo soo. Ei saa loukata ketään.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tämä taktiikkasi on rasistien yleisesti käyttämä. Yritetään esittää, että mukamas suvakkihuorien mielestä jokainen yksittäinen tunnekuohussa päähän pälkähtänyt rasistinen ajatus tekee ihmisestä samanlaisen rasistin, kuin joku Ano Turtiainen. Ja tuosta syystä me kaikki ollaan rasisteja, eli oikeastaan kukaan meistä ei ole rasisti ja rasismia ei oikeastaan ole edes olemassa.

Minä tarkoitin, että sinä ratsastat raiskatuilla ja murhatuilla lapsilla. Sinä et paskaakaan välitä niistä lapsista. Sinulle ne ovat vain työkalu aatteen levittämiseen
Oletko täysin vieraantunut todellisuudesta? Et ensinnäkään tiedä minusta tai minun aatteestani yhtään mitään, etkä ole yhtään mikään väittämään minun ratsastavan raiskatuilla ja murhatuilla lapsilla. Täysin ala-arvoista ja loukkaavaa syyttelyä vailla mitään perusteita jopa sinulta. Käännät asian jollain hyvin oudolla tavalla siihen muotoon kuin sen haluat nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Onko venäläisiltä kysytty, että mitä mieltä ne on tuosta sanasta? Kokevatko sen loukkaavana?

On. Kokevat. Löydät erittäin helposti itsekin referenssin. Aivan samaa vähättelyä kuin yllä jo todetaan - pystytte tässä todellakin kaikki parempaan.

On kyllä jännä keskustelu tämä. Ei uskoisi osan olevan murrosikänsä ohittaneita, kun on niin valtava tarve itsekorostukseen ja hölmöön käytökseen.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko täysin vieraantunut todellisuudesta? Et ensinnäkään tiedä minusta tai minun aatteestani yhtään mitään, etkä ole yhtään mikään väittämään minun ratsastavan raiskatuilla ja murhatuilla lapsilla. Täysin ala-arvoista ja loukkaavaa syyttelyä vailla mitään perusteita jopa sinulta. Käännät asian jollain hyvin oudolla tavalla siihen muotoon kuin sen haluat nähdä.
Etkös sinä just vähän aikaa sitten ollut sitä mieltä, että kun Ukrainassa raiskataan ja murhataan lapsia, niin on kornia paheksua jonkun loukkaavan ilmaisun käyttöä? Mites se nyt onkin yhtäkkiä ihan eri tavalla?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On. Kokevat. Löydät erittäin helposti itsekin referenssin. Aivan samaa vähättelyä kuin yllä jo todetaan - pystytte tässä todellakin kaikki parempaan.

On kyllä jännä keskustelu tämä. Ei uskoisi osan olevan murrosikänsä ohittaneita, kun on niin valtava tarve itsekorostukseen ja hölmöön käytökseen.
Ok. No jos se kerta häiritsee, niin olisiko jo aika alkaa selvittämään, että miksi heitä vihataan ja voisiko sille vihalle tehdä jotain?
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Etkös sinä just vähän aikaa sitten ollut sitä mieltä, että kun Ukrainassa raiskataan ja murhataan lapsia, niin on kornia paheksua jonkun loukkaavan ilmaisun käyttöä? Mites se nyt onkin yhtäkkiä ihan eri tavalla?
Ja tällä perusteella leimaat minut rasistiksi, joka ratsastaa hirmuteoilla ja ajaa jotain aatetta? Syytöksesi ovat oikeasti käsittämättömiä ja sairaita.
 

Tuplatorkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jets, Red Wings, Bayern
On selvää varmasti kaikille täällä, että venäläisten ryssittely on halventavaa. Itse kysyn vilpittömästi uteliaana, olisiko se edelleen halventavaa ja tökeröä käytöstä, jos Suomi olisi hyökkäyksen kohteena? Jos meidän kansaa kidutettaisiin, raiskattaisiin ja tapettaisiin? Jos ei, niin miksi ei olisi enää? Johtuuko se sanan historiasta ja taustasta? Itse käsitän, että negatiivinen sointu ja tarkoitus siihen on tullut vasta, kun venäläiset ovat vallanneet, vainonneet ja alistaneet kansaamme. Käsittääkseni on jokseenkin normaalia, että ihmisille, jotka aiheuttavat kärsimyksiä ja pahaa, keksitään halventavia kutsumanimiä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt luin tuon Jatkoajan hallituksen kannanoton. Pakko kysyä että mitä helvettiä? Siellä kansanmurhataan, raiskataan, kidutetaan, kidnapataan ja kaikkea mitä voit kuvitellakaan ukrainalaisia, mutta yhden tietyn termin käyttäminen niistä tekijöistä on kielletty. Siis oikeasti, MITÄ HELVETTIÄ. Sekö teitä nyt niin lujaa siellä oikeasti häiritsee? Yhden vitun termin käyttäminen. Kyllä jumalauta sillä tavalla nää hommat hoidetaan että kielletään joku sana. Mä en oo ryssitelly, ei siis koske sinänsä mua. Mut mietin vaan et millaiset prioriteetit siellä oikeen on? Mikä muuten mahtaa olla tän sivuston suurin rahoittaja? Tietääkö kukaan?
Mä häpeän. Ristus että mä häpeän.

Haistakaa @Moderaattorit vittu.
Haistakaa Jatkoajan hallitus vittu.
Haistakaa ryssät vittu.
"En ryssittele" ja sitten haistatellaan ryssille vittua. Okei. Jos tuo oli ainoa asia minkä sait kyseisestä kannanotosta irti niin kannattaa varmaan ottaa vähän happea ja miettiä uudemman kerran mitä siinä lukee. Tuollainen yläkoululaisen purkautuminen on lähinnä säälittävää luettavaa oletettavasti aikuiselta ihmiseltä. Tuo yhden termin käyttöön liittyvä osio oli aika pieni osa sitä viestiä. Yleisesti toivottiin ettei tänne laiteta mitään väkivaltakuvastoa, toivota väkivaltaa suomalaisia poliitikkoja kohtaan yms. Jos se on hävettävää niin sinulla taitaa olla melkoisia patoumia.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
"En ryssittele" ja sitten haistatellaan ryssille vittua. Okei. Jos tuo oli ainoa asia minkä sait kyseisestä kannanotosta irti niin kannattaa varmaan ottaa vähän happea ja miettiä uudemman kerran mitä siinä lukee. Tuollainen yläkoululaisen purkautuminen on lähinnä säälittävää luettavaa oletettavasti aikuiselta ihmiseltä. Tuo yhden termin käyttöön liittyvä osio oli aika pieni osa sitä viestiä. Yleisesti toivottiin ettei tänne laiteta mitään väkivaltakuvastoa, toivota väkivaltaa suomalaisia poliitikkoja kohtaan yms. Jos se on hävettävää niin sinulla taitaa olla melkoisia patoumia.

Tietoinen kannanotto. Pusuja sinne.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vai tykkäyksistä pitäisi kenkiä pois tai tulla pelikieltoja. Mielenkiintoista taannehtivaa oikeuskäytäntöä haaveillaan täällä. Orwelin 1984 on eräiden haave ja toive täällä.

Voitteko moderaattorit muuttaa Venäjä hyökkää Ukrainaan ketjun Ukrainan denatsifikaatio käynnissä muotoon, niin ei tule palstan kollaboraattoreille paha mieli.
 

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Minusta ylläpidon linjaus on hyvä. Ei siksi, että pahoittaisin mieleni henkilökohtaisesti r-sanasta. Putinin väkivaltakoneistoa ja sitä valitettavan suurta kansanosaa jotka tätä kaikkea fanittavat, voi huoletta kutsua paljon halventavemmillakin nimillä.

Kuitenkin - minulla on ystäväpiirissä pienenä lapsena tänne Venäjältä muuttaneita ystäviä. Osa on myös lätkäfaneja jotka tätäkin palstaa seuraavat. Tästä porukasta ei putinisteja löydy, he ovat täysin suomalaisia ajatusmaailmaltaan ja arvoiltaan kuten mekin.

Nimittely kuitenkin osuu, ja tekee kipeää heillekin. Siksi käytän mieluummin ilmaisuja, jotka osuvat tarkemmin maaliinsa. Sotahullut, fasistit, sekopäät jne. Kaikki tietävät mistä porukasta puhutaan.

Itse palstan tason kannalta nämä linjauksetkin ovat järkeviä. Jossain ylilaudalla saa käyttää millaista kieltä haluaa; mutta yritäpä sieltä löytää yhtä asiapitoista ja informatiivista keskustelua kuin täältä. Et löydä. Jos haluaa päästellä höyryjä, ja katsella kuva -ja videomateriaalia mätänevistä raadoista, sitä kuitenkin saat ihan riittämiin.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tällä perusteella leimaat minut rasistiksi, joka ratsastaa hirmuteoilla ja ajaa jotain aatetta? Syytöksesi ovat oikeasti käsittämättömiä ja sairaita.
No en tietenkään leimaa sinua rasistiksi yhtään mistään syystä. Ei se minun kirjoituksistani ole kiinni oletko rasisti.

Sinulla on myös mahtavat kaksoisstandardit. Pidätät itsellesi oikeuden loukata ihmisryhmiä ja kutsut ryssittelyn kritisoimista korniksi. Mutta auta armias, jos sinua kohtaan käytetään r-sanaa. Se onkin yhtäkkiä sairasta.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellakin aito russofobia ja rasismi sataa suoraan Venäjän laariin. Ymmärrän että tunteet kuohuvat, kuohuvat ne itsellänikin, mutta silti luulisi mahdollista olevan kohdistaa viha Venäjän valtioon eikä kansaan. Eihän kansalla ole siellä sananvaltaa - vastustus tukahdutetaan väkivallalla ja koko sikäläinen media työntää vain valheita ja vihapropagandaa ihmisille. Ja on about aina työntänyt ja aina tukahdutettu. Kysymys vain ei ole mistään genetiikasta vaan kulttuurista ja historiasta, yhteiskunnan syvistä rakenteista. Voisi kuvitella tämän olevan mahdollista ymmärtää.

Muuten sama mutta ei siellä pelkkä valtio raiskaa ja tapa siviilejä. Ei ole millään lailla tarkoituksenmukaista yrittää nähdä tilannetta niinkään että Putinia tukevat yksilöt tai sotarikolliset olisivat puhtaita pulmusia ja olosuhteiden uhreja. Ei holokaustistakaan ole pelkästään vastuussa Hitler ja lähipiirinsä vaan kyllä siihen tarvittiin aika monta mahdollistajaa ja muualle katsojaa.

Ja sitten toisaalta Putinia ja sotaa vastustavat venäläiset ovat todella ikävässä raossa ja heidän on todella vaikea edes ilmaista avoimesti mielipidettään ilman hengenvaaraa.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
No en tietenkään leimaa sinua rasistiksi yhtään mistään syystä. Ei se minun kirjoituksistani ole kiinni oletko rasisti.

Sinulla on myös mahtavat kaksoisstandardit. Pidätät itsellesi oikeuden loukata ihmisryhmiä ja kutsut ryssittelyn kritisoimista korniksi. Mutta auta armias, jos sinua kohtaan käytetään r-sanaa. Se onkin yhtäkkiä sairasta.
Aivan. Ja sinä olet siis aidosti sitä mieltä, että nämä kaksi asiaa ovat rinnastettavissa keskenään. Selvä ja avarakatseista jatkoa.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Todellakin aito russofobia ja rasismi sataa suoraan Venäjän laariin. Ymmärrän että tunteet kuohuvat, kuohuvat ne itsellänikin, mutta silti luulisi mahdollista olevan kohdistaa viha Venäjän valtioon eikä kansaan. Eihän kansalla ole siellä sananvaltaa - vastustus tukahdutetaan väkivallalla ja koko sikäläinen media työntää vain valheita ja vihapropagandaa ihmisille. Ja on about aina työntänyt ja aina tukahdutettu. Kysymys vain ei ole mistään genetiikasta vaan kulttuurista ja historiasta, yhteiskunnan syvistä rakenteista. Voisi kuvitella tämän olevan mahdollista ymmärtää.

On myös syytä muistaa ettei saksalaisilla ollut mitään vastuuta holokaustista tai toisesta maailmansodasta. Se oli vain Hitler ja muutama natsi, jotka saivat kaiken aikaiseksi. Eihän saksalaisilla ollut mitään keinoa tehdä mitään, koska järjestelmä oli totalitaarinen. Hymiö.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
On myös syytä muistaa ettei saksalaisilla ollut mitään vastuuta holokaustista tai toisesta maailmansodasta. Se oli vain Hitler ja muutama natsi, jotka saivat kaiken aikaiseksi. Eihän saksalaisilla ollut mitään keinoa tehdä mitään, koska järjestelmä oli totalitaarinen. Hymiö.
Saksalaiset eivät olleet geneettisesti alempiarvoinen, kelvoton kansa, kuten venäläisetkään eivät ole. Tämän toteaminen ei tarkoita sitä, etteikö olisi yksilöllistä ja peräti laajaa moraalista vastuuta, tietysti on. Onko tämä tosiaan mystinen, hämmentävä erotus?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minusta ylläpidon linjaus on hyvä. Ei siksi, että pahoittaisin mieleni henkilökohtaisesti r-sanasta. Putinin väkivaltakoneistoa ja sitä valitettavan suurta kansanosaa jotka tätä kaikkea fanittavat, voi huoletta kutsua paljon halventavemmillakin nimillä.

Kuitenkin - minulla on ystäväpiirissä pienenä lapsena tänne Venäjältä muuttaneita ystäviä. Osa on myös lätkäfaneja jotka tätäkin palstaa seuraavat. Tästä porukasta ei putinisteja löydy, he ovat täysin suomalaisia ajatusmaailmaltaan ja arvoiltaan kuten mekin.
Samaa mieltä ja voisi sanoa, että tuttu tilanne. Kirjoitin samasta joskus aiemmin. Myös siitä, että lähes 100 000 venäläisperäistä ei ole yksinkertaisesti järkevää irrottaa Suomesta ryssää käyttämällä. Kun Venäjä kertoo Suomessa olevan russofobiaa, ei meidän tule antaa väitteelle sinettiä ja yrittää sitten todistella, kuinka Venäjän propaganda on väärässä. Olisimme ryssittelyllä itse hyvin ristiriitaisia faktojemme kanssa... Ryhdikkyyttä tarvitaan.

Ehkäpä jätän näiden sodassa tunnistettujen venäläisten raiskaajien ja putinistien kutsumisen ryssiksi jatkossa sivuun tai ainakin vähemmälle modejen linjauksen vuoksi. Vihaan silti heitä yhtä paljon.
 

Ylläpito

Administrator
Nyt luin tuon Jatkoajan hallituksen kannanoton.
Jos tuo oli ainoa asia minkä sait kyseisestä kannanotosta irti niin kannattaa varmaan ottaa vähän happea ja miettiä uudemman kerran mitä siinä lukee. Tuo yhden termin käyttöön liittyvä osio oli aika pieni osa sitä viestiä. Yleisesti toivottiin ettei tänne laiteta mitään väkivaltakuvastoa, toivota väkivaltaa suomalaisia poliitikkoja kohtaan yms. Jos se on hävettävää niin sinulla taitaa olla melkoisia patoumia.
Suosittelemme tosiaan monia lukemaan sen kannanottomme ennen kommentointia. Ehkä kahteenkin kertaan.

Lisäksi tarkennetaan vielä kertaalleen, että kyseessä on Jatkoaika ry:n hallituksen kannanotto. Ei moderaattoreiden, ei ylläpidon. Ylläpidon tunnuksella nämä viestit julkaistaan, koska hallituksella ei erillistä nimimerkkiä keskustelussa ollut käytössään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös