fiftyeight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Iddrott Förskott Puukädet
Natiaisena alakoulussa sanottiin aina, että olet itse sitä miksi toista haukut. Vai mitä G?
Anteeksipyynnöstäkin on kohtuu tuore ennakkotapaus, kun eräs nimimerkki paljasti toisen henkilöllisyyden (luuli lähettävänsä yv:n tai jotain). Silloin ei anteeksipyyntö riittänyt, vaan kuukausi muistaakseni tuli kakkua. Toki muuten olisi varmaan tullut enemmän.
Itse muistan tapauksen jossa itsellä keitti yli jonkun nimimerkin juttujen takia ja tuli paskaa kirjoitettua. Seuraavana päivänä pyysin anteeksi ja anteeksipyyntö hyväksyttiin kyseisen nimimerkin toimesta. Silti tuli boxia, en vaan muista paljon, mutta viikko taikka kuukausi siitä seurasi. Aina ei anteeksipyynnöt riitä.
Yes, se toinen osapuoli olin minä. Aiheena taisi olla kesätyttöäänestys ja Inka Kuustonen. Nykyisin tiedän kuka hän on =)
Tämä menee nyt sivu aiheen, mutta saanen kysyä: Onko tässä nyt kyseessä se sama nimimerkki, jolla oli jotain arvovaltaa joskus ammoin, kun itsekin otin ensi askeleita Jatkoajassa ja jopa ennen sitä!? Sittemmin ovat nämä Lapaset ja vastaavat osoittautuneet pelkiksi valeasiantuntijoiksi. Lahdesta kirjoitteli jokin Eisenh... tms. Jatkoajan ytimestä minulle sitten paljasteltiin näiden nimimerkkien henkilöllisyyttä. Oli kamala pettymys havaita, että kyseessä ei ollutkaan ollenkaan mitään jääkiekkoa ymmärtäviä henkilöitä. Sen tähden päätin itse ottaa roolia ja maksaa hintaa siltä osin, että toin kehiin oman nimimerkkini, jolla on sentään jotakin uskottavuutta, kai.
Johtava alias P.Sihvonen alias...
Onkohan jolle kulle käynyt pieni vahinko?
Muistaakseni / tietojeni mukaan Sihvonen on käynyt juttelemassa näille Jatkiksen toimittajille. Onko maksettu vastapalveluksella?
Olisivatkohan toimittajat peräti itse paljastaneet nickinsä. Se ei liene kiellettyä. Kyllä minäkin jaoin pari käyntikorttia seniorimiitissä.Muistaakseni / tietojeni mukaan Sihvonen on käynyt juttelemassa näille Jatkiksen toimittajille. Onko maksettu vastapalveluksella?
Olisivatkohan toimittajat peräti itse paljastaneet nickinsä. Se ei liene kiellettyä. Kyllä minäkin jaoin pari käyntikorttia seniorimiitissä.
Miksi muuten moderaattorit ova Jatkoajassa anonyymeja?
Itsellänikin jokunen pelikielto tullut, niin kiinnostaisi tietää kuka on se moderaattori, joka on pelikieltoa antanut. Luulen, että se on aina sama henkilö.
Minä ainakin ymmärrän, että P.Sihvosella on enemmän annettavaa JÄÄKIEKKOkeskustelupalstalle kuin sadalla schollilla. Lisäksi hänen rikkomuksensa eivät ole tulleet rikkeistä, jotka varsinaisesti laskivat keskustelun tasoa (trollaaminen, vastaamatta jättäminen, jankkaaminen, alatyylisyys, heikko kieliasu) vaan ovat olleet enemmän "teknisiä". Nämä rikkeet eivät minua ole haitanneet millään tavoin, enkä usko että ne ketään muutakaan kirjoittajaa ole haitanneet. Niinpä minulle nuo 3kk pelikiellot ovat vähintään riittäviä ja näkisin, että isompia vaativat vaativat niitä vain koska nimimerkin persoona ärsyttää.Ymmärrän toki, että eihän nyt tuollaista persoonaa voida potkia pois jatkoajasta, vai ymmärränkö?
Minä ainakin ymmärrän, että P.Sihvosella on enemmän annettavaa JÄÄKIEKKOkeskustelupalstalle kuin sadalla schollilla. Lisäksi hänen rikkomuksensa eivät ole tulleet rikkeistä, jotka varsinaisesti laskivat keskustelun tasoa (trollaaminen, vastaamatta jättäminen, jankkaaminen, alatyylisyys, heikko kieliasu) vaan ovat olleet enemmän "teknisiä".
En muista mistä tutzba kenkää sai, mutta aivan vitun varmasti on painanut. Aika moneen kertaan on newbieden kohdalta kuultu fraasi "nimerkillä xxx ei ollut annettavaa palstalle" ja kenkää on tullut, kun taas vastaavasti esim Jagsin kohdalla on oltu ERITTÄIN pitkämielisiä, johtuen juuri siitä hänen huikeasta tietämyksestään itänaapurin kiekon suhteen.Ainoa vaan, että aiemmin ei ole paljon painanut bannattavan merkitys JÄÄKIEKKOkeskustelupalstalle, kun teknisistä rikkeistä on potkittu palstalta pois, pienemmällä rikehistorialla. Esim tutzba.
En muista mistä tutzba kenkää sai, mutta aivan vitun varmasti on painanut. Aika moneen kertaan on newbieden kohdalta kuultu fraasi "nimerkillä xxx ei ollut annettavaa palstalle" ja kenkää on tullut, kun taas vastaavasti esim Jagsin kohdalla on oltu ERITTÄIN pitkämielisiä, johtuen juuri siitä hänen huikeasta tietämyksestään itänaapurin kiekon suhteen.
En muista mistä tutzba kenkää sai, mutta aivan vitun varmasti on painanut.
Nythän tässä on tosi jännä nähdä, että onko seuraavan kuukauden aikana koko palstan keskustelu ihan tylsää ja poikkeuksellisen vaisua kun näinkin moni kirjoittaja on pelikiellossa. Saa nähdä pidetäänkö liiga-avauksessa hiljainen hetki tapahtuneen muistoksi.
Jännää valita esimerkiksi nimimerkki, jonka viesteistä suurin osa painottui vapaaseen keskusteluun ja joka oli ns. yhden mission mies/poika. Varsinkin kun on uskomatonta totuuden vääristelyä väittää, että potkittiin pois teknisestä rikkeestä pienemmällä rikehistorialla.Ainoa vaan, että aiemmin ei ole paljon painanut bannattavan merkitys JÄÄKIEKKOkeskustelupalstalle, kun teknisistä rikkeistä on potkittu palstalta pois, pienemmällä rikehistorialla. Esim tutzba.
Jännää valita esimerkiksi nimimerkki, jonka viesteistä suurin osa painottui vapaaseen keskusteluun ja joka oli ns. yhden mission mies/poika. Varsinkin kun on uskomatonta totuuden vääristelyä väittää, että potkittiin pois teknisestä rikkeestä pienemmällä rikehistorialla.
Yhtäkkiä Josef.K on hävinnyt eikä kukaan tiedä, miksi.