Jotkut vain ovat tasa-arvoisempia kuin jotkut toiset.
Toisaalta siviilipuolellakin on erikseen taparikolliset ja yksittäisiin sortuneet. Joku saattaa kirjoittaa tänne vuodessa 500 viestiä, joista viisi paukkuu ehkä vähän yli rajojen. Joku kirjoittaa 10 viestiä, joista viisi on kyseenlaisia. Ei tässä voida mun mielestäni unohtaa kokonaiskuvaa kuitenkaan, henkilö nro 2 ei selvästikään tee juuri mitään kirjoitusoikeuksillaan. Mutta myönnetään, vaikeaa se rajanveto on. Nimimerkkejä mainitsematta täällä on myös nähty joitain 'yhden tempun poneja' eli tyyppejä, joilla on tasan yksi missio. Jos se sisältyy joka ainoaan henkilön viestiin, myös silloin kun se ei ole loogista, pitää kyseiselle asialle tehdä jotain. Vaikka viestit muilta osiltaan olisivatkin asiallisia. Vähintään huomauttaa ko. henkilöä. Jos jonkun imaginäärinen asia on vaikka se, että EU on paska idea ja hän tuputtaa sitä joka viestissään, käsittelee aihe mitä tahansa, niin siinä ei mun mielestäni auta sekään, että kirjoittaminen on muuten tasokasta. Voi myös olla, että olen täysin väärässä, sillä mielipidehän tämä(kin) vain on.