He's back, ja muita sen suuntaisia asioita.
Juu, poltin käämit kun tulin mielestäni väärin kohdelluksi. Lähdin ja paiskasin oven kiinni lujaa. Silta paloi, mutta ilmeisesti se rakannettiin uudelleen. Mieltään saa kaiketi muuttaa, oma mielihän se on.
Pakko on muutamalle hieman kommentoida, suonette anteeksi.
Noh mun mielestä ihmisen tappamisen toivominen tai naaman palamisen toivominen jauhelihaksi ei ole luovaa vapautta, vaan suoranaista paskaa ja osoittaa vain ettei kirjoittajalla ole mitään annettavaa kunnon keskustelulle.
Soo soo, ei saa pilkata Moderaattoreita. Ettäkö ne olisivat niin sokeita, että ovat antaneet minun kirjoittaa tuhansia viestejä palstalle ilman mitään annettavaa kunnon keskustelulle?
Ainoastaan purkaa omia patoumia.
Kiitokset diagnoosista, tohtori.
Muuten olen sitä mieltä, että on isolta mieheltä aika lapsellista hermostua noin totaalisesti jostain inttervepin ihmeellisen maailman yhden palstan määräaikaisesta pelikiellosta.
Ka niinhän se on. Mie olen tällainen impulsiivinen tyyppi. Lapsellisuus on välillä ihan hyvä asia.
Jannuhan oli hämmentävän herkkähipiäinen siihen nähden, että esiintyi muuten joviaalina kansanmiehenä.
Ihmisissä on katsos useita puolia, monia ominaisuuksia. Me olemme kompleksisia eläimiä, me.
Nimimerkki Evilia vastaan ei itselläni ole sinänsä mitään, monesta palstan pakkohassuttelijasta poiketen ko. nimimerkki on aidosti terävä ja hauska.
Kiitos. Pistä tilinumero niin saat sen kympin mistä sovittiin.
Ja hamekangasta Evil:lle...
Mikäli herra kuvittelee olevansa jotenkin koskematon, niin sitten vaan vaihtaa palstaa. Joskus juttu menee vähän pitkäksi ja sitten kärsitään jäähy, eikä käyttäydytä kuin kuukautisista kärsivä teini, jotain asennetta pitäisi löytyä.
En mää kuvittele mittään. Minusta asennetta on siinä että paiskoo ovia silloin kun vituttaa ja tekee mieli paiskoa ovia. Sitten kun taas tekee mieli toimia toisin niin toimitaan toisin. Ei siinä sen kummempaa.
Hamekangasta, mikä ettei. Saan jakaa karkauspäivänä kosiville muijille.
Ihme voivottelua Evilän kalsarikännikavereilta täällä. Mies spämmäsi ihan toivotonta ja sisällötöntä hassuttelua, sivusta tarkastamatta pystyi aina sanomaan, että mikä viesti oli Evilin, koska sillä ei ikinä ollut mitään uutta annettavaa keskusteluun vaan joku joensuulainen vanhamiesvitsi. Sisällöttömyyden kruunasi jalkapallokanta; kannatti Espanjan brittijoukkuetta, mutta halveksui englantilaista jalkapalloa.
Ja kuten todettua, kun Evil yritti keskustella tosissaan, tuloksena oli raivareita ja selätetyksi tulemista.
Anteeksi kun kannatan väärin. Anteeksi myös ne kerrat, kun olen kussut kahvipannuusi, pannut muijaasi tai kolhinut autoasi. Jotain tuollaista nimittäin on varmasti päässyt sattumaan - mikään muu ei selitä minua kohtaan tuntemaasi katkeruutta. Tuota henkilökohtaisuuksiin menoa ja vittuilua kesti todella kauan, enkä koskaan oikein käsittänyt että miksi.
Ho. Mitä täällä oikein on tapahtunut? Evil laitettiin vankilaan, ja mies meni hirttämään itsensä.
Ei tässä hätiä, eka tunti hirressä on se pahin. Sitten jo helpottaa.
Evil on loistava kirjoittaja ja tykkään hänen teksteistään ja tavastaan kirjoittaa.
Kiitos kiitos, tilinumeroa tänne vaan.
Evil oli tosiaan aika ajoin hyvinkin terävästi heittelevä kirjoittaja, toivottavasti peruisi lopettamispäätöksensä (olettaisin että banni sinänsä oli perusteltavissa).
Kannattaa varoa mitä toivoo, se saattaa toteutua.
Evil on hyvä hahmo ja kaipaan häntä tänne
Pusi pusi.
Tämä on kyllä mielenkiintoista, kuinka erilaisia ihmiset ovat. En siis nyt kerro, että olen oikeassa ja sinä väärässä mutta omaan makuuni Evil oli pääsääntöisesti pelkkä aivan liikaa hassuja heittoja yrittävä turhake. Viesteistä oikein huokui se, kuinka sitä kirjoittaessaan Evil jo sielunsa silmin näki, kuinka tämäkin viesti löytyy "jatkoajan hauskimmat läpät" -ketjusta.
Joskus muuten näinkin, ja ikinä sellaiset jutut ei läppäketjuun päätyneet. Vieläkin surettaa.
En ole ihan näin tiukka, mutta kyllähän viime aikoina Evil on kuulunut siihen porukkaan, jotka heittelevät hassuja heittoja ja rinki nauraa. Minusta Evil osaa kirjoittaa ja omaa myös näkemystä, mutta porukan naurattaminen on vienyt mukanaan. Ja edelleen hamekangasta, mikäli bannin jälkeen jättäytyy pois.
Mikäs vika hassuissa heitoissa on? Kyllä siellä aina oli asiaakin, väitän, tai ainakin lähes aina.
Mielestäni ei ansaitse edes hamekangasta, vaan vaipat vaan suoraan jalkaan.
Jos nyt odotellaan se 60 vuotta vielä. Pidätyskyky on ihan kohdillaan. Kiitos huolenpidosta.
Eviliä en jää kaipaamaan, sillä perustelut ovat jo monesti mainittuna. Teki sen parhaan postauksensa jatkoaikaan, kun otti penaltinsa ja sen päälle ripotteli tuhkat päällensä. Tanssin haudalla, kyllä.
Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa. Zombi nousi haudasta, ja sie voit mennä vaikka naistentansseihin siitä vatkaamasta.
Eniten olen huolissani nyt siitä, että miten Evil nyt täyttää vapaa-aikansa? Ja kenen kanssa hän nyt vetää kalsarikännejä?
Musiikista hän tuntui tietävän helvetin paljon, siitä propsit. Rivien välistä paistoi kuitenkin läpi tosikkous/herkkänahkaisuus, jotka ovat tietysti aika luonnollisia piirteitä tällaisille wannabe-koomikoille. Sellainen Jope Ruonansuu-meininki.
Kiitos kysymästä, tekemistä on riittänyt, ja känniseuraakin.
Jope-rinnastuksesta en ilahdu. Ehkä Spede olisi lähempänä, sehän oli oikein herkkähipiäinen mies. Miekin voisin suuttua jos joku missi hyppisi narua minua paremmin.
Se niistä. Pyysin ja sain toisen tilaisuuden, ja olen muuttunut mies. Tai en vielä, mutta olen
prosessissa. Siksi en ota kantaa muutamien epäilyihin, että olisin astunut väärille varpaille ja tilauksesta tuli noutaja. Kaikki on anteeksiannettu, pöytä on puhdas, ja toivon että saamme viettää moninaita miellyttäviä hetkiä yhdessä.