IRL: vapaasti saa lähettää yksityisviestejä, mutta modet eivät reagoi niihin millään tavallaMinun nähdäkseni kanava kommunikoinnille modejen suuntaan on aina auki? Sinne voi vapaasti lähettää yksityisviestejä, joihin modet vastaavat.
IRL: vapaasti saa lähettää yksityisviestejä, mutta modet eivät reagoi niihin millään tavalla
Tämä raskaus kyllä tuppaa ihan sananmukaisesti toistumaan aika useasti tässä kyseisessä ketjussa.Tämän palstan pahimmat moderoinnista nillittäjät tuppaavat yleensä olemaan niitä, jotka eivät näe omassa toiminnassaan mitään korjattavaa. Vika on aina kaikissa muissa. Raskaita tyyppejä ja IRL moni ei sietäisi heitä sitäkään vähää kuin mitä täällä joutuu sietämään. Pikku vinkki: jos tuntuu, että kaikki kohtelee sua kuin olisit mulkku, olet hyvin todennäköisesti käyttäytynyt kuin mulkku. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan pätee tässäkin asiassa.
Tämä raskaus kyllä tuppaa ihan sananmukaisesti toistumaan aika useasti tässä kyseisessä ketjussa.
Noudattavatko lähettämäsi viestit samaa tyyliä/linjaa kuin viestisi tähän ketjuun?IRL: vapaasti saa lähettää yksityisviestejä, mutta modet eivät reagoi niihin millään tavalla
Käsittääkseni ne pelikieltoperustelut on ihan oikeasti selvitetty ja kun päätös on tehty, niihin päätöksiin ei voi enää vaikuttaa. Kyllä mäkin olen joskus ihmetellyt jotain päätöksiä, mutta kun en seuraa kaikki keskusteluja, ei voi tietää, mitä taustalta löytyy.
Noudattavatko lähettämäsi viestit samaa tyyliä/linjaa kuin viestisi tähän ketjuun?
Ignoretoimintoa kannattaa opetella käyttämään. Laita yksityisviesti, jos tarvitset apua.Tämä raskaus kyllä tuppaa ihan sananmukaisesti toistumaan aika useasti tässä kyseisessä ketjussa.
Toistaiseksi ei ole tullut henk. koht tarvetta laittaa ketään ignoreen, enkä suo vielä sinullekaan sitä kunniaa. Kiitos tarjouksesta kuitenkin.Ignoretoimintoa kannattaa opetella käyttämään. Laita yksityisviesti, jos tarvitset apua.
Tuntuu välillä että Modetiimissä työskentelee Jokisen Ellu ja Nyybergin Anne kun jutut välillä vinkkaa.
Tuomiot sen sijaan jakaa eräs seniili Presidentti jolla tuskin seisoo edes kyrpä niinkuin edeltäjällä se otsassa.
Valitukset tällä osastolla käsittelee Rivo-Riitta.
Kerro toki lisää?
Sä nyt vaan oot niin Pyhimyksen näkönen ettei mitään rajaa.Heräsi yksi kysymys.
Meikäläistä on saanut kutsua termillä Pyhimys. Pyhimys on tunnetusti suomalainen räppäri. Toki onhan se myös Roger Mooren esittämän tv-hahmo, mutta väitän että suurimmalle osalle tulee Pyhimyksestä mieleen juurikin tuo räppäri.
Vastaavasti täällä on tullut pelikieltoa siitä kun toista on kutsuttu R2D2:ksi, joka on tunnetusti Star Warsin hahmo. Sillä voidaan viitata myös Risto Dufvaan, mutta ainakin itselle tuo lempinimi ei ollut kovinkaan tuttu ennen kuin joku sai siitä pelikiellon.
Joten kysymys @Moderaattorit , miksi Pyhimys on jotenkin vähemmän henkilöllisyyden arvuuttelua kuin R2D2?
Nyt sä liikut vaarallisilla vesillä.Sä nyt vaan oot niin Pyhimyksen näkönen ettei mitään rajaa.
Ei kait nimimerkin ulkonäön arvelu oo nykyään kiellettyä? Varsin jos ois tietoakin taustalla?Nyt sä liikut vaarallisilla vesillä.
Ei kuule noista modeista koskaan tiedä.Ei kait nimimerkin ulkonäön arvelu oo nykyään kiellettyä? Varsin jos ois tietoakin taustalla?
Itekkin menisit melkein Ressusta, mutta kun oot vastarannalta ja uomasta lähtösin, niin sen vaan huomaa ettet ookkaan.
Ei tosiaan tiedä, ei. Paras varmaan siis että tuli näin selväksi kykyni tietää miltä kukin näyttää nimimerkkinsä takana. Ainakin useimmiten näin on.Ei kuule noista modeista koskaan tiedä.
Tarkoitatko sä Jaska Jokusen koiraa vai Redfordia?
Heräsi yksi kysymys.
Meikäläistä on saanut kutsua termillä Pyhimys. Pyhimys on tunnetusti suomalainen räppäri. Toki onhan se myös Roger Mooren esittämän tv-hahmo, mutta väitän että suurimmalle osalle tulee Pyhimyksestä mieleen juurikin tuo räppäri.
Vastaavasti täällä on tullut pelikieltoa siitä kun toista on kutsuttu R2D2:ksi, joka on tunnetusti Star Warsin hahmo. Sillä voidaan viitata myös Risto Dufvaan, mutta ainakin itselle tuo lempinimi ei ollut kovinkaan tuttu ennen kuin joku sai siitä pelikiellon.
Joten kysymys @Moderaattorit , miksi Pyhimys on jotenkin vähemmän henkilöllisyyden arvuuttelua kuin R2D2?
Rankkaa settiä. Mutta ei siinä, moderointi kiinnostaa ihmisiä kuten minuakin.Jos epäilen sun olevan Muumipeikko niin en saa kakkua mutta Hei Muumipeikosta saattas tulla kuukausi
Jos sanot epäilysi ääneen, niin se on ihan yhtä rangaistavaa, sanoitpa missä muodossa tahansa. Jos vain ajatuksissasi epäilet, niin siitä tuskin tulee mitään, koska vaikka modet toki osaavat lukea ajatuksia, niin rangaistuksia sen perusteella ei jaeta.Jos epäilen sun olevan Muumipeikko niin en saa kakkua mutta Hei Muumipeikosta saattas tulla kuukausi
Jos mä olisin mode, niin jakaisin yksinvaltiuiden sokeuttamana bännejä nimenomaan ajatusten perusteella. ”Ihan sama, mitä kirjoitit, mutta näin sä kuitenkin ajattelit”. Koska mä voisin.Jos sanot epäilysi ääneen, niin se on ihan yhtä rangaistavaa, sanoitpa missä muodossa tahansa. Jos vain ajatuksissasi epäilet, niin siitä tuskin tulee mitään, koska vaikka modet toki osaavat lukea ajatuksia, niin rangaistuksia sen perusteella ei jaeta.
Olen Pyhimys.
Olen kuitenkin Pyhimys ja vannon hyveellisyyteen.
Eiku mä oon Pyhimys, enkä mikään tylsimys.