Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 250 171
  • 13 719

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittääkseni ne pelikieltoperustelut on ihan oikeasti selvitetty ja kun päätös on tehty, niihin päätöksiin ei voi enää vaikuttaa. Kyllä mäkin olen joskus ihmetellyt jotain päätöksiä, mutta kun en seuraa kaikki keskusteluja, ei voi tietää, mitä taustalta löytyy.

En minä muista ikinä kuvitellenikaan että noihin rangaistuksiin tulisi valittamalla muutoksia enkä sellaisia ole varmasti yksityisviesteillä vaatinutkaan.

Noudattavatko lähettämäsi viestit samaa tyyliä/linjaa kuin viestisi tähän ketjuun?

En osaa tuota arvioida.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä raskaus kyllä tuppaa ihan sananmukaisesti toistumaan aika useasti tässä kyseisessä ketjussa.
Ignoretoimintoa kannattaa opetella käyttämään. Laita yksityisviesti, jos tarvitset apua.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ignoretoimintoa kannattaa opetella käyttämään. Laita yksityisviesti, jos tarvitset apua.
Toistaiseksi ei ole tullut henk. koht tarvetta laittaa ketään ignoreen, enkä suo vielä sinullekaan sitä kunniaa. Kiitos tarjouksesta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tuntuu välillä että Modetiimissä työskentelee Jokisen Ellu ja Nyybergin Anne kun jutut välillä vinkkaa.

Tuomiot sen sijaan jakaa eräs seniili Presidentti jolla tuskin seisoo edes kyrpä niinkuin edeltäjällä se otsassa.

Valitukset tällä osastolla käsittelee Rivo-Riitta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tuntuu välillä että Modetiimissä työskentelee Jokisen Ellu ja Nyybergin Anne kun jutut välillä vinkkaa.

Tuomiot sen sijaan jakaa eräs seniili Presidentti jolla tuskin seisoo edes kyrpä niinkuin edeltäjällä se otsassa.

Valitukset tällä osastolla käsittelee Rivo-Riitta.

Kerro toki lisää?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Heräsi yksi kysymys.

Meikäläistä on saanut kutsua termillä Pyhimys. Pyhimys on tunnetusti suomalainen räppäri. Toki onhan se myös Roger Mooren esittämän tv-hahmo, mutta väitän että suurimmalle osalle tulee Pyhimyksestä mieleen juurikin tuo räppäri.

Vastaavasti täällä on tullut pelikieltoa siitä kun toista on kutsuttu R2D2:ksi, joka on tunnetusti Star Warsin hahmo. Sillä voidaan viitata myös Risto Dufvaan, mutta ainakin itselle tuo lempinimi ei ollut kovinkaan tuttu ennen kuin joku sai siitä pelikiellon.

Joten kysymys @Moderaattorit , miksi Pyhimys on jotenkin vähemmän henkilöllisyyden arvuuttelua kuin R2D2?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Heräsi yksi kysymys.

Meikäläistä on saanut kutsua termillä Pyhimys. Pyhimys on tunnetusti suomalainen räppäri. Toki onhan se myös Roger Mooren esittämän tv-hahmo, mutta väitän että suurimmalle osalle tulee Pyhimyksestä mieleen juurikin tuo räppäri.

Vastaavasti täällä on tullut pelikieltoa siitä kun toista on kutsuttu R2D2:ksi, joka on tunnetusti Star Warsin hahmo. Sillä voidaan viitata myös Risto Dufvaan, mutta ainakin itselle tuo lempinimi ei ollut kovinkaan tuttu ennen kuin joku sai siitä pelikiellon.

Joten kysymys @Moderaattorit , miksi Pyhimys on jotenkin vähemmän henkilöllisyyden arvuuttelua kuin R2D2?
Sä nyt vaan oot niin Pyhimyksen näkönen ettei mitään rajaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei kuule noista modeista koskaan tiedä.

Tarkoitatko sä Jaska Jokusen koiraa vai Redfordia?
Ei tosiaan tiedä, ei. Paras varmaan siis että tuli näin selväksi kykyni tietää miltä kukin näyttää nimimerkkinsä takana. Ainakin useimmiten näin on.
Kyllä mä sitä laulajaa tarkotin. Turun komein mies ikinä. Ihan pienenä näytit kyllä itse Jaskaltakin tovin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Heräsi yksi kysymys.

Meikäläistä on saanut kutsua termillä Pyhimys. Pyhimys on tunnetusti suomalainen räppäri. Toki onhan se myös Roger Mooren esittämän tv-hahmo, mutta väitän että suurimmalle osalle tulee Pyhimyksestä mieleen juurikin tuo räppäri.

Vastaavasti täällä on tullut pelikieltoa siitä kun toista on kutsuttu R2D2:ksi, joka on tunnetusti Star Warsin hahmo. Sillä voidaan viitata myös Risto Dufvaan, mutta ainakin itselle tuo lempinimi ei ollut kovinkaan tuttu ennen kuin joku sai siitä pelikiellon.

Joten kysymys @Moderaattorit , miksi Pyhimys on jotenkin vähemmän henkilöllisyyden arvuuttelua kuin R2D2?

Vastasin tähän hieman aiemmin Veli Roger. Mutta linja täällä on kuin Aleksi Rantalan peleissä Kai Suikkasen mukaan ettei eläessään ole viheltänyt yhtään peliä.

Jos epäilen sun olevan Muumipeikko niin en saa kakkua mutta Hei Muumipeikosta saattas tulla kuukausi
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En ole Arnold Schwarzenegger. Ei tartte suotta arvuutella. Nimimerkki ei viittaa yhtään ko. henkilöön.
 

redpecka

Jäsen
Jos epäilen sun olevan Muumipeikko niin en saa kakkua mutta Hei Muumipeikosta saattas tulla kuukausi
Rankkaa settiä. Mutta ei siinä, moderointi kiinnostaa ihmisiä kuten minuakin.

Kiinnostaa myös merkkien taivastelut ja pilkunviilaukset, sarkastiset vänkäykset ja mikä on saanut merkin uppoamaan siihen pisteeseen että itkee omasta tai toisen puolesta elämän raakuutta kun tuli viikon bänni. Hyvin jännää.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos epäilen sun olevan Muumipeikko niin en saa kakkua mutta Hei Muumipeikosta saattas tulla kuukausi
Jos sanot epäilysi ääneen, niin se on ihan yhtä rangaistavaa, sanoitpa missä muodossa tahansa. Jos vain ajatuksissasi epäilet, niin siitä tuskin tulee mitään, koska vaikka modet toki osaavat lukea ajatuksia, niin rangaistuksia sen perusteella ei jaeta.
 

444

Jäsen
Jos sanot epäilysi ääneen, niin se on ihan yhtä rangaistavaa, sanoitpa missä muodossa tahansa. Jos vain ajatuksissasi epäilet, niin siitä tuskin tulee mitään, koska vaikka modet toki osaavat lukea ajatuksia, niin rangaistuksia sen perusteella ei jaeta.
Jos mä olisin mode, niin jakaisin yksinvaltiuiden sokeuttamana bännejä nimenomaan ajatusten perusteella. ”Ihan sama, mitä kirjoitit, mutta näin sä kuitenkin ajattelit”. Koska mä voisin.
 
Joten kysymys @Moderaattorit , miksi Pyhimys on jotenkin vähemmän henkilöllisyyden arvuuttelua kuin R2D2?

Ei olla oikeasti jouduttu tätä koskaan miettimään. Mutta ihan näin äkkiä ajateltuna tulee ainakin yksi oleellinen asia mieleen: Pyhimys (ja James Bond) ovat nimimerkkisi kaiman Roger Mooren esittämiä tunnettuja roolihahmoja.

Lisäksi olet itse kirjoittanut palstalle mm. seuraavat viestit:

Olen Pyhimys.

Olen kuitenkin Pyhimys ja vannon hyveellisyyteen.

Eiku mä oon Pyhimys, enkä mikään tylsimys.

R2D2 ei sen sijaan tainnut liittyä millään tavalla kyseessä olleeseen nimimerkkiin.

T: Modet
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei olla oikeasti jouduttu tätä koskaan miettimään. Mutta ihan näin äkkiä ajateltuna tulee ainakin yksi oleellinen asia mieleen: Pyhimys (ja James Bond) ovat nimimerkkisi kaiman Roger Mooren esittämiä tunnettuja roolihahmoja.

Lisäksi olet itse kirjoittanut palstalle mm. seuraavat viestit:







R2D2 ei sen sijaan tainnut liittyä millään tavalla kyseessä olleeseen nimimerkkiin.

T: Modet
Kiitos asiallisesta ja kattavasta vastauksesta. Tuo oli oikeasti hyvin avattu.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kait nimimerkin ulkonäön arvelu oo nykyään kiellettyä? Varsin jos ois tietoakin taustalla?
Voihan se olla, jos on ulkonäön kuvailusta potentiaalisesti tunnistettavissa.

Esim. ruskeasilmäisyys ei ole identifioiva tunniste, mutta Botswanan muotoinen syntymämerkki vasemmassa poskessa on.

"Pyhimyksen näköinen" voi mahdollisesti olla liian yksilöivä kuvaus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuinkahan moni tämänkin ketjun reilusta 11k viestistä on nilitystä, tahalteen väärinymmärtämistä, nuoralla tanssimista tai olkiukkojen rakentelua liittyen sääntönumero kymppiin? Eikö tätä ny oo vie pyöritelty tarpeeks? Ei se nyt niin hankala ymmärrettävä luulis olevan.
 
Suosikkijoukkue
KK
Ei tietyissä tapauksissa Modet varoittele. Olen itse pari kakkua istunut siitä kun olen lohkaissut puhtaan haista sinä tai muuten osu ja uppos viestin.

Aika harvoin pelikieltoon johtaneet viestit ovat aiheettomia. Kyllä useammassa on kaivettu verta nenästä jo hyvän tovin.

Joskus useamman viestin debatti missä liikutaan rajoilla niin aiheuttaa rikepisteen.
Tästä täysin "been there, done that". Nimim. Lopeta räksytys
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös