Isket yv:n ja kysyt asiasta henkilöltä joka sen asian tietää? Ei tää oo niin vaikeeta hei.Kysymys on kuitenkin kaikkien huulilla, niin kysytään nyt sitten: saiko se yksi liput siihen peliin?
Niin ja ilman muilutustoiveita. He tekevät sen itse.Eikö ihmiset tosiaan osaa kritisoida Venäjän toimia käyttämättä ryssä-sanaa?
McTorso on aiemminkin ollut modejen silmätikkuna kun sai penaltia kun keskusteli törkeästi joukkueiden voimasuhde-ketjussa joukkueiden keskinäisestä paremmuudesta. Penaltin syynä oli "offtopic ja jankkaus."
Niin ja ilman muilutustoiveita. He tekevät sen itse.
Voiko venäjän armeija sotia ilman raiskauksia tai massamurhia?Eikö ihmiset tosiaan osaa kritisoida Venäjän toimia käyttämättä ryssä-sanaa?
Kysytkö multa vai moderaattoreilta?Voiko venäjän armeija sotia ilman raiskauksia tai massamurhia?
Sinulta. Sillä niinkauan kun itänaapuri kauheuksia tehtailee, kritiikin sävy ja sanavalinnat on täysin oikeutettua kun se kohdistetaan joko murhamiehiin itseihinsä, heitä tukeviin tai mahdollistajiin.Kysytkö multa vai moderaattoreilta?
Siinähän kyselet. Mulla ei ole tapana osallistua näihin keskusteluihin. Sitä varten on toi löylyhuone. Joskus käyn siellä nauramassa Trumpin toilailuille ja humpuukiketjulle. Politiikka ei ole oikein mun juttu.Sinulta. Sillä niinkauan kun itänaapuri kauheuksia tehtailee, kritiikin sävy ja sanavalinnat on täysin oikeutettua kun se kohdistetaan joko murhamiehiin itseihinsä, heitä tukeviin tai mahdollistajiin.
Tollanen jeesustelu on säälittävää.
No mitä sitten tähän ketjuun tulit pätemään?Siinähän kyselet. Mulla ei ole tapana osallistua näihin keskusteluihin. Sitä varten on toi löylyhuone. Joskus käyn siellä nauramassa Trumpin toilailuille ja humpuukiketjulle. Politiikka ei ole oikein mun juttu.
Siksi, että tämä ketju koskee moderointia. Se kiinnostaa mua sen verran, että käyn joskus ihmettelemässä noista ilmoituksista, mitä pahaa taas on tällä kertaa tehty. Mitä pätemistä tossa oli?No mitä sitten tähän ketjuun tulit pätemään?
Ylilauta on kuulemma erityisen turvallinen, näillä spekseillä.Mukava nähdä että modetiimillä on prioriteetit kunnossa.
Venäläiset raiskaa ja murhaa ukrainassa mutta niihin ei saa kohdistaa pahaa sanaa!
Toivottavasti Tehtaankadulta tulee roima bonus liksaan!
Nyt ei edes sanottu pahasti tavan venäläisistä vaan ihan tekoja edesauttavista
Lisätään vielä että eikö olisi parempi antaa ihmisten purkaa turhautumistaan ja oikeutettua vihaansa turvallisesti täällä internetissä sanallisesti sensijaan että se purkautuisi jossain muualla syyttömiä kohtaan?
Teikäläisen ei kannata hirveästi moralisoida kun miettii mimmosta ylilauta-settiä olet itse eetteriin suoltanut.Ylilauta on kuulemma erityisen turvallinen, näillä spekseillä.
Niin. Ja sitten kun menee yli, tulee penaltia. Hyvä että on moderointi.Teikäläisen ei kannata hirveästi moralisoida kun miettii mimmosta ylilauta-settiä olet itse eetteriin suoltanut.
Jep. "No mutku se purkaa turhautumistaan!"Eikö ihmiset tosiaan osaa kritisoida Venäjän toimia käyttämättä ryssä-sanaa?
Minä taas vähän ihmettelen jokaista, joka seuraa Ukrainan tapahtumia niin tunteettomasti, että ei pysty ymmärtämään, miksi jotkut kokevat tarvetta käyttää kovempaa kieltä niistä sotilaista, jotka murhaavat viattomia siviilejä hirveällä tahdilla.Jep. "No mutku se purkaa turhautumistaan!"
Lähtökohtaisesti aikuisista ihmisistä koostuvalla palstalla. Ymmärtäisin perustelun paremmin jos kyse olisi yläkoulun välitunnista. Varmaan n**keri on sitten ihan ok sana käyttää Malin levottomuuksista puhuttaessa, tai vaikka israelilaisten kutsuminen j*tkuiksi Israelin-Palestiinan konfliktin kohdalla lienee myös jees tällä logiikalla.
Toki osa nyt on oikeastikin tuota mieltä.
Kukapa meistä ei koe tarvetta käyttää kovempaa kieltä Venäjän sotatoimista puhuttaessa? Hirviöt, mulkut, kusipäät, kyrpänaamat, vitun pellet jne. ovat vain osa niistä eittämättä ei-niin-kekseliäistä termeistä, joilla olen venäläistä sotajohtoa ja sotilaita kuvaillut viimeisen puolentoista kuukauden aikana. Näitä kyllä löytyy kun jaksaa keksiä, mikään automaatio se ei ole, että sen "ryssän" pitää sieltä suusta livahtaa kun turhauttaa. Jokainen edellä lueteltu sana on mielestäni, pienestä lapsellisuudestaan huolimatta, huomattavasti parempi kuin "ryssä". Koska vaikka sitä kuinka rajaisi ainoastaan murhaajiin, niin halusi tai ei, käyttämällä sitä sanaa normalisoi sen käyttöä myös muissa konteksteissa.Minä taas vähän ihmettelen jokaista, joka seuraa Ukrainan tapahtumia niin tunteettomasti, että ei pysty ymmärtämään, miksi jotkut kokevat tarvetta käyttää kovempaa kieltä niistä sotilaista, jotka murhaavat viattomia siviilejä hirveällä tahdilla.
Ei kai kukaan sitä ihmettelekään?Kyllä siitä nyt voi pelikieltoa antaa, jos palstan modet kokevat sen tarpeelliseksi, mutta mielestäni ei ole mitään syytä ihmetellä sitä, että tämä vallitseva tilanne menee todella syvälle ihmisten tunteisiin.