Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 238 974
  • 13 688

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Käyttäjä on saanut viestistään pelikiellon.
Jos olisin foliohattu, niin saattaisin epäillä, että nimimerkki @Jakedeus on itse yksi modeista.
Kokonaan ilman rangaistusta ei noin törkeästä viestistä voitu edes kanssamodea jättää, joten läpsäytettiin vähän ranteelle.
En siis missään nimessä väitä, että asia on näin. Kunhan vähän hassuttelen.
Tämä viesti johtanee silti kirjoitusoikeuksieni poistoon, joten hyvää jatkoa palstalaisille!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vieläkin kyllä häiritsee, että toisen käyttäjän kuoleman toivominen tuo vain viikon jäähyn. Katsotaanpa jos arvon @Moderaattorit vaikka tulisivat selventämään asiaa. Onko tosiaan niin, että on ihan sama jos toivon käyttäjän @Via Dolorosa kuolemaa tai jos toivon, että Petrus Palmu tahallaan kampittaisi Anton Levtchin kuukauden pituiselle sairaslomalle ettei pääse karkuun pistepörssissä, koska minä tykkään enemmän Petruksesta pelaajana kuin Antonista.
Toivot vielä, että Via Dolorosa palaa helvetissä, niin saat rikepisteen, mutta jos menet heittämään Tami-ketjuun toteamuksen, että kuulostaa ihan kiekkoleijonalta, niin saat kuukauden menolipun banaanisaarille.

Kyllä minäkin haluaisin @Moderaattorit jonkun selityksen, että miten vitussa toisen kuoleman fantasioinnista voi saada vain viikon pelikiellon, kun mikään muu vähempi ei minun järkeeni mene kuin palstalta poisto.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Älkääs nyt. Modet vain ovat ottaneet oppia Liigan kurinpito-osaston touhuiluista.

Kun ei ole linjaa, sitä ei kannata kysellä. Taivas varjele, mitä sieltä tulee!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mikä vitsi tämä toisen palstalaisen kuolemasta fantasioinnista annettu viikon pelikielto on? Miten tuollaisesta paskasta selviää soo-soo heristyksellä? @Moderaattorit olette nyt kyllä palstalaisille selityksen velkaa.

Nyt vetoatte että läpällä vain kirjoitteli. Läpällä? Kahdesti? Ei terve! Minä sain joskus saman viikon pelikiellon kun te päätitte kyseessä olleen väkivaltafantasian vaikka siitä haisi vitsi läpi Varkauden tehtaanpiippujen tuottaman hajun läpi. Ja siinä EI TOIVOTTU kenenkään kuolemaa. Tässä ei ollut rahtustakaan huumoria. Kirjoittaja menetti malttinsa täysin.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän huolestuttaa ajoittain, kun @Moderaattorit saavat ihan aiheesta kritiikkiä päätöksistään ja modeilta ei kuulu minkäänlaista vastausta palautteeseen. Enkä nyt ihan heti muista, että modet olisivat suoraan myöntäneet jonkin päätöksen menneen vihkoon. Vaikka siellä onkin useampi mode päätöksiä tekemässä, niin silti ei voi aina sujua täydellisesti. Joskus saattaisi olla ihan aiheellista, että aiemmin tehty päätös otettaisiin uudelleen käsittelyyn ja mietittäisiin ihan oikeasti, että tuliko tässä tehtyä virhe.

Omien virheiden myöntäminen vaatii selkärankaa, mutta kun siinä onnistuu, niin luottamus kasvaa. Olen vahvasti sitä mieltä, että tämä viimeisin kritiikkiä aiheuttanut päätös oli modeilta virhe, sillä rangaistus ei todellakaan ole riittävä rikkeeseen nähden.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Kertokaahan mulle onko tuota henkilöllisyyden arvuuttelu-pykälää koskaan käytetty mihinkään edes hämärästi legitteihin arvailuihin?

Koska tuntui että aina kun sitä sovelletaan on kyseessä selkeä hassuttelu.

I.e jos pykälälle ei tunnu olevan mitään legittiä tarvetta, onko se tarpeellinen?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kertokaahan mulle onko tuota henkilöllisyyden arvuuttelu-pykälää koskaan käytetty mihinkään edes hämärästi legitteihin arvailuihin?

Koska tuntui että aina kun sitä sovelletaan on kyseessä selkeä hassuttelu.

I.e jos pykälälle ei tunnu olevan mitään legittiä tarvetta, onko se tarpeellinen?
Ihan hyvä sääntö se on. Anonymiteettiä täytyy suojata. Jos niitä tosissaan arvuuttelulevia viestejä ei ole näkynyt, niin se voi olla merkki siitäkin että sääntö toimii ennaltaehkäisevästi.

Ja ne "Moi x:n äiti/isä" hassutteluviestit on ehkä tyhmin läppä, minkä ihminen tai eläin voi keksiä. Joten siitä syystä niistä hassutteluistakin on ihan hyvä tulla pelikieltoa.
 

redpecka

Jäsen
Vähän huolestuttaa ajoittain, kun @Moderaattorit saavat ihan aiheesta kritiikkiä päätöksistään ja modeilta ei kuulu minkäänlaista vastausta palautteeseen. Enkä nyt ihan heti muista, että modet olisivat suoraan myöntäneet jonkin päätöksen menneen vihkoon. Vaikka siellä onkin useampi mode päätöksiä tekemässä, niin silti ei voi aina sujua täydellisesti. Joskus saattaisi olla ihan aiheellista, että aiemmin tehty päätös otettaisiin uudelleen käsittelyyn ja mietittäisiin ihan oikeasti, että tuliko tässä tehtyä virhe.

Omien virheiden myöntäminen vaatii selkärankaa, mutta kun siinä onnistuu, niin luottamus kasvaa. Olen vahvasti sitä mieltä, että tämä viimeisin kritiikkiä aiheuttanut päätös oli modeilta virhe, sillä rangaistus ei todellakaan ole riittävä rikkeeseen nähden.
Nojoo, mutta kuten tässäkin ketjussa nähdään millaisia saivartelijoita on universumi pihalle tuottanut niin puolustelematta hirveesti modeja olisi heiltä palstaitsemoderointi-itsemurha lähteä setvimään jotain penaltin pituutta - seuraava humanoidi tulisi kysymään miksi sitten tuolla kaks vuotta sitten noin ja nyt näin!?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nojoo, mutta kuten tässäkin ketjussa nähdään millaisia saivartelijoita on universumi pihalle tuottanut niin puolustelematta hirveesti modeja olisi heiltä palstaitsemoderointi-itsemurha lähteä setvimään jotain penaltin pituutta - seuraava humanoidi tulisi kysymään miksi sitten tuolla kaks vuotta sitten noin ja nyt näin!?
Niin, siinä tulee sitten kysellä, että mikä on se pienempi paha. Mielestäni tässä on kyseinen käyttäjä mennyt viesteissään niin pitkälle, että se on paljon suurempi huolenaihe, kuin mahdollinen ylimääräinen palaute modeille, jos tuota päätöstä korjataan.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Vähän huolestuttaa ajoittain, kun @Moderaattorit saavat ihan aiheesta kritiikkiä päätöksistään ja modeilta ei kuulu minkäänlaista vastausta palautteeseen. Enkä nyt ihan heti muista, että modet olisivat suoraan myöntäneet jonkin päätöksen menneen vihkoon. Vaikka siellä onkin useampi mode päätöksiä tekemässä, niin silti ei voi aina sujua täydellisesti. Joskus saattaisi olla ihan aiheellista, että aiemmin tehty päätös otettaisiin uudelleen käsittelyyn ja mietittäisiin ihan oikeasti, että tuliko tässä tehtyä virhe.
Veikkaan, että yksi selittävä tekijä tähän voisi olla se, että heillä on tämän palstan ulkopuolistakin elämää. Mitä veikkaat?

Mun on edelleenkin tosi vaikea ymmärtää tällaista nillitystä, kun on kyse ilmaisesta keskustelupalstasta. Jos täällä kirjoittelee jotain sellaista, jonka palstaa pyörittävät ihmiset (lasken modet nyt tässä tapaukessa mukaan) kokevat haitallisena niin hyväksy se, katso peiliin ja mieti mitä tuli sanottua. Keskimäärin varmastikin lähes aina siihen on jonkinlainen peruste, että pelikieltoa rapisee.

Millä perusteella sä ansaitset siihen mitään selitystä? Et maksa tämän palstan käyttämisestä senttiäkään, enkä usko että nämä modetkaan tuosta työstä millään tavalla kostuvat, joten on mun mielestä naurettavaa vaatia, että "minulla on oikeus kuulla selitys". Vitut ole. Jos täällä sääntöjen noudattaminen ei onnistu ja kokee, ettei moderointi ole oikeudenmukaista niin kirjoittaa sitten jonnekin muualle, eikä jatkuvasti nillitä täällä. Netti on palstoja ja keskustelukanavia pullollaan.

Olen puhunut. U-G-H!

P.S. Mielenpahoittamisen minimoimiseksi, korostan että tämähän on vain minun vaatimaton mielipiteeni asiasta.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Veikkaan, että yksi selittävä tekijä tähän voisi olla se, että heillä on tämän palstan ulkopuolistakin elämää. Mitä veikkaat?

Mun on edelleenkin tosi vaikea ymmärtää tällaista nillitystä, kun on kyse ilmaisesta keskustelupalstasta. Jos täällä kirjoittelee jotain sellaista, jonka palstaa pyörittävät ihmiset (lasken modet nyt tässä tapaukessa mukaan) kokevat haitallisena niin hyväksy se, katso peiliin ja mieti mitä tuli sanottua.

Millä perusteella sä ansaitset siihen mitään selitystä? Et maksa tämän palstan käyttämisestä senttiäkään, enkä usko että nämä modetkaan tuosta työstä millään tavalla kostuvat, joten on mun mielestä naurettavaa vaatia, että "minulla on oikeus kuulla selitys". Vitut ole. Jos täällä sääntöjen noudattaminen ei onnistu ja kokee, ettei moderointi ole oikeudenmukaista niin kirjoittaa sitten jonnekin muualle, eikä jatkuvasti nillitä täällä. Netti on palstoja pullolaan.

Olen puhunut. U-G-H!

P.S. Mielenpahoittamisen minimoimiseksi, korostan että tämähän on vain minun mielipiteeni asiasta.

Huudellaan sivusta.

Tämä täysin yleisellä tasolla, mutta tämä logiikka menee kieltämättä herkästi ihoni alle. Yksi syy on siinä että tuo on täysin totta, mutta toinen syy on oman vastuun ulkoistaminen.

Kyllä sen "palvelun" tarjoajan on ihan suotavaa huomioida jos vaikkapa luomansa keskustelupalsta on tätä kokoluokkaa ja kerää keskusteluja laidasta laitaan.

Jos tuolle pohjalle sanelet "10 käskyä" -tyyliset säännöt ja voit vaikuttaa jopa vuosikymmeniä palstalla olleiden kohtaloihin, kannattaa varautua että tämäkin ketju laulaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkaan, että yksi selittävä tekijä tähän voisi olla se, että heillä on tämän palstan ulkopuolistakin elämää. Mitä veikkaat?

Mun on edelleenkin tosi vaikea ymmärtää tällaista nillitystä, kun on kyse ilmaisesta keskustelupalstasta. Jos täällä kirjoittelee jotain sellaista, jonka palstaa pyörittävät ihmiset (lasken modet nyt tässä tapaukessa mukaan) kokevat haitallisena niin hyväksy se, katso peiliin ja mieti mitä tuli sanottua. Keskimäärin varmastikin lähes aina siihen on jonkinlainen peruste, että pelikieltoa rapisee.

Millä perusteella sä ansaitset siihen mitään selitystä? Et maksa tämän palstan käyttämisestä senttiäkään, enkä usko että nämä modetkaan tuosta työstä millään tavalla kostuvat, joten on mun mielestä naurettavaa vaatia, että "minulla on oikeus kuulla selitys". Vitut ole. Jos täällä sääntöjen noudattaminen ei onnistu ja kokee, ettei moderointi ole oikeudenmukaista niin kirjoittaa sitten jonnekin muualle, eikä jatkuvasti nillitä täällä. Netti on palstoja ja keskustelukanavia pullollaan.

Olen puhunut. U-G-H!

P.S. Mielenpahoittamisen minimoimiseksi, korostan että tämähän on vain minun vaatimaton mielipiteeni asiasta.
Nyt rupesit kyllä tekemään ihan omia johtopäätöksiä tekstistäni. En missään kohtaan sanonut, että minulla olisi joku oikeus kuulla selitys tai ylipäätään vaatinut sitä. Toivoin, että selitys saataisiin, koska toivon että tämä keskustelupalsta pysyy laadukkaana.

Selitysten toivominen ja kyseleminen on eri asia kuin niiden vaatiminen. On ihan totta, että kenelläkään ei ole varsinaisesti oikeutta vaatia selityksiä ja modet saavat luotsata palstaa haluamallaan tavalla, mutta ei ole silti mitenkään väärin tai kiellettyä kysellä asioista ja pyrkiä vuoropuheluun moderaattoreiden kanssa. Modet ovat myös yleisesti ottaen vastailleet ihan kohtalaisen hyvin kaikkiin esitettyihin huolenaiheisiin, palautteeseen ja kysymyksiin, eli tästä pääteltynä myös modet pitävät palautetta tärkeänä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Kyllä sen "palvelun" tarjoajan on ihan suotavaa huomioida jos vaikkapa luomansa keskustelupalsta on tätä kokoluokkaa ja kerää keskusteluja laidasta laitaan.

Jos tuolle pohjalle sanelet "10 käskyä" -tyyliset säännöt ja voit vaikuttaa jopa vuosikymmeniä palstalla olleiden kohtaloihin, kannattaa varautua että tämäkin ketju laulaa.
No mä näen asian niin, että täysin vapaaehtoispohjalla pyörivälle, käyttäjille ilmaiselle keskustelupalstalle, on täysin riittävää tuoda säännöt esille ja that's it. Ja nimenomaan kun keskustelupalsta on tätä kokoluokkaa niin sitä suuremmalla syyllä voidaanko vaatia, että joka ikistä pelikieltoa täytyy täällä jonkun lautakunnan toimesta perustella etenkin kun ne perusteet on kerrottu jo pelikiellon julkaisun yhteydessä?

Ei missään ole myöskään luvattu, että niitä pelikieltoja tullaan yksitellen perustelemaan ja kuten sanoin niin, eiköhän lähestulkoon 99 prosenttia niistä pelikielloista perustu johonkin ihan validiin syyhyn. Haastetaan riitaa, huudellaan "n*'keriä" ja arvuutellaan henkilöllisyyksiä (tätä en myöskään ymmärrä, miten se voi olla niin vitun vaikeaa olla tekemättä tätä).

"Kohtalo" on todella dramaattinen sana kun puhutaan jääkiekkoaiheisesta keskustelupalstasta, mutta tämä "kohtalo" on kyllä täysin kirjoittajan itsensä käsissä. Noudatat sääntöjä niin tässä ei ole ongelmaa.

Nyt rupesit kyllä tekemään ihan omia johtopäätöksiä tekstistäni. En missään kohtaan sanonut, että minulla olisi joku oikeus kuulla selitys tai ylipäätään vaatinut sitä. Toivoin, että selitys saataisiin, koska toivon että tämä keskustelupalsta pysyy laadukkaana.

Selitysten toivominen ja kyseleminen on eri asia kuin niiden vaatiminen. On ihan totta, että kenelläkään ei ole varsinaisesti oikeutta vaatia selityksiä ja modet saavat luotsata palstaa haluamallaan tavalla, mutta ei ole silti mitenkään väärin tai kiellettyä kysellä asioista ja pyrkiä vuoropuheluun moderaattoreiden kanssa. Modet ovat myös yleisesti ottaen vastailleet ihan kohtalaisen hyvin kaikkiin esitettyihin huolenaiheisiin, palautteeseen ja kysymyksiin, eli tästä pääteltynä myös modet pitävät palautetta tärkeänä.

No joo, toki jonkinlaista vuoropuhelua on varmasti hyvä käydä isossa kuvassa, mutta perustelut pelikielloille tulee niiden julkaisun yhteydessä ja se on ihan riittävä. Noilla ihmisillä on varmasti leipätyöt ja perheet, eli toisin sanoen paljon parempaa tekemistä kun jankata jo kertaalleen perusteltuja asioita joillekin ressukoille, jotka eivät kykene toimimaan sääntöjen puitteissa. Tämä ei ollut nyt sinulle henkilökohtaisesti suunnattu ja kiitän asiallisesta vastauksestasi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No mä näen asian niin, että täysin vapaaehtoispohjalla pyörivälle, käyttäjille ilmaiselle keskustelupalstalle, on täysin riittävää tuoda säännöt esille ja that's it.

Niitä sääntöpykäliä voisi varmasti myös päivittää ja näin ollen helpottaa ihan sitä omaakin asemaa. Kun juurikin ilmaiseksi tätä hommaa pyöritetään. Tätäkin ketjua lukemalla kuitenkin huomaa melko monella olevan ihan oikeitakin pointteja kritiikin suhteen.

Muutoin en nyt tainnut väittääkään mitään muuta ja olen kanssasi samoilla linjoilla. Itse olen pärjännyt nykyisen linjan kanssa ja ennen näppäilyä voi vaikuttaa kummasti omaan kohtaloonsa(oli pakko käyttää tätä vielä).
 
Viimeksi muokattu:

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Niitä sääntöpykäliä voisi varmasti myös päivittää ja näin ollen helpottaa ihan sitä omaakin asemaa. Kun juurikin ilmaiseksi tätä hommaa pyöritetään. Tätäkin ketjua lukemalla kuitenkin huomaa melko monella olevan ihan oikeitakin pointteja kritiikin suhteen.
Tuo sääntökirjan päivittäminen on sitten oma keskustelunsa ja voi olla, että se on ihan paikallaan. En osaa sanoa. On täällä tullut jo sen verran kauan pyörittyä, että en ole juurikaan sääntökirjaa tuijotellut. Hyvin tietää mitä saa tehdä ja mitä ei.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Omien virheiden myöntäminen vaatii selkärankaa, mutta kun siinä onnistuu, niin luottamus kasvaa.
Lainaan tämän pätkän kommentista, koska se on niin osuva.

Tämähän koskee myös palstalla kirjoittavia nimimerkkejä. Minusta voisi katsoa aina peiliin saamansa penaltyn jälkeen eikä tulla tänne itkemään julkisesti heti vapauduttuaan kopista. En väitä moderoinnin olevan täydellistä - rapatessa roiskuu - mutta tuntuu siltä, että jotkut kirjoittajat ottavat tämän ajanvietteen vähän liian tosissaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuo sääntökirjan päivittäminen on sitten oma keskustelunsa ja voi olla, että se on ihan paikallaan. En osaa sanoa. On täällä tullut jo sen verran kauan pyörittyä, että en ole juurikaan sääntökirjaa tuijotellut. Hyvin tietää mitä saa tehdä ja mitä ei.

Sitä ajoin takaa että noiden pykälien päivittämisen jälkeen jäljelle jäisi pääasiassa turha valittaminen ja hakamussuttelut. Tuo tuntuisi jopa ihan ajan säästön kannalta fiksummalta kuin silloin tällöin kirjoitella tänne jonkin puolen raamatun mittainen vastausteksti ja sitten jauhetaan taas samaa rallia kirjoittajien osalta.

Samalla vuorovaikutus olisi ihan konkreettista, eli katsotaan paljon kritiikkiä saaneet pykälät-tuomiot-valitukset ja reagoidaan tarvittaessa.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Ihan vakiintuneen linjan mukaan meni @Jakedeus penaltti. Jos kuuluu punaiseen joukkueeseen, viikko on maksimirangaistus. Ihan sama kuinka paljon on historiaa, silti se on aina yksi viikko.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ihan vakiintuneen linjan mukaan meni @Jakedeus penaltti. Jos kuuluu punaiseen joukkueeseen, viikko on maksimirangaistus. Ihan sama kuinka paljon on historiaa, silti se on aina yksi viikko.
Meinaatko, että esim. Action Bronson ei saanutkaan ikibanneja?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ihan vakiintuneen linjan mukaan meni @Jakedeus penaltti. Jos kuuluu punaiseen joukkueeseen, viikko on maksimirangaistus. Ihan sama kuinka paljon on historiaa, silti se on aina yksi viikko.

Mutta eikös me kaikki kuuluta punaiseen joukkueesen? Ainakin Jani Mäkelän mukaan Jatkoajan käyttäjät ovat vihervasemmistolaisia.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Meinaatko, että esim. Action Bronson ei saanutkaan ikibanneja?
En tiedä saiko, palstan haku ei kerro. Jos sai, saiko Löylyhuoneen jutuista vai Jokeri-osiosta. Toisaalta ei väliksikään: jos meinaatte todistaa mut vääräksi kaivamalla esimerkin vuodelta 2018, se ei asiaa muuta yhtään miksikään.

Ainakin Jani Mäkelän mukaan Jatkoajan käyttäjät ovat vihervasemmistolaisia.
Pahoittelen että murskaan tämän hokemasi, mutta siinä keskustelussa puhuttiin verkkolehdestä.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä saiko, palstan haku ei kerro. Jos sai, saiko Löylyhuoneen jutuista vai Jokeri-osiosta. Toisaalta ei väliksikään: jos meinaatte todistaa mut vääräksi kaivamalla esimerkin vuodelta 2018, se ei asiaa muuta yhtään miksikään.
Nooh, annettiinhan 5.1.2022 viikon pelikielto viestistä, jossa toivoteltiin toiselle palstalaiselle hukkumista ja kutsuttiin häntä eläimeksi. Kun modet kerran katsoivat ettei tämä edellinen fantasiointi ollut täysin tosissaan toisen kuoleman toivomista, niin poikkesiko viikon pelikielto linjasta?
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Tässä esimerkissä on se ongelma, että se ei tue aikaisemman kirjoittajan näkökulmaa, joten se hylätään.
Ei vaan siksi, että Action Bronsonin ainaiset flametukset Löylyhuoneen ketjuissa menivät päänsilittelyllä ihan siinä missä muidenkin punaisen joukkueen jäsenten. Se jos joku on saanut yli kolme vuotta sitten kenkää Jokeri-osion sekoilujen perusteella ei todista mitään. Ehdollinen muotoilu siksi, etten tiedä mistä se pysyvä pelikielto tuli. Ilmeisesti kuitenkin tuli. Tiedän vain, että kun katsoo herran tuoreimpia viestejä, tulee sivutolkulla pelkkää kiekkoasiaa. Lähinnä Jokereihin mutta vähän Liigaankin liittyen. Aihepiiriä voi sen perusteella vähän arvuutella.

Viestini oli kärjistys. Sellaiselle luonteenomaista on, että väite yleistää asiaa hieman liioitellen. On oikeasti aika varmaa, että 20 vuoden aikana joku punaisen joukkueen jäsen on saanut yli viikon pelikiellon poliittisesta näkemyksestään. Vaikken nyt lonkalta yhtäkään muistakaan. Mutta äärettömän harvinaista se on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös