Tämähän se olisi, mutta ei tule toteutumaan. Modejen kannalta paljon kätevämpää kun voi esiintyä normikäyttäjänä ja vaikka vittuilla muille ympäri palstaa ilman pelkoa rangaistuksista. Tai antaa pelikieltoa ja liittyä runkkurinkiin sen ympärille.. Ihan vain koska voivat...Muuten olen sitä mieltä, että modet julkisuuteen.
Jos Modet olisivat julkisia, samalla se pistäisi kyseiset käyttäjät melkoisen suurennuslasin alle. Miten Mode enää uskaltaisi osallistua keskusteluun esimerkiksi Löylyhuoneella, koska tämän toimintaa tarkasteltaisiin automaattisesti modestatuksen kautta? Näyttäisi aika räikeältä, jos avoimesti persumode löisi kiivaan keskustelun jälkeen pelikieltoa vihervasurille mutta itse ei saisi mitään.Tämähän se olisi, mutta ei tule toteutumaan. Modejen kannalta paljon kätevämpää kun voi esiintyä normikäyttäjänä ja vaikka vittuilla muille ympäri palstaa ilman pelkoa rangaistuksista. Tai antaa pelikieltoa ja liittyä runkkurinkiin sen ympärille.. Ihan vain koska voivat...
Tämä ei tietenkään toimi. Käytössä on vankilasäännöt, ensin päätetään syyllinen ja sitten rangaistaan keksityin perustein. Sääntöjen rikkojia ei välttämättä rankaista mitenkään.Kun on kiltisti ei saa pelikieltojakaan, yhden kärsin kun mokasin lainausten kanssa kolme kertaa.
Oletko mahdollisesti miettinyt, että keskustelutyylisi saattaa olla hieman kipakanlainen? Pipoa löysemmälle, niin ei tule rangaistuksiakaan.Tämä ei tietenkään toimi. Käytössä on vankilasäännöt, ensin päätetään syyllinen ja sitten rangaistaan keksityin perustein. Sääntöjen rikkojia ei välttämättä rankaista mitenkään.
Tämä olisi hyväksyttävää, jos kaikkia muita kohdeltaisiin samalla tavalla. Nyt näin ei tapahdu.Oletko mahdollisesti miettinyt, että keskustelutyylisi saattaa olla hieman kipakanlainen? Pipoa löysemmälle, niin ei tule rangaistuksiakaan.
Ihan vasta eilen vapauduin pelikiellosta, jonka sain lähinnä koska vastailin viesteihin, joissa minulle vittuiltiin.Sitäkin kehottaisin miettimään, onko oikeasti järin iso asia se, että tuomari vihelsi monta kuukautta sitten huuteluista sinulle ottelurangaistuksen (lähekkö tappelemaan) ja jätti kolmosketjun laitahyökkääjän rankaisematta.
Kannattaisiko sitten olla vastaamatta sellaisiin viesteihin ja käyttää vaikka ignorea?Ihan vasta eilen vapauduin pelikiellosta, jonka sain lähinnä koska vastailin viesteihin, joissa minulle vittuiltiin.
Mut eikö sinua yhtäään ihmetytä miksi modet sanovat että "moderaattoreita käsittelevä ketju ei ole turvasatama, jossa saa laukoa mitä tahansa kenelle tahansa" mutta kuitenkin minulle vittuilu on ihan salliittua?Kannattaisiko sitten olla vastaamatta sellaisiin viesteihin ja käyttää vaikka ignorea?
No eikö tuo väite pidä paikkaansa?Mut eikö sinua yhtäään ihmetytä miksi modet sanovat että "moderaattoreita käsittelevä ketju ei ole turvasatama, jossa saa laukoa mitä tahansa kenelle tahansa" mutta kuitenkin minulle vittuilu on ihan salliittua?
Selvästi osa käyttäjista saa turvallisesti laukoa mitä tahansa kenelle tahansa, joten vastaus on ei.No eikö tuo väite pidä paikkaansa?
Yritin tuossa nyt vähän tulkita että missä kohtaa heavylle on vittuiltu tässä ketjussa, mutta en kyllä hyvällä tahdollakaan löytänyt sellaista.
Täällä jatkuu fiksu keskustelu jälleen. Onko moderaattoreita ikinä kaduttanut jonkun nimimerkin varjomoderaattoriksi valitseminen?
Ei tietenkään.
Se oli kysymys joka oli seurausta parin sivun vänkäämisestä jonka sinä olit aloittanut.Mitä muuta toi Mikin viestin on kuin vittuilua?
Tämä ei tietenkään toimi. Käytössä on vankilasäännöt, ensin päätetään syyllinen ja sitten rangaistaan keksityin perustein. Sääntöjen rikkojia ei välttämättä rankaista mitenkään.
Tämä olisi hyväksyttävää, jos kaikkia muita kohdeltaisiin samalla tavalla. Nyt näin ei tapahdu.
Ihan vasta eilen vapauduin pelikiellosta, jonka sain lähinnä koska vastailin viesteihin, joissa minulle vittuiltiin.
Selvästi osa käyttäjista saa turvallisesti laukoa mitä tahansa kenelle tahansa, joten vastaus on ei.
Minähän korjailin Leonin virheellisiä tietoja moderoinnista ketjussa, jossa keskustellaan moderoinnista. Täysin asiallista keskustelua oli se siis.Se oli kysymys joka oli seurausta parin sivun vänkäämisestä jonka sinä olit aloittanut.
Jännää, että aina Porista, tai ainakin melkein. :)Missähän tuo porttikiellon saanut ässäfani pääsee nyt purkamaan turhautumistaan elämäänsä.
Olipahan taas kevyt pelikielto. Aika koomista että R***'ä (sensuroitu ettei modet taas pahota mieltään) on samalla viivalla N-sanan kanssa.
Trollit ja pietarinlähettiläät saa rauhassa temmeltää mutta niitä tökkivät lentää ulos.
Noh. näillä mennään.