Veikkaan, että yksi selittävä tekijä tähän voisi olla se, että heillä on tämän palstan ulkopuolistakin elämää. Mitä veikkaat?
Mun on edelleenkin tosi vaikea ymmärtää tällaista nillitystä, kun on kyse ilmaisesta keskustelupalstasta. Jos täällä kirjoittelee jotain sellaista, jonka palstaa pyörittävät ihmiset (lasken modet nyt tässä tapaukessa mukaan) kokevat haitallisena niin hyväksy se, katso peiliin ja mieti mitä tuli sanottua. Keskimäärin varmastikin lähes aina siihen on jonkinlainen peruste, että pelikieltoa rapisee.
Millä perusteella sä ansaitset siihen mitään selitystä? Et maksa tämän palstan käyttämisestä senttiäkään, enkä usko että nämä modetkaan tuosta työstä millään tavalla kostuvat, joten on mun mielestä naurettavaa vaatia, että "minulla on oikeus kuulla selitys". Vitut ole. Jos täällä sääntöjen noudattaminen ei onnistu ja kokee, ettei moderointi ole oikeudenmukaista niin kirjoittaa sitten jonnekin muualle, eikä jatkuvasti nillitä täällä. Netti on palstoja ja keskustelukanavia pullollaan.
Olen puhunut. U-G-H!
P.S. Mielenpahoittamisen minimoimiseksi, korostan että tämähän on vain minun vaatimaton mielipiteeni asiasta.