Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 250 057
  • 13 719

Nick Neim

Jäsen
Käsittääkseni k.o nimimerkki on vapaassa keskustelussa futisvisan pitäjä joten ei siinä ole arvailuja vaan kaikkien tietämää.
Pakko myöntää että mun etunimi on suht helposti pääteltävissä.
Vitsit, eikä varsinkaan huonot sellaiset, parane selittämällä, mutta pointtina oli se iso alkukirjain herrassa.

Joo joo, haen vuoheni ja jatkan nyt tämän jännittävän saagan seuraamista sivusta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä lupaan ja vannon etten kuullut enkä nähnyt mitään!! Pyydän, anna mun mennä, mulla on lapset ja vaimo!!
Jos haluut ne elävänä takas, niin toimit just kuten siinä yksityisviestissä kerrottiin. Ja muista: ei moderaattoreita.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pakko myöntää että mun etunimi on suht helposti pääteltävissä.
Ihan yhtä helposti tuosta voi päätellä myös sun sukunimen, Herra Kuussataa.

(Ja kaikille normi- ja itsemoderaattoreille tiedoksi, että tämä oli zoukkivitsi, ja että lainaamani nimimerkki on kyllä paljastanut henkilöllisyytensä tällä palstalla aiemmin).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on likainen olo. Syy: en tahtoisi olla liitettynä tähän.

Syytän kyllä tästä tilanteesta moderaattoreita, sillä heidän tulkintansa nimisäännöstä on vienyt tähän. Tulkintaa ja sääntöä voisi pikkasen tarkistaa, mutta veikkaanpa ettei näin käy vaan suomalaisella jääräpäisyydellä pidetään kiinni siitä, että typeryyttä ei lopeteta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu että on tyhjä ja pettynyt olo.

Tässä on nyt monta päivää hypetetty, että kohta revitään moderaattoreille uudet persreiät ja tämä rummutus on ollut niin voimakasta, että tässä on alkanut siihen itsekin jo uskomaan. Osa minusta edelleen lapsenomaisesti uskoo, että tämä on vasta ikään kuin alkusalaatti, ja varsinainen pihvi on peksan tarjoilemana vasta tulossa. Mutta valitettavasti suurempi osa minusta uskoo, että tämä oli tässä ja jälleen kerran saan katua, kun uskoin ihmiseen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ihan yhtä helposti tuosta voi päätellä myös sun sukunimen, Herra Kuussataa.

(Ja kaikille normi- ja itsemoderaattoreille tiedoksi, että tämä oli zoukkivitsi, ja että lainaamani nimimerkki on kyllä paljastanut henkilöllisyytensä tällä palstalla aiemmin).
Missään nimessä en arvuuttele yhtään mitään, mutta nuori minä olisi ainakin oman päänsä sisällä halunnut pikimmiten tiedustella onko Iina jo vihdoin sinkku?

Mikko Kuus...

Nollanolla on varmaan nerokasta hämäystä.

Siihen, kun lisäisi seiskan perään, niin voisi siteerata maailman taitavinta naapurin runoilijapoikaa Cheekkiä:
"Luulet sä olevas joku James Bond, en mä tiedä, mutta jotain samaa teis on"
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voin paljastaa, että mun oikea nimi ei ole Pertti FASlapsi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä kai näin pyhäinpäivän aattona on suotavaa hieman - jos ei nyt tanssia haudalla, niin nyökätä hyväksyvästi ja kiittäen Moderaattorien suuntaan, että tuo eräs nimimerkki on nyt vihdoin palstavainaja.

Kiva, kiitos, etiäpäin.
 

Johnnie

Jäsen
Ihan yhtä helposti tuosta voi päätellä myös sun sukunimen, Herra Kuussataa.

(Ja kaikille normi- ja itsemoderaattoreille tiedoksi, että tämä oli zoukkivitsi, ja että lainaamani nimimerkki on kyllä paljastanut henkilöllisyytensä tällä palstalla aiemmin).

Lieneekö sukua Anssi Kasitonnille?
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Jottei kenellekään tule mieleen ajatella tulevaisuudessa minkäänlaisia teoreettisia Pertti-skenaarioita, niin ehdotan että vaihdamme kaikkien nimimerkiksi joka Juhani Tamminen tai Paavo Väyrynen. Täten kaikki tietäisivät että kuka on kuka eikä ylimääräisiä "moi" -heittoja olisi ja säästyisimme suurilta mielipahoilta. Lisäksi olisimme aina kaikissa asioissa automaattisesti oikeassa, kaikki muu olisi mediapeliä tai brändin päälle kusemista.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No niin, nyt kun kävi selväksi että @Moderaattorit ajavat kaksilla rattailla niin aika ottaa asia esille.

Te olette toitottaneet kovasti että henkilöllisyyden arvuuttelu palkitaan kuukauden huililla ja että kaikkia käyttäjiä koskee samat säännöt.... Erästä entistä K-Vantaan valmentajaa voisi siteraata että: EIHÄN TÄÄLLÄ OLE MITÄÄN SÄÄNTÖJÄ TIETYILLE HENKILÖILLE.

Se on ollut epäilys jo aikaisemminkin mutta viimeistään tämä osoittaa että millaisia hyvävelipaskiaisia olette.
Henkilöiden joiden viestejä lainaan niin kumpaakaan käyttäjää vastaan mulla ei ole mitään. Tämä kritiikki menee ainoastaan Modeille.

Kun käyttäjä @teroz sai kuukauden seuraavasta viestistä mikä oli linjassa


Tämä olikin ok.

Mutta sitten toisesta ketjusta myöskin lainattu viesti, josta Modet myöskin ovat tietoisia on tässä.



Kysyn teiltä tekopyhät paskiaiset (Moderaattorit) että MIKÄ TÄSSÄ @Turha Kaukalo VIESTISSÄ ON SELLAISTA ETTÄ SIITÄ EI TULE KUUKAUDEN JÄÄHYÄ?
Yhtälailla tässä arvuutellaan henkilöllisyyttä, naamioituna! Onko käyttäjä sitten Modejen hyvä kaveri vai miksi SÄÄNNÖT EIVÄT OLE KAIKILLE SAMAT?

Haluan vastauksen.
Laitettaisko jatkossa tämmöiset performanssit vaikka tuonne vitsiä pukkaa-ketjuun?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Laitettaisko jatkossa tämmöiset performanssit vaikka tuonne vitsiä pukkaa-ketjuun?

Tässä ei ole mitään vitsin aineksia. Haluan vaan @Moderaattorit vastauksen miksi käytännössä kahdesta huumoriheitosta vain toinen sai kuukauden ja toinen ei kun erikseen nämä jumalastaseuraavat ovat maininneet että arvailuista seuraa kuukausi. Voinen samalla säännöllä sitten tehdä ajatusleikin ja googlata nimellä Malkkinen ja sitten ajattelen 'ääneen' että voinko kutsua sua nimellä minkä löysin googlehaulla?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tässä ei ole mitään vitsin aineksia. Haluan vaan @Moderaattorit vastauksen miksi käytännössä kahdesta huumoriheitosta vain toinen sai kuukauden ja toinen ei kun erikseen nämä jumalastaseuraavat ovat maininneet että arvailuista seuraa kuukausi. Voinen samalla säännöllä sitten tehdä ajatusleikin ja googlata nimellä Malkkinen ja sitten ajattelen 'ääneen' että voinko kutsua sua nimellä minkä löysin googlehaulla?
Vai menisitkö vaan mielummin saunaan ja ottaisit pari olutta ja antaisit asian olla? Minun puolestani saat kutsua minua ihan millä nimellä tahdot.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vähän mennyt ohi että missä kohtaa oli se henkilöllisyyden arvailu? Huomasin kyllä sen kohdan missä opastettiin äidinkielen taivutusmuotoja kuvitteellisen esimerkin avulla.
Samalla kehotettiin googlaamaan, mitä skenaario tarkoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös