Näin täällä reagoidaan…Ja siis silleen haluaisin nähdä miten puututaan englantilaisiin ja englantilaisiin faneihin kohdistuvaan rasismiin. Muttasiisniin väärän värisiä/väärä kansallisuus jne.
Näin täällä reagoidaan…Ja siis silleen haluaisin nähdä miten puututaan englantilaisiin ja englantilaisiin faneihin kohdistuvaan rasismiin. Muttasiisniin väärän värisiä/väärä kansallisuus jne.
Näin täällä reagoidaan…
Oikein sydäntä lämmittää, kun joku varta vasten toivoo meiltä diktatuurisia otteita!
Kuri ja järjestys on suuri ilomme ja ojennamme väärintekijöitä sekä viilaamme mielellämme pilkkua aina, kun vaan mahdollista. Chat-henkisissä seurantaketjuissa sääntöjä tulkitaan kuitenkin jonkun verran löyhemmin kuin muualla palstalla. Osin siksi, että katsomme tuon viestittelyn olevan usein ikään kuin jonkinlaista epävirallisempaa jutustelua ja osin ihan siitä käytännön syystä, kun viestejä tulee monesti niin kovalla tahdilla, ettei muuten niin aina-valpas ja aktiivinen modelaumammekaan millään ehdi ja jaksa huomata jokaista viestiä.
Toki toiveena ja tavoitteena on, että myös näissä ketjuissa käyttäydyttäisiin asiallisesti ja ketjut pysyisivät käyttökelpoisina kaikille palstalaisille. Ketjujen aktiivisten käyttäjien kannattaakin raportoida meille, kun ketjussa meinataan lähteä laukalle. Jos me vaan ollaan hereillä ja huomataan hälytyskutsu ajoissa, niin ratsastamme sitten valkoisella heposella paikalle ohjeistamaan ja opastamaan.
Selvistä sääntörikkeistä jaamme rangaistuksia normaaliin tapaan (eli yleensä jälkikäteen) myös liveseurantaketjuista.
Modet
Nimittäin suhteellisen monesti olen lukenut rikepisteistä ja pelikielloista, vaikka n-sanaa ei ole kirjoitettu kokonaanKova pelimies Mozyakin oli. Ja hieno mies.
Harmi että on rys... tarkoitan venäläinen. Ei pysty antamaan yhtään respectiä.
Nyyhkykyynel.Moderaattorien "ryssä" -kielto kesti siis vain hetken aikaa
Nimittäin suhteellisen monesti olen lukenut rikepisteistä ja pelikielloista, vaikka n-sanaa ei ole kirjoitettu kokonaan
Näinkö pitkään se linja kesti?
Onneksi näin laadukkailla kommenteilla voi kuitata aiemmat törttöilyt helposti. Hyvää suorittamista.Nyyhkykyynel.
Pietariko soitti ja muistutti työtehtävästä?
Ei, kun Moskova.Nyyhkykyynel.
Pietariko soitti ja muistutti työtehtävästä?
Muistaakseni vanhassa käyttäjänimessäsi oli luku 89. Jos se on syntymävuosi, niin on se aika surullista ettei tuon ikänen ihminen ymmärrä niinkin yksinkertaista asiaa kuin kompromissit parisuhteessa.Ei, kun Moskova.
DonTirri on kyllä hauska jäbä. Harva on niin tossun alla, että fanittaa avopuolison käskemänä naapurijengiä
On. Ryssistä tuplat nettona, mitä Kurri tarjoo
Muistaakseni vanhassa käyttäjänimessäsi oli luku 89. Jos se on syntymävuosi, niin on se aika surullista ettei tuon ikänen ihminen ymmärrä niinkin yksinkertaista asiaa kuin kompromissit parisuhteessa.
Fanittama joukkue ei ole tarpeeksi hyvä syy hyvän suhteen poisheittoon.
Besides, toimii myös toiseen suuntaan. Useammassa jokeripelissä parempi puolisko on käynyt kuin minä IFK-pelissä.
Halvat on huvit. Ja tiedät varmaan mitä vanha sanonta kertooAina jotenkin huvittavaa kun henkilö provoilee ensin, mutta kun toinen pistää vähän vastaan, niin sitten muututaan takaisin asialliseksi keskustelijaksi.
Halvat on huvit. Ja tiedät varmaan mitä vanha sanonta kertoo
Miten nämä sulkee toisensa pois? Oon sanonut viljeleväni ryssää ja ihmettelen silti, miksi ei tule kakkua, vaikka Modet onkin alkaneet rangaista syntisiäYllä olevaa on jotenkin outo seurata, kun @Sämppäri vetelee itse ryssää esimerkiksi toukokuussa:
Miten nämä sulkee toisensa pois? Oon sanonut viljeleväni ryssää ja ihmettelen silti, miksi ei tule kakkua, vaikka Modet onkin alkaneet rangaista syntisiä
Tuon "lempinimen" kuitenkin saa käyttöönsä vain oman käytöksen perusteella, ei minkään synnynnäisen ominaisuuden vuoksi.Myös termi "öyhöttäjä" on loukkaava ja lokeroi ihmisiä yleistäen.
Yleensä sen saa olemalla eri mieltä toisen kirjoittajan kanssa, oli sitten oikeassa tai väärässä.Tuon "lempinimen" kuitenkin saa käyttöönsä vain oman käytöksen perusteella, ei minkään synnynnäisen ominaisuuden vuoksi.
EM-futiksen liveseuranta on tosiaan ollut täysin lukukelvotonta kamaa ja mennyt vaan pahemmaksi mitä pidemmälle kisat ovat edenneet eikä @Moderaattorit ole ollut lainkaan kiinnostunut puuttumaan edes sellaisiin tapauksiin, jotka ovat postanneet sinne kymmenittäin viestejä, jotka eivät ole edes etäisesti liittyneet pelattavaan matsiin. Ja kyllä, raportointikaan ei ole auttanut eli eivät ne ole menneet ohi vaan ollut täysin tietoisesti valittu linja. Kai se on sitten niin että kun on lätkäpalsta, niin muun urheilun liveseurannat voi moderaattorien siunauksella täyttää tuolla kierrätyskeskusmoskalla.@Moderaattorit
Olettekohan ikinä miettineet, että pitäisi lopultakin puuttua vahvalla, suorastaan stalinistisella otteella JA:n erinäisten lajien erinäisten huipputurnausten liveseurantaketjuihin? Vai onko totaalinen off topic juuri niissä ihan ok?
En nyt tiedä, että oletko ymmärtänyt ihan oikein mihin tuo liveseurantaan liittyvä palaute on kohdistunut. Nähdäkseni kyse ei ole siitä, että pitäisi vain vakavissaan analysoida peliä, vaan siitä, että keskustelu liittyisi edes jokseenkin siihen otteluun tai otteluihin, joita ollaan seuraamassa. Siihen mahtuu paljon melko tarpeetontakin hölinää, jos se hölinä on pääosin ottelun tilanteiden fiilistelyä ja muuta otteluun liittyvää jauhantaa.Jännä tämä liveseuranta-asia. Itse miellän tuon vähän samanlaiseksi toiminnaksi kun mitä nyt tekisi jos katsoisi peliä livenä jossain joidenkin kanssa, ja siinä samalla sitten kaikki hölisee jotain. Ei ne jutut mitään kauheen järkeviä silloinkaan ole. Ehkä joissain piireissä sitten peliä livenä katsottaessa heitetään kaikki hakamussuttelijat ikkunasta ulos, jotta voidaan keskittyä porukalla analysoimaan missä kulmassa suurin osa diagonaalilevityksistä lähtee ja tarkastelemaan peliasentojen mataluuksia asian vaatimalla arvokkuudella ja ryhdillä. Harry Maguire ja jalkapallo, siinä vasta pari! En minä semmosessa seurakunnassa ehkä viihtyisi, mutta en kyllä myöskään alkaisi huutamaan että perseilkää ja puhukaa paskaa tai muuten en ala!
Asiallisella ja kiihkottomalla tavalla pedofiliasta ja sen ongelmista voi kyllä puhua. Kyseinen viesti taas oli ennakkoluuloja ja vihapuheeseen verrattavissa olevaa paskaa täynnä.
Ihan oikea poisto.
Joku lähtee 3kk saikulle