Eiköhän kyseessä taas tilanne jossa ratkaiseva tekijä ei ollut mitä sanottiin vaan kenelle sanottiin. Jännästi tiettyjen käyttäjien kanssa vääntävät tuppaavat pelikieltoja saada muita herkemmin.Kovin lähti löysästi @Aapee79 kahden viikon kakulle. Samanlaisia ja pahempia viestejä näkee täällä päivittäin, mutta ei mitään.
Noh, eipä ne mitään ole ennenkään osanneet.
Kovin lähti löysästi @Aapee79 kahden viikon kakulle. Samanlaisia ja pahempia viestejä näkee täällä päivittäin, mutta ei mitään.
Noh, eipä ne mitään ole ennenkään osanneet.
Näinhän se menee ja itsekin pyrin nykyään välttelemään tiettyjen nimimerkkien kanssa keskustelua. Jotkut saavat hymistellä ja hurskastella aivan vapaasti ja jos itse erehtyy huomauttamaan niin kohta ollaankin jo kuritushuoneessa.Eiköhän kyseessä taas tilanne jossa ratkaiseva tekijä ei ollut mitä sanottiin vaan kenelle sanottiin. Jännästi tiettyjen käyttäjien kanssa vääntävät tuppaavat pelikieltoja saada muita herkemmin.
Näinhän se menee ja itsekin pyrin nykyään välttelemään tiettyjen nimimerkkien kanssa keskustelua. Jotkut saavat hymistellä ja hurskastella aivan vapaasti ja jos itse erehtyy huomauttamaan niin kohta ollaankin jo kuritushuoneessa.
Tämä kaikki olisi ihan ok jos modet myöntäisivät että kohtelu ei ole tasapuolista, mutta nyt esitetään että säännöt on kaikille samat.
Mihin tällaista "huomauttelua" tarvitaan? Eikö keskustelussa voisi keskittyä argumentteihin sen sijaan että tarvisi kaivella mitä joku teude on sanonut vuonna 2007 että asiasta pääsisi huomauttelemaan hänen "hurskastelustaan"?Näinhän se menee ja itsekin pyrin nykyään välttelemään tiettyjen nimimerkkien kanssa keskustelua. Jotkut saavat hymistellä ja hurskastella aivan vapaasti ja jos itse erehtyy huomauttamaan niin kohta ollaankin jo kuritushuoneessa.
Niin ja vastaavasti toinen osapuoli käyttää toisesta termiä vähä-älyinen. Selvisi näköjään rikepisteellä. Ei tuo nyt tasan mennyt vaikka mitä tahansa rikehistoriaa olisi tutkittu.Tai sitten pelikieltoon vaikutti esim. se, että leikkimielisessä ketjussa, jossa on tarkoitus äänestää vuoden palstalaista, käydään nimeämässä kolme huonointa nimimerkkiä. Ihan puhdasta vittuilua ja ei todellakaan sopinut tai kuulunut ketjun aiheeseen. Minusta tuo oli nimen omaan hyvä vihellys modeilta. Ei sitä nimimerkkeihin kohdistuvaa tai eri nimimerkkien välistä pippelimiekkailua oikeasti tarvitse ihan joka ketjuun tuoda, joskus voi antaa vaan olla, vaikka se vaikeaa onkin.
Niin ja vastaavasti toinen osapuoli käyttää toisesta termiä vähä-älyinen. Selvisi näköjään rikepisteellä. Ei tuo nyt tasan mennyt vaikka mitä tahansa rikehistoriaa olisi tutkittu.
En kyllä käyttäisi termiä toinen osapuoli esim. jääkiekkomatsissa, jossa joku nimetön jämäpakki täysin puun takaa alkaa tökkimään poikittaista niskaan. Enkä myöskään tässäkään tilanteessa.Niin ja vastaavasti toinen osapuoli käyttää toisesta termiä vähä-älyinen. Selvisi näköjään rikepisteellä. Ei tuo nyt tasan mennyt vaikka mitä tahansa rikehistoriaa olisi tutkittu.
jos nämä pitää nykyään ilmoittaa, niin en minäkään. Lähinnä ihmettelin. Meinasin kyllä vittuilla takaisin, mutta tunnistin että siitä voisi tulla penaltyä.En muuten raportoinut, jos joku sitä epäili. Mua lähinnä nauratti.
No lähinnä siksi ajattelin ilmoittautua, kun mut oli oikein tägätty vieläpä ensimmäisenä viestiin, joka oli luultavasti ratkaiseva viesti penalttia annettaessa. Mä en jaksanut reagoida, kun en tiedä, milloin olen tuon muroihin kussut.jos nämä pitää nykyään ilmoittaa, niin en minäkään. Lähinnä ihmettelin. Meinasin kyllä vittuilla takaisin, mutta tunnistin että siitä voisi tulla penaltyä.
Ei sit ainuttakaa turhaa jäähyy kundit.
Joskus ne jämäpakitkin tappelee keskenään.En kyllä käyttäisi termiä toinen osapuoli esim. jääkiekkomatsissa, jossa joku nimetön jämäpakki täysin puun takaa alkaa tökkimään poikittaista niskaan. Enkä myöskään tässäkään tilanteessa.
Yleensä ne tulee kuitenkin nimipelaajien päälle. Kuten tässäkin tilanteessa.Joskus ne jämäpakitkin tappelee keskenään.
Ja joskus pelaaja luulee olevansa nimipelaaja tai jopa tähti, vaikka näytöt eivät sitä luuloa tue tai ns. suuri yleisö tai edes asiantuntijat eivät ole asiasta samaa mieltä kyseisen stara-oletetun kanssa. En ota kantaa, mikä on tilanne tässä tilanteessa.Yleensä ne tulee kuitenkin nimipelaajien päälle. Kuten tässäkin tilanteessa.