Ehdottomasti kannattaa koulukiusata sillä tavalla, että ei ensinnäkään tägää tai lainaa sitä, kenelle viesti on suunnattu.
Näin eräs tekee.
Siis minulla on palstalla edelleen perässä eräs aaroeeropsykopaatti, joka tätä harrastaa. En ole muistaakseni vuoden 2016 jälkeen kommentoinut yhteenkään hänen viestiinsä sanallakaan. Vaan tuo ihmisperse eli reppana eli ihmisjäte käy yleensä klo 1-4 aamulla todennäköisesti kännissä ja varmuudella mielialalääkityksen voimalla kirjoittamassa palstalle viestejä, joista hän tietää ja minä sekä muutama tietää, että ne on minulle suunnattu. Ja lukee tämänkin viestin ja jossain sitten klo 1-4 aamuyöllä tai poikkeustapauksissa muulloinkin käy taas jotain muka hienosti sivaltamassa.
Kyseisen henkilön historia on äärimmäisen synkkä noin muutenkin. Löytyy taustalta vuosia jatkunutta koulukiusausta (hän siis kiusasi, ei minua tai ketään kaveriani) , naisen hakkaamista yms. Aivan totaalista sontaa. Ja siis mielenterveyspotilas on hän, itse on sen kertonut.
Ikäväähän se toki on, että on mielenterveysongelmia, mutta ei se saa olla peruste sille, että saa häiriköidä, kiusata yms.
Tähän voisi taustoista jatkaa paljon muutakin, mutta tässäpä tämä. En jostain syystä edes viitsi kertoa mitä kaikkea sontaa se tehnyt minua kohtaan.
Tämä viesti on kirjoitettu hänen ns. vankilasäännöillään. Hän ei bannia silloin saa, joten jospa en minäkään.
Tai sitten saamme tähän jossain kohtaa tänne tai muualle sen vihjailevan viestin, joka on tyyliltään samanlaista paskaa kuin tämäkin viesti on.
En tägää, ja suurin osa ei edes tiedä ketä tarkoitan. Mutta kun näette niitä omituisia ns. tyhjästä tulevia vihjailevia viestejä, niin tästä on kyse.
Tässä viestissäni käyttämäni paikoin voimakkaankin alatyyliset adjektiivit ovat sanoja, joita hän on itse erinäisissä paikoissa käyttänyt minusta. Tällä tavalla pyrin vastaavaan paskuuteen sekä tietysti myös rautalangasta vääntämään, että hän varmasti tajuaa kenestä on kyse. Ja koska niistä nimittelystä ei tule bannia hänelle, niin kaipa ei minullekaan.
Aina tarvitaan kaksi -diibadaaba ei tässä kohtaa päde. Montako vuotta pitää olla kommentoimatta sille mistään mitään, jotta saan vastuuvapauden?
Yhden rikosilmoituksenkin olen muutama vuosi sitten hänestä tehnyt, jossa poliisi lähinnä totesi, että kyseinen tyyppi ei käy täysillä ja nolaa vain itsensä, mutta syytettä ei nosteta. Kyseinen kirjoitus oli Facebookissa. Siellä hän linkitteli ja nimitteli tässä kirjoituksessani käyttämin sanoin. Tietenkin Jatkoajan moderaattorit antavat tuomioita vain Jatkoajan keskustelupalstalla käydyistä sanoista, mutta taustana nämä olen maininnut heillekin. Jos täällä ei tapahtuisi tältä osin mitään, niin en tietenkään raportoisi mitään, saati kirjoittaisi tätä viestiä.
Moderaattoritkin tietävät tämän kaiken, mutta heitä ei kiinnosta. Ja tietävät myös enemmän. Olen raportoinut kaikki ne viestit jo vuosien ajan. On saanut kerran 1 kk ja en muista onko kerran viikon. Mutta ainesta olisi ollut paljon enempään. Nimenomaan historian painolastikin vuoksi. Kyseinen henkilö ei hommaansa lopeta. Vuosien kommentoimattomuuteni ja sen tyypin saamat bannit/banni siitä kertovat.
Siellä moderointipuolella siis sympataan koulukiusausta, koska sääntöjä noudatetaan teoriassa, niin annetaan sen tapahtua. Suomen suurin jääkiekkoaiheinen palsta sallii tuon yhden sairaan ihmisen suorittaman ajojahdin. Miksi?