Olen selkeästi huomannut, kuinka kierrätyskeskus on pääsääntöisesti aivan täynnä paskaa ja draamaa, mikä toisaalta jaksaa minua vieläkin yllättää, kuinka oletettavasti aikuiset miehet joilla on karvat ja kaikki, jaksaa käyttäytyä kuin 15-vuotiaat teinitytöt pahimmassa angstivaiheessa ja menkkahöyryissä. Voisin kirjoitella enemmänkin kierrätyskeskuksen puolelle, mutta ei kiinnosta vittuakaan valita puolia siellä, koska nähtävästi sinne kirjoittelu vaatii oman rinkirunkkaushaaremin, johon sitten voi kertoa kuuluvansa ja kaverit tulevat puolustamaan, kun joku ei tykkää viestistäsi taikka on eriävää mieltä omasi kanssa. Tälläiseen en kuulu, enkä halua kuulua, enkä ikinä tule kuulumaan. Olen ihan mielelläni vain oma itseni ja yksilöurheilija täällä.
Loppupeleissä minulle on aivan sama, vaikka siellä väännetään viestistä toiseen Salatut Elämät luokan draamaa joidenkin toimesta. Ei se minulta ole pois ja tarpeen tullen voin sitten vain ohittaa ne viestit. Elämänkokemuksesta voin sanoa, että yleensä siihen kuitenkin vaaditaan aina kaksi osapuolta, ellei kyse sitten ole venäläisistä. Toki aina voi käyttää sen ignore ominaisuuden, jos millään vaan ei pysty tulemaan tois(t)en kanssa toimeen ja päivän säästäkin saadaan riita aikaiseksi. Tämä vahvana vinkkinä nyt osalle käyttäjistä.
En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta ainakin omaan motivaatioon ja haluihin kirjoittaa muustakin kuin jääkiekosta ovat hyvin minimaaliset. Toisaalta pystyn olemaan ihan hyvin kirjoittamattakin sinne yläasteen koulukäytävälle, koska tämä foorumi on 95% jääkiekkoa minulle.