Tai ehkä ne on pienimunaisia.
Eikä ainakaan lennä niin kuin Danny D:llä!
Tai ehkä ne on pienimunaisia.
Ihan pelleilyä tämä on aina ollut. Kun minun henkilöyttäni taannoin arvailtiin, sillä viikolla se ei jostain tuntemattomasta syystä ollut rangaistavaa ollenkaan.Nykyinen mussu-pelikieltoilu johtaa vain kaikennäköisiin vänkäämisiin että saivarteluihin ja loppujen lopuksi kukaan ei ole tyytyväinen ja kohta joku reilunkaupan komitea julistaa menetelmän vielä laittomaksi, kun olla muotia.
Ihan pelleilyä tämä on aina ollut. Kun minun henkilöyttäni taannoin arvailtiin, sillä viikolla se ei jostain tuntemattomasta syystä ollut rangaistavaa ollenkaan.
Rämehomoksi saa haukkua, mutta ei saa kehottaa menemään vittuun.Nimimerkki @mikko600 on saanut viikon pelikiellon henkilökohtaisten hyökkäyksen vuoksi.
Tästä penaltia?? Ei vittu.. Muistaakseni joku on joskus sanonut pahemminkin. Oikeinkirjoitukseenkin kannattaa myös kiinnittää huomiota..
Nimimerkki @mikko600 on saanut viikon pelikiellon henkilökohtaisten hyökkäyksen vuoksi.
Tästä penaltia?? Ei vittu.. Muistaakseni joku on joskus sanonut pahemminkin. Oikeinkirjoitukseenkin kannattaa myös kiinnittää huomiota..
Rämehomoksi saa haukkua, mutta ei saa kehottaa menemään vittuun.
Olisi se vittuun meneminen kannattanut kirjoittaa oikein, eikä murteella. Kuitenkin asiallinen keskustelu muuten, niin olisi siihen voinut jotain sisältöä myös laittaa mukaan. Mun mielestä hyvin vihelletty ja sopii linjaan.
Seuraavassa käytetäänkin sitten uusijalisää.Mjoo. Bannia napsahti henkilökohtaisesta hyökkäyksestä tuolla sanonnalla joka nyt on Porissa oikein yleinen ja läppä. Mutta näillä mennään mitä tulee tietty, turha siitä on jälkeenpäin ulista.
Mjoo. Bannia napsahti henkilökohtaisesta hyökkäyksestä tuolla sanonnalla joka nyt on Porissa oikein yleinen ja läppä. Mutta näillä mennään mitä tulee tietty, turha siitä on jälkeenpäin ulista.
Varmaan se pelikiellon syy olisi paremmin osunut turhaan onelineriin ja sillä perusteellahan se olisi ollut samainen viikko. Ei tuossa kai oikeusmurhaa sentään tapahtunut.
Tällä kertaa olikin sallittua toivoa loukkaantumista ja naureskella asialle. Muistin vain että näistä on aikaisemmin samantien jaettu pelikieltoja.@Moderaattorit siellä olisi Liigan törkytaklausketjussa vähän luettavaa. Saa käydä poimimassa avohoitopotilaat takaisin lääkityksen pariin, kun oma osaaminen ei riitä.
Ei ole. Mikäli olet joutunut sellaisen kohteeksi, niin se kannattaa raportoida moderaattoreille, sillä hekin tekevät tätä hommaa päätyönsä/opiskelun ohella, eivätkä kerkeä koko ajan valvoa palstaa. Raportointi on varma keino tavoittaa heidät.Ilmeisesti henkilöllisyyden arvoittelu on tällä haavaa muutettu sallituksi. Korjaisitteko tuonne sääntökirjaan tämän myös, niin ei aiheuta suotta hämmästystä?
Ei minun henkilöllisyyttäni. Ja olen raportoinut. Vastaavista rikkeistä (yhtä huumoritason höpinöistä) on langeteltu naamakertoimen mukaan viikon ja kuukauden kieltoja, mutta tässä tapauksessa otteluvalvoja ei näemmä vienyt asiaa tuomioistuimen käsittelyyn. Liekö sitten jotain Sakke Pietilä - Tommi Huhtala -tyylistä perhesidettä taustalla. Rikkeestä kuitenkin on jo useampi päivä, joten senkään taakse ei pääse pakoon.Ei ole. Mikäli olet joutunut sellaisen kohteeksi, niin se kannattaa raportoida moderaattoreille, sillä hekin tekevät tätä hommaa päätyönsä/opiskelun ohella, eivätkä kerkeä koko ajan valvoa palstaa. Raportointi on varma keino tavoittaa heidät.
Ohhoh! Siis kyllä näistä pitää jakaa tuomiot riippumatta siitä kuka sen teki.Ei minun henkilöllisyyttäni. Ja olen raportoinut. Vastaavista rikkeistä (yhtä huumoritason höpinöistä) on langeteltu naamakertoimen mukaan viikon ja kuukauden kieltoja, mutta tässä tapauksessa otteluvalvoja ei näemmä vienyt asiaa tuomioistuimen käsittelyyn. Liekö sitten jotain Sakke Pietilä - Tommi Huhtala -tyylistä perhesidettä taustalla. Rikkeestä kuitenkin on jo useampi päivä, joten senkään taakse ei pääse pakoon.
Näin ollen on liigamaisesti linjattu, että nimimerkin arvuuttelu on sallittua, kunnes rotsi kääntyy jälleen ja saman rikkeen tekee joku väärä nimimerkki.
Ja tuollainenkin viesti vaipuisi huomaamattomiin, jos jengillä ei kiristäisi pipoa niin helvetisti, että on pakko lähteä ruokkimaan trolleja. Mutta eihän sitä voi olla kommentoimatta, jos omaa nenänkaivajaa kritisoidaan.Melko erikoinen näkemys, kannattanee tutustua asioihin mitä kommentoi. Vaikkapa Laineen ketjusta voi ottaa esimerkkiä, mihin tuo pelkkä provosointi johtaa. Asiaa ei enää erotu vittuilun ja kuittailun seasta, asiakirjoitukset on kiekkopuolella kuitenkin se palstan suola. Tuollakin muutaman pelikiellon jakaminen rauhoitti tilannetta, nykyään siellä voi taas vierailla.