Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 242 628
  • 13 702

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ihan kaikella rakkaudella tämä, eikä ole tarkoitus mitenkään nimenomaan sinulle vittuilla, mutta satuit nyt vaan kirjoittamaan tuon lainaamani viestin:

Osaatko lukea?

***

Minua vituttaa ne riemuidiootit, jotka kertovat Youtube-videon, jonka linkissä lukee YouTube, vievän YouTubeen. Luulin, että tässä oli kyse siitä rangaistuksesta lukiessani, mutta tuohan oli aivan hyvin ja riittävän selvästi kuvailtu linkki. Vie YouTubeen ja liittyy Janitskinin presidentinvaalikampanjaan. Minusta tarkempi sisältö saa olla yllätys.
En nyt ihan ymmärrä. En ensinnäkään tiennyt mistään Janitskinin presidentiksi haluamisista, sitä ei ole ilmoitettu missään tiedotusvälineissä. Ja ei en ymmärtänyt asian liittyvä Janitsikinin presidentinvaalikampanjaan. Koska se edellinen lause ja se "tätä youtube pätkää" takia, "Iljan kampanja on jo alkanut" ja vielä perään "koominen", niin luulin että kyseessä oli jokin vitsi. Ei ollut, vaan siis minut oikeasti kusetettiin youtube sivulle, missä joku pelle on ehkä tosissaan ja tuo pelle saa lisää kiihkoa jokaisesta kerrasta, kun joku sen tekee. Ja kyllä, kuvittelen osaavani lukea, mutta se alkuperäinen teksti ei millään tavalla vihjannut, että kyseessä on Iljan video ja että Ilja oikeasti aikoisi hakea pressaksi, koska kyseessä on täysin absurdi ajatus.
 

Bacon

Jäsen
En ole varma mutta olisikohan tässä kyse (jo poistetusta?) postauksesta joka oli ehkä "Mille naurat.."-ketjussa. Siellä oli jokin aika sitten linkki YouTubeen ja ainoastaan kommentti että naurattaa tms... Kävisi tuon yllä olevan lainauksen kuvailuihin... Eli tuo linkki/postaus ei siis olisi se josta banaania tuli vaan tuo toiseen ketjuun linkattu, kylläkin sama video, johon myös asianomainen itsekin viittaa... Tämä siis ihan omana arvauksena...
Joo sinne ainakin laitettiin pelkkä linkki youtubeen ilman mitään kuvausta. Eiköhän se siitä tullut.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Oikeasti luulin, että moderaattorit olivat tulleet järkiinsä tämän rangaistusmuodon kohdalla. Jouduin jälleen pettymään. Sallikaa ne upotetut videot, niin teidänkään ei tarvitse pahoittaa mieltänne arvaillessanne, mihin youtube-linkki vie. Lukijoista puhumattakaan.

Tämä. Ja koska viesti olisi sisällöllisesti muuten liian köyhä niin tarkennan, että upotetut kuvat, twiitit jne. on myös tätä vuosituhatta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mun mielestä linkkien klikkaajat ovat ihan itse vastuussa toheloinnistaan. Kuka teidät pakottaa klikkaamaan aina, kun näette sinistä tekstiä? Hyperlinkkaaminen on itse asiassa tietoturvamielessä turmiollisempaa, vaikka se palstapoliiseja tyydyttääkin. Kyllä mä katson aina (silleen Therese Johaugimaisesti), että mikä se linkin kohde oikeasti on ennen klikkaamista, vaikka olisi miten hienosti hyperlinkattu. Jos url näyttää epäilyttävältä, en mene. Itse asiassa aika harvoin jaksan mitään yleensäkään klikkailla. Ei vaan jaksa kiinnostaa kovin paljon. Youtubeen voi sentään mennä aina ihan turvallisin mielin ilman pelkoa malwaresta. Mutta harvemmin ne videotkaan kiinnostavat.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mun mielestä linkkien klikkaajat ovat ihan itse vastuussa toheloinnistaan. Kuka teidät pakottaa klikkaamaan aina, kun näette sinistä tekstiä? Hyperlinkkaaminen on itse asiassa tietoturvamielessä turmiollisempaa, vaikka se palstapoliiseja tyydyttääkin. Kyllä mä katson aina (silleen Therese Johaugimaisesti), että mikä se linkin kohde oikeasti on ennen klikkaamista, vaikka olisi miten hienosti hyperlinkattu. Jos url näyttää epäilyttävältä, en mene. Itse asiassa aika harvoin jaksan mitään yleensäkään klikkailla. Ei vaan jaksa kiinnostaa kovin paljon. Youtubeen voi sentään mennä aina ihan turvallisin mielin ilman pelkoa malwaresta. Mutta harvemmin ne videotkaan kiinnostavat.
Ja silti jaksat käydä tätä sotaasi missä vaadit tänne niitä upotettuja videoita ja muuta paskaa. Jännä kokonaisuus, ei jaksa ja kiinnosta, mutta pakko saada silti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja silti jaksat käydä tätä sotaasi missä vaadit tänne niitä upotettuja videoita ja muuta paskaa. Jännä kokonaisuus, ei jaksa ja kiinnosta, mutta pakko saada silti.
Loppuisi:

1. Ikuinen kitinä tuosta linkkien kuvailuista
2. Pelikiellot maailman pienimmästä lillukanvarresta
3. Ihmettely siitä, mihin videoon se linkki tällä kertaa vie

Win-win
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kanerva ja kaksoisnicki. Tämä oli yllätys.
Klosellakin menee Trumpin virkaanastujaisten liveseuranta - siis olettaen, että sellainen tulee - aivan sivu suun. :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kanerva ja kaksoisnicki. Tämä oli yllätys.
Klosellakin menee Trumpin virkaanastujaisten liveseuranta - siis olettaen, että sellainen tulee - aivan sivu suun. :)
Mutta mikä oli Kanervan toinen nicki? Kai sekin poistettiin?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mielestäni voisi kyllä ilmoittaa sen toisenkin nimimerkin joka poistettavalla on ollut käytössään. Tällä tavoin poisto olisi paljon legitiimimpi kun arvailuja ei jäisi ilmoille. Samoin voisi myös laittaa jonkun linkin jokaisen rangaistuksen perään josta pääsisi katsomaan rangaistukseen johtanutta kirjoitusta tai johtaneita kirjoituksia. Näin saataisiin myös kirjoittajille selkeämmät sävelet sallittujen rajojen puitteista.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Vai olisiko ollut jonkun poistetun nimimerkin reinkarnaatio.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jaahas... joillakin on sentään ikuinen ketjunavaamiskielto, tommoset puolen vuoden ketjunavaamiskiellot on niin mestistä, niin mestistä. Purettiinko muuten @vlad in IKAK?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Harmillista, että Kanerva lähti. Yhdyn joukkoon joka vaatii saada tietoonsa miten kaksoisnimimerkit todennetaan ja miten käy sen oletetun toisen nimimerkin? Perustuuko tämä ip-osoitteeseen? Se kun ei jumalauta edes oikeudessa yksin riitä todisteeksi. Veikkaan, että tällekin palstalle kirjoittaa useampi kämppäkaveri. Arvatkaa mitä. Ne voi olla myös hyvin samanmielisiä keskenään.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Jäikös Kanerva ajamaan asiaansa nyt sitten sillä toisella nimimerkillä?

Ei, vaan se on joku vanha poistettu nimerkki. Itelläkin on jo neljäs nimimerkki menossa
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Itse veikkaan, että Kanerva ja Kisapuisto ovat yksi ja sama - erittäin epätasapainoinen - ihminen. Kisapuiston palstalta lähdön jälkeen, osa Kanervasta kuoli. Ja nyt kuoli koko palstahahmo Kanerva.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kanerva ja kaksoisnicki. Tämä oli yllätys.
Oikeastikko? Ehkä jotkut asiat todellakin tekevät sokeaksi. Muutkin siis kuin rakkaus.

Mitenkähän tuokin todennetaan? Kanerva oli aika tavalla sen tyyppinen kirjoittaja, ettei olisi mitään kakkosnickiä tarvinnut - ei mikään trolli tai tyhjän kirjoittaja.

:D
Kyllä, kyllä. Ei yhtään riidanhaluinen asiakirjoittaja oli kyseessä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Mitä tuota turhaan kyselemään. Tällä kertaa suvaitsevaiston palstavahvuus taisi vähentyä yhdellä, joten pitäähän sitä vähän saada protestoida.

Tämä on aina niin eksoottista - "only in Jatkoaika"... Noin keskimäärin tunnen itseni yhtä suvaitsevaiseksi kuin köysi hirtettyä kohtaan, mutta tällä palstalla olen aina ah niin autuas kukkaislapsi!
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Voisi tosiaan paljastaa tuon toisen nimimerkin, koska tällä hetkellä tuo poisto näyttää muuten todella mielivaltaiselta, lähes fasistiselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös