kahden suunnan sentteri
Jäsen
Vihjailu on ihan hauskaa ja ok, muistan esim. kun Kisapuisto tuskissaan vihjaili erkua minuksi ja toisin päin. Sen sijaan moderaattorien ulina ja uhkailu ei ole koskaan hauskaa, vetäkää käteen.
Ihanko oikeasti joku tuota raportointi -nappulaa painelee?
Jokainen tyylillään. Minusta tuo kyllä tuntuu entisen DDR:n stasimaiselta toiminnalta, missä ihmiset ilmiantoivat toinen toisiaan. Jos joku asiattomia kirjoittelee Jatkoaikaan niin sitten vaan omia argumentteja peliin.Kyllä, sitä on kiva painaa.
Jos joku asiattomia kirjoittelee Jatkoaikaan niin sitten vaan omia argumentteja peliin.
Argumentoinnilla esimerkiksi rasistisia kirjoituksia tai muita asiattomuuksia vastaan? Sehän on vissiin itsemoderointia.
Onko täällä Modeja?? Paskapuhetta enkä usko.
Joo, tuota... Mites sellainen kuin ihmiskauppasyytös, kahteen kertaan ilmaistuna? Tai ei edes syytös vaan toteamus ikäänkuin totena. Pari päivää jo mennyt eikä mitään, sama nimimerkki syyllistyi selkeään ylilyöntiin jo aiemminkin josta kanssa lähetetty raporttia, ilman mitään. Ainut järkevä selitys jonka keksin on että kyseinen heppu on moderaattoreita itsekin.
...
Itse olen saanut kahdesti viikon bannia, molemmat johtuen modejen luetun ymmärryksen puutteista. Jos nyt noudattaisivat edes omia sääntöjään, mutta omiahan ne toisaalta on.
En suosittelisi tautisen kumppanin valintaa. Neitsyitä suositaan syistä.
Ei sitä neitsyttä säkissä tarvitse ostaa, sinulla vielä ilmeisen rajattu markkina. Aasiassa pelkästään on jo yli 2 miljardia naista, näistä esim. luokassa 18-25v sinkut valtaosa neitsyitä.
Ai, etkös sinä juuri hankkinutkin itsellesi mukavasti nöyrän aasialaisen naisen, joka pysyy nyrkin ja hellan välissä eikä rupea miksikään länsimaiseksi feminatsiksi? Vai oliko se rakkausliitto?
Väitteesi oli, ja näköjään on (henkilökohtainen sellainen, erit. naistani kohtaan) että ostin hänet myyjämaalta. Olennainen on tässä kuitenkin tuo suora väite tekemästäni ihmiskaupasta. Sinun tehtäväsi, ei minun, on selittää eli perustella noin raskas väite. Ts. miksi minun tapauksessani kyse on ihmiskaupasta, tai ostamisesta, ja muiden taas vastaavasti ei.
Mä avitan sua Klose ja perustelen mjr:n puolesta miksi kyseinen nimimerkki kirjoitti naisen ostamisesta, se johtuu ihan siitä että sinä itse kirjoitit naisen ostamisesta ja useammassakin viestissä vielä erikseen puhuit neitsyiden suosimisesta tässä prosesissa. mjr kaiken lisäksi vielä moneen otteeseen tämän jälkeen tähdensi että kyseessä ei tarvitse olla mikään ihmiskauppa vaan ihan laillinen järjestely postimyyntivaimon tapaisesti. Ole hyvä!
Mä avitan sua Klose ja perustelen mjr:n puolesta miksi kyseinen nimimerkki kirjoitti naisen ostamisesta, se johtuu ihan siitä että sinä itse kirjoitit naisen ostamisesta ja useammassakin viestissä vielä erikseen puhuit neitsyiden suosimisesta tässä prosesissa. mjr kaiken lisäksi vielä moneen otteeseen tämän jälkeen tähdensi että kyseessä ei tarvitse olla mikään ihmiskauppa vaan ihan laillinen järjestely postimyyntivaimon tapaisesti. Ole hyvä!
En tiedä tismalleen, mistä olet saanut bännisi, mutta kun olen noita itsekin pari kertaa saanut, niin yleensä tullut jälkikäteen todettua, että bännille oli kyllä perusteensa.
Aika harvoin täällä täysin mielivaltaiseisti toimitaan, toki poikkeuksia löytyy varmaankin, en ole niin tarkasti seurannut.
Mitenköhän aasialaisesta kasvojenmenetyspelkokulttuurista tuleva neitsytvaimo suhtautuisi EU-passinsa itsenöyryytysvarjonyrkkeilyyn nettipalstalla? Shakkipulu pelaamassa pulushakkia itsensä kanssa on kyllä kohtuulliseen viihdyttävää, toivottavasti ei schollaa itseään pihalle.Niin, vielä sillä tarkennuksella, etten puhunut Klosesta ja laittomasta ihmiskaupasta yhdelläkään sanalla. En tiedä onko vaahtoamiseltaan vieläkään tajunnut, että vain ja ainoastaan itse veti sellaisen johtopäätöksen ja loukkaantui verisesti sitten omalle omituiselle päättelylleen. Absurdi spektaakkeli. Mies on yksin kehässä ja lyö omaa varjoaan kuin viimeistä päivää.
Niin, vielä sillä tarkennuksella, etten puhunut Klosesta ja laittomasta ihmiskaupasta yhdelläkään sanalla. En tiedä onko vaahtoamiseltaan vieläkään tajunnut, että vain ja ainoastaan itse veti sellaisen johtopäätöksen ja loukkaantui verisesti sitten omalle omituiselle päättelylleen. Absurdi spektaakkeli. Mies on yksin kehässä ja lyö omaa varjoaan kuin viimeistä päivää.
Jotenkin on vaikeaa saada kiinni onko kyseessä harvinaisen erikoinen ja tässä tapauksessa vielä kohtuullisen vainoharhainen nimimerkki vaiko vain omalaatuisempi trolli.
Joo, kyllähän sitä aasialaisen mielikuvitusnaisen hyvyyttä korostetaan pienen hiljaiselon jälkeen tasaisin väliajoin niin pitkään, että joku kyllästyy ja käynnistää oravanpyörän uudelleen. Sitten ketju onkin taas hetken aikaa täynnä red herringiä ja ad hominemia, kategoriavirheistä puhumattakaan. Trollauksen ABC on luettu huolella.Tietty käyttymismalli tuntuu toistuvan. Ensin hän kirjoittaa joko hivenen tai toisinaan reilummin provokatiivisesti usein lähemmässä tarkastelussa argumenteiltaan kestämätöntä tavaraa. Sitten hän ilmeisesti odottaa, että joku vastaa hivenenkään sen suuntaisesti, että voi vetää uhrin viittaa päälle.
Sanottakoon schollista mitä tahansa, ja minä(kin) sanoin, mutta tavallaan hän oli sangen reilu väittelykumppani: antoi ja otti kovia iskuja eikä koskaan jäänyt itkemään turhia.
Huolestuneille tiedoksi, olin viikon "lomalla" koska kolmas virhepiste vuoden sisään pamahti ns. vanhan tutun vihjailusta. Edelliset virheet tulleet vajaa vuosi sitten marraskuussa (tölväisy) ja helmikuussa (lainausvirhe). Näistä virhepisteistä en ollut tietoinen (ainakaan lainausvirheestä, tölväisystä sain privaviestin mutta virhepisteistä ei mainittu mitään).
Eikä siinä mitään, ilmeisesti palstasofta jakaa nämä automaattisesti jos virhepisteitä tulee vuoden aikana kolme, rangaistus kärsitty ja leuka rinnassa uusia pelikieltoja kohti.
Itse asiassa ihan hyvä systeemi, olisi vielä parempi jos virhepisteet näkisi jostain.
Muakaan ei sinänsä haittaa ollenkaan virhepisteet tai pelikiellot vaan päinvastoin. Olen tähän "uraani" mennessä saanut kaksi kertaa viikon bannin. Yhtään virhepistettä en kuitenkaan ole koskaan saanut. Olen myös kysynyt kummastakin bannistani lisätietoja modeilta, en siksi että niissä jotain vikaa olisi ollut sillä modet antaa kieltoja siloin kun haluavat, vaan siksi että niistä voisi "ottaa opiksi" että mistä ne tuli. Mutta kun ne modet eivät vastaa edes yksityisviestiin että mistä se viikon banni tarkalleen ottaen tuli? He eivät vastaa mitään. Miten tästä pitäisi siis ottaa jotain opiksi?
Minulle vastasivat kun kysyin. Eli asiallinen kysymys privalla todennäköisesti tuottaa tuloksen.
...
eikä tullut mitään itkupotku-kohtauksia ja lapsellisia tantrumeita.