Jatkoajan tupakkilakkolaiset

  • 157 858
  • 829

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jahas, taas vierähti kuukausi ihan huomaamatta. Savuttomana mennään edelleen, ja taisipa pari viikkoa mennä ilman höyryjäkin. Hyvältä tuntuu.
Vielä kolme päivää ja sitten tulee 300 päivää lopettamisesta täyteen. 8 vuotta ehdin polttaa. Pyöreästi kaksi askillista pikkusikareita olen polttanut kevään aikana, nämä jaettuna 3 reissuviikonlopulle. Reissussa ok, kotiin tullessa ei käy enää mielessäkään. Mukavata. Sähkötupakkaan en ole tainnut koskea helmikuun jälkeen muuten kuin silloin kun löysin sen kaapin perältä ja imaisin parit testihöyryt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Allen Carrin kirjaan ja samalla jätin kaikki korvaustuotteet. Nyt takana on 2 vuotta uutta elämää.

Itse olen ollut näillä opeilla tosiaan reilut kaksi vuotta tyystin savuton ja nykyään suurin ihmettelyn aihe on se, että miten vitussa olen joskus mennyt vapaaehtoisesti moista paskaa keuhkoihin imemään tai miten ylipäänsä kukaan on niin typerä, että polttaa..
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Ite poltin 10 vuotta aika tarkalleen ennen kuin riitti.

Tammikuussa 2009 olin kauheessa kuumeessa ja kurkku oli aivan vitun kipeä. Ekana päivänä tämän olotilan kanssa taisin väkisin käydä polttamassa yhden tupakin, mutta toisena päivänä en yksinkertaisesti pystynyt/jaksanut ja näin ollen tuli oltua ilman tupakkaa yksi kokonainen päivä likimain 10 vuoteen.

Pari päivää meni aikas helposti ilman tupakkia kun olin niin kipeenä ettei oikeestaan tehnyt edes mieli tupakkaa. Näitte parin päivän jälkeen kun olotila alkoi normalisoitua niin emäntä sitte tokasi että: "Mikset koita lopettaa tosissaan nyt kun oot ollu jo pari päivää ilman?"

Taisin vielä mutista takasin jotain tyyliin: "Joo joo, koitetaan nyt vaiks ei siit taaskaa mittää tuu."

Seuraavan kerran kun lähin ulos niin kaivoin takin taskusta tupakin ja olin just sytyttämäs ku muistin et "ainii mun piti lopettaa".

Siitä se sitten lähti ensin tunteja laskemalla, sitten päiviä laskemalla.

En käyttänyt mitään nikotiini tuotteita, ja nyt olen ollut reilut kolme vuotta ilman tupakkia. Itelle maistui ainakin ensimmäisinä päivinä/viikkoina tavallinen purkka ja kaikki makea aika hyvin. Jos oikein muistan pureskelin sellasen jättimegapurkkapussin missä on 100 palaa kahdessa tai kolmessa päivässä.

Tuolta Stumppi.fi | Stumppi sivulta löytyy ihan hyviä vinkkejä lopettamiseen.

Linkki vie siis stumppi.fi sivulle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miten te poijat olette selvinneet päivän ensimmäisistä tunneista ilman päivän sauhuja? Minulle nuo aamun tunnit ovat etukäteen mietittynä ehdottomasti pahimmat hetket. Olen minä niin piintyneet rutiinit aamusavujen ympärille kohvoijannut saatana.

Minua on tosissaan alkanut tympäistä koko perkeleen tupakointi. Savukkeiden polttaminen tarkemmin. Sen kyllä muistaa, miltä lapsen nenään haisivat tupakoivat ihmiset. Keuhkot rahisevat ja työntävät törkyä, onneksi ei sentään vielä verta. Jos kepakot loppuvat kesken, niin ei muuta kuin huoltoasemalle mars, oli yö tai päivä, oli kesä tai talvi, syksyinen räntä tai keväinen loska. Jos vielä sattuu olemaan vielä hönössä keskellä yötä, eikä autolla käy ajaminen - alapa kaivaa vaatevarastojasi, eiköhän sieltä joku sätkätupakan murena löytyne. Ja jos ei löydy, niin hulluksi siinä saatana ajautuu ja imeskelemään tupakannatsoja. Tupakille on päästävä myös sairaana. Ei ole sellaista tautia, joka estäisi tupakoinnin. Kuumeessa ja ripuli housuun pisaroidenkin on horjuttava röökille. Poltettava on vaikka oksennus sieraimista ruiskuaisi!

Vittu saatana perkele hele-vetti!
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Miten te poijat olette selvinneet päivän ensimmäisistä tunneista ilman päivän sauhuja? Minulle nuo aamun tunnit ovat etukäteen mietittynä ehdottomasti pahimmat hetket. Olen minä niin piintyneet rutiinit aamusavujen ympärille kohvoijannut saatana.

Minua on tosissaan alkanut tympäistä koko perkeleen tupakointi. Savukkeiden polttaminen tarkemmin.

Nyt savuttomuutta takana karvan alle yhdeksän kuukautta eikä repsahduksia ole tullut. Olen niin heikkoluontoinen, että homma katkeaisi todennäköisesti jo yhteen röökiin, joten olen kokonaan ilman.

Suosittelen lukemaan täällä jo mainittua Allen Carrin kirjaa. Itse sain osin sen ansiosta itseni aika hyvin psyykattua enkä enää katsonut kadehtien röökiä polttavia ihmisiä vaan lähinnä säälien. Kiinnitin huomiota näiden yskimiseen ja kalpeaan yleisolemukseen ja olin entistä tyytyväisempi, että lopetin.

Sun tarvii kehittää aamuihin joku rutiini röökin tilalle. Menet vaikka aamukahvin jälkeen pienelle, 10 minsan kävelylle satoi tai paistoi. Vedät kävelyn ajan raitista ilmaa keuhkoihin ja sisään tullessa voit todeta, että olo on parempi kuin jos olisi kävelyn sijaan vetänyt pari aamuröökiä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kaksi päivää tupakoinnin lopettamisesta ja yllättävän helposti on mennyt. Kaksi 2 mg purkkaa söin sunnuntaina ja tänään olen yhden napannut.

Kuitengin n. 20v tupakoinut, viimeiset vuodet 25-30 savuketta päivässä. Kyllähän tuo "stumppaa tähän" kirja antaa ihan mukavia neuvoja. Luin sen viime jouluna ja oikeastaan siitä lähtien pyöritellyt näitä minun ei tarvitse polttaa ajatuksia päässäni. En tiedä kuinka paljon siitä hyötyä on, mutta tuskin siitä haittaakaan on.

Ehkä suurempi motivaation lähde oli tyttären kanssa keväällä tehty sopimus: Kun hän oppii ajamaan ilman apupyöriä, niin iskä lopettaa tupakinpolton. uskomaton on kyllä lapsen muisti sillä välitömästi ensimmäisen 100m pyöräilyn jälkeen hän muistutti kyseisestä sopimuksesta.

Vuosi kulunut lopettamisesta ja uskallan jo sanoa että koskaan en enää tupakkaa polta. Vaikka joskus mieli tekee niin ei tarvi kuin muistella tupakkayskää ja ennenkaikkea sitä huolta että onko tupakit mukana ja voiko tuolla polttaa jne.jne. Puhumattakaan siitä mitä se maksaa.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Vuosi kulunut lopettamisesta ja uskallan jo sanoa että koskaan en enää tupakkaa polta. Vaikka joskus mieli tekee niin ei tarvi kuin muistella tupakkayskää ja ennenkaikkea sitä huolta että onko tupakit mukana ja voiko tuolla polttaa jne.jne. Puhumattakaan siitä mitä se maksaa.

Onnittelut merkkipaalun saavuttamisesta. Mulla reilut 11 kuukautta savuttomuutta takana. Nykyään aika vähän tekee röökiä mieli. Lähinnä silloin, kun juo terassilla olutta. Syöpäkääryleitä tuli polteltua enemmän tai vähemmän 15 vuotta. Sen olen huomannut, että lopettaminen on puhtaasti korvien välistä kiinni. Fyysiset vieroitusoireet silloin ihan alussa oli aika minimaaliset verrattuna henkisiin vieroitusoireisiin. Nyt nekin ovat onneksi lähes kokonaan poistuneet.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulle tulee 9 kuukautta ilman 11.8.. Muutama kerran mieli on tehnyt, tosin hyvin satunnaisesti ja vain vähän aikaa. Sähkötupakka on kyllä mainio peli lopettamiseen. Lambo lavatube kädessä nytkin tätä kirjoittelen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Onnittelut merkkipaalun saavuttamisesta. Mulla reilut 11 kuukautta savuttomuutta takana. Nykyään aika vähän tekee röökiä mieli. Lähinnä silloin, kun juo terassilla olutta. Syöpäkääryleitä tuli polteltua enemmän tai vähemmän 15 vuotta. Sen olen huomannut, että lopettaminen on puhtaasti korvien välistä kiinni. Fyysiset vieroitusoireet silloin ihan alussa oli aika minimaaliset verrattuna henkisiin vieroitusoireisiin. Nyt nekin ovat onneksi lähes kokonaan poistuneet.

Tosiaan ne fyysiset oireet olivat aika mitätttömiä. Jännää miten tuo tupakanpoltto on vielä unissa monesti mukana ja herätessään tulee olo että onneksi se oli vain unta. Vähenemässä nuo unetkin nykyään ovat. Uleåborgir kiteyttää hienosti tupakan paskamaisuuden tuossa pariviestiä aiemmin.
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Nyt ois takana 672 päivää lakkoa. Aloitin siis pillereillä 5.10.2010. Ainoa asia joka harmittaa on se, että olisi pitänyt aloittaa 10.10.10, muistaisi paremmin. Niin ja tuolla taannoin tässä ketjussa keskusteltu paisuvaiskudoksen toiminta/tupakointi on kyllä niin totta. Edelleen tulee polteltua unissa, myös tilanteita jolloin "kuuluu" lähteä röökille tulee aina toisinaan. Tsemppiä teille vasta-alkajille.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reilut 2kk takana. Olen polttanut n. 7 vuotta ja pitänyt 2 pidempää lakkoa (5kk ja 9kk) välissä, mutta syystä tai toisesta aina on tullut aloitettua uudestaan. Nyt tuli alkukesästä vaan tupakalla kelailtua, että onhan tämä nyt aivan paska tuote. Rahaa uppoaa kolminumeroinen summa kuukaudessa, haisee pahalle eikä edes maistu hyvältä. Poltin röökin loppuun, annoin loput kaverille ja lopetin. Minkäänlaisia vieroitusoireita ei tullut, mitä nyt pari ekaa päivää tuntui vähän kummalta odotella bussia tms. polttamatta.

Tällä hetkellä uudelleen aloittaminen kuulostaa kovin kaukaiselta ajatukselta. Huvikseni otin viime viikolla hatsit kaverilta ihan kokeilumielessä, ja ei siitä kostunut yhtään mitään. Keuhkoihin sattui ja suussa maistui helvetin pahalta vielä tunnin päästäkin. Laskelmieni mukaan olen säästänyt n. 250e tämän kesän aikana. Ruoka maistuu ja tuoksuu taivaalliselta ja olokin on paljon terveempi. Nuuskaa on silloin tällöin mennyt, lähinnä baarissa, mutta olin siitäkin kuukauden sivussa ilman vieroitusoireita.

Tsemppiä muille lakkoilijoille/lopettajille, toivottavasti menee yhtä helposti kuin allekirjoittaneella!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
16.2. loppui rapian 10 vuoden polttaminen, joten kohta on merkkipäivä tiedossa, kun ruutuun pamahtaa puoli vuotta savuttomuutta. Tai no melkein savuttomuutta, sillä kerran on tullut kaatokännissä imaistua parit imut, jonka jälkeen meinasikin yskittää keuhkot pihalle.

Lopettaminen tapahtui omalta osalta myös täysin ilman apuvälineitä eikä itselläkään sen suurempia ongelmia ollut, sillä 42 vuotta polttanut appiukko lopetti samoihin aikoihin tuon tavan, joten eihän siinä voinut epäonnistua itsekkään. Ensimmäinen viikko oli pahin ja välillä kyllä vitutti sen vertaa, että olisi voinut käydä kellarissa takomassa betoniseinää, mutta tuon viikon jälkeen olo on ollut suhteellisen normaali.. Välillä, ainakin näin kesällä, tekee kyllä mieli tupakkaa ja se tupakka muuten tuoksuu ainakin omaan nokkaani vieläkin aivan helvetin hyvälle, mutta eipä noin muuten ole ollut ongelmia (jos siis tuota pientä hairahdusta ei lasketa).

Päivä ja viikko kerrallaan mennään, mutta kyllä mä nyt vaan olen lopettanut.. Vihdoin!
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Nyt tuli itelläkin vuoden savuton jakso täyteen. En ole yhtä ainutta hatsia imaissut edes kännissä. SamSalin tapaan olen tällä kertaa aika varma, ettei tupakkaan tule enää koskaan kajottua. Sen verran vastenmieliseltä touhu näyttää ja haisee. En ole hetkeen edes nähnyt unia, joissa poltan. Sellaisia tuli vielä nähtyä talvella ja keväällä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
hieman offtopic, mutta onko kenelläkään kokemusta Nikotiinpurukumeista Nuuskan lopettamisen yhteydessä? Ilmeisesti niistä on merkittävää apua kun sitä nikotiitia saa? Ollaanko sitten purkan orjia loppuelämä?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
hieman offtopic, mutta onko kenelläkään kokemusta Nikotiinpurukumeista Nuuskan lopettamisen yhteydessä? Ilmeisesti niistä on merkittävää apua kun sitä nikotiitia saa? Ollaanko sitten purkan orjia loppuelämä?

Nuuskasta tahi sen käytön lopettamisesta ei ole kokemusta, mutta nikotiinipurkasta on. Itse kun en pahemmin purkkaa jauhaa ja kun tuon pirkan kanssa joskus yritin tupakointia lopettaa, niin ainakin mulla oli leuat pirun kipeät. Sitten testasin niitä montun makuisia nikotiinipastilleja ja olivat ihan kivoja. Vei pahemman nikotiinihimon eikä tarvinnut jäytää leukojaan helliksi.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
hieman offtopic, mutta onko kenelläkään kokemusta Nikotiinpurukumeista Nuuskan lopettamisen yhteydessä? Ilmeisesti niistä on merkittävää apua kun sitä nikotiitia saa? Ollaanko sitten purkan orjia loppuelämä?

Näppituntumalla voisi kuvitella, että nikotiinipurukumi sopisi nuuskan käytön lopettamiseen jopa paremmin kuin tupakanpolton lopettamiseen. Nikotiinipurukumi ja nuuska vaikuttavat aika samalla tavoin: vaikutus tulee hitaammin ja ilman suurta nikotiinipitoisuuspiikkiä kuin savukkeista. Lisäksi nikotiinipurukumin voi panna huuleen möllöttämään samalla tavalla kuin nuuskankin. Savukkeisiin taas liittyy kaikenlaisia kädenliikkeitä, imemistä jne., joita nikotiinipurkkaa käyttämällä ei voi jäljitellä.

Purukumin orjaksi joutumisesta taas voisin sanoa, että siitä irti pääseminen on kuitenkin aika paljon helpompaa kuin esim. tupakanpoltosta. Purukumeja voi helposti puolittaa, osan annoksista voi korvata tavallisilla purukumeilla jne. Lisäksi nikotiinipurukumista saatavat nikotiinimäärät ovat sen verran pieniä, ettei riippuvuus ole läheskään yhtä vahva kuin nuuskan käyttäjillä tai tupakan polttajilla. Tämän käy hyvin ilmi jo siinä, että tupakanpolton lopettamisen yhteydessä mikään määrä nikotiinipurukumia ei aina tunnu riittävän, saati poistavan jatkuvaa nikotiininhimoa. Aikaa myöten aivot ja keho vain tottuvat pienempiin nikotiiniannoksiin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kolmekymmentä vuotta on tullut polteltua ja nyt oikeastaan ensimmäinen vakavasti otettava lopetusyritys päällä. Kymmenes päivä nyt menossa ilman röökiä ja täytyy sanoa että melko erikoisia fiiliksiä pukkaa. Mitään erikoisen vaikeeta ei tämä lopettaminen tunnu olevan, kyse taitaa olla vaan siitä ettei anna mielihaluilleen periksi. Kymmenessä päivässä ei paljon eroja huomaa siihen aikaan kun vielä poltti. Duuni on ihan yhtä haasteellista kuin ennen, naisia on yhtä helppo tai vaikea pokata, suussa maistuu ihan sama paska kuin ennenkin ja lenkille on ihan yhtä vaikea lähteä. Kait tää tästä parantuu ajan kanssa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Kolmekymmentä vuotta on tullut polteltua ja nyt oikeastaan ensimmäinen vakavasti otettava lopetusyritys päällä. Kymmenes päivä nyt menossa ilman röökiä ja täytyy sanoa että melko erikoisia fiiliksiä pukkaa. Mitään erikoisen vaikeeta ei tämä lopettaminen tunnu olevan, kyse taitaa olla vaan siitä ettei anna mielihaluilleen periksi. Kymmenessä päivässä ei paljon eroja huomaa siihen aikaan kun vielä poltti. Duuni on ihan yhtä haasteellista kuin ennen, naisia on yhtä helppo tai vaikea pokata, suussa maistuu ihan sama paska kuin ennenkin ja lenkille on ihan yhtä vaikea lähteä. Kait tää tästä parantuu ajan kanssa.


Tsemppiä. Kyllä ne positiiviset vaikutuksetkin takuulla tulevat esiin.

Poltin yhtäjakoisesti 20 vuotta, lopussa yli askin päivätahtia. Viimeinen rööki sammui 15.11.2011.

Nyt positiivisia vaikutuksia on ilmennyt niin paljon, etten ikinä olisi uskonut, mihin kaikkeen rööki voi vaikuttaa. Ainoa negatiivinen asia on ollut painonnousu, ja sekin on jäänyt ihan kohtuulliseksi (5 kg, ja edelleen olen normaalipainon rajojen sisäpuolella).
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Päivä 11

Järkyttävät röökihalut. Eikä asiaa lievennä vitutus ja sen korjaus jollakin keskikaljalla. En kumminkaan meinaa taipua, luulisin et jos pari päivää vielä kärvistelen niin ollaan merkittävästi paremmalla puolella. Joku sano ettei kannattais paljon kaljaa maistella näin lopettamisen alkuvaiheessa mut parempi se on ottaa haaste vastaan kertoimilla. Eiköhän tää tästä johonkin suuntaa liikahda.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
7 vuotta savukkeita on imeskelty ja nyt on aika jättää tämä harrastus tuleville sukupolville. Kyseessä ensimmäinen todellinen lopettamis yritys. Tänään on 5. päivä savuttomana, minkäänlaisia vieroitusoireita ei ole ilmentynyt ja lopettaminen on ollut todella stressitöntä...

Näin edettiin maaliskuussa.

Vituiksihan se meni kuin Jeesuksen pääsiäinen, savutonta eloa kesti n.5,5 kuukautta. Kaikki paska kasaantui yhteen, ja pakokeinona oli rööki. Jos tässä nyt pari kuukautta polttelisi ja uutena vuotena lopettaisi uudelleen (tai ainakin yrittäisi). Hohhoijakkaa, vituttaa.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Näin edettiin maaliskuussa.

Vituiksihan se meni kuin Jeesuksen pääsiäinen, savutonta eloa kesti n.5,5 kuukautta. Kaikki paska kasaantui yhteen, ja pakokeinona oli rööki. Jos tässä nyt pari kuukautta polttelisi ja uutena vuotena lopettaisi uudelleen (tai ainakin yrittäisi). Hohhoijakkaa, vituttaa.

Mun mielestä sun kannattaa laittaa uutta (lopetusta) putkeen vaan niin pian kuin mahdollista. Olin itse ekana kolme kuukautta polttamatta, mutta homma repesi ja rööki paloi taas normaaliin malliin. Otin kuitenkin itseäni niskasta kiinni ja lopetin pian uudelleen. Lopettaminen oli repsahtamisen jälkeen helpompaa ja nyt savuttomuutta takana jo yli vuosi.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järkyttävät röökihalut...

Tsemppiä perkele!

Kirjoitin tästä aiheesta 21.03.2009, 23:39, sivulla 10.
Ja vielä pitää! Eikä repsahtelu ole enää aikoihin ollut lähelläkään.

Mulla lähtötilanne oli juuri, kuin sinulla, eli "vanhakin" onnistuu.

Aika hyvin selvisin sillä, että ajattelin/psyykkasin itseäni siten, että poltan vasta sitten kun alkaa vi***tamaan liikaa. Sitten ajattelin, että mullahan -kele on niin paljon selkärankaa, että pienet -tutukset eivät haittaa. Eli vedin -tutusriman tosi korkealle. "En ole vellihousu!" Sitten huomasin, että aikaa on mennyt jo aika kauan jne.

Pidän peukkuja, ettet sorru.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Kiitti tsempistä "Yksinläpi". Eiköhän tää tähän ole loppunut.

Se nyt vaan on tyhmää polttaa.

Tsemppiä täältäkin!

Ajattelin aikoinaan, etten varmaan ikinä onnistu lopettamaan, mutta niin vain on kohta 10 kuukautta ilman röökiä takana. Muista yrittää nauttia onnistumisen tunteesta ja ehdottomasti palkitse itsesi jotenkin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
31 päivää savuttomana

Aika perkeleen meininkii. Työmaalla polttaa aika moni ja sen takia tulee oltua tilanteissa, joissa röökin haju tulee nokkaan. Kun vielä polttelin olin sitä mieltä, että tupakka tai sen poltto haisee pahalta. Nyt se haisee kyllä ihan saatanan hyvältä. Kollega polttelee pikkusikareita, niitten hajua en uskalla haistaa.

Viikko 3 ja osa viikkoa 4 ovat olleet pahimpia tupakanhimon kannalta. Polttaessani oli usein tilanteita joissa tuli todettua "nyt on pakko vetää savut". Nyt voin todeta ettei yhdessäkään noissa tilanteissa olisi ollut pakko vetää savuja mutta viikolla 3 tai 4 ilman röökiä oli melko monta hetkeä jolloin olisi ollut pakko vetää savut. No, en vetänyt.

Röökiä tekee vieläkin mieli, koitan nyt selvitellä tai vakuutella itselleni et se on myrkkyy ja etten sitä tarvitse. Röökilakkoa suunnitteleville vinkiks et näköjään kuukaudessa tästä ei henkisesti eroon pääse, aika pitkään taitaa tämä viedä. Ja melko merkillisiä ajatuksia tulee vieläkin mieleen, esimerkkinä suosikkini: "olen jo ollut polttamatta kuukauden eli pystyn olemaan ilman tupakkaa halutessani. Joten voinen ostaa askin ja poltella röökin silloin tällöin kun kerran lopettaminen on näin helppoo". Lievä addiktio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös