Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 929
  • 7 387

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Nimimerkki Noosebleed(--) arvioi Ihmettelyketjussa Veikkausliigan tasoa seuraavasti:

Hauska ja surullisella tavalla totuuden siemenen sisältävä tämä vastaus oli. Mutta alkuperäinen kysymys ei olekaan enää niin kurantti, jos tietää, että tuon mainitun kauden jälkeen pelimäärä putosi 33 -> 26 kuten Carl-Sean Berg tuolla jo totesikin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Tämä oli läppä, eihän maailman parhaisiin mokkeihin kuuluvaa Roberto Luongoa voi verrata KHL-vaski Teemu Lassilaan millään.

EDIT: Itseasiassa meinasin lisätä siihen myös että "tosin Lassilalla ei olisi pää kestänyt" jtsp.

Tyhmä porilainen ei tajuu miksi Lassilaa sanot KHL-veskaksi. Eihän se oo päivääkään torjunut KHL:ssä?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Superbölen kommentti "Löytyykö Ässien maalintekoylivoimalle pysäyttäjää" -ketjussa nauratti:

Superböle kirjoitti:
Porilaisten mopoissa ei ole eturenkaita ollenkaan?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Niin oikeassa on benicio moderaattoreita koskevassa ketjussa, aiheena ikuisuuskysymys linkkien kuvaamisesta:

Mutta kyllä se paikkaansa puolustaa tällä palstalla, kun näköjään osa palstalle kirjoitavista pahoittaa mielensä ja vaatii pelikieltoja jopa linkin kuvailun sanamuodoista.

No vaikka muut vastaaat kirjoitelmat, erittäin osuvasti sanottu mielestäni kyseisestä aiheesta, sitaattikamaa
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Niin oikeassa on benicio..

Mä en nyt oikein tajunnu, miten tää liittyy aiheeseen?

Joo joo, ei sen enempää kuin tämäkään viesti. Silti vähän ihmettelen.

E:

Deko kirjoitti:
No vaikka muut vastaaat kirjoitelmat, erittäin osuvasti sanottu mielestäni kyseisestä aiheesta, sitaattikamaa

Jaahas. Letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat. Muu vastaava = hyvä vitsi, hauska oivallus jne? Ei kai ne nyt mitään hienoja kirjoituksia mistä tahansa aiheesta ole.

Ainakaan alunperin sellainen tarkoitus ei kai ollut, mikäli tutustuu tämän ketjun aloitusviestiin.
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen tainnut parina viime vuonna veikata yltiöpositiivisesti määriä, jotka ovat osoittautuneet, surullista kyllä, aivan liian vähäisiksi.

Tämä bongattu Juhannuksen Supertriplasta. Tässä on kyllä aika karskia mustaa huumoria, mutta nauratti kyllä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Halmela yrittää vittuilla Mängimiehelle:

Mä muistaisin muuten sun kirjoittaneen joskus viime- tai edellisvuonna yli kolme lausetta kerralla.

Ja mä muistelin sun olleen sama kaveri, joka jätti peruskoulun aikanaan kesken.

Hyvin muisteltu.
Tosin promilleilla saattoi olla vaikutusta asiaan.

Huono päätös se silti mielestäni oli. Kyllä peruskoulu on ihan fiksua käydä loppuun, oli sitten miten paljon alkoholistin vikaa. Tietysti sitten taas muiden oppilaiden kannalta ihan fiksuakin jäädä kotiin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei nyt mikään suuren suuri letkautus, mutta ihan hyvin haettu:

Vituttaa hammaslääkärit. Tai se, että kun suuhun on tungettu jotain pumpulia, pari letkua ja hammaslääkärin kädet, sillä samalla hetkellä se alkaa kyselemään kuulumisia.

Siinä on sitten hyvä alkaa vastailemaan..

Niin ja nyt on huulten reunat vielä 'revenneet' auki, samaisen hammaslääkärikäynnin ansiosta..

Why so serious?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jätit sitten vielä viimeisen sanan pois.
Siinähän sinetöin 100-0 voittoni!

(oikeasti, olikohan vähän hakemalla haettu. mitään hauskaahan tuossa ei ollut)

Joo, siinä sun viimesessä sanassa ei tosiaan mitään hauskaa ollut, siksi jätinkin sen pois.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huikea haku nimimerkiltä verikuut.

Kieltämättä. Lohipojan rimpuilu tuossa ketjussa on itsessään niin huvittavaa, että ainakin tahattoman komiikan saralla nuokin jutut kuuluvat tähän ketjuun.

Ihmisen tappaminen kaikissa tilanteissa on väärin, paitsi niissä tilanteissa, joissa se ei ole väärin. Itsestäänselvyyksiä jannu ei katso aiheelliseksi mainita, koska ne ovat itsestäänselvyyksiä ainakin hänelle. Jos minä tapan ihmisen, koska tuo ihminen on varastanut minun moponi, saattaisi se olla minun moraalikäsitykseni mukaan hyväksyttävää toimintaa, vaikka ei olekaan ja itsestäänselvyys, vaikka ei olekaan.
 
Kieltämättä. Lohipojan rimpuilu tuossa ketjussa on itsessään niin huvittavaa, että ainakin tahattoman komiikan saralla nuokin jutut kuuluvat tähän ketjuun.

Ihmisen tappaminen kaikissa tilanteissa on väärin, paitsi niissä tilanteissa, joissa se ei ole väärin. Itsestäänselvyyksiä jannu ei katso aiheelliseksi mainita, koska ne ovat itsestäänselvyyksiä ainakin hänelle. Jos minä tapan ihmisen, koska tuo ihminen on varastanut minun moponi, saattaisi se olla minun moraalikäsitykseni mukaan hyväksyttävää toimintaa, vaikka ei olekaan ja itsestäänselvyys, vaikka ei olekaan.

Olenko ainoa joka tajusi Lohipojan pointin muutamassa sekunnissa kun luin pari ylintä viestiä?

-Lohipojan mielestä tappaminen on kaikissa tilanteissa väärin.
-Lohipojan mielestä kuolemanrangaistus on väärin. (Ajatus että valtio tappaa ihmisiä)
-Lohipojan mielestä hänen lähimmäistä tai häntä itseään kohdistuvassa, mahdollisesti elämän ja kuoleman kamppailussa tappaminen on väärin., mutta tälläisessa tapauksessa toisen ihmisen tappaminen voisi olla oikeutettua jos toinen henkilö uhkaa häntä tai lähimmäistä tappamalla. Ja itsensä tai perheensä puolustaminen on mielestäni itsestäänselvyys. Myös tappavalla voimalla, jos muuta keinoa ei ole.

Sitten jamppa saa selitellä monta sivua kun urpot eivät osaa lukea. Ja sitten naureskellaan rimpuilulle. Ah, jatkoaika.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olenko ainoa joka tajusi Lohipojan pointin muutamassa sekunnissa kun luin pari ylintä viestiä?

-Lohipojan mielestä tappaminen on kaikissa tilanteissa väärin.
-Lohipojan mielestä kuolemanrangaistus on väärin. (Ajatus että valtio tappaa ihmisiä)
-Lohipojan mielestä hänen lähimmäistä tai häntä itseään kohdistuvassa, mahdollisesti elämän ja kuoleman kamppailussa tappaminen on väärin., mutta tälläisessa tapauksessa toisen ihmisen tappaminen voisi olla oikeutettua jos toinen henkilö uhkaa häntä tai lähimmäistä tappamalla. Ja itsensä tai perheensä puolustaminen on mielestäni itsestäänselvyys. Myös tappavalla voimalla, jos muuta keinoa ei ole.

Sitten jamppa saa selitellä monta sivua kun urpot eivät osaa lukea. Ja sitten naureskellaan rimpuilulle. Ah, jatkoaika.

Jep, itsekin ymmärsin täysin tuolla tavalla. Tuntuu siltä, että joillakin tuntuu olevan kauhea tarve saada joku puhumaan itsensä pussiin, kun ollaan joistain asioista hieman eri aaltopituudella. Kuitenkin tässä tapauksessa Lohipoika suhteellisen selvästi perusteli asiansa. En ymmärrä, mikä tarve on hakea kokonaisesta tekstistä pari irrallista osaa missä nyt pari sanaa sattuu olemaan ristiriidassa ja pitää sitä hauskana. Lapsellista.

Toisaalta, nimimerkki verikuut:n haut ymmärtää täydelisesti, minkäs savolainen kieroudelleen mahtaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko ainoa joka tajusi Lohipojan pointin muutamassa sekunnissa kun luin pari ylintä viestiä?

Todistetusti teitä on ainakin kolme, joten ei, et ole ainoa.

En ymmärrä, mikä tarve on hakea kokonaisesta tekstistä pari irrallista osaa missä nyt pari sanaa sattuu olemaan ristiriidassa ja pitää sitä hauskana. Lapsellista.

Väärin naurettu?
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Aika perussettiä nämä Lohipojalle naureskelijat. Lohipoika koittaa selittää ja jengi ei tajua. Sitten nämä ymmärtämättömät tulevat tänne naureskelemaan hölmöyttään. Toisaalta aika letkautuksia nuo on ja vielä tahattomia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös