Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 291 722
  • 7 390

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
M10 kuvailee NHL-fanien rankkaa arkea. Tähän kirjoitukseen pystyvät varmasti kaikki NHL-kiekkoa seuraavat samaistumaan.
Ei ihan kaikki... Jos katsoo streamista, jää tissit näkemättä =(

Ja fanijoukkueen sijainnin mukaan vaihtelee myös tuo herätys. Itärannikon joukkueet aloittavat pelinsä jo kahdelta tai puolen yli, länsirannikon joukkueita taas odotetaan 5-5:30 asti. Jos oman suosikin peli alkaa 5:30, se loppuu noin 8:00, eli kannattaa olla liukuva työaika.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sain Freddie Freeloaderin viestistä Jatkoaikailuni parhaat naurut. Se on hauskaa, koska se on totta.
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...

Mene vittu lääkäriin tai johonkin. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta eikä mikään Pekka Saurin Yölinja.
Pekka Saurin Yölinja. Sanan säilä lyö.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Olin juuri tulossa laittamaan tänne tuon ylläolevan. Aivan mahtava!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sain Freddie Freeloaderin viestistä Jatkoaikailuni parhaat naurut. Se on hauskaa, koska se on totta.

Pekka Saurin Yölinja. Sanan säilä lyö.

Todella nasty punch Jompan heiveröiseen palleaan riippuen siitä onko Jomppa trolli. Mutta kyllä minä nautin tuosta, nautin niin hemmetisti.

Do you have the time, to listen to me whine?
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yhteisymmärryksestä totesivat Jokerijohdon kanssa että uran kannalta parempi olisi purkaa sopimus ja mennä joukkueeseen jossa saa pelata. Jokerit suostui tähän ja that's it.

Kuulitko Moderaattoreilta Aulangolla?

Yhteisymmäryksessä... jep jep.

Tulikohan rahaa vai ilmoittaako Jokerit tässä joku päivä Järveläisen sopparista...

En, kun kaveriltasi Matias Lopilta.

Ote Eero Kilpeläinen Jokerimaalille -palstalta.

Gada päätti lähteä ihan henkilökohtaisuuksiin jotta saisi Eltonille jauhot suuhun Järvisen Kerhoon siirtymisen takia. Aivan mahtava oneliner.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Sori pitkät lainaukset, mutta repesin täysin tälle. Se on vain hauskaa, kun ylimielistä Johtavaa viedään kuus-nolla.

En vastaa ironisiin ja retorisiin kysymyksiin täällä. Ei riitä aika eikä voimavarat. Päätoimittajani on pyytänyt osallistumaan tähän keskusteluun siinä määrin, että saan edistetyksi suomalaista jääkiekkokeskustelua. Tämä kysymyksesi ei kuulu niihin.

Nyt olen juuri suuntaamassa Hesaan, siellä alkaa tämä taisto:

Mitä tapahtuu, jos Blues ajaa Granlundin kylmäksi - "Kosto tulee" | SM-liiga | Urheilulehti.fi

Don Johtava :)


Älä mene Hesaan. Peli pelataan Stadissa.
Don Johannes. : )

Ahaa, valista minua, Don Johannes, mikä ero on Stadilla ja Hesalla? :) Tällaisean maalaisserkkuna haluan toki sivistää itseäni. ;)

Don Johtava

En vastaa ironisiin ja retorisiin kysymyksiin täällä. Ei riitä aika, eikä voimavarat.
Don Johannes
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Luojan kiitos olemme persaukisia niin saamme katsella omia, taitavia ja liukasliikkeisiä kasvatteja Turo Järvisten, Sami Torkkien ja Matti Uusivirtojen sijaan. Kyllä minä ainakin katselen kakkoskentässä mielummin Toni Rajalaa ja Joonas Raskia, kuin Miikka Männikköä ja Sami Venäläistä.

Mitäs Männikkö ja Venäläinen sitten ovat jos eivät taitavia ja liukasliikkeisiä omia kasvatteja?

Komeasti näpäytetty.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Nelonen Pro -ketjusta:
Ois se vaan hienoa, kun oltas mekin osa Kanadaa.
Tai edes Jenkkilää.
Olis hiukan pidemmät mainokset, hiukan useammin ja hiukan näyttävämmin.
Siellä iiäspiiännällä niilla on sitäpaitsi oikeita asiantuntijoita. On mestareita, kovia koutseja, ex NHL-pelaajia ja selostajakin osaa sanoa: "He shoots, he scores!"
Suomessa Urholla ja Nelonen Prolla on joitain V***n maailmanmestareita, kovia koutseja, ex NHL pelaajia ja selostajakin sanoo ärsyttävästi paljon enemmän kuin:" Han laukoo, hän tekee maalin!"

Kyllä meitä nyt koetellaan. Ja tästä p******a pitää vielä maksaa!
Maailmalla tv-urheilu on ollut maksullista lähes pari vuosikymmentä. Härmässä muutaman vuoden.
Mutta onneksi suomalainen ei valita. Talvisodan hengessä me kestämme nämä vaikeat ajat kuin Rokka ja Hietanen aikanaan.
" En mää täsä syylissi kaippa yhtikäs. Konekivääri ja Lahtist mää kaipasi."

Onhan tuo hyvin sanottu.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Luojan kiitos olemme persaukisia niin saamme katsella omia, taitavia ja liukasliikkeisiä kasvatteja Turo Järvisten, Sami Torkkien ja Matti Uusivirtojen sijaan. Kyllä minä ainakin katselen kakkoskentässä mielummin Toni Rajalaa ja Joonas Raskia, kuin Miikka Männikköä ja Sami Venäläistä.
Mitäs Männikkö ja Venäläinen sitten ovat jos eivät taitavia ja liukasliikkeisiä omia kasvatteja?
Komeasti näpäytetty.

Mitä vittua? Eikö tällaisista kuuluisi pelikieltoa?

Oikeastihan tuo viestini meni näin että:

Luojan kiitos olemme persaukisia niin saamme katsella omia, taitavia ja liukasliikkeisiä kasvatteja Turo Järvisten, Sami Torkkien ja Matti Uusivirtojen sijaan. Kyllä minä ainakin katselen kakkoskentässä mielummin Toni Rajalaa ja Joonas Raskia, kuin Miikka Männikköä ja Sami Venäläistä, joiden parasta ennen päivämääränsä on jo mennyt.

Tuossa J. Grönvallin alkuperäisessä viestissä jossa tekstiäni oli lainattu, teksti oli katkaistu tarkoituksella ihan väärästä kohtaa että tekstini näyttäisi tyhmältä. Sitten vielä joku keskustelua seuraamaton hölmö, kuten Deko, uskoo tuon ja linkittää tänne. Odotan pelikieltoa J. Grönvallille.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
scholl kirjoitti:
Aivan, mutta toisaalta se peli, mihin Lennu sitten pääsee hyppäämään mukaan, tulee olemaan erityinen. Mieheltä löytyy silloin valtavasti virtaa. Missäköhän Lennu oli eilen, yritin katsella, että oliko C1:n portailla. Se olisi ollut peliliike mennä sinne istuskelemaan. Lennu ei ole sen tyylinen pelaaja, joka ryystäisi vanhan koulukaverinsa kanssa kahvia ja pullaa IFK:n aitiossa käyden jotain peruskeskustelua: Lennu: "Jake, tuutsä HIFK:in mestaruusjuhliin ens maanantaina, mä hoidan sut sisään?", Jake: "en mä voi, Mari menee aerobiciin ja mä oon lasten kanssa kotona", Lennu: "okei" (HIFK tekee maalin) Lennu: "Hyvä Söde, ei vittuuuuuuu SÖDEEEEEE!!!!!!!!", Jake: "mä oon miettinyt, että vaihtaisin mun Mazda 6:n farmari Mondeoon. 1,6 kone, 6 kovaäänistä ja ne lupas suksiboksin mukaan. 30 euroa pienenisi verotusarvo ja työnantajakin olisi tyytyväinen, kun co2 arvo laskee. Vastuullinen ympäristökampanja meillä talossa". Lennu: "hyvä jätkät, tää matsi on meidän!", Jake: "hyvää pullaa. Lennu hei, me ollaan kyl kovia jätkiä, muistatsä kun mä vedin silloin 1999 juhannuksena six packin lonkeroa putkeen. Me ollaan kovia jätkiä juhlimaan Lennu". Lennu: "IFK, IFK, IFK."

Varsinkin näin yöaikaan aiheutti täydellisen repeämisen, kun rupeaa funtsimaan Jakea ja Lennua Nordiksella. schollin 2kk pelikielto on kyllä vääryys. Ja sitten tuo rantaelämää topic.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tuossa J. Grönvallin alkuperäisessä viestissä jossa tekstiäni oli lainattu, teksti oli katkaistu tarkoituksella ihan väärästä kohtaa että tekstini näyttäisi tyhmältä. Sitten vielä joku keskustelua seuraamaton hölmö, kuten Deko, uskoo tuon ja linkittää tänne. Odotan pelikieltoa J. Grönvallille.

Tämä nyt ei ihan kuulu tänne, mutta kumpikin, Männikkö jä Venäläinen ovat nimenomaan liukasliikkeisiä ja taitavia Tapparan omia kasvatteja, siksi tuo viesti oli omasta mielestäni hauska.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vittua? Eikö tällaisista kuuluisi pelikieltoa..

..Odotan pelikieltoa J. Grönvallille.

Voi hellanduudeli miten suloiset itkut. Ootko itse Kari Jalonen? Jos J. Grönvall ois lainannu koko ton sun lörpötyksen, vaatisit varmaan pelikieltoa ylipitkästä lainauksesta?

Mee nyt kotiin oikeesti.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mee nyt kotiin oikeesti.

Onko tuolla kotikin? Eiköhän se kirjaston koneelta näitä viestejä kirjoittele.

Mutta itse ketjun aiheeseen, että itseäkin pisti kyllä tuo Johanneksen vastaus naurattamaan. Aivan loistava.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tämä nyt ei ihan kuulu tänne, mutta kumpikin, Männikkö jä Venäläinen ovat nimenomaan liukasliikkeisiä ja taitavia Tapparan omia kasvatteja, siksi tuo viesti oli omasta mielestäni hauska.
Se oli sen takia hauska että siitä oli toisesta lauseesta jätetty puolet pois eli viestini sanomaa oli muutettu jotta viestini näyttäisi naurettavalta

Voi hellanduudeli miten suloiset itkut. Ootko itse Kari Jalonen? Jos J. Grönvall ois lainannu koko ton sun lörpötyksen, vaatisit varmaan pelikieltoa ylipitkästä lainauksesta?

Mee nyt kotiin oikeesti.
Et näköjään ymmärtänyt.

En vaatinut koko jutun lainaamista vaan sitä, että ottaisi lauseet kokonaisina mukaan. Nythän nimimerkki J. Grönvall lainasi viestiäni siten että jätti viimeisestä lauseesta puolet pois ja merkkasi siihen vain kolmospisteen, eli ... Tuolloin viestin sisältö muuttui joka on sääntöjen mukaan rangaistava teko.

Tuon jälkeen vielä Deco päätti päätti lainata J. Grönvallin "hauskaa" viestiä ja jätti tuon Grönvallin keksimän kolmoispisteen pois ja korvasi sen pelkällä pisteellä.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Se oli sen takia hauska että siitä oli toisesta lauseesta jätetty puolet pois eli viestini sanomaa oli muutettu jotta viestini näyttäisi naurettavalta.

Ainoa tapa millä viestisi saa sellaisiksi ettei ne näytä naurettavilta on ignore-toiminto. Sitä paitsi kyseinen lainaus ei mitenkään muuta sitä faktaa että hehkutat Ilveksen omien kasvattien peluutuspolitiikkaa ja samalla tulkitset jyrkästi kun Tappara tekee samaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK Playoffs 2011 -ketjussa on hieman eksytty aiheesta, mutta Sinnerin analysointi Kiben pleijariparrasta vähinäänkin hymyilytti

Kyllä. Yksikään pakistanilainen terroristi ei erottaisi aidosta, kun laittaisi Kille bin Ladenin mouhoamaan vhs-nauhalle ja käskisi heristää etusormeaan. Muutamat voisivat kysellä, että mikä v....u on snöge, byyri tai skulaus? Paskaako ne siitä kuitenkaan välittäisi. Suuri imaami ysi olisi silti. Kuten HIFK:ssakin.
 

tutzba

Jäsen
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heh, kieltämättä ihan hyvä kuitti Olkulta... tosin siihen aikaan kun tuo Moderaattoreiden viesti on naputeltu, ei tuo nykyinen linkittämissääntö tainnut olla vielä voimassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös