Aivan, mutta toisaalta se peli, mihin Lennu sitten pääsee hyppäämään mukaan, tulee olemaan erityinen. Mieheltä löytyy silloin valtavasti virtaa. Missäköhän Lennu oli eilen, yritin katsella, että oliko C1:n portailla. Se olisi ollut peliliike mennä sinne istuskelemaan. Lennu ei ole sen tyylinen pelaaja, joka ryystäisi vanhan koulukaverinsa kanssa kahvia ja pullaa IFK:n aitiossa käyden jotain peruskeskustelua: Lennu: "Jake, tuutsä HIFK:in mestaruusjuhliin ens maanantaina, mä hoidan sut sisään?", Jake: "en mä voi, Mari menee aerobiciin ja mä oon lasten kanssa kotona", Lennu: "okei" (HIFK tekee maalin) Lennu: "Hyvä Söde, ei vittuuuuuuu SÖDEEEEEE!!!!!!!!", Jake: "mä oon miettinyt, että vaihtaisin mun Mazda 6:n farmari Mondeoon. 1,6 kone, 6 kovaäänistä ja ne lupas suksiboksin mukaan. 30 euroa pienenisi verotusarvo ja työnantajakin olisi tyytyväinen, kun co2 arvo laskee. Vastuullinen ympäristökampanja meillä talossa". Lennu: "hyvä jätkät, tää matsi on meidän!", Jake: "hyvää pullaa. Lennu hei, me ollaan kyl kovia jätkiä, muistatsä kun mä vedin silloin 1999 juhannuksena six packin lonkeroa putkeen. Me ollaan kovia jätkiä juhlimaan Lennu". Lennu: "IFK, IFK, IFK."