Nimimerkki Benewayn tekstistä kyllä voi huomata sen vitutuksen mikä tätä kirjoittaessa on ollut. Ei ole ilmeisesti kovin helppoa olla Buffalo-fani. Hyvä teksti!
Tapahtui Buffalo Sabresin toimistotiloissa ennen seitsemättä osaottelua. Paikalla GM Darcy Regier ja päävalmentaja Lindy Ruff.
*Kop kop*
*GM Darcy Regier avaa oven*
Mr. FirstRoundExit: Terve!
GM Regier: Katos, terve taas pitkästä aikaa! Onpas siitä jo kauan kun viimeksi nähtiin...
Mr. FirstRoundExit: No eihän siitä itseasiassa ole kuin vuosi kun täällä viimeksi kävin.
GM Regier: No niinhän olikin. No tules ihmeessä sisään, Haluutko kahvia tai jotai? Hei kato Lindy kuka tuli käymään!
Lindy Ruff: Jaa...
Mr. FirstRoundExit: Ei kiitos. Katos lensin tänne just Los Angelesista ja söin ja kahvittelin siinä lennon aikana. Ajattelin kysellä, että jokos haluaisitte lähteä golfia pelaamaan? Ihan porukassa voitaisiin mennä...?
GM Regier: No piru vie, tuohan kuulostaa hyvältä. Lähdetäänpä ihan saman tien! Nyt Lindy lopetat ne paperihommat ja lähdetään porukalla golffaamaan!
Lindy Ruff: No jumalauta mulla olisi tässä tehtävä nämä taktiikat valmiiksi tuohon Game 7:iin!
GM Regier: No niitä Game 7:ja kuule tulee ja menee. Eikä me niitä olla ennenkään voitettu.
Lindy Ruff: No mutta...
GM Regier: Turha kuule odottaa töitä täältä ensi kaudelle jos nyt jätät lähtemättä!
Lindy Ruff: No voi isäkissan...
GM Regier: Missäs se sinun veljesi muuten on tällä hetkellä? Haluaisiko sekin lähteä pelaamaan?
Mr. FirstRoundExit: No eihän SecondRoundExit ole täällä käynyt pitkiin aikoihin. Se taisi kaiken lisäksi lähteä tuossa jo San Josehen. Me kaikki Exit -perheen jäsenet kun viihdytään niin hyvin siellä.
GM Regier: No voi että. Mutta nyt mennään! Lindy, hymyä huuleen. Elämä voittaa.
Lindy Ruff: ...
Mr. FirstRoundExit: Onkos muuten sitä minun serkkupoikaa näkynyt näillä seuduilla lähiaikoina?
GM Regier: Ai Mr. TurhakeHankintaDeadlinella? No täällähän se viettää aikaa joka vuosi. On se kyllä mukava kaveri. Toivottavasti käy taas ensi vuonnakin!
Mr. FirstRoundExit: No voinhan minä sille kertoa terveisiä, että ensi vuonna kannattaa tulla taas käymään.
GM Regier: Piru vie, se taitaa kyllä nyt olla lomalla, mutta voisihan häntä silti kysyä mukaan! Mites olisikohan muita halukkaita golffajia? Vaikka Mr. LotteryPick?
Mr. FirstRoundExit: Se taitaa olla perheensä kanssa Edmontonissa. Ostivat nimittäin juuri talon sieltä. Kuulema kiirettä pitää heillä siellä, joten tuskin on muutamaan vuoteen sieltä mihinkään lähdössä... Mites Mr. KonferenssiFinaali?
GM Regier: Ei perkele, ei me sitä haluta mukaan. Kerran se täällä kävi, eikä tartte toista kertaa tulla. Todella epämukava hemmo!
Mr. FirstRoundExit: Jaa. No eipä meitä taida sitten tällä kertaa olla enempää... Vai mites se teidän uusi omistaja? Haluaisiko se lähteä?
GM Regier: Niin Terrence Pegula vai? Se kuulema haluaa keskittyä tuohon Game 7:aan, kun kuulema häntä homma kiinnostaa. Turha siltä on edes kysyä, tylsä kaveri. Mutta voisinhan minä pirauttaa Tom Golisanolle. Hänhän on aina ollut meidän mukana pelailemassa!
Mr. FirstRoundExit: No teeppä se! No mutta minua ei haittaa ainakaan, vaikka kolmestaan jouduttaisiinkin vain lähtemään!
GM Regier: Niimpä! Hyvät pelit me ollaan ennenkin saatu aikaiseksi!