Jätkä hei. Mitä ihan oikeaa vittua nyt? Nyt on niin sakeaa shittiä, että mä en nyt ihan pysty... äh.
Mutta kyllähän tässäkin löytyi se tolkun mielipide. Että ei kaikki mustat sentään pelkästään mellakoi ja ammuskele (Fun fact - mustat tyypit tuotiin Yhdysvaltoihin aika mielenkiintoista sopimusta noudattamaan). Pitäisi löytää se keskikohta. Keskikohta on tosi tärkeä, koska... Eikun en mä pysty tähän.
Olen samaa mieltä, mutta. Se ei oikeuta, mutta. On hyvä puhua asioista, mutta.
Onko mansplainingistä jotain rasistista versiota? Tää meinaan vie koko kakun, jos anglismeja käytetään. "Okei. Onhan se vähän ikävää kuristaa käsiraudoissa olevaa aseetonta tyyppiä useita minuutteja keskellä päivänvaloa poliisien toimesta, MUTTA! Se jätkä oli hei musta! Metsä vastaa tasan niinkuin huudetaan. Ja mustat ei käy töissä. Ne on gangstereita!"
Sinänsä haluaisin jotenkin pukea sanoiksi tämän mun villin päänpudistelun, jota sun teksti aiheuttaa, mutta. Ei pysty.
Sä oot kyllä ihan uskomattoman tampio jätkä/hyökkäyshelikopteri <3
Eikä ole. Monellakin tavalla ei jumalauta ole edes lähelle. Se, että sulla on jotain söpöjä stereotypioita mustista (niistä stereo-tyypeistä, amirite?) ei kyllä oikeuta vetämään mutkia noin suoriksi.
FYI - sä olet se, joka tässä muuten luo rasismia ja maalaa valitettavasti kaikki samannäköiset syllisiksi. Älä ihan oikeasti edes vitsillä luo mitään tasapuolisuusharhaa, jossa jengin(sic) tappaminen on ok, koska "kaikki mustat on sellaisia". Sä voit mennä ihan keskenäsi johonkin ihmettelemään, että miksi ne sun pullan rusinat näyttää kaikki samalta, eikä suostu tekemään töitä.
Mä jotenkin toivoisin, että sulla olisi edes vähän parempia argumentteja, kuin "kaikki samannäköiset maalataan helposti syyllisiksi, koska kato nyt millai ne toimii."
Oletko klooria ajatellut lisätä omaan geenialtaaseesi ihan varmuuden vuoksi?
"Ja nyt kaikki mustat ryöstelee. Kato nyt! KAIKKI RYÖSTELEE! Valkoinen mies istuu peloissaan kotona, kun taas ne ghettorusinat riehuu ja mellakoi. Miten vitussa me voidaan olla kuristamatta mustia tyyppejä, kun ne kuitenkin mellakoi heti kun sellaisen kuristaa? MISSÄ ON KOHTUUS? MISSÄ ON TASAPUOLISUUS? OISPA KALIAA JA JUHA KASIKASI"
Toistohuumori on paras huumori - vitun tampio.