Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 281 780
  • 7 387

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers

Tuossa linkki ketjuun, josta löytyy sen luokan läppää, ettei niille voi olla nauramatta. Ketjussa seurataan siis Liigan pudotuspelejä, joissa on tapahtunut jo useampi yllätys, ja onkin mahdollista, että ensi kertaa ikinä kaksi säälijoukkuetta kohtaa finaalissa. Kannattaa lukea @mailanmittaaja erinomainen ketjunavaus, mistä löytyy ketjun idea ja tähänastiset lopputulokset.
 

Baldrick

Jäsen
Täytyy kyllä sanoa, että ei tule @AaTee ikävä. Hirveää vikinää monin paikoin ja vainoajaan verrattava fiksaatio @McTorso :n ennakoihin ja mielipiteisiin. Lähti palstalta vielä tyylilleen uskollisena, itku kurkussa. Toivottavasti muilla elämän osa-alueilla sujuu paremmin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyy kyllä sanoa, että ei tule @AaTee ikävä. Hirveää vikinää monin paikoin ja vainoajaan verrattava fiksaatio @McTorso :n ennakoihin ja mielipiteisiin. Lähti palstalta vielä tyylilleen uskollisena, itku kurkussa. Toivottavasti muilla elämän osa-alueilla sujuu paremmin.
Nyt vasta huomasin @AaTee :n kirjoituksen, kiitos sinulle siitä! Surullinen, mutta odotettu loppu. Muutoin ihan mukaansatempaavaa luettavaa, ainoastaan tuo väkivallalla uhkaaminen ihmetytti. Toivottavasti mies hupaili kirjoituksensa kanssa, eikä vuodattanut ihan aitoa tuskaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä on sitä jotain:

Kyllähän korinttolaiskirjeissä jo sanotaan, että toisten tähtien loisto on erilainen kuin toisten (1. korintt. kirj. 15:41). Kuinka loistaviin tähtiin Lundellin ja Minnesotan asiat on sitten kirjoitettu?

Voihan se olla, että on joku romahtava tähtijärjestelmä, joka loistaa enää himmeänä, ja tämä draftihomma olisi kirjoitettu sinne? Mitä se sitten oikein merkitsee?

Genesiksen mukaanhan "valot" tulivat taivaankanteen erottamaan päivää yöstä ja merkeiksi osoittamaan aikoja, päiviä ja vuosia. Tästähän on käännöksissä ja tulkinnassa aikamoisia kuppikuntakiistoja, että onko taivaanvalojen osoittamilla ajoilla pyhä merkitys vai ovatko ne vain yleisesti aikoja. Toki, jos ajatellaan aikoja, ovathan osa niistä ihmisille pyhiä ja osa profaaneja, joten jonkinlainen pyhä yhteys tuossa voisi katsoa olevan tähtien ja ajanjaksojen välillä.

Nämä ovat monimutkaisia asioita, eikä tässä sorkittu edes astrologian näkökulmia asioihin. Ehkä en lähtisi pyhittämään ja vihkivedellä virpomaan Lundellin ja Minnesotan "liittoa" tai sitä kivitauluihin naputtelemaan taltalla ja puuvasaralla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No niin nyt löytyi eka koronaa pelkäävä frendi. Mä oon miettinytkin että ei kaikki voi olla 0/50 kun internetissä sitä on, mutta nyt myös tosielämässä. Siis jos duunin mummoja eikä maalaisserkkuja lasketa.

Tonkin frendin kantsis pysytellä nyt koko ajan kännissä niin on messis.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä veli @DonTirri n kyyninen toteamus aiheutti naurunpurskahduksen:

Pelsujen veskahankinta naurattaa.
Vaimonhakkaaja mielenterveysongelmista kärsivä alkoholisti. Voiko lahtelaisempaa äijää olla?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Joo ei kovin uskottavaa, että ensin tänne tullaan teilaamaan ministeris-naiset ties millaiseksi muhkuksi ja sitten oma vastine on joku sheikkerin käteen liimannut fitness-sporttitrikoo - vinttikoira joita mahtuu jokaiselle ryhmäliikuntatunnille tusinaan 13 ja jotka eivät erota laivaa ja lentokonetta toisistaan. Kulmuni tai Marin kun kerran ärähtäisi kuin nyt maan päättävän toimikunnan nimissä on natsoja tehdä ministeris-tasolla , niin ei olisi sen jylinän jälkeen reisivatsapeppu-peilisalissa enää peilejä mistä tirkistellä omaa levinnyttä pehvaa ja betterbodiesit olisivat asennossa särmänä.

Harvemmin tulee naurettua ääneen foorumia selaillessa.

vinttikoira joita mahtuu jokaiselle ryhmäliikuntatunnille tusinaan 13 ja jotka eivät erota laivaa ja lentokonetta toisistaan Hah!
 

teppana

Jäsen
En tiedä onko sunnuntaiväsymys vai mikä, mutta Jurvasen vastaus mustasuden (eittämättä aika rasistiseen jauhantaan) viestiin sai hymyn huulille. Saatanan tampio.
Jätkä hei. Mitä ihan oikeaa vittua nyt? Nyt on niin sakeaa shittiä, että mä en nyt ihan pysty... äh.

Mutta kyllähän tässäkin löytyi se tolkun mielipide. Että ei kaikki mustat sentään pelkästään mellakoi ja ammuskele (Fun fact - mustat tyypit tuotiin Yhdysvaltoihin aika mielenkiintoista sopimusta noudattamaan). Pitäisi löytää se keskikohta. Keskikohta on tosi tärkeä, koska... Eikun en mä pysty tähän.
Olen samaa mieltä, mutta. Se ei oikeuta, mutta. On hyvä puhua asioista, mutta.




Onko mansplainingistä jotain rasistista versiota? Tää meinaan vie koko kakun, jos anglismeja käytetään. "Okei. Onhan se vähän ikävää kuristaa käsiraudoissa olevaa aseetonta tyyppiä useita minuutteja keskellä päivänvaloa poliisien toimesta, MUTTA! Se jätkä oli hei musta! Metsä vastaa tasan niinkuin huudetaan. Ja mustat ei käy töissä. Ne on gangstereita!"
Sinänsä haluaisin jotenkin pukea sanoiksi tämän mun villin päänpudistelun, jota sun teksti aiheuttaa, mutta. Ei pysty.
Sä oot kyllä ihan uskomattoman tampio jätkä/hyökkäyshelikopteri <3


Eikä ole. Monellakin tavalla ei jumalauta ole edes lähelle. Se, että sulla on jotain söpöjä stereotypioita mustista (niistä stereo-tyypeistä, amirite?) ei kyllä oikeuta vetämään mutkia noin suoriksi.



FYI - sä olet se, joka tässä muuten luo rasismia ja maalaa valitettavasti kaikki samannäköiset syllisiksi. Älä ihan oikeasti edes vitsillä luo mitään tasapuolisuusharhaa, jossa jengin(sic) tappaminen on ok, koska "kaikki mustat on sellaisia". Sä voit mennä ihan keskenäsi johonkin ihmettelemään, että miksi ne sun pullan rusinat näyttää kaikki samalta, eikä suostu tekemään töitä.
Mä jotenkin toivoisin, että sulla olisi edes vähän parempia argumentteja, kuin "kaikki samannäköiset maalataan helposti syyllisiksi, koska kato nyt millai ne toimii."
Oletko klooria ajatellut lisätä omaan geenialtaaseesi ihan varmuuden vuoksi?



"Ja nyt kaikki mustat ryöstelee. Kato nyt! KAIKKI RYÖSTELEE! Valkoinen mies istuu peloissaan kotona, kun taas ne ghettorusinat riehuu ja mellakoi. Miten vitussa me voidaan olla kuristamatta mustia tyyppejä, kun ne kuitenkin mellakoi heti kun sellaisen kuristaa? MISSÄ ON KOHTUUS? MISSÄ ON TASAPUOLISUUS? OISPA KALIAA JA JUHA KASIKASI"

Toistohuumori on paras huumori - vitun tampio.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai sinä ymmärrät, että musta paita ja sininen kravatti oli Lapuan liikkeen ja IKL:n univormu/ pelipuku? Lapuan liike ja IKL olivat fasistisia liikkeitä, joten fasismin yhteys mustaan paitaan ja siniseen kravattiin on olemassa.

Ei millään pahalla nimimerkkiä @TosiFani kohtaan, etkä sinä tuossa kontekstissa ole edes väärässä. Tämä vaan sai allekirjoittaneen repeämään nauruun ja on niin hersyvän tunnusomaista nykyisille fasismi ja rasismi -keskusteluille.

"Kai ymmärrät että fasismin yhteys mustaan paitaan ja siniseen kravaattiin on olemassa." Laittaisin tähän nk. D-hymiön, jos en teennäisesti välttäisi niitä. Allekirjoituskamaa. Ja edelleenkään en tarkoita aukoa päätä TosiFanille.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Täällä odotellaan edelleen Filippiinien avautumista liikenteelle.
Pyysin työnantajaa selvittämään, että voivatko he auttaa maahantuloluvan kanssa. Ei onnistunut. Ulkomaalaisetkin työntekijät saavat matkustaa Filippiineille, jos on voimassa oleva työsopimus ja työlupa. Meikäläinen on toistaiseksi konsultti, koska työsopimus piti allekirjoittaa (jonka jälkeen olisi anottu työlupaa) paikan päällä. Nyt sitten kärvistellään maapallon persereiässä ainakin tämän kuun loppuun.

Intiaanko olet jumittunut?


Jo kuukauden takaa mutta nyt vasta osui silmään matkakohteenne-ketjusta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pointti onkin siinä, että kuka tahansa voi kukkoilla ja uhota tuohon tyyliin kuin Jessekin teki. Mutta jämyt miehet pysyvät sanoissaan. Silloinkin kun tuli sanottua vähän liikaa. Ja sama pätee niihin Mersumiehiin tai ikuisiin poikamiehiin, joista nimimerkki @Erätauko tuossa ylempänä puhui. Älykkäät ihmiset eivät koskaan edes päästele suustaan sellaista, minkä kanssa saattaa joutua myöhemmin vaikeuksiin. Mutta tyhmyys nyt ei niinkään ole moitittavaa. Jämerät miehet taas pitävät sanansa silloinkin kun on tullut sanotuksi tyhmyyksiä.

Naisten kanssa asialla on tekemistä siten, että naisille on luonteenomaista sanoa yhtä ja tarkoittaa toista. Jokainen, joka on enemmän naisten kanssa ollut tekemisissä, allekirjoittaa tämän. Aiheesta on kirjoitettu miljoonittain vitsejä ja sketsejä. Jopa naiset itsekin tunnustavat asian. Tietenkin löytyy poikkeuksia, mutta noin yleistäen.

Eisaatana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulihan sitä itse lapsena todettua etten syö enää mansikoita. Nykyään sukulaiset kyselevät edelleenkin "syötkö mansikoita". Sanon syöväni joskus mutten liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli käytyä baarissa yhdellä. No aikaisempi juoma, ja baariolut pissatti. Joten vessaan. En oo mikään nopein aloittaja.. ja Kusilaariin tuli heti mun jälkeen toinen. Tyyppi vetasi ison kalunsa esiin, ja samantien lensi kuin painepesurista. Joo itse totesin, että ei mulla ollutkaan tarvetta, ja kävelin pois.

Repesin kyllä totaalisesti. Ei vittu. Ja samaistuin myös.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulihan sitä itse lapsena todettua etten syö enää mansikoita. Nykyään sukulaiset kyselevät edelleenkin "syötkö mansikoita". Sanon syöväni joskus mutten liikaa.

Mä myös junnuna totesin vanhemmille että en ikinä polta tupakkaa tai juo viinaa. En oo ihan pysynyt sanojeni takana, mutta juniori minä olikin vähän nynny.
 
K

Kiekkokatsoja

Meikäläinenkin hymähti. Hahhah, voi sinua @Kiekkokatsoja :)
Monilla kai täälläkin on ok osuvia juttuja, mutta harmittavasti ne hautautuu helpolla muiden kirjoitusten alle.
Jutut on juttuja, ja ne pitääkin ottaa juttuina, eikä turhan tosikkona.
Mutta joo, tuollainen tapaus sattui eilen. Häntä koipien välissä luikin baarin terassille, ja yritin vältellä tuota Painepesuri herraa.
Tuskin tuohon baariin ihan heti. Mutta joo, tänään olen jo toipunut tuosta tapahtumasta, samoiten humalastakin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Itse olen muutoksen kannalla ja tämmöiset iänikuiset ja rasistiset geishat ja eskimot tulisi heivata unholaan.

Lähtisin myös kajoamaan seuraaviin merkkeihin:
Mars jäätelö & suklaa: Mars nostaa itseään jalustalle ja halventaa muita planeettoja
Torino makaroni: mikä oikeus Torinolla on olla makaronien Ferrari? Mitä muut Euroopan suurkaupungit tästä ajattelevat? Hä? Pariisi? Madrid? Kuulolla?
Elovena viljatuotteet: paketin tytöltä lähti perinnepuku mutta tämä ei riitä! Miksi paketissa on ylipäätään tyttö? Miksei mies tai muunsukupuolinen? Tai kaikki mainitut? Kiva pieni perhe?
Mustamakkara: miksi mustamakkara on jossain kulttimaineessa? Vaadin valkomakkaralle yhtä kovaa suosiota! Puolukkahillo. Vitut. Valkomakkara mustaherukkahillolla.
Nauravat nakit: miksi nakkien pitää olla jotain yltiöpositiivisia? Haluan angstinakit tilalle.
Ranskanleipä: mikä juttu? Venäjän leipä? Gongon leipä? Oisko mitään? Tasa-arvon nimissä universumin leipä.
After Eight suklaa: miksi vasta kahdeksan jälkeen? Miksei kuuden jälkeen? Miksi ylipäätään jälkeen? Miksei ennen neljää? Jos ei sopuun päästä, poistetaan aika maailmasta.
Trio jäätelö: miksei Viisikko jäätelö? Miksi juuri maut vanilja, suklaa ja mansikka? Miksei rommirusina, lakritsi ja päärynä? Jos ei sopuun päästä, tilalle mauton ja ääretön jäätelö.
Paksu Pepe laku: miksei Jope tai Repe? Kovin äijämäistä. Miksei Paksu Leena tai Sari? Kovin tanttamaista. Miksei vain sukupuolineutraalia? Paksu Sirpale. Paksu Niitty. Miksi ylipäätään paksu? Miksei ohut tai sopusuhtainen? Kehopositiivinen.

Kultaiset setit by pepsi

Putosin heti tuossa "Mars nostaa itseään jalustalle ja halventaa muita planeettoja" kohdassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös