Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Mää oon Johnny B. Goode sen biisin mukaan.
Kappale minkä meikäläinen muistaa hyvin samalla nimellä, on Judas Priestin metalliversio. Alkuperäistä en ole tainnut kuunnella sekuntiakaan. Tuskin silti huono on. Joten on aina yhtä mukavaa huomata teikäläisen nimimerkki, kun se tuo mieleeni Priestin.

Sellaisista nimimerkeistä en pahemmin perusta, joissa esiintyy sana hoki tai hockey. Ei vaan uppoa. Onhan niille suomen kielelläkin esimerkiksi nimitykset lätkä ja kiekko. Hienoja nimimerkkejä on palsta väärällään, jos ei tuotetun sisällön niin ainakin nimen puolesta.

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Päivänä muutamana olen tässä nyt naureskellut netissä kiertävälle Crazy Town -meemille. Ja jos tuo meemi olisi tullut vastaan syksyllä, niin melko varmasti nimimerkkini olisi nyt Jorma Butterfly. Tuon kovempaa ei olisi.

Toki loisin heti perään Sugar Pepe -tuplanickin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tajunnut että nimimerkkini ei välttämättä ole ihan hyvä... Joidenkin on ollut vaikea tietää olenko (isot kirjaimet asian selvyyden vuoksi) LISOPPI vai IISOPPI. Kun täällä on nimimerkkejä niin isolla kuin pienelläkin alkukirjaimella. En tuota miettinyt kun nimimerkkiä valitsin.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tajunnut että nimimerkkini ei välttämättä ole ihan hyvä... Joidenkin on ollut vaikea tietää olenko (isot kirjaimet asian selvyyden vuoksi) LISOPPI vai IISOPPI. Kun täällä on nimimerkkejä niin isolla kuin pienelläkin alkukirjaimella. En tuota miettinyt kun nimimerkkiä valitsin.
Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.
No nyt meni hulluksi koko touhu, koska tuossahan muuten lukee LISOPPI, vaikka itsekin luullut sen olevan iisoppi.

Ikävä asia avautua, kun puistonpenkillä nauttii olutta ilta-auringossa.

Näitä sattuu, koulukaverini oli nimeltään Mikko Aho ja kaikki kutsuivat häntä vain eskoksi.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt meni hulluksi koko touhu, koska tuossahan muuten lukee LISOPPI, vaikka itsekin luullut sen olevan iisoppi.

Ikävä asia avautua, kun puistonpenkillä nauttii olutta ilta-auringossa.

Näitä sattuu, koulukaverini oli nimeltään Mikko Aho ja kaikki kutsuivat häntä vain eskoksi.
Joo ihan hullua tämä nykyinen touhu. Mihinkään ei voi enää luottaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä se niin on. Pari kertaa on joku sanonut että nimimerkki on vaikea kun ei tiedä onko siinä iso I vai L . Luulen että se nykyään tiedetään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä se niin on. Pari kertaa on joku sanonut että nimimerkki on vaikea kun ei tiedä onko siinä iso I vai L . Luulen että se nykyään tiedetään.
Maailma pelastettu ja sillehän on sitten oma ketjunsa missä saa paljastaa nimimerkkinsä taustat.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luojalle kiitos.

Ja jos ketjun aiheeseen, niin mun nimimerkki on ainakin ihan paska.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket sekä Crocodiles Seinäjoki
No hyvä kun olis voinut mennä yö unet jos Lahti nainen olisikin muuttunut Iisopista Liisopiksi

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Sahlstedt
Oma nimimerkkini on ainakin järkyttävän paska, osaksi johtuen aivotoiminnan pysähdyksestä rekisteröitymisessä. Anon uutta, jahka keksi sen oikean.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei se pituus, vaan se miten sitä käyttää.
Niin no siis, ei ole varsinaisesti tämän ketjun asiaa, mutta eihän se ollut kuin tuossa juhannuksen tienoilla, kun asiasta puhuttiin. Nimimerkki Lisoppi kertoi kuinka paksuus ratkaisee aika lailla eikä varsinkaan pituudella taida olla merkitystä juurikaan.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Kaikki red-alkuiset on parhaimpia kun ne on niin persoonallisia.
Tästä samaa mieltä. Omakin nimimerkkini käyttää samaa huippupersoonallista kaavaa, tosin eri kielellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy