Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 106 342
  • 507
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Kyllä se niin on. Pari kertaa on joku sanonut että nimimerkki on vaikea kun ei tiedä onko siinä iso I vai L . Luulen että se nykyään tiedetään.
No hyvä kun olis voinut mennä yö unet jos Lahti nainen olisikin muuttunut Iisopista Liisopiksi
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oma nimimerkkini on ainakin järkyttävän paska, osaksi johtuen aivotoiminnan pysähdyksestä rekisteröitymisessä. Anon uutta, jahka keksi sen oikean.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei se pituus, vaan se miten sitä käyttää.

Niin no siis, ei ole varsinaisesti tämän ketjun asiaa, mutta eihän se ollut kuin tuossa juhannuksen tienoilla, kun asiasta puhuttiin. Nimimerkki Lisoppi kertoi kuinka paksuus ratkaisee aika lailla eikä varsinkaan pituudella taida olla merkitystä juurikaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paras on ehdottomasti @Roger Moore , niin viestien sisällöltään kuin yleisesti nimimerkin laadulta. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän huonoja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.
pro-tip. Kun vie kursorin viestin kirjoittaneen nimimerkin nimen kohdalle, niin ko. profiilin linkissä nimimerkki näkyy lowercasena,
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ruuhkis on lopullisesti kuopattu, sienattu ja haudattu.

Ensimmäinen viestini Via Dolorosana on siis tässä. Ristiinnaulitsen matkan aikana jokaisen, joka uskaltaa olla kanssani eriävää mieltä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös