Jatkoajan paras ja huonoin nimimerkki

  • 106 318
  • 507

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Radiopää on muuten hyvä nimimerkki myös. Tulee mieleen jotta I'm a creep I'm a weirdo... etc. Vai miten se biisi menee. En vittu tarkista! Anna kakkua saatana! Vituttaa tää ajojahti. Noin yleensä en hirveesti välitä nimimerkeistä tyyliin Jore1990 mutta ei niissä mitään väärääkään ole. Keksis nyt vaan jotain.

Muokkkk. @TuleeEnnenaikaisesti on mainittava! Ah kun miellyttää harrastunutta mieltäni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Parhaat nimimerkit ovat sanaleikkejä tai hauskojen sanojen muunnelmia. En laske Jehovan syyttäjää tähän, mutta pari kuukautta sitten palstalle on rekisteröitynyt nimimerkki @Puliveivaamo ansaitsee tulla mainituksi tässä ketjussa, vaikka ei paras olekaan. Sanokaapa ääneen puliveivaamo, eikö tunnukin hyvältä?

@Ilmestyskirjanpitaja hyvä, vaikka kunnia pitäneekin antaa CMX:n biisille. Mahtaako alla oleva teksti kuvata kyseistä nimimerkkiä.

Nyt ulkona sataa niinkuin ennenkin pois pyyhkien ja suustani loukkauksia tasaisena virtana.
Kunnia sinne minne se kuuluu, eli juurikin CMX:lle. Eika kaukana ole lyrikkakaan
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei ehkä se absoluuttisesti paras tai kekseliäin, mutta kyllä @Munaton ääliö jaksaa aina hymyilyttää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hogiboi & Lainelaser ovat kyllä melko huonoja. Melko Huono puolestaan on loistava nimimerkki.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Hogiboi & Lainelaser ovat kyllä melko huonoja. Melko Huono puolestaan on loistava nimimerkki.
Jos Melko Huonolla on kolme eri niminerkkiä, niin eikös se ole peruste palstalta poistoon?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen vegaani, mutta @maksalaatikko on kyllä suorilta yksi palstan sympaattisimmista nimimerkeistä. Ja tietysti wanha tuttu @VapaahetoisGM.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Olen vegaani, mutta @maksalaatikko on kyllä suorilta yksi palstan sympaattisimmista nimimerkeistä. Ja @VapaahetoisGM.
Voi juukelis puukelis teitä kasvissyöjiä. Erittäin klassinen tokaisu, aina nauruttaa. En tietenkään halua loukata tai mitään sellasta, vaikutat herkältä ja tunteikkaalta tyypiltä kuitenkin.

Nimimerkeistä pisteitä sellaisille jotka jää mieleen ja risuja jokaiselle joissa on numero.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Nimimerkeistä pisteitä sellaisille jotka jää mieleen ja risuja jokaiselle joissa on numero.
Voi ei! Harmi, että 18-vuotiaan luovuuteni ei riittänyt tämän nohevampaan nimimerkkiin, vaan innoituksena toimi sen hetkinen suosikkimaalivahtini. Monesti kyl pyöriny mielessä nickin vaihto juurikin tän nykysen "geneerisyyden" vuoksi, mut en oo vielä saanut niin nerokasta ideaa et olisin ryhtynyt tuumasta toimeen. Toisaalta tunnetaanko mut jo Smittynä liiankin hyvin? Mene ja tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää nyt ei liity mitenkään ketjun aiheeseen, mutta haluan Elvistellä että olin satavarma @Ikävänkantaja n vegaaniudesta. Mulla on semmonen tutka. Oli hyvä gaydarkin mutta se ei toiminu. Eikä siitä sen enempää... Eikä mulla mitään vegejä vastaan oo. Jääpä itelle enemmän lihhuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää oon Johnny B. Goode sen biisin mukaan. En nääs osaa oikeen mitään kunnolla. Ehkä suuta soittaa. Ainakin vähän. Ja panohommissa ihan vahinkossa meen pyllyn puolelle. Niin, ja tykkään enempi Peter Toshin versiosta. Kyllä mää Chuckille tarjoosin bissen kans.

Toi pyllyhomma ei muuten liity biisiin mitenkään... Tzori,
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Päivänä muutamana olen tässä nyt naureskellut netissä kiertävälle Crazy Town -meemille. Ja jos tuo meemi olisi tullut vastaan syksyllä, niin melko varmasti nimimerkkini olisi nyt Jorma Butterfly. Tuon kovempaa ei olisi.

Toki loisin heti perään Sugar Pepe -tuplanickin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tajunnut että nimimerkkini ei välttämättä ole ihan hyvä... Joidenkin on ollut vaikea tietää olenko (isot kirjaimet asian selvyyden vuoksi) LISOPPI vai IISOPPI. Kun täällä on nimimerkkejä niin isolla kuin pienelläkin alkukirjaimella. En tuota miettinyt kun nimimerkkiä valitsin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tajunnut että nimimerkkini ei välttämättä ole ihan hyvä... Joidenkin on ollut vaikea tietää olenko (isot kirjaimet asian selvyyden vuoksi) LISOPPI vai IISOPPI. Kun täällä on nimimerkkejä niin isolla kuin pienelläkin alkukirjaimella. En tuota miettinyt kun nimimerkkiä valitsin.
Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.

No nyt meni hulluksi koko touhu, koska tuossahan muuten lukee LISOPPI, vaikka itsekin luullut sen olevan iisoppi.

Ikävä asia avautua, kun puistonpenkillä nauttii olutta ilta-auringossa.

Näitä sattuu, koulukaverini oli nimeltään Mikko Aho ja kaikki kutsuivat häntä vain eskoksi.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt meni hulluksi koko touhu, koska tuossahan muuten lukee LISOPPI, vaikka itsekin luullut sen olevan iisoppi.

Ikävä asia avautua, kun puistonpenkillä nauttii olutta ilta-auringossa.

Näitä sattuu, koulukaverini oli nimeltään Mikko Aho ja kaikki kutsuivat häntä vain eskoksi.
Joo ihan hullua tämä nykyinen touhu. Mihinkään ei voi enää luottaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin kumpi se nyt on? Sano, että IISOPPI. Sillai minä ainakin sen olen aina lukenut.
Kyllä se niin on. Pari kertaa on joku sanonut että nimimerkki on vaikea kun ei tiedä onko siinä iso I vai L . Luulen että se nykyään tiedetään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä se niin on. Pari kertaa on joku sanonut että nimimerkki on vaikea kun ei tiedä onko siinä iso I vai L . Luulen että se nykyään tiedetään.

Maailma pelastettu ja sillehän on sitten oma ketjunsa missä saa paljastaa nimimerkkinsä taustat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös