Timanttinen vihje. Hetken tuota nickiä mutustellessani koin ahaa-elämyksen.
Mulla piti hetki jos toinenkin makustella ja hokea tuota ennen kuin avautui mutta olihan palkitseva oivallus.
Timanttinen vihje. Hetken tuota nickiä mutustellessani koin ahaa-elämyksen.
Mulla piti hetki jos toinenkin makustella ja hokea tuota ennen kuin avautui mutta olihan palkitseva oivallus.
Oonkohan nyt edes kartalla kun ajattelen numeroa 16? Tai siis sillä pelannutta heeboa?
Oonkohan nyt edes kartalla kun ajattelen numeroa 16? Tai siis sillä pelannutta heeboa?
Oonko mä kartalla jos väitän et jannu pelas aikoinaan Buffalo Sabresissa?
Jep, pelasi itse asiassa koko uransa New Yorkissa.Oonko mä kartalla jos väitän et jannu pelas aikoinaan Buffalo Sabresissa?
Itsekin ihmettelin pentuna niiden yksien mm-kisojen yhteydessä miksi Lafleur lausuttiin niin kummallisesti. Meillä maalla ei ranskaa puhuttu kuin korkeintaan vanhat ukot humalapäissään siltä kuulostaen, joten Flöör ei oikein auennut.Tuosta ranskan kielen lausumisesta tuli mieleen, että pikkupoikana 70-luvulla ihmettelin aina jääkiekkoilija Kiila Flööriä. Että onpas siinä outo nimi, kun en ollut nähnyt kirjoitettuna vaan kuullut vain Juha Jokisen äänellä telkkarista, ja Höyryn radiosta.
Siinäpä ois muuten hyvä nimimerkki, Kiila Flöör.
Olisko kilpaillut usein Tsimi Konorssia vastaan?Minkä lajin tähti oli 80-luvulla Zomma Kinroi?
Oonko mä kartalla jos väitän et jannu pelas aikoinaan Buffalo Sabresissa?
Olisko kilpaillut usein Tsimi Konorssia vastaan?
Pelasikohan Pascal Lemoix Sabresissa samaan aikaan? Siin on muuten kans rouhea nikki.
Miksi kaikki ei tajua noita heti? Pat LaFontaine tuli ensimmäisenä mieleen tuosta aiemmin puhutusta, ja se lienee oikein.
Zomma Kinroi?
Tee se. Mie varaan omalleni Rotöörin. Toinen saapi jalkapallomaalivahdin mukaan Roppelaarin.Ruaa, siis maalivahdin mukaan, olisi myös naseva nimimerkki jollekin tulevalle kirjoittajalle. Pitäisikö varata pojalle?
Muistan hyvin, myös tuon Magginroin. Sitten oli sarjis jossa kuvattiin rokin historiaa. Lavashowt kasvoivat yli äyräidensä. Saatanallinen Godzilla remmelsi pitkin katuja ja kaatoi kerrostaloja, mutta siitä ei pitänyt huolestua koska se oli vaan "Pink Loirin kesäshou". Kai tuostakin jollekulle nimimerkiksi olisi.Kooraahan myydään nykyään volkkarina. Eikun se olikin toisinpäin. Tuosta Zon Magginroin lausumisesta ja Juha Jokisestahan on tehty ansiokas Nyrok City -sarjakuvakin, muistatteko?
Samoin kuin Jagge Migreenille, joka rehuintoilijana nuoleskeli Charlie Wattsin päälakea johon rumpali oli kylvänyt siemeniä estämään kaljuuntumista.Kunnas piirsi mm. sairaan hienot kumihuulet Remulle Ganes-sarjikseen.