Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 552
  • 402

JanJ

Jäsen
YV-postitus tehty.
Mutta yksi tärkeä info eli maksuaika jäi.

Maksuaikaa 14 päivää.
eli eräpäivä 15.10.

Kiitos!
 

JanJ

Jäsen
Muistutetaan!

Ovathan kaikki vastanneet viesteihini sekä maksaneet laskunsa?
Tai ainakin maksavat ajoissa....
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Öö tota...

Minä en ole saanut minkäänlaista yv:tä. Joko minut on jo nyt heivattu tylysti yli laidan :-(???
 
K

kangaroo

Ylös...

Kun risteily lähestyy, niin rupesi mietityttämään että miten tuon junakyydin Hki-Tku satama-Hki varaus organisoidaan ? Ilmeisesti jonkinmoinen joukko on junallakin tulossa.

Varaako jokainen junalippunsa itse, ja jos varaa, niin miten sen 50 % alennuksen saa hyväkseen, onko jotain varaustunnusta tms. JanJ ?
 

JanJ

Jäsen
Joo no sieltä Siljalta pitäis tulla mulle kotiin postissa läjä alennuskuponkeja junaan. Niillä saa sitten jokainen ostaa itse lipun.

Jahka ne tulevat, postitan niille jotka lähtevät muualta kuin Helsingistä. Lopuille jaan sitten rautatie-asemalla ne läpyskät.
 
K

kangaroo

Soittelin juuri VR:n puhelinpalveluun (0307 20900) ja yritin varata edestakaista junalippua. Mainitsin siitä risteilystä ja alennuksesta, jolloin palveluhenkilö kertoi, että jo varausta tehdessä pitäisi kertoa heille Siljalta saatu risteilyä koskeva varausnumero. Sitten kuulemma itse junalippua lunastettaessa jokaisella ostajalla pitäisi olla esittää Siljan risteilylippu alennuksen saadakseen.

Ilmeisesti pitäisi siis kokoontua Helsingin asemalle 9.11. niin ajoissa, että ehdit jakaa risteilyliput ja sen jälkeen jokainen vielä ehtii käydä ostamassa junalippunsa ja mennä junaan ennen sen lähtöä (klo 15.03).
 
K

kangaroo

VR-alennuksesta

VR:n nettisivuilta:

-clip-

VR-Silja Line, alennus 50 % junamatkasta

junalippu meno-paluumatkalle 2. lk:ssa Turkuun tai Helsinkiin
junalippua ostettaessa ja matkustettaessa esitettävä Silja Linen edestakainen reittilippu/risteilylippu Tukholmaan tai edestakainen reittilippu Tallinnaan
alennus vain 17 vuotta täyttäneen alentamattomasta lipusta

-clip-

Soitin VR:lle vielä uudelleen ja kysyin, liittyykö alennus tosiaan vain Tukholman ja Tallinnan käynteihin, kaveri tarkisti ja vastasi asian olevan juuri näin. Näyttää siis siltä, että juna-alennuksen näihin alle 24 tunnin risteilyihin liittyen saa vain Vikingiltä mutta ei siis Siljalta.

Joten ilmeisesti kannattaa unohtaa varaustunnukset ja alennukset ja varata ihan normaalihintainen junalippu. Ellei jollakulla ole asiasta vielä parempaa tietoa.
 

Jet-Ace

Jäsen
Minä käsitän asian eri tavalla. Luulen, että matkan kestolla ei ole merkitystä.


"clip"
VR-Silja Line, alennus 50 % junamatkasta

junalippu meno-paluumatkalle 2. lk:ssa Turkuun tai Helsinkiin
junalippua ostettaessa ja matkustettaessa esitettävä Silja Linen edestakainen reittilippu/risteilylippu Tukholmaan tai edestakainen reittilippu Tallinnaan
alennus vain 17 vuotta täyttäneen alentamattomasta lipusta
VR-Viking Line, alennus 50 % junamatkasta

junalippu meno- tai menopaluumatkalle 2. lk:ssa Turkuun tai Helsinkiin
junalippua ostettaessa ja matkustettaessa esitettävä Viking Linen edestakainen laivalippu Tukholmaan tai Tallinnaan tai 20 h risteilylle
alennus vain 17 vuotta täyttäneen alentamattomasta lipusta"clip"
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ny Syyskuussa käytiin 20h risteily Turku-Tukholma-Turku. Silja Linellä siihen saimme laiva-juna-liput Puoleen hintaan. Eli kyllä sen alennuksen saa myös Silja Linellä...
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myynnissä 1 lippu ko. risteilylle!

Itselläni on niin toivottoman vähän rahaa, jotta joudun jättämään tuon risteilyn väliin, mikäli joku vain suostuisi lunastamaan paikkani.

Eli piletti irtoaa 20 eurolla.

-TommyT-
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jees, elikkä minä olen sitten lähtemässä terrorisoimaan risteilyänne Tommyn tilalle, jos luoja niin sen suo.

Tampereelta päin tulijat, pitäiskö sitä jossain päin sopia että ottaisi samasta suunnasta paikat, että voisi pohjustaa matkalla turkkuseen..

Pahoittelen jo etukäteen :D
 

JanJ

Jäsen
Kyllä Silja Line on postittamassa minulle nipun kuponkeja, joilla luvataan 50 prosentin alennus junalipusta.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Minulle tuli este, enkä pääse mukaan risteilylle.

Tehkää tarjouksia yksityisviestinä, jos joku haluaa ostaa lippuni (Seaside). Lipun peruutus ei enää onnistunut ja on harmi, jos se jää kokonaan käyttämättä.

edit. Heti mokailua. Se on tietysti Silja-luokan risteily kaupan.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hum mikäs junaalennuslippujen tilanne on ? Pitäis kai kohta saada ne...
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitoin tästä jo viestiä JanJ:lle:

9.11.2002 19:00 TV2 Jääkiekon Karjala-turnaus
Tshekki - Suomi. Euro Hockey Tourin Suomen osakilpailu. Selostaja Antero Mertaranta. Helsinki. Refereras i flerljud av Frank Sjöman.

L
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti L-Mies
Laitoin tästä jo viestiä JanJ:lle:

9.11.2002 19:00 TV2 Jääkiekon Karjala-turnaus
Tshekki - Suomi. Euro Hockey Tourin Suomen osakilpailu. Selostaja Antero Mertaranta. Helsinki. Refereras i flerljud av Frank Sjöman.

L
Laivalla on kiva kattoa lätkää!
Ehtii käydä taksfriissä sopivasti ennen matsin alkua :)

edit: ja sit yhtäkkiä katoaa kuva, ääni jää..:0
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti L-Mies

Selostaja Antero Mertaranta.

Hitto! Eikös tämän pitänyt olla mukava matka? Kuva vielä jotenkin käy, mutta ääni ei sitten missään tapauksessa!

Jos baarissa mokomaa näyttävät vielä selostettuna, niin taidanpas kääntyä lähimmän tyttölapsen puoleen ja avata keskustelun vaikka borneolaisesta veistotaiteesta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Se on muuten sellainen juttu, että joudutaan valloittamaan parhaat katselupaikat tuohon matsiin. On muuten vallan mainio aloitus illalle, toivottavasti kaikki pääsevät matsia katsomaan.
 

JanJ

Jäsen
Yksityissauna 19:00-20:30, illallinen 21:00.
Meni radiosta kuuntelemiseksi :D


Joo, junapilettejä postitan mielelläni muille kuin Helsingistä matkustaville. Ilmoitan Helsingin aseman kokoontumisajan ja paikan myöhemmin.
Lähestykää YV:llä, te muilta asemilta tulevat niin pistän kirjeen postiin.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mitä helv...!!!

Viestin lähetti JanJ
Yksityissauna 19:00-20:30, illallinen 21:00.
Meni radiosta kuuntelemiseksi.

JanJii:

Eikö muka yksityissaunassa ole TV:tä?Mikäli näin surkeasti on asiat,niin mää meen sitten välillä vaikka alasti katselemaan sitä matsia.Viuhahtelen pitkin botskia ja kannustan kybällä itseäni.
 

JanJ

Jäsen
Re: Mitä helv...!!!

Viestin lähetti reds1897


JanJii:

Eikö muka yksityissaunassa ole TV:tä?
Saunan baarissa on, ja eiköhän me pyydetä nätisti että saadaan sinne saunatiloihinkin joku ruutu.
Mutta tosiaan sitten istutaan altaalla pyyhkeet päällä ja katotaan matsia :D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tässäkö me ollaan?

...siis laivalle lähtijät, jotka on koottu Jatkoajan nimimerkeistä tähän luetteloon.


JanJ
Senior
Brewer
Oloneuvos
L-mies
Punaiset Lasit
Arnold
reds1897
Nikke
Kangaroo
Rööri
Kiisa
Flonaldo
Tatzka
Bast
Rixa74
Tommy
Hai
juhaht
kapa76
Koo
hamy
jpp
Jet Ace
Annuli
bisnesman


Lyhyellä matikalla laskin 26 nimimerkkiä. Onko tullut uusia nimiä tähän jo peruuttaneiden tiloille? Ihan näin uteliaisuudestani kyselen, että tiedetään, ketä kaikki ovat läsnä 9.11.
 

JanJ

Jäsen
JanJ
Senior
Oloneuvos
L-mies
Punaiset Lasit
Arnold
reds1897
Nikke
Kangaroo
Rööri
Kiisa
Flonaldo
Tatzka
Bast
Rixa74
+3 kaveria
Tommy
Hai
juhaht
kapa76
+kaveri
Koo
+puoliso
hamy
+kaveri
jpp
Jet Ace
Annuli
+ puoliso
bisnesman
Scoutti

EDIT: Pari peruutusta tosiaan.
JHag ja Brewer pois listasta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös