Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 554
  • 402

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jep. Eli illalliselle syömään/juomaan hyvässä seurassa tulee hän. Mainosta mukaillen "Pitää syödä hyvin että jaksaa". Eihän ilta aikaisin lopu...Alennuslippua junaan en tarvitse koska alennus lienee sama kuin opiskelijoille muutenkin(-50?).

Niin ja saunakin kuullostaa hyvältä..
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Yo JanJ!!!!

Minä en halua illallista,sillä pitäydyn nesteissä.Mehän tullaan molemmat junalla,joten yllätä mut tarjoamalla siellä junassa "alkukeitot".Kaikenlaiset kupongit myäs tännepäin,sillä säästö on aina säästöä.

Bastu on aivan helvetin hieno idis.Ehdottaisin siihen lisänä Tooga-juhlia,joissa allekirjoittanut häslää Imperaattorina.Rööri voisi olla vaikkapa Cicero,joka loistavilla puhelahjoillaan johdattaa seurueen hu(malaan)rmioon.Luulen kyllä,että Röcero ei itsekään ymmärrä kaikkea mitä höpisee,mutta pääasia onkin kaikenlainen rappio mitä levitämme ympärillemme.

Perkele.Kaapataan se laiva ja lähdetään koko poppoo Roomaan,jossa julistaudun uudeksi Augustukseksi.Kaikki seurueen jäsenet tulevat saamaan jonkinlaisen viran itselleen,mikäli näin etenemme.Nyt vaan listaa perään minkälaista virkaa kukin tahtoo.

*RSOV*on Rooman uusi tunnus.

"Redsin seurue ottaa vallan"
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Illallinen mullekin, kiitos.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Jaahas. Redsin imperiumissa minulla on sitten ylimmäisen neitsykäisten talon tavoille opettajan eli ensirakastajan jobi. Virkanimikkeeni voisi olla Senior Vice Rasputin (SVR). Ymmärtäköön kukin halunsa mukaan tittelin syntyperän. Otona voisin suostua hoitamaan myös holipitoisten juomien maistajan vastuullisen tehtävän.

Tässä hommassa pitää sitten saada pitää (istuin)pallinsa, vaikka näissä karkeloissa meikäläisen hommissa joutuu tyytymään pelkkään seisomapaikkaan. Ollessani tärkeästä tehtävästä vuosilomalla, Tepsin matsissa tai muuten vaan estynyt (?) hoitamaan virkaani esitän, että homman hoitaa Ahvenanmaan ja sen eteläpuolisten alueiden käskynhaltijaksi suosittelemani veli Senior oto-periaatteella.

Veli Jet Ace taas olisi loistava Imperiumin kalastusvastaava erikoisalanaan merenneidot. Meren ollessa jäässä hän voisi hoitaa myös kuljetukset, laukaukset ja keskialoitukset.

PS. Illallinen on hyvä idea.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sauna ok. Illallinen ok. Onhan siellä ne oluthanat? Saataisiin ehkä Redskin mukaan "syömään". Olen ikiopiskelija, joten en tarvitse alennuslippuja junaan.
Uudella viralla Roomassa ei ole mitään merkitystä, koska jään kuitenkin saman tien eläkkeelle ja rupean gladiaattoriksi...
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junaan, saunaan, syömään ja kengurun pussiin maate.

Roomaan en tällä rupeamalla kerkiä, vaikkakin tuo Kikero kuullostikin jotensakin vekkulilta kaverilta. Sen Soppaflindan voin kyllä hoitaa Redsille alkukeitoksi. Nirsk!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Alennuskuponkeja 2 kpl kiitos.

Illallisesta en saanut virallista vastausta, joten ehkä sä JanJ kyselet ukolta sen lopullisen vastauksen.

Mä mieluusti lähtisin illastamaan kynttilänvalossa Röörin kanssa, mikäli hän minut aveciksi huolii. ;-)

Eli siis yksi illallinen ainakin.

Saunaan en osallistu, parempipuolisko aikoi tulla.
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli illallinen tännekin suuntaan, saunan kera.

Minä voin olla se Leijona joka syö galdiaattoreja, mutta juomakuppiin haluan olutta. Tärkeiden tehtävien ohella voin huolehtia mirrien hyvin voinnista, ärjyen, näykkien ja ....

Alennus junaahan meillä opiskelijoilla on 50%, mutta olisipa kyseinen alennus voimassa myös oluen osalta.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Tatzka
Alennus junaahan meillä opiskelijoilla on 50%, mutta olisipa kyseinen alennus voimassa myös oluen osalta.

Eräs ystäväni tiesi aikoinaan laskea säästön prosenteissa jos juot pelkkää lavakaljaa verrattuna siihen että ostat laivabaarista nelosta. Eli juokset aina hyttiin hakemaan olutta. Säästö oli yli 50% ja voimassa myös ei-opiskelijoille. Näin siis lukioaikaan 90-luvun puolessavälissä.

Rooman valtakunnassa otan mielelläni sen viran jota Oloneuvos hoitaa otona. Don't worry, saat kyllä sijaisuuksia. Eli maistan alkoholipitoisia juomia sekä kaikkia ruokia ennenkuin Keisarimme ne saa eteensä. Vaivanpalkasi siitä että jatkuvasti uhraan henkeni valtakunnan puolesta saan(?) varmaan muutaman Veli Jet Ace:n kalastamaa merenneitoa. Sillä emmehän halua Keisarimme joutuvan myrkytetyksi, emmehän?
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti Kiisa
Alennuskuponkeja 2 kpl kiitos.

Illallisesta en saanut virallista vastausta, joten ehkä sä JanJ kyselet ukolta sen lopullisen vastauksen.

Mä mieluusti lähtisin illastamaan kynttilänvalossa Röörin kanssa, mikäli hän minut aveciksi huolii. ;-)

Eli siis yksi illallinen ainakin.

Saunaan en osallistu, parempipuolisko aikoi tulla.
Syömään ja saunomaan ollaan tulossa, tosin jätän suosiolla Röbön ja kynttilät väliin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu, söömään lähtee tämäkin vesseli, saunaa pitänee katsoa myöhemmin....

Alennuskuponginkin VOIN tietysti varmuuden vuoksi ottaa, tosin opiskelijana saanen sen piljetin puoleen hintaan jokatapauksessa. Opiskelijakortin katsoin tarpeettomaksi suuressa viisaudessani, joten VR:ltä lienee syytä hakea erillinen pahvi sitten todistamaan tuon taloudellisesti syrjittävänä/opiskelijana oloni.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olin tos 1kk sitte laivalla (syysq siis). Tarjouksessa oli 2x24tölkkiä Olvin Doppelbockia(8.5%) = 32€

Ensit muista oliko toi vain syyskuun tarjous. Kohtuu ärtsyä kaljaa :)
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rixa74
Olin tos 1kk sitte laivalla (syysq siis). Tarjouksessa oli 2x24tölkkiä Olvin Doppelbockia(8.5%) = 32€

Ensit muista oliko toi vain syyskuun tarjous. Kohtuu ärtsyä kaljaa :)
Ostin toukokuussa 4 lavaa :)
Vielä on viitisen tölkkiä jäljellä..

Dobbeli on ihan jees bisseä, kuhan muistaa juoda kylmänä.
Aika tehokkaasti kihahtaa nuppiin, sitä kun tulee juotua kuin normaalia olutta ;-)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itse joudun jäämään risteilyltä pois. Työ- ja NHL-esteitä -;)

Eli kun aika moni kyseli paikkoja Hki-Tku menon ja/tai paluun suhteen, niin valitettavasti en voi auttaa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Syöminen kuuluu luonnollisesti asiaan. Eli täten ilmoittaudun minäkin lihapatojen äärelle.
 

JanJ

Jäsen
Cobolin peruutus huomioitu. Harmi että jäät pois.

No niin, mutta koska huomasin että ketjussa tämän varauksen puiminen on hankalaa, teen näin:

Saatte pian yv:n jossa on tilinumero ja summa.
Muutamille jotka varasitte koko hytin, tulossa on koko summa ja saatte jakaa sen sitten hyttikaverienne kesken.
Pääasia että joku maksaa....

Vastauksena lähetätte
- nimi ja syntymäaika
- osallistutko saunaan?
- osallistutko ruokailuun?
- tarvitsetko junalipusta alennusta (50%)?

YV-postitus alkaa pian.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös