Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 544
  • 402

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti reds1897
Tähän dokuhyttiin majoittuvat:reds1897,Arnold,Punaiset_lasit ja Nikke.Nämä kolme viimeksi mainittua saavat(mikäli tahtovat ;) ) tuoda minulle lisää liimaa,sillä Oiva ei taida tulla messiin.
Vetoan teihin Arnold, Punaiset_lasit ja Nikke. Takavarikoikaa reds1897:n kännykkä mahdollisimman pian. Mielellään jo ennen laivan lähtöä. Oletteko koskaan jutelleet kyseisen henkilön kanssa puhelimessa, kun hän on mökillään "remontoimassa"? Minä olen. Siksi tätä teiltä pyydänkin.

Minulta jää kyllä risteily väliin. Syy: nainen. Olemme jo reilun vuoden verran jutelleet risteilylle lähdöstä, mutta ei vain olla saatu aikaiseksi lähteä. Nyt jos lähden reissuun jonkun retkuremmin kanssa ja jätän hänet kotiin, voi olla tiedossa sohvalla vietetty yö jos toinenkin.
 
K

kangaroo

Designer: lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja ota rouva mukaan. Näkee hänkin miten fiksua ja filmaattista väkeä jatkoaikalaiset ovat. Vai retkuremmin ! (kulmiaan rypistävä hymiö)
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Vielä yksi tyhmä kysymys...

Viestin lähetti hörkkö
Eli mitä voin tehdä? En ole mitenkään vanhan näköinen ym. Niin miten ihmeessä pääsen laivaan sisään??? Voisiko esim. joku täysi-ikäisistä Ässä-faneista olla mun chat... eiku siis laiva veli/huoltaja?
Vanhemmiltani saan kyllä luvan laivaan lähteä, mutta se ei varmastikaan riitä. Sillä tuskinpa lippumiehet minut päästää sisään pelkän lupalapun turvin...
Siis olen aivan kohta 17 täyttävä hyvä tapainen nuorimies, joka osaa pitää alkoholinkäytön kohtuuden rajoissa :)

Haluu mukaaaaaaan!!

I Repeat!

Voisko joku vastata tähän kysymykseen!!??
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Vielä yksi tyhmä kysymys...

Viestin lähetti hörkkö


I Repeat!

Voisko joku vastata tähän kysymykseen!!??

En hörkkö ole Ässäfani, vaikka sympatiat ovatkin siellä.

Tuskin kukaan haluaa ottaa vastuuta Sinusta, valitettavasti. Ei sillä, että olisit mahdollisesti 'paha poika', mutta kuka haluaisi ottaa kontolleen itselleen vieraan ihmisen tekemiset? Mitä jos jotain sattuisi ja 'valvojasi' olisi siitä vastuussa? Halutessasi matkalle, joutunet tekemään järjestelysi ihan itse. Näin luulen lähtijöiden ajattelevan...
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Humdidum. Toi meidän mahdollinen 4 jäsen ratkeaa ens viikon aikana. Mikä parasta ehdolla on 1 Ipafani :D

Tampereelta lährettäis junalla ja takas tultais junalla(yllättäen)

Meistä nuorin on 1975s. Joten meillä ei ole onkelmia ikärajojen kans...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Desinger:
Vetoan teihin Arnold, Punaiset_lasit ja Nikke. Takavarikoikaa reds1897:n kännykkä mahdollisimman pian. Mielellään jo ennen laivan lähtöä.

No ei siellä merellä taida kännykät oikein toimia, joten don´t worry. Yksi vaihtoehto tietenkin on, että Reds huutaa sinulle laivan kannelta. Hänellä kun on kuuluva ääni (näin olen kuullut) ja tuo vesi vielä kantaa ääntä varsin hyvin. Pidä ikkunat auki niin kuulet. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, kunhan se ei ole karaoken muodossa...


Ps. Reds ja Nikke laittakaapa yv:llä tietonne (ei liian takkoja ;)), niin voidaan ilmoittaa yksi täysi hytti JanJ:lle.

Ps2. Reds miten olisi extremeristeily? Ei tippakaan alkoholia! Juodaan kahvia ja keskustellaan siitä miksi nuoret eivät äänestä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti hörkkö


I Repeat!

Voisko joku vastata tähän kysymykseen!!??

Ei ne siellä ovella hirveästi sisääntulijoita kyttäile. Menet vain samassa porukassa muitten Jatkislaisten kanssa. Jos et pääse sisään, niin et pääse.

Riski on äärimmäisen pieni, mahdollisesti seuraavasta vitutuksesta en tosin uskalla sanoa mitään...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Ilmoitus

Viestin lähetti reds1897
Meillä on jo neljän hengen hytti täynnä,läl läl lää!!!!

Tähän dokuhyttiin majoittuvat:reds1897,Arnold,Punaiset_lasit ja Nikke.Nämä kolme viimeksi mainittua saavat(mikäli tahtovat ;) ) tuoda minulle lisää liimaa,sillä Oiva ei taida tulla messiin.

Sanoisinpa että kokoonpanomme on loistava. Peliälystä en tiedä mutta luulisin että "ryminäkiekkoa" on tuntomerkkimme. Kaksi perinteistä IFK-kannattajaa, ripaus porilaista hulluutta ja...ööhh..uutta espoolaista tulemista???

Edit:punaiset_lasit, yv laitettu. Mutta jo pelkkä ajatus tuosta kahvinjuonnista rupesi heikottamaan.....
 
Viimeksi muokattu:

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Risteilyvaraus

Minä ilmoittaudun mukaan kun kerran tämmöinen järjestetään. Mukaan tulee yksi kaveri minun lisäksi eli seuraavanlainen hytti meille kiitos: Turisti I S - 30€ /henkilö (2 hengen hytti). Odotan mielenkiinolla tuota laivalla tapahtuvaa juomakilpailua. Mitkä mahtavat olla kertoimet voisi lyödä vetoa. Tarviiko meidän laittaa morttirekkarit kun ei toisia tunneta niin tietäisi kuka on kuka ?

Edit: Ja junalla turkuun olen menossa. Kaverini tulee toisesta suuunnasta. Tuota sauna ideaa kannatetaan
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti punaiset_lasit

Ps. Reds ja Nikke laittakaapa yv:llä tietonne (ei liian takkoja ;)), niin voidaan ilmoittaa yksi täysi hytti JanJ:lle.

Ps2. Reds miten olisi extremeristeily? Ei tippakaan alkoholia! Juodaan kahvia ja keskustellaan siitä miksi nuoret eivät äänestä...

punaiset_silmät:

Ps1.Mä riivasin JanJ:tä äsken puhelimen välityksellä,joten mun tiedot on jo hällä.

X-box2.Hah hah haa...Buahahahahaa.Jätkällä tuli jo nyt pupu pöksyyn,kun tämä julli valmistautuu todellisiin koitoksiin.Kahvia minä juon ainoastaan kossun kanssa.Keskustella voisimme mistä vaan,kunhan skabat ei häiriinny ; )
 
Suosikkijoukkue
HIFK
reds1897: Jos minä innostuisin tulemaan mukaan risteilylle, niin olisiko laulukilpailu mitään? Tuo Sinun ja punalasien skaba kelvatkoon alkulämmittelystä, ja jollan kansi kelvatkoon laiturin korvikkeesta.

EDIT: Juot kahvia vain kossun kanssa? Etkö ole kuullut irlantilaisesta kahvista?
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Autoilijat

Minulla tulee olemaan yksi käytännön ongelma:

Laiva saapuu Turkuun klo 17.00 ja minun pitää olla Helsingissä Robert Plantin konsertissa klo 20.00.

Kysyn tätä vielä myöhemminkin, mutta kysyn jo nyt sitä, että löytyisikö Helsinkiin matkalla olevaa autoilijaa, jonka kyytiin olisi mahdollista päästä? Junalla ei nimittäin ehdi ja bussilla en matkusta.

Toivottavasti kyyti löytyisi, ettei omaa autoa tarvitsisi Helsinkiin ottaa. Pilaisi paluumatkan tunnelmaakin aika tavalla.

YV:tä, jos kyytiä olisi tarjolla.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti kangaroo
Designer: lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja ota rouva mukaan. Näkee hänkin miten fiksua ja filmaattista väkeä jatkoaikalaiset ovat. Vai retkuremmin ! (kulmiaan rypistävä hymiö)
Tuota, tuo olisi vielä huonompi idea. Mietis nyt:
"Noni, muru, tässä tämä meidän hytti on. Eikös olekin hieno. Joo, ihan ikkuna ulos merelle. Avaas ovi, joku koputti. Mitähelv... Reds1897 ja seeyou@jäähalli, mitäs te täällä? Mikä muka Jatkoajan risteily? Eikun me ihan kaksisteen.. Äläs nyt muru kiihdy! Laita se silitysrauta pois, en mä tiennyt että tällä samalla laivalla on tällainen. Ai! Älä! Ihan oikeasti hei..."

Taidan edelleen jäädä maihin, ja laittaa puhelimen kiinni.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Emäntäsihän tulisi positiivisesti yllätetyksi tuossa skenaariossa, kun noin sivistynyttä ja korrektia porukkaa olisi oveen kolkuttelemassa. Minähän olen korkeakulttuuria harrastava ja etiketistä kiinni pitävä "nuori"mies... reds1897:sta en kyllä osaa sanoa.

Toisaalta siellä lienee myös sitä retkuremmiä paikalla, joten saattaa hyvinkin olla fiksumpaa jäädä maihin. Taidanpa itsekin passata tämän risteilyn, ja keksiä jotain tervehenkisempää tilalle.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti kangaroo
Designer: lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja ota rouva mukaan. Näkee hänkin miten fiksua ja filmaattista väkeä jatkoaikalaiset ovat. Vai retkuremmin ! (kulmiaan rypistävä hymiö)
Minä ainakin otan herran mukaan. Siitä en tiedä mitä hän näkee, mutta lultavasti fiksua ja filmaattista väkeä. Saunomisiin en osallistu, tälläkertaa, mutta juoma- ja laulukilpailut ja vaikka juomalaulukilpailut saattaa menetellä.

Stigombuurdterveisin koo
 
K

kangaroo

Tämä taas ylös

..ja lisää porukkaa kehiin, hopi hopi ! Muutama ilmoittautumispäivä enää jäljellä.
 

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Ilmoittaudun mukaan.
Kaksi lippua, hytti turisti I S.
Jos on niin että neljän hengen hyttiin jää kahden aukko voisi sitten sellainenkin mahdollisuus käydä.
Ai niin ja myös saunaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää vielä tarkistaa ilmottautumisen tietoja, eli 27.9 oli viimeinen takaraja?

Saattaapi olla että muutama Hifkhenkistä kaveria lähtee vielä mukaan, joten hyttipaikkojen suhteen saattaa tulla muutoksia. Mutta vielä, näillä mennään.

Edit: Eli eipäs tulletkaan.

ps. Onko Turkuun lähtijöitä Vantaalta, Espoosta, tai Helsingistä, kyytiä autolla tai seuraa junaan?
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilmottaudun!

Meikäläinenkin sitten raahautuu tuolloin Turkuun, tuohon entisten lapsimissien luvattuun kaupunkiin, ja tulen joidenkin onnekkaiden kanssa samaan hyttiin.

Elikkä mites tämä systeemi nyt menee, keiden hyteissä on vielä tilaa?

Periaatteessa hytin hinnalla ei ole niin hirveästi väliä, mieluummin sieltä halvimmasta päästä, jää sitten enemmän rahaa noihin iltarientoihin.

Edit: Ja jos tosiaan joku on lähdössä autolla Espoosta tai Helsingistä tai täältäpäin, ja on vielä tilaa, niin voisiko laittaa yv:tä..? Kits.

Edit part 2: Niin ja siis hyttikavereilla ei tosiaan ole hirveästi väliä, epäilen tuon hytissä vietettävän ajan olevan aika vähäinen kokonaisuudessaan..
 
Viimeksi muokattu:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Annuli ilmoittautuu paremman puoliskon kera risteilylle. Hytti Turisti I S -luokka. Eli kaveri löytyy....
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ilmottaudun!

Viestin lähetti juhaht

Edit: Ja jos tosiaan joku on lähdössä autolla Espoosta tai Helsingistä tai täältäpäin, ja on vielä tilaa, niin voisiko laittaa yv:tä..? Kits.

Eiköhän Hesan seudulta ole lähdössä sen verran poppoota, että yhteinen bussi-/junakuljetus olisi mukava... jona aikana maailma olisi jo parannettu paljon parempaan kuntoon...

Palataan asiaan ilmottautumisajan mentyä umpeen.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Ilmottaudun!

Viestin lähetti Senior


Eiköhän Hesan seudulta ole lähdössä sen verran poppoota, että yhteinen bussi-/junakuljetus olisi mukava... jona aikana maailma olisi jo parannettu paljon parempaan kuntoon...

Palataan asiaan ilmottautumisajan mentyä umpeen.

Osallistuisin kernaasti Helsingin ryhmän paluumatkaan, koska minun on ehdittävä Robet Plantin konserttiin klo 20.00. Valitettavasti minun kohdalleni ei juna käy, koska se on liian myöhään perillä.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Yllättävän vähän ilmoittautuneita toistaiseksi. Tietysti laatu korvaa määrän, mutta lähtekäähän nyt joukolla mukaan. Tuskin näitä yhteisiä kekkereitä niin usein on, että tätäkään kannattaa missata. Luvassa hulvatonta meininkiä ja hyviä keskusteluja kiekosta(kin). Varauksia nyt!
 

Aksu

Jäsen
Harmittaa kun ei pysty lähtemään mukaan. Minun olisi pitänyt tietää tämä päivämäärä jo aikapäiviä sitten. Viikonloppuja täytän tälläkin hetkellä 3-6 kuukauden päähän. Marraskuussa ei ole ensimmäistäkään vapaata, joten... Kenties kokemukset ovat niin hyviä, että vastaavanlainen järjestetään vielä tämän liigakauden aikana ja sitten yritän uudemman kerran mukaan.
 
K

kangaroo

Jet Ace: pitääkö siellä konsertissa olla tasan klo 20 ? Junahan saapuu stadiin 19.48 ja taksilla sipaisee nopeasti perille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös