Jatkoajan palstalaisten risteily 9.11.2002

  • 38 544
  • 402

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Turisti I voisin tulla mikäli hallitukseni suo :) Töistä pyysin jo vapaaks ton viikendin. Näin saatte 3-4 Tapparafania mukaan kans.

ps.Oletan että fanipaita pistetään päälle...

Joo eli sain hallitukselta luvan :D

Mulla innostu 2 Tapparahenkistä kaveria mukaan ja voipi olla että 3 tulee kans joten meitä olisi Turisti I hytillinen

Junalla oltais tulossa joten piljetit tarttis kans

Se lähteekö meitä 3 vai 4 varmistuu lähipäivien aikana...

edit. "Muutama" lisäys
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Messiin

Niin no, mites ne viikonlopun ikärajahässäkät menikään? Meikäläinen (21-v.) on nippa nappa alaikäinen, jos 23 on se raja. Ei pysty muistamaan tota ikähässääkkää.

Ääh, joka tapauksessa mää haluun mukaan! Eli Turisti I - 22,50 € /henkilö (4 hengen hytti), tällänen mulle "tilaukseen" kiitos. Niin ja yksi ainoa toive, ettei ne kolme kaveria siellä hytissä ole vain jyppihenkisiä. Tähän väliin kuuluu irvistävä hymiö. Nih.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
L lähtee alustavasti mukaan. Jonkun pitää vahtia, ettei Liesmäkeä tölvitä.

Ilmoittelen niistä hyteistä piakkoin.

L-Mies
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ei missään nimessä...

Laitan taas ketjuun viestin joka ei mitenkään kuulu aiheeseen. Ihan vaan sen takia tämän laitan, että te laivalle lähtijät tiedätte, missä mennään.

Minä en lähde mukaan, vaikka kovasti haluaisinkin. Ne palstalaiset, jotka tietävät tietyistä minuun kohdistuneista ongelmista, ymmärtävät että minun ainoa vaihtoehtoni on pysyä poissa näin laajasta tapahtumasta.

Pitäkää hauskaa, ja ennenkaikkea pitäkää JÄRKI mukana.
 

theref

Jäsen
Minäkään en valitettavasti pääse matkaan, koska olen varma, että kukaan teistä ei kestäisi minua kun olisin kuitenkin koko ajan kaitsemassa teitä, että toimitte sääntöjen puitteissa ettekä vaan eksyisi paheiden teille.

Pitäkäähän hauskaa siellä laivalla ja yrittäkää pitää laivakin pinnalla.

Pahoittelut ketjuunkuulumattomasta viestistä.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon mukana!

Majoitustapa määrittelemätön, eli tutkailen sitä sitten, kun johonkin hyttiporukkaan itseni ängen.

-TommyT-

EDIT: niinjuu, ja 18 vain olen. Mutta eipä tuo tuottane ongelmia. Joku vanhemman polven viinanjuoja olkoon valvojani, tai jos tälläinen ei käy päinsä, niin sitten ihan tylysti vaan ilman mitään moisia.
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
OHOI!!!!

reds1897 ilmoittautuu täten mukaan risteilylle,mikäli tälläisen mölyävän jullin vaivoiksenne huolitte.Turisti I -22,50(4 hengen hytti)on minun toivomukseni,sillä en todellakaan vietä hytissä juuri ollenkaan aikaa.



Viestin lähetti Arnold

Niin ja yksi ainoa toive, ettei ne kolme kaveria siellä hytissä ole vain jyppihenkisiä. Tähän väliin kuuluu irvistävä hymiö. Nih.

Arska:

Minä voisin kyllä kernaasti jakaa hytin sinun kanssasi,mutta varoitan etukäteen,että kuorsaan välillä.Luulen kyllä,että minua ei siellä hytissä näy,koska kiskon molemmin käsin bisseä koko yön ja nukun jos ehdin.


ps.Olisin todella kiinnostunut tuosta kimppakyydistä.Asustelen täällä Vantaalla,joten lähistöllä asuvat,ottakaa YV:llä yhteyttä,mikäli haluatte hulluna höpöttävän jullin taakaksenne.
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Brewer
Joo tullaan messiin . Eiköhän me Seniorin kanssa samaan hyttiin mahduta ?

Ja jos ei mahduta, niin rasvataan kropat.

Merkkaa JanJ Silja-luokan hytti meille. Homoeroottisen sävyn vähentämiseksi, mahtaako niissä olla mallia, jossa olisi erilliset sängyt, sillä emme harrasta poikarakkautta.

Tarkoitus lienee, että safkaamme yhdessä. JanJ voinee varata koko poppoolle mestat. Se 'seisova poytä' -systeemi taitaa käydä kaikille, mikäli ymmärsin oikein keskimääräisestä innosta bissen ja viinien juomiselle. Ehdotan ensimmäistä kattausta. Jää sitten aikaa olennaiseen ruokailun jälkeen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Yeah Reds1897! Nyt päästään sitten toteuttamaan se skaba, johon sinut jossain aikaisemmassa ketjussa menin heikkona hetkenä haastamaan. Vanha sanontahan on, että ei viina juomalla lopu, mutta kyllähän me voidaan aina yrittää. Vai mitä?

Voisin muuten tulla samaan hyttiin sinun ja Arskan (Arnold) kanssa, jos vain sopii? Minusta ei paljoa haittaa hytissä olisi, koska:
A) Nukun usein jossain muussa hytissä
B) En nuku ollenkaan, vaan valvon koko yön
C) En muista

Ps. Reds ja Arnold katsokaa YV:nne
 

Tuamas

Jäsen
Seaside-hytti olisi aikas hyvä. (Jos hintaeroa Turisti-hyttiin on muutama juuro, niin valinta on mahrottoman heleppo.)
Elikkä:
Janj, Seaside, Tuamas.

Kyydeistä voidaan sopia välillä Pori-Turku-Pori ja hyttiin mieluusti naisia tahi viksuja sällejä.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Bast ilmoittautuu mukaan risteilylle. Hytti mallia seaside, kavereilla ei väliä.

Pääasia, että pääsee mukaan nyt kun nuo neuvottelut suuren valiokunnan kanssa päättyivät positiiviseen lopputulokseen.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Herran laivanvaraaja laittakoon minut ja nimimerkki TommyT:n samaan hyttiin, Turisti I ja neljän hengen.

Girlzilla ja Chip mielellään seuraksi.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Ei julleja. J

No okei, mutta lupaan vittuilla Tom Draperista joka tosin silloin on saanut jo potkut IFK:sta, mutta kuitenkin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minulta taitaa nyt risteily jäädä väliin, 10.11 on nimittäin meikäläisen rippijuhlat että eihän sitä minnekään risteilemään voida silloin lähteä :)

No, toivottavasti tästä tulee jonkinlainen vuosittainen tapahtuma, ehkä minä ja siskoni sitten tulemme ensi vuonna.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ilmoitus

Meillä on jo neljän hengen hytti täynnä,läl läl lää!!!!

Tähän dokuhyttiin majoittuvat:reds1897,Arnold,Punaiset_lasit ja Nikke.Nämä kolme viimeksi mainittua saavat(mikäli tahtovat ;) ) tuoda minulle lisää liimaa,sillä Oiva ei taida tulla messiin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ilmoitus

Viestin lähetti reds1897
Meillä on jo neljän hengen hytti täynnä,läl läl lää!!!!

Tähän dokuhyttiin majoittuvat:reds1897,Arnold,Punaiset_lasit ja Nikke.Nämä kolme viimeksi mainittua saavat(mikäli tahtovat ;) ) tuoda minulle lisää liimaa,sillä Oiva ei taida tulla messiin.

Jotenkin luulen, että siinä hytissä ei pelata puolesta yöstä lähtien Trivial Pursuitia ja kerrota kuiskaten kaskuja. Kyseisen hytin naapurin kannattaa ottaa väkevä pakkaus unitabuja mukaan tai varmistaa unensa kokovartalo-umpijurrilla. Minimimelutaso risteilyn aikana lienee 120 dB. Pääasia, että pojat viihtyy...
:D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen alkanut harkitsemaan lähtöä!
Huonona puolena voin kertoa, että joka ikisellä ruotsinreissulla on pitkä sylki lentänyt hytissä.

Eli jos minä nyt lähden, mahdollisilla huonetovereilla pitää olla sietokykyä ja kestävyyttä. Byytta lentää melko varmasti!

nimim. nukkui yksin neljän hengen hytissä viime toukokuun reissulla...

Edit: niin, ja jotkut ovat väittäneet minua pahapäiseksi humalassa. Oikeasti olen aika iloinen velikulta, mutta joskus voi mieliala muuttua.

Uskaltaako sitä lähteä?
 
Viimeksi muokattu:
K

kangaroo

Jos nyt nukkua haluaa (itse en ikämiehenä oikein pärjää enää totaalisesti ilman unta), niin kannattaa harkita apteekista saatavia Ear-merkkisiä korvatulppia. Niitä itse käytän kotonakin viikonloppuisin, ei vekaroiden kiljunta kuulu aamulla elleivät ihan korvan juureen tuppaudu.

Laivalla tai mökkioloissa nukkumaanmenotoimiin kuuluu tulppien asennuksen lisäksi muutama Burana tms. valmiiksi vaikuttamaan huuhdeltuina alas juomalasillisella Fernet Brancaa tai yhden tähden Jaloviinaa. Yöuni on täten taattu, mitä nyt joskus vaaleanpunaiset lohikäärmeet tai vastaavat iljetykset yrittävät tulla sitä häiritsemään.

(graafinen hymiö "big grin")
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Olen alkanut harkitsemaan lähtöä!
Huonona puolena voin kertoa, että joka ikisellä ruotsinreissulla on pitkä sylki lentänyt hytissä.

Eli jos minä nyt lähden, mahdollisilla huonetovereilla pitää olla sietokykyä ja kestävyyttä. Byytta lentää melko varmasti!

nimim. nukkui yksin neljän hengen hytissä viime toukokuun reissulla...

Saattaa olla, että tuollaisen myyntipuheen jälkeen ei paljoa käsiä nouse vapaaehtoisilta. Vaikka bisnesman oletkin, voi Sinulla olla vielä hiomista argumentoinnissasi :D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior


Saattaa olla, että tuollaisen myyntipuheen jälkeen ei paljoa käsiä nouse vapaaehtoisilta. Vaikka bisnesman oletkin, voi Sinulla olla vielä hiomista argumentoinnissasi :D
Nimenomaan.
Pitää sen verran puolustella, että moni on kuitenkin väittänyt minun seurassa olevan huisin hauskaa, siihen nukkumaanmenoon asti. Sitäpaitsi minä se en kärsi laivassa krapulaa..
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman

Nimenomaan.
Pitää sen verran puolustella, että moni on kuitenkin väittänyt minun seurassa olevan huisin hauskaa, siihen nukkumaanmenoon asti. Sitäpaitsi minä se en kärsi laivassa krapulaa..

No mitä sitten enää mietit? Käsi pystyyn ja ilmottaudut! Otat halvan hytin sillä riskillä, että joudut olemaan kajuutassasi ihan issesseen...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Ilmoitus

Viestin lähetti reds1897


Tähän dokuhyttiin majoittuvat:reds1897,Arnold,Punaiset_lasit ja Nikke.Nämä kolme viimeksi mainittua saavat(mikäli tahtovat ;) ) tuoda minulle lisää liimaa,sillä Oiva ei taida tulla messiin.

Jätä ne liimat vasta krapulapäiväksi kotiin, sillä henkilökunta ei katso baarissa hyvällä, jos kaverilla on pussissa omat eväät mukana ja ei näin ollen ole hyvä ja kuuliainen maksava asiakas.

Muista myöskin se, että kun heti laivaan päästessäsi haluat päästä pulahtamaan pallomereen, niin ensinnäkin otat heti kengät pois. Et myöskään ala välittömästi heittelemään niitä palloja ympäriinsä, koska siellä saattaa olla sellaisiakin vesseleitä jotka eivät halua sotia kanssasi. Kysyä pitää ainakin ensin.

Seisovassa pöydässä sinun pitää ottaa huomioon se, että ne bissehanojen edessä olevat ihmiset ovat siinä jonossa. Et siis voi kyynärpäitä käyttäen tunkeutua siihen pöydän päälle ja heittäytyä suu auki hanan alle kahdeksi tunniksi, vaan jos joku tulee viereesi, niin annat hänen reilusti täyttää sen lasinsa ja jatkat makoiluasi vasta sitten. Pikkuisen voit tästä lipsua, jos ihmisiä alkaa ramppaamaan siinä ihan vitutukseen asti. Kohtuus kaikessa.

Jos suinkin pystyt, niin yritä vielä laivaan mennessä ainakin pitää sepalus kiinni. Illalla sitä ei kaikkea tietysti enää jaksa muistaa, mutta ensivaikutelma on ainakin näillä eväillä suhteellisen hyvä.

Huomavaisuus on tärkeää hienoissa paikoissa!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mike:

Kiitoksia kun minua opastit.Luulen kyllä,että kaikki nämä viisaat sanasi menevät hukkaan,kun tämä julli puhkeaa kännikukkaan,eikä kukkaan tuu mun mukkaan,koska heitän elämäni hukkaan.

Minua ei muuten kiinnosta paskaakaan mitkään pallomeret.Välittömästi botskiin päästyäni heittäydyn pullomereen.Vaikka olisin kuinka jurrissa,niin pystyn silti keskustelemaan melko provokatiivisesti.Tällä risteilyllä en kylläkään ehdi keskustelemaan kovinkaan syvällisesti,sillä mulla pukkaa päälle juomaskabat Punaisten_lasien kanssa.

"Oi alkoholi:minkä mulle teit,kun järkeni sä veit.Sen tilalle toit uuden,putken alkujuuren"
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös