Niin, Tomlinsonia kysyttiin Maddenin kanteen, mutta hän ei siihen suostunut. Tiedä sitten onko LT vaan taikauskoinen, vai onko hänellä joku suurempi vakaumus joka tällaiset turhuudet estää. Eihän Vince Young nyt tosiaan vielä ole ehkä ihan tuon kansipaikan "arvoinen", mutta onhan hän ihan nouseva tähti. Itse en kyllä Vincestä kovin paljon pidä, mutta se taas nyt ei liene kovin olennaista. Eipä kyllä yhtään haittaisi vaikka Curse vaatisi taas ensi kaudella yhden uhrin lisää. Ihme muuten ettei Manning ole koskaan ollut Maddenin kannessa. Ei hänellä mun käsittäkseni ole mitään sopimusta minkään muunkaan peliyhtiön kanssa joten vähän ihmehomma. Onhan Peyton kuitenkin yksi liigan suurimmista tähdistä. Toki Manning ei ole mikään älyttömän räjähtävä yksilö eikä pelityyliltään Vickin tai ex-Culpepperin kaltainen sähködynamo, millaisia EA näyttää kanteensa haluavan.
Mitä tulee itse asiaan eli NFL Fantasyyn niin mulle sopii oikein hyvin, että liigaa laajennetaan 14:sta. Toivottavasti vaan sitten kaksi uutta joukkueenjohtajaa ymmärtävät, että paikka Jatkoajan Fantasyssä on kunnia-asia :) eikä tätä eliittiasemaa pidä laiminlyödä innottomalla joukkueenjohtamisella. Eikä mulla ole mitään tuota draftin myöhäistämistäkään vastaan. Itse asiassa en edes tiedä milloin se tällä hetkellä olisi alkamassa, 11.30 vai? Jos näin, niin tosiaan pari tuntia myöhemmin olisi vaan parempi vaihtoehto mullekin. Joskus 13.30 mennessä olisi ehkä ehtinyt jo herätäkin.