Jatkoajan NFL Fantasy 2007

  • 8 417
  • 168

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Pancorin tosiaan poistin, kaiketi hän nyt oli asiata varma, vaikka vähnä tulkintaa hänen viestinsä jättikin. Sataselle ja Fakapille lähetin kutsun, kumpikaan ei ole vielä ainakaan liittynyt. Mikäli jollain on kiinnostusta niin voi minulle ilmoittaa nii lähetän kutsun, tässä alkaa olla sen verran vähän aikaa enää draftiin. Eikä siinä sinänsä mitään, mutta joku tarvittaisiin mukaan vielä koska parittomalla määrällä ei pysty toimimaan.
 

Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Southampton,Chelsea sympatiat Lukko,ifk
1. st. lemiin = VHT
2. Trojan = West Coast Phantoms
3. steepler = Helsinki Pimps
4. Satanen = Parainen Pirates
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5 = sackmasters
8. sininen = Fighting Tigers
9. Kettula = LA Losers
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen = Annala Actors
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B = catch22
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Kuinkas moni aikoo olla live draftissa paikalla? Jos siellä on vain esimerkiksi 2 muuta niin sitten täytyy harkita tarkkaan, jaksaako itsekään istua koneella keskelllä sunnuntaipäivää.

Kuitenkin nuo valinnat olisi ainakin IMO parempi tehdä live draftissa, koska koneen tekemät valinnat pre-draft rankingien perusteella ovat menneet lähes aina suurimmilta osin uusiksi.
 

st.lemiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Ravens, #52, #20, BSHU
Tarkoitus on ihan livenä olla varailemassa, ellei mitää ihan uskomatonta katastrofia tässä tapahdu. En ole saanut aikaiseksi tehdä mitään omia listoja, joten toivotaan ettei mitään sähkökatkoksia tms. sunnuntai-illalle tule...
 

Cube

Jäsen
Tottakai tulen olemaan draftissa paikalla. Suosittelen samaa myös lämpimästi muille, koska kyseessä on tosiaan varmaankin fantasy footballin hienoin osio. Toki jos ei ehdi, niin ei ehdi, mutta kyllä aika hyvä syy saa jo olla, jos tuon meinaa väliin jättää. ,´;) Itselläni sellaisia menneinä vuosina ovat olleet mm. armeija ja muutto yhteen tyttöystävän kanssa.

EDIT: Viime vuonna jengi oli muistaakseni todella kovalla prosentilla mukana, joten siitä on hyvä jatkaa. Ei su-iltana parempaakaan tekemistä oikein voi olla, kun tuo kausikaan ei ole vielä alkanut..
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Rosteripaikkojen perusteella 18 vaikuttaisi olevan.

Mihin on muuten kadonnut liigasta Fawkesin joukkue?
Oli tässä vähän säätämistä kun kone ja sen mukana netti tilttasi eikä ole paljoa toivoa että sen sunnuntaiksi saisi kuntoon. Ja tietenkin olin myös unohtanut Yahoon salasanan kun omalla koneella oli ollut automaattikirjautuminen päällä. Ja kun tämä ei vielä riittänyt niin jostain syystä en onnistunut järjestelemään sitä salasanaa edes sähköpostilla omaan mailiin joten piti pyytää meidän omaa Roger Goodellia poistamaan se mun entinen joukkue, jotta pystyin sitten luomaan uuden profiilin ja rekisteröimään uuden jengin. No, nyt homma on kunnossa ja Sharks on taas mukana listoilla.

Aikamoisia ongelmia on kyllä kasautunut tässä viime metreillä (mm. oma peli menee draftin kanssa päällekkäin ja nyt tämä koneen kaatuminen), mutta kun tämä draft nyt on ollut jo niin pitkään tiedossa niin ei tässä nyt anneta pienten vastoinkäymisten lannistaa. Alustavasti jo soittelin kaverille, että pääsisikö lainaamaan konetta sunnuntai-iltana ja eiköhän se onnistu. Parempi nimittäin olisi, on tätä nyt sen verran tässä jo alusteltu ja odoteltu.

Kaikki ranking-listat ovat kyllä siellä oman koneen syövereissä joten niistä ei taida hirveästi apua olla mulle. No, onhan niitä tehdessä sen verran joutunut hommia miettimään, että suurinpiirtein ne on mielessä. Pitää sitten varmaan siinä ennen draftia pari tuntia koittaa pyhittää pelkästään näille viime hetken valmisteluille, ainakin puolustuspelaajat on vielä ihan kokonaan rankkaamatta kuten myös joukkuepuolustukset. TE:täkään en ole paljoakaan miettinyt, pitää myös siihen panostaa vähän voimavaroja.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Moneltako suomen aikaa tuo drafti on? Itselläni menee koko päivä harkkaturnauksessa mutta illaksi pitäisi olla jo takaisin kotona...
 

Cube

Jäsen
Moneltako suomen aikaa tuo drafti on? Itselläni menee koko päivä harkkaturnauksessa mutta illaksi pitäisi olla jo takaisin kotona...
Eikös se 20.15 nyt sitten alkanut? Itse olen ainakin varautunut näin. Steeplerkin näköjään asettanut varausjärjestyksen, joten kaiken pitäisi vihdoin olla kunnossa. Huomisiltaa odotellessa...
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Eikös se 20.15 nyt sitten alkanut? Itse olen ainakin varautunut näin. Steeplerkin näköjään asettanut varausjärjestyksen, joten kaiken pitäisi vihdoin olla kunnossa. Huomisiltaa odotellessa...

Illalla ollaan paikalla ja valmiina varaamaan. Menee kyllä ensi viikko pilalle jos Charlie meneekin jollekin muulle.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Paremmin meni drafti kuin viime vuonna. Muuten olen oikeastaan todella tyytyväinen joukkueeseen, mutta RB:t hieman mietityttävät. Molemmat ovat vähän sellaisia katsomattomia kortteja joilla kyllä on mahdollisuuksia vaikka mihin. Peyton on siinä mielessä vaarallinen veto, että Indyn hyökkäys on kokenut hieman muutoksia tälle vuodelle. Tuskinpa hän kuitenkaan tässä vaiheessa uraansa hyytyy.

QB Peyton Manning Matt Schaub
RB Cadillac Williams Cedric Benson Warrick Dunn
WR Javon Walker Deion Branch
W/R Braylon Edwards
TE Dallas Clark Ben Troupe
K Josh Brown
DEF Minnesota
D Julius Peppers Leaonard Little
DB Champ Bailey Rashean Mathis
DL Trevor Pryce Lawrence Timmons
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Tässä täytyy olla kyllä jotain pahasti pielessä. Itsehän kyseisessä draftissa ollut ja ensimmäinen nimi jonka näin listalla oli Tom Brady.. Aamu muuttuo kirkkaammaksi kuin mitä se jo auringonpaisteelta on. (otetaan siis huomioon että minulla ei ollut itsetehtyjä draftilistoja, erilaisten kiireiden sekä laiskuuden takia), noh lueskelin lisää nimiä niin silloin iski salama kirkkaalta taivaalta. REX GROSSMAN penkillä... REX GROSSMAN!!!... Tämä täytyy olla jumalten aiheuttamaa pilaa.

Tässä koko joukkue:

QB: Tom Brady
RB: Ronny Brown
RB: Willis McGahee
WR: Lee Evans
WR: Laveranues Cole
TE: Benjamin Watson
W/R: Fred Taylor

Penkillä:
QB: REXI!!!
RB: Vernand Morency
WR: Anthony Gonzalez
RB: Ron Dayne
TE: David Martin

K: Robby Gould

DEF: Miami/49ers
D: Dan Klecko
DB: Chris Johnson

penkillä
DB: Donnie Nickey
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
Draftistä on aina kiva puhua.

QB Matt Leinart (varalla C-pepper)
Leinart oli listoillani vasta 12 mutta en silti osannut ottaa Kitnaa (peräti 7:nä)

WR Chad Johnson ja Steve Smith (varalla Ted Ginn jr.)
Kun varaa viimeisenä ja kaikki odotukset teidän mokailuista (Manning, McGahee ja Bush) eivät toteudukaan (perkl... edelleen) niin sitä ottaa sitten kostona parasta ja oikein kaksinkerroin.

RB Adrian Peterson ja Tatum Bell (varalla Priest Holmes ja Lamont Jordan)
Ja tässä sitä uhoa sitten maksetaan. Adrian oli 21 RB mun listoilla ja Lamont 30, Belliä tai Priestiä en ollut edes huomioinut. Eihän RB ole niin tärkeä, eihän.

TE Gonzo
Sain tokaksi parhaan (ellei joudu taas blokkaamaan).

K Neil Rackers (varalla Stephen Gostkowski)
Rack. oli 6, Gostk. 11 listalla, joten ei paha mutta silti olisin halunnut Gouldin.

DEF San Diego
3 paras puolustus.

D miehiä A. Wilson, Troy Polamalu, Roy Williams, A. Winfield ja J. Taylor
Sain lähes kaikki, joita halusin.
 

st.lemiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Ravens, #52, #20, BSHU
Ja oma joukkue:

QB: Rivers /bn: Cambell
Rivers oli mun skenaarioissa se ykkösmies jatkuvasti. Uskon että SD on tänä vuonna hyökkäyksen osalta kovin joukkue, eikä pelkästään Tomlinsonin takia, vaan myös Rivers nostaa itsensä uudelle tasolle.

WR: Fitzgerald, Clayton /bn: Bruce, Porter
Omissa papereissa pohdin pitkään kuka olisi näitten kuumimpien rissujen jälkeen mies paikallaan. Ainakin Owens taisi olla vielä listoilla, mutta päädyin Fitzgeraldiin, puhtaalla intuitiolla. Claytonista on joka puolella puhuttu että on sleeper, tiedä sitten, mutta 3.vuoden rissu on kuitenkin kyseessä. Toivottavasti vamman laatu ei ole liian paha. Penkille vanha sotaratsu Bruce, jolta voi odottaa varmoja yardeja, tuskin viimekautista 1000, mutta 600-700 ehkä ja riskillä Porter, jos vaikka Culpepper ja Porter löytävät toisensa TD:den merkeissä.

RB: Tomlinson, Jones, Norwood /bn: Chatman, Buckhalter
Tomlinson oli selkeä ykkönen. Jo pelkästään sen takia, että jos olisin ottanut jonkun muun ja Tomlinson olisi vetänyt viime kauden kaltaisesti, niin siitä olisi saanut kuulla kuittailua monta vuotta. Nyt jos mies floppaa, niin ei siinä sitten mitään, mies oli kuitenkin kaikkien (?) listoilla se ykkönen. Jonesilla on ollut loukkaantumisia, mutta tiettävästi on kuitenkin Jetsien selkeä ykkönen. Norwoodin varasin kohtalaisen korkealla, mutta pakko uskoa että Jerious vakiinnuttaa paikkansa falconsin ykkösenä tänä vuonna ja sitä kautta kasaa paljon yardeja. Chatman/Buckhalter, molemmat joukkueissaan backup-kamaa, ellei Brown miamissa floppaa ja sitä kautta Chatman hyvien preseason esitysten jälkeen saisi ykkösen paikan.

TE: Daniels /bn: Pollard
Houstonissa mennään West Coastilla ja Danielsin pitäisi saada paljon palloja. Toivottavasti myös yardeja ja TD:tä tulee.

K: Wilkins
Kone päätti sitten tämän puolestani kun haahuilin jossain netin syövereissä.

DEF: Baltimore
Baltimore on baltimore.

D: Zack Thomas
D: Davan Landry
D: Brian Dawkins
Puolustuksessa peruskamaa, ei tullut paljon pohdittua näitä, joten aika hätäisiä perusvarmoja ratkaisuja tuli otettua.
 
Viimeksi muokattu:

Satanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Southampton,Chelsea sympatiat Lukko,ifk
QB: Brees Varalla Pennington ja Tarvaris Jackson
-Yksi sarjan parhoista kuupista, mutta ehkä vähän liian ylhäällä otettuna(3. kierros). Toivotaan, että maksaa itsensä takaisin.

RB: Frank Gore ja Clinton Portis Varalla Brian Leonard.
-Melko riskivalinnat. Gorella ja Portiksella molemilla loukkaantumisia ja epävarmuus tekijöitä. Risk-reward. Leonard tulee olemaan monipuolisessa roolissa St. Loius hyökkäyksessä.

WR: Reggie Brown, Plaxico Burress, D.J Hackett Varalla Devery Henderson.
-Breesin valinnan takia rissuosastosta ei tullut kauhean vahvaa. Potentiaalia kyllä löytyy.

Te: Heath Miller ja Eric Johnson
-Kaksi tasavahvaa TE:tä. Viikko kerrallaan mennään kumpi pelaa.

K: Shaun Suisham

Def: Jacksonville/Redskins

D: Asante Samuel, LaRon Landry ja Aaron Schobel
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
No koitetaan josko sitä vielä muistaisi ketä tuli varailtua. Kaverin kone alkoi aika saatanan kriittisillä hetkillä tökkiä ja melkein meni yksi kierros vituille sen takia. Puolivälistä eteenpäin ei sitten oikein viitsinyt mitään chattailla kun oli koko ajan pelko että kohta se masiina jumahtaa. Onneksi sitten selvittiin loppuun asti, netti toimi koko ajan jollain 5 sekunnin viiveellä, mutta ei sentään jumahtanut.

Kyllä mulla olisi ollut siellä oman koneen syövereissä kaikenlaisia listoja, mutta kun se kone meni tilttiin niin en mitään uusia listoja jaksanut tehdä. Valinnat vedeltiin sitten aika puhtaasti sen perusteella mitä oli tarjolla ja kuka tuntui sillä hetkellä parhaalta.

Viime vuonna otin Peytonin ykköskierroksella ja vaikka hän olisi ollut ihan ottamisen arvoinen myös tänä vuonna, niin en tahtonut ottaa samoja äijiä kuin viime vuonna. Päätin jo etukäteen että otan quuban vasta myöhemmillä kierroksilla.

QB: Hasselpähkinähän sieltä sitten lopulta tuli. Tuossa vaiheessa (6-9 kierros) olisi ollut tarjolla myös Big Ben ja Cutler, mutta päädyin sitten Hasselbeckiin. Mulla oli jos Steelers D ja Holmes, joten en tahtonut ihan pelkkiä Steelers-pelaajia ottaa. Ja Cutlerin ja Hasselbeckin väliltä päädyin omasta mielestäni tilastollisesti paremman hyökkäyksen kapellimestariin.

Varalle otin sitten McNairin, joka on todella hyvä kakkosQB jos Hasselbeck pettää.

RBStarterit: Laurence Maroney ja Travis Henry. Penkillä: Chester Taylor ja Mike Bell. Olisin toivonut, että Reginald olisi ollut vielä listoilla ykköskierroksen lopulla, mutta eipä ollut. Maroney ja Henry olivat parasta mitä RB-osastolla oli tarjolla. Taylor tulee jatkamaan siitä mihin viime kaudella jäi vaikka AD tuleekin syömään hänen kantojaan. Bellin otin back upiksi jos Taylorilla ei homma kulje. Bellin myötä mulla on myös Denverin molemmat RB:t, joten toivotaan että juoksu kulkee myös tänä vuonna Broncoilla.

WRAnquan Boldin, Santonio Holmes, Bernard Berrian, James Jones. Boldin ei mua sinänsä hirveästi ole koskaan säväyttänyt kun ei pelityyliltä ole niin näyttävä kuin jotkut muut WR-starat, mutta hän oli selkeästi paras WR mitä 3.kierroksella oli tuossa vaiheessa jäljellä. Etukäteen en olisi uskonut Boldinia ottavani, mutta niin siinä kävi. Holmes tulee olemaan Steelersien ykkös-WR tällä kaudella ja tulee pääsemään hyvin lähelle 1000 jaardia. Berrian on niin järjetön deep threat että 1000 jaardia on hänelläkin lähellä. James Jones on todellinen never heard, mutta mulla on hyvä fiilis tästä pickistä. Odottakaa vaan.

TEBenjamin Watson oli mun helmi viime kaudella ja olin aika varma, että muut eivät olisi tätä hoksanneet, mutta toki Lapster nyt oman jenginsä tuntee. Jätin TE:n valinnan myöhäisille kierroksille ja se kostautui. Denverin Tony Schefler (?) nousi kuitenkin Cutlerin kärkitargeteiksi viime kauden lopulla ja toivon että sama jatkuu tulevalla kaudella.

DEFVähän kaduttaa etten ottanut tässä Patriotseja, mutta kuten draftissa sanoin, mun mielestä vain Baltimorella on selkeästi muita parempi puolustus. Vedin sitten kotiinpäin, kivempi se on kun oma jengi eikä joku toinen. Steelers D ei kyllä hirveästi noita säkkejä ja turnovereita ota joten sinänsä ei niin hyvä, mutta ei ne ainakaan miinusta yli 30 pisteen peleillä tuo.

D-pelaajatShawne Merriman, Shaun Phillips ja Ed Reed. Mulla varsinkin Merriman oli ihan ratkaisevassa osassa jo viime kaudella. En oikein tajua miksi porukka vähättelee näiden puolustuspelaajien merkitystä, esim. Merriman toi mulle lähes joka kierroksella jotain vajaat 20 pistettä eli saman verran kuin parhaat hyökkääjätkin. Puolustuspelaajat mulla on varmasti koko liigan parhaat, sillä penkillä on vielä DeMarcus Ware.

KSe Minnesotan äijä. Otin kickerin vikalla kierroksella, koska tällä on mun mielestä vähiten väliä. Tuntemattomat kaverit pelaavat usein huonoissa joukkueissa ja huonot joukkueet potkivat yleensä aika paljon potkumaaleja. Minnesotan kaveri johti kaikkia tilastoja viime kauden alussa ja herätti silloin huomioni. Heitti se jossain vaiheessa myös fake FG-TD:nkin joten potentiaalia kaverissa on.

Eli tällainen rosteri on Sharkseilla kasassa: QB Hasselbeck/McNair, RB Maroney, Henry, WR Boldin, Holmes, W/R Berrian/Taylor, TE Schefler, DEF Pittsburgh, DL Merriman, D Phillips, D Reed, K Longwell (?). Ei staroja, mutta tasaisia suorittajia. Toivottavasti mestaruuden puolustaminen onnistuu näillä jampoilla.
 

Cube

Jäsen
En oikein tajua miksi porukka vähättelee näiden puolustuspelaajien merkitystä, esim. Merriman toi mulle lähes joka kierroksella jotain vajaat 20 pistettä eli saman verran kuin parhaat hyökkääjätkin.
Koska hyviä puolustuspelaajia on niin paljon. Kaikille riittää varmasti. Väitän, että nytkin saisi vielä vapaalta otettua sellaiset puolustuksen starterit, jotka pääsisivät pisteissä ainakin hyvin lähelle kenen tahansa startereita.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Itsellänihän kävi niin ettei mukana ole yhtään startteripelaajaa joten joudun valitsemaan free agent listalta koko puolustuslinjan. :/

Mutta asiaan:

Itselleni on hieman outoja lintuja nuo minun RB:T ja WR:T, osaisiko joku tarkemmin kertoa heistä. McGahee nyt sinänsä on tuttu mutta loput on sitten aika uusia tuttavuuksia minulle.


EDIT: rb:t ja wr:t...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös