No koitetaan josko sitä vielä muistaisi ketä tuli varailtua. Kaverin kone alkoi aika saatanan kriittisillä hetkillä tökkiä ja melkein meni yksi kierros vituille sen takia. Puolivälistä eteenpäin ei sitten oikein viitsinyt mitään chattailla kun oli koko ajan pelko että kohta se masiina jumahtaa. Onneksi sitten selvittiin loppuun asti, netti toimi koko ajan jollain 5 sekunnin viiveellä, mutta ei sentään jumahtanut.
Kyllä mulla olisi ollut siellä oman koneen syövereissä kaikenlaisia listoja, mutta kun se kone meni tilttiin niin en mitään uusia listoja jaksanut tehdä. Valinnat vedeltiin sitten aika puhtaasti sen perusteella mitä oli tarjolla ja kuka tuntui sillä hetkellä parhaalta.
Viime vuonna otin Peytonin ykköskierroksella ja vaikka hän olisi ollut ihan ottamisen arvoinen myös tänä vuonna, niin en tahtonut ottaa samoja äijiä kuin viime vuonna. Päätin jo etukäteen että otan quuban vasta myöhemmillä kierroksilla.
QB: Hasselpähkinähän sieltä sitten lopulta tuli. Tuossa vaiheessa (6-9 kierros) olisi ollut tarjolla myös Big Ben ja Cutler, mutta päädyin sitten Hasselbeckiin. Mulla oli jos Steelers D ja Holmes, joten en tahtonut ihan pelkkiä Steelers-pelaajia ottaa. Ja Cutlerin ja Hasselbeckin väliltä päädyin omasta mielestäni tilastollisesti paremman hyökkäyksen kapellimestariin.
Varalle otin sitten McNairin, joka on todella hyvä kakkosQB jos Hasselbeck pettää.
RBStarterit: Laurence Maroney ja Travis Henry. Penkillä: Chester Taylor ja Mike Bell. Olisin toivonut, että Reginald olisi ollut vielä listoilla ykköskierroksen lopulla, mutta eipä ollut. Maroney ja Henry olivat parasta mitä RB-osastolla oli tarjolla. Taylor tulee jatkamaan siitä mihin viime kaudella jäi vaikka AD tuleekin syömään hänen kantojaan. Bellin otin back upiksi jos Taylorilla ei homma kulje. Bellin myötä mulla on myös Denverin molemmat RB:t, joten toivotaan että juoksu kulkee myös tänä vuonna Broncoilla.
WRAnquan Boldin, Santonio Holmes, Bernard Berrian, James Jones. Boldin ei mua sinänsä hirveästi ole koskaan säväyttänyt kun ei pelityyliltä ole niin näyttävä kuin jotkut muut WR-starat, mutta hän oli selkeästi paras WR mitä 3.kierroksella oli tuossa vaiheessa jäljellä. Etukäteen en olisi uskonut Boldinia ottavani, mutta niin siinä kävi. Holmes tulee olemaan Steelersien ykkös-WR tällä kaudella ja tulee pääsemään hyvin lähelle 1000 jaardia. Berrian on niin järjetön deep threat että 1000 jaardia on hänelläkin lähellä. James Jones on todellinen never heard, mutta mulla on hyvä fiilis tästä pickistä. Odottakaa vaan.
TEBenjamin Watson oli mun helmi viime kaudella ja olin aika varma, että muut eivät olisi tätä hoksanneet, mutta toki Lapster nyt oman jenginsä tuntee. Jätin TE:n valinnan myöhäisille kierroksille ja se kostautui. Denverin Tony Schefler (?) nousi kuitenkin Cutlerin kärkitargeteiksi viime kauden lopulla ja toivon että sama jatkuu tulevalla kaudella.
DEFVähän kaduttaa etten ottanut tässä Patriotseja, mutta kuten draftissa sanoin, mun mielestä vain Baltimorella on selkeästi muita parempi puolustus. Vedin sitten kotiinpäin, kivempi se on kun oma jengi eikä joku toinen. Steelers D ei kyllä hirveästi noita säkkejä ja turnovereita ota joten sinänsä ei niin hyvä, mutta ei ne ainakaan miinusta yli 30 pisteen peleillä tuo.
D-pelaajatShawne Merriman, Shaun Phillips ja Ed Reed. Mulla varsinkin Merriman oli ihan ratkaisevassa osassa jo viime kaudella. En oikein tajua miksi porukka vähättelee näiden puolustuspelaajien merkitystä, esim. Merriman toi mulle lähes joka kierroksella jotain vajaat 20 pistettä eli saman verran kuin parhaat hyökkääjätkin. Puolustuspelaajat mulla on varmasti koko liigan parhaat, sillä penkillä on vielä DeMarcus Ware.
KSe Minnesotan äijä. Otin kickerin vikalla kierroksella, koska tällä on mun mielestä vähiten väliä. Tuntemattomat kaverit pelaavat usein huonoissa joukkueissa ja huonot joukkueet potkivat yleensä aika paljon potkumaaleja. Minnesotan kaveri johti kaikkia tilastoja viime kauden alussa ja herätti silloin huomioni. Heitti se jossain vaiheessa myös fake FG-TD:nkin joten potentiaalia kaverissa on.
Eli tällainen rosteri on Sharkseilla kasassa: QB Hasselbeck/McNair, RB Maroney, Henry, WR Boldin, Holmes, W/R Berrian/Taylor, TE Schefler, DEF Pittsburgh, DL Merriman, D Phillips, D Reed, K Longwell (?). Ei staroja, mutta tasaisia suorittajia. Toivottavasti mestaruuden puolustaminen onnistuu näillä jampoilla.