Mun puolesta ei nyt mitään hirveää kiirettä ole tuon järjestyksen suhteen, mun mielestä riittää jos järjestys arvotaan vaikka ensi viikonloppuna. Siinä olisi sitten se viikko aikaa kunkin laatia omia listojaan, kyllä tuo aika ainakin mulle riittäisi. Mutta toisaalta ei tässä nyt mitenkään erityisesti sitä arvontaa tarvitse lykätäkään jos kaikki kerran on valmista. Ensin tosiaan pitäisi selvittää ja varmistaa että ketkä tässä nyt ovat mukana. Jos joku on nyt tullut katumapäälle eikä tarvittavaa intoa löydykään, niin ilmoittakoon sitten nyt tässä vaiheessa eikä sitten muutaman kierroksen jälkeen. Eiköhän tässä nyt vielä ehditä korvaajakin hankkia ettei tarvitse joukkuemääriä lähteä pienentelemään. Eli vastentahtoisesti, sen takia että ei nyt kehtaa jäädä pois, ei tarvitse kenenkään mukana pyöriä. Ja onhan se niin, että ei tämä koko homma siihen kaadu jos ei draftiin pääse, mutta kyllä kuitenkin kannattaa kaikkensa tehdä että koneen ääressä pääsee tuolloin kahden viikon päästä sunnuntai-iltana olemaan. Draft on ylivoimaisesti hauskin ja tärkein tapahtuma koko fantasysysteemissä. Se on ensinnäkin tosi siistiä päästä edes hetkeksi leikkimään GM:ää ja tekemään nopeita päätöksiä. Ja toisekseen draftissa myös lyödään aika pitkälti lukkoon tulevan kauden marssijärjestys. Toki sieltä draftaamattomista pelaajista on kauden aikana mahdollista poimia helmiä á la Colston tai Merriman, mutta kyllä nämä fantasyn franchise-hemmot menevät tässä heti alussa.