Jatkoajan NFL Fantasy 2007

  • 8 462
  • 168

Cube

Jäsen
1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5
8. sininen
9. [mysteerimies]
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy
12. Paastainen
13. Fawkes
14. spoked B

Kutossija ei mikään mahtava ole sekään, koska olin katsonut, että ekan 4-5 pelaajan jälkeen tulee selvä pudotus seuraavaan ryhmään siirryttäessä. Toisaalta tuo vuoro on suht lähellä keskivaihetta, joten varauksia tulee sentään aika tasaisesti.

Perhana, tällainenkin olisi ollut. No onhan se hyvä välillä käsitöitäkin harrastaa :)
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5
8. sininen
9. [mysteerimies]
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen
13. Fawkes
14. spoked B

Ei yllätys varmaan minunkaan joukkueeni nimi. Vähän heikonlainen sijoitus on ja muistaakseni viime vuonna samaa luokkaa. Taisi jäädä Charlie Fryen varaaminen haaveeksi. =(
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
ROBBED!!! Törkeää sopupeliä, skandaalinkäryinen salaliitto! No joo, 13.sija, whatta hell kan juu sai? Eihän tämä toiseksi viimeinen vuoro ole todellakaan sitä mitä mulla oli mielessä kun tähän koneen äären istahdin, mutta kun tarkemmin miettii, niin jossei ihan kärjen tuntumassa pääse varaamaan, niin sitten mielummin otan tämän 13.sijan kun vaikka jonkun vuoron väliltä 7-11. Tai kuten Cube laittoi, eihän näissä RB:ssä ole kuin 3-4 sellaista ihan jäätävää helmeä. Loput on oikeastaan aika samaa massaa ja valinnat makuasioita. Toki jos kierroksen lopulla nappaa WR:n niin saa tähtilaatua, mutta tässä on se massiivinen riski, että RB-osasto jää helvetin köykäiseksi. Nimittäin jos kaikki varaisivat kahdella ensimmäisellä kierroksella pelkkiä RB:tä niin toisen kierroksen lopulla kaikki feature backit olisi jo otettu.

No hyvä saada nyt tämä sijoitus selville niin pääse miettimään että miten D-Dayhyn valmistaudutaan. Kuten sanottu, lähtöasemat eivät ole todellakaan parhaat mahdolliset ja takaa-ajoasemasta lähdetään. Mutta viime vuonnakin taisin varata kuudentena (joukkueita joku 10) ja silti ihan kohtuullisesti se kausi meni joten eiköhän täältäkin nousta kärkisijoille.


1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5
8. sininen
9. [mysteerimies]
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B

PS. Ja ihan hyvä etten joutunut varaamaan kolmantena, sillä silloin olisi ollut isot paineet ottaa LJ, joka ei todellakaan kuulu suosikkipelaajiini.
 

Cube

Jäsen
Tai kuten Cube laittoi, eihän näissä RB:ssä ole kuin 3-4 sellaista ihan jäätävää helmeä. Loput on oikeastaan aika samaa massaa ja valinnat makuasioita.
Nimenomaan. Tavallaan tuossa saattaa käydä niinkin, että pelaaja valikoituu ihan sen perusteella, että muut nimet menevät ensin. Tämä siis positiivisessa merkityksessä sikäli, että aikaisemmin varatessa saattaisi olla "paineita" ottaa joku isompi nimi, vaikka itsellä olisi pienoinen yllätysveto ennemmin mielessä. Tuo kolmas sija olisi omastakin mielestäni siinä mielessä ollut vähän kyseenalainen, mutta eipä tämä kutossijakaan sikäli ihan unelma ole, jos oma top5 lähtee alta pois ja se yksi nimeltä toistaiseksi mainitsematon loukkaantumishasardi osuu "kovana nimenä" kohdalle. Kai ko. kaveri on silloin ihan value-varauksena otettava, mutta ei tuo ratkaisu tässä vaiheessa silti juurikaan houkuttele.
 

Kettula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Man City, Phoenix
1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5
8. sininen
9. Kettula = LA Losers
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B

Eli meikäläinen on tuo "mysteerimies". Ei kyllä ihan mikään paras draft position, mutta eiköhän tuosta ihan hyvän porukan saa loihdittua. Nyt tutkimaan vaan että kenet tuolta paikalta nappaa ykköskierroksella ---->
 

Cube

Jäsen
Noniin, hieno homma, että mysteerimies löytyi. :) Taisipa olla viime vuonnakin messissä, jos oikein muistan?

Nyt vaan vielä loput nimet listaan ja pancorilta varmistus, että tosiaan liigassa jatkaa vaikka draft jääkin väliin, niin ollaan käsittääkseni valmiita to rock and roll.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Nyt vaan vielä loput nimet listaan ja pancorilta varmistus, että tosiaan liigassa jatkaa vaikka draft jääkin väliin, niin ollaan käsittääkseni valmiita to rock and roll.
Ja jos pancor ei ole mukana niin paikka menee joko Fakapille tai Sataselle. Parhaillaan tässä juuri laadin pre-draft listoja. Ajattelin rankata joka pelipaikalta top 30-pelaajaa niin ainakaan sitten ei pitäisi tulla viime vuoden kaltaisia jäätymisiä ettei kone pääse sitten valitsemaan mulle jotain Mika Vanderjagtin kaltaista kultajalkaa. Tosin kyllähän mä sen jo nyt tiedän, että vaikka kuinka olisi miten hyvät listat tehty etukäteen niin sitten h-hetkellä sitä alkaa empimään ja tulee taas tehtyjä paniikkiratkaisuja kun se yllättävän nopeasti menevä varausaika on lopussa.

PS. On se kumma kun joistain pelaajista ei vaan millään pysty pitämään. Tässäkin kun näitä omia pelipaikkakohtaisia listojani väsään niin vaikka esim. Romo, Grossman ja Green kuuluisivat korkeammalle niin laitoin heidät listani häntäpäähän sillä näitä äijiä en tule varaamaan ikinä, ellei sitten jotain ihan käsittämätöntä tapahdu ja kaikki muut quubat on jo varattu.
 

Kettula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Man City, Phoenix
Noniin, hieno homma, että mysteerimies löytyi. :) Taisipa olla viime vuonnakin messissä, jos oikein muistan?
Mukana oltiin viime kaudella, kuten myös sitä edeltävänä jolloin taisin päästä ihan finaaliin saakka. Viime kaudella kun joukkueita tuli lisää ja pelaajien valinta vaikeutui, mokasinkin draftin aika totaalisesti (mm. Edgerrin James ja LaMont Jordan kahdella ensimmäisellä kierroksella) ja sijoitus tippui häntäpäähän. Mutta kyllähän tämä NFL Fantasy on ehdottomasti paras näistä fantasy manageroinneista, kerrankin viikossa loggautumalla selviää hyvin kaudesta.
 

Cube

Jäsen
Tosin kyllähän mä sen jo nyt tiedän, että vaikka kuinka olisi miten hyvät listat tehty etukäteen niin sitten h-hetkellä sitä alkaa empimään ja tulee taas tehtyjä paniikkiratkaisuja kun se yllättävän nopeasti menevä varausaika on lopussa.
Itse tajusin viime vuonna vasta ihan loppudraftista, että siihen odotuslistallehan voi laittaa jo omaa vuoroaan ennen aina jonkun äijän, jonka kone sitten ottaa, jos aika tiimalasissa valuu loppuun, eikä varausta jäätymisen johdosta kuulu. Parempi menetelmä tuo ainakin on kuin se, että kone heittää ranking-listoilta seuraavan pelaajan joukkueeseen jatkoksi.

Viime kaudella kun joukkueita tuli lisää ja pelaajien valinta vaikeutui
Nyt homma vasta vaikeaksi meneekin, kun pelaajia on jo ihan kunnollinen määrä mukana. Tästä vähän esimakua siitä millaisia joukkueita saattaa tänä vuonna tulla.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Muutama konfirmaatio joukkueista vielä puuttuu, on tässä vielä reilu viikko aikaa, mutta olisi hyvä saada tietoa asiata kohta puolin.
 

Cube

Jäsen
Muutama konfirmaatio joukkueista vielä puuttuu, on tässä vielä reilu viikko aikaa, mutta olisi hyvä saada tietoa asiata kohta puolin.
Nostetaas ketjua taas ylös.. Ehkä muutama muu peluri taas huomaa lisätä jenginsä nimen listaan. Muistakaa myös, että nimen voi lähettää myös yv:llä, jos jostain syystä ei julkisesti halua sitä täällä paljastaa :)

Onhan tässä toki aikaa vielä, mutta mitä nopeammin sitä nopeammin... Hyvähän tuo järjestys olisi lyödä lukkoon hyvissä ajoin.

Lisäksi pancorin suhteen taitaa edelleen olla epäselvää, että jäikö pois vain draftista vaiko koko liigasta?
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5
8. sininen = Fighting Tigers
9. Kettula = LA Losers
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B

Oman joukkueen nimi lisätty listoille. Käytän samaa nimeä kautta linjan kaikissa Fantasy-liigoissa lajista riippumatta kunhan se vain sattuu olemaan vapaana. Nimen alkuperä on luonnollisesti entisen opinahjoni LSU:n jalkapallojoukkueen nimi. NFL:n puolella sympatiat menevät USA:n ammattilaisurheilun surkeimmaksi joukkueeksi kutsutun New Orleans Saintsin suuntaan.

Draftipaikalta numero kahdeksan onkin mukava kuikuilla, että varaako järjellä vai tunteella.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kyllä olen nyt koko liigasta jäämässä pois, koska mitään tietoa ei vielä ole koska tuon netin saan taas pelittämään.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Kiinnostusta kyllä löytyy edelleen. Varausvuorokin näyttäisi kohtalaiselta.
Fakap, miten on? Joku voisi vaikka kysyä asiaa yv:llä jos ei muuten ala kuulumaan mitään. Fakap kai yritti silloin joskus tulla mukaan kun hänelle ja jollekin toiselle avattiin kaksi paikkaa, mutta joku tuli vei sen paikan. Sama se kyllä mulle on kummalle tuo paikka menee.
 

Cube

Jäsen
Fakap, miten on? Joku voisi vaikka kysyä asiaa yv:llä jos ei muuten ala kuulumaan mitään. Fakap kai yritti silloin joskus tulla mukaan kun hänelle ja jollekin toiselle avattiin kaksi paikkaa, mutta joku tuli vei sen paikan. Sama se kyllä mulle on kummalle tuo paikka menee.
Varmasti olisi kiva tehdä joku mahdollisimman diplomaattinen ratkaisu, mutta draft on nyt jo sen verran lähellä, että mielestäni melkeinpä pakko mennä sen mukaan, että nopeat syövät hitaat. Jos Fakap kuitenkin pian ilmoittaa kiinnostuksestaan, niin eipä sitä vastaankaan mitään tietenkään ole. Kunhan hommat saadaan lyötyä lopullisesti lukkoon.

Sitten vaan vielä niitä joukkuevahvistuksia kehiin...
 

d-mac#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Eagles, Hifk ja FCBarcelona
1. st. lemiin
2. Trojan
3. steepler
4. pancor
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5 = sackmasters
8. sininen = Fighting Tigers
9. Kettula = LA Losers
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B

7. sija on ihan hyvä. Onpahan tasaiset odotusajat ainakin.
 

Cube

Jäsen
Näköjään jäljelläolevat nimimerkit saadaan yhdistettyä joukkueisiin Yahoon käyttäjätunnusten ym. perusteella. Toivottavasti kukaan ei pahastu, jos ne tähän kirjoitan. Eli:

1. st. lemiin = VHT
2. Trojan = West Coast Phantoms
3. steepler = Helsinki Pimps

4. ???
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5 = sackmasters
8. sininen = Fighting Tigers
9. Kettula = LA Losers
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen = Annala Actors
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B = catch22

Onko oikein?
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Näköjään jäljelläolevat nimimerkit saadaan yhdistettyä joukkueisiin Yahoon käyttäjätunnusten ym. perusteella. Toivottavasti kukaan ei pahastu, jos ne tähän kirjoitan. Eli:

1. st. lemiin = VHT
2. Trojan = West Coast Phantoms
3. steepler = Helsinki Pimps

4. ???
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5 = sackmasters
8. sininen = Fighting Tigers
9. Kettula = LA Losers
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen = Annala Actors
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B = catch22

Onko oikein?

Sellainen virhe sattui silmiini, että minä olen sijalla 11. Mielestäni sija 4. olisi paljon kohtuullisempi ottaen huomioon vallitsevat olosuhteet.
 

Cube

Jäsen
Sellainen virhe sattui silmiini, että minä olen sijalla 11. Mielestäni sija 4. olisi paljon kohtuullisempi ottaen huomioon vallitsevat olosuhteet.
Kyllä sen Fryen saa ihan 11. sijaltakin.

Ja ihan oikeastiko haluaisit tuon nelossijan? Eihän sekään mikään loistosija ole, kun ihan kovimmat äijät (ainakin minun papereissa) ovat todennäköisesti jo menneet ja toista varausta saa odottaa ihan helvetin kauan. Itse ainakin ottaisin melkeinpä mielummin tuon 11. sijan, perustelut jätän tosin strategisista syistä kertomatta :)

Toki, jos muut (selvä enemmistö) sitä haluavat, niin kaikki voidaan nostaa pykälällä ylöspäin pancorin lähdön takia. Uusi kaveri menisi sitten 14. sijalle.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Kyllä sen Fryen saa ihan 11. sijaltakin.

Ja ihan oikeastiko haluaisit tuon nelossijan? Eihän sekään mikään loistosija ole, kun ihan kovimmat äijät (ainakin minun papereissa) ovat todennäköisesti jo menneet ja toista varausta saa odottaa ihan helvetin kauan. Itse ainakin ottaisin melkeinpä mielummin tuon 11. sijan, perustelut jätän tosin strategisista syistä kertomatta :)

Toki, jos muut (selvä enemmistö) sitä haluavat, niin kaikki voidaan nostaa pykälällä ylöspäin pancorin lähdön takia. Uusi kaveri menisi sitten 14. sijalle.

No Frye varmaan saattaisi olla saatavilla nelossijalla. Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että häneen mitään ykkösvarauksia käyttäisi. Kuitenkin Charlie on tasaisen varma suorittaja. Voin tässä nyt paljastaa oman charttini, johon tämä päättely pohjautuu:

1. Rex Grossman, QB, Chi - Todella vakuuttava off-seasonilla ja liigan nuoria pyssyjä.
2. Adrian Peterson, RB, Chi - Nyt vasta tajusin millaisen linjan taakse AD pääsee jaardeja nielemään. Kauden ykkösetenijä ehdottomasti.
3. Daunte Culpepper, QB, Oak - Huippu QB huippujoukkueessa. Daunte näyttää, että Maddenin kansi ei ollut sattumaa.
4. Charlie Frye, QB, Browns - Kuten tuli todettua niin saattaa olla vähän aikainen vaihe varata tässä, mutta mieluummin pelaan varman päälle kuin uhkapeliä ottamalla jonkun teinisensaation tässä vaiheessa.

Ja mitä tuohon varausjärjestykseen tulee niin antaa olla vain niinkuin on arvottu niin eipähän tarvitse jälkeenpäin selitellä. Mun puolesta uusi tulokas saa olla sijalla neljäkin. Ihan sama siis minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös