Nimenomaan. Tavallaan tuossa saattaa käydä niinkin, että pelaaja valikoituu ihan sen perusteella, että muut nimet menevät ensin. Tämä siis positiivisessa merkityksessä sikäli, että aikaisemmin varatessa saattaisi olla "paineita" ottaa joku isompi nimi, vaikka itsellä olisi pienoinen yllätysveto ennemmin mielessä. Tuo kolmas sija olisi omastakin mielestäni siinä mielessä ollut vähän kyseenalainen, mutta eipä tämä kutossijakaan sikäli ihan unelma ole, jos oma top5 lähtee alta pois ja se yksi nimeltä toistaiseksi mainitsematon loukkaantumishasardi osuu "kovana nimenä" kohdalle. Kai ko. kaveri on silloin ihan value-varauksena otettava, mutta ei tuo ratkaisu tässä vaiheessa silti juurikaan houkuttele.Tai kuten Cube laittoi, eihän näissä RB:ssä ole kuin 3-4 sellaista ihan jäätävää helmeä. Loput on oikeastaan aika samaa massaa ja valinnat makuasioita.
Ja jos pancor ei ole mukana niin paikka menee joko Fakapille tai Sataselle. Parhaillaan tässä juuri laadin pre-draft listoja. Ajattelin rankata joka pelipaikalta top 30-pelaajaa niin ainakaan sitten ei pitäisi tulla viime vuoden kaltaisia jäätymisiä ettei kone pääse sitten valitsemaan mulle jotain Mika Vanderjagtin kaltaista kultajalkaa. Tosin kyllähän mä sen jo nyt tiedän, että vaikka kuinka olisi miten hyvät listat tehty etukäteen niin sitten h-hetkellä sitä alkaa empimään ja tulee taas tehtyjä paniikkiratkaisuja kun se yllättävän nopeasti menevä varausaika on lopussa.Nyt vaan vielä loput nimet listaan ja pancorilta varmistus, että tosiaan liigassa jatkaa vaikka draft jääkin väliin, niin ollaan käsittääkseni valmiita to rock and roll.
Mukana oltiin viime kaudella, kuten myös sitä edeltävänä jolloin taisin päästä ihan finaaliin saakka. Viime kaudella kun joukkueita tuli lisää ja pelaajien valinta vaikeutui, mokasinkin draftin aika totaalisesti (mm. Edgerrin James ja LaMont Jordan kahdella ensimmäisellä kierroksella) ja sijoitus tippui häntäpäähän. Mutta kyllähän tämä NFL Fantasy on ehdottomasti paras näistä fantasy manageroinneista, kerrankin viikossa loggautumalla selviää hyvin kaudesta.Noniin, hieno homma, että mysteerimies löytyi. :) Taisipa olla viime vuonnakin messissä, jos oikein muistan?
Itse tajusin viime vuonna vasta ihan loppudraftista, että siihen odotuslistallehan voi laittaa jo omaa vuoroaan ennen aina jonkun äijän, jonka kone sitten ottaa, jos aika tiimalasissa valuu loppuun, eikä varausta jäätymisen johdosta kuulu. Parempi menetelmä tuo ainakin on kuin se, että kone heittää ranking-listoilta seuraavan pelaajan joukkueeseen jatkoksi.Tosin kyllähän mä sen jo nyt tiedän, että vaikka kuinka olisi miten hyvät listat tehty etukäteen niin sitten h-hetkellä sitä alkaa empimään ja tulee taas tehtyjä paniikkiratkaisuja kun se yllättävän nopeasti menevä varausaika on lopussa.
Nyt homma vasta vaikeaksi meneekin, kun pelaajia on jo ihan kunnollinen määrä mukana. Tästä vähän esimakua siitä millaisia joukkueita saattaa tänä vuonna tulla.Viime kaudella kun joukkueita tuli lisää ja pelaajien valinta vaikeutui
Nostetaas ketjua taas ylös.. Ehkä muutama muu peluri taas huomaa lisätä jenginsä nimen listaan. Muistakaa myös, että nimen voi lähettää myös yv:llä, jos jostain syystä ei julkisesti halua sitä täällä paljastaa :)Muutama konfirmaatio joukkueista vielä puuttuu, on tässä vielä reilu viikko aikaa, mutta olisi hyvä saada tietoa asiata kohta puolin.
Ok, kiitos tiedosta. Sataselle tai Fakapille aukesi nyt siis paikka ja neljäs varaussija, jos kiinnostusta löytyy.Kyllä olen nyt koko liigasta jäämässä pois, koska mitään tietoa ei vielä ole koska tuon netin saan taas pelittämään.
Ok, kiitos tiedosta. Sataselle tai Fakapille aukesi nyt siis paikka ja neljäs varaussija, jos kiinnostusta löytyy.
Fakap, miten on? Joku voisi vaikka kysyä asiaa yv:llä jos ei muuten ala kuulumaan mitään. Fakap kai yritti silloin joskus tulla mukaan kun hänelle ja jollekin toiselle avattiin kaksi paikkaa, mutta joku tuli vei sen paikan. Sama se kyllä mulle on kummalle tuo paikka menee.Kiinnostusta kyllä löytyy edelleen. Varausvuorokin näyttäisi kohtalaiselta.
Varmasti olisi kiva tehdä joku mahdollisimman diplomaattinen ratkaisu, mutta draft on nyt jo sen verran lähellä, että mielestäni melkeinpä pakko mennä sen mukaan, että nopeat syövät hitaat. Jos Fakap kuitenkin pian ilmoittaa kiinnostuksestaan, niin eipä sitä vastaankaan mitään tietenkään ole. Kunhan hommat saadaan lyötyä lopullisesti lukkoon.Fakap, miten on? Joku voisi vaikka kysyä asiaa yv:llä jos ei muuten ala kuulumaan mitään. Fakap kai yritti silloin joskus tulla mukaan kun hänelle ja jollekin toiselle avattiin kaksi paikkaa, mutta joku tuli vei sen paikan. Sama se kyllä mulle on kummalle tuo paikka menee.
Näköjään jäljelläolevat nimimerkit saadaan yhdistettyä joukkueisiin Yahoon käyttäjätunnusten ym. perusteella. Toivottavasti kukaan ei pahastu, jos ne tähän kirjoitan. Eli:
1. st. lemiin = VHT
2. Trojan = West Coast Phantoms
3. steepler = Helsinki Pimps
4. ???
5. JLand = Pricks
6. Cube = Turku Condoms
7. d-mac#5 = sackmasters
8. sininen = Fighting Tigers
9. Kettula = LA Losers
10. Lapster = New Finland Patriots
11. Troy = Steelers
12. Paastainen = Annala Actors
13. Fawkes = Sharks
14. spoked B = catch22
Onko oikein?
Kyllä sen Fryen saa ihan 11. sijaltakin.Sellainen virhe sattui silmiini, että minä olen sijalla 11. Mielestäni sija 4. olisi paljon kohtuullisempi ottaen huomioon vallitsevat olosuhteet.
Kyllä sen Fryen saa ihan 11. sijaltakin.
Ja ihan oikeastiko haluaisit tuon nelossijan? Eihän sekään mikään loistosija ole, kun ihan kovimmat äijät (ainakin minun papereissa) ovat todennäköisesti jo menneet ja toista varausta saa odottaa ihan helvetin kauan. Itse ainakin ottaisin melkeinpä mielummin tuon 11. sijan, perustelut jätän tosin strategisista syistä kertomatta :)
Toki, jos muut (selvä enemmistö) sitä haluavat, niin kaikki voidaan nostaa pykälällä ylöspäin pancorin lähdön takia. Uusi kaveri menisi sitten 14. sijalle.