Jatkoajan NFL Fantasy 2007

  • 8 419
  • 168

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itse olen myös tuon ajoissa arvotun järjestyksen puolella niin pystyy vähän paremmin niitä taktiikoita miettiä. Ei sillä, että ne varaukseni sen paremmin osuisivat mutta ainakin voisi uskotella, että olisin muka miettinytkin niitä. Voin muuten paljastaa, että nuori tulokas Brent Favre tulee olemaan korkealla listallani (Jos ei vielä ole jäänyt eläkkeelle).
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Onko tuo draftin kellonaika muuten lyöty lukkoon vai voiko sitä siirtää? Ymmärtääkseni tuo on Suomen aikaa eli 11.30 mun aikaani sunnuntaina, vai miten? Jos muille ei sovi niin ei mitään ongelmaa, mutta esimerkiksi 2 tunnilla eteenpäin sopisi mulle paljon paremmin. Mielelläni olisin kuitenkin live draftissa mukana, koska nuo pre-draft rankingit ja niiden mukaan tehdyt valinnat ovat menneet lähes aina 75% uusiksi ja pelaajat vaihtoon.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Onko tuo draftin kellonaika muuten lyöty lukkoon vai voiko sitä siirtää? Ymmärtääkseni tuo on Suomen aikaa eli 11.30 mun aikaani sunnuntaina, vai miten?

Kyllä 11:30 itäistä aikaa tuo pitäisi olla. Minulle sopii kyllä pari tuntia myöhäistää, tuo aika ei ole lukkoon lyöty, mutta aikoja ei välttämättä ole saatavilla ihan milloin vain. Olisin laittanut tuon alkuperäisen ajan itse asiassa vähän myöhemmäksi, mutta silloin tuo oli myöhäisin aika tuolle sunnuntaille mikä oli tarjolla, kuitenkin katsoin tuon päivän kaikista parhaaksi, sunnuntai ja siitä on vielä mukavasti aikaa kauden alkuun, mutta harjoituspelit on jo aika pitkälti keritty pelata. Nyt kuitenkin näyttää olevan tarjolla pari tuntia myöhempikin aika, joten ainakin näillä näkymin pari tuntia myöhemmin onnistuisi.
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Saatana, taas Cuben kanssa samoilla linjoilla. Mullakin on nimittäin vain pari sälliä jotka olisivat sellaisia oikein unelmanimiä, muuten ei ole niin hirveää väliä ole. Eli jos ei kärkikolmikkoon pääse niin sitten se on melkein sama missä vaiheessa varaa. Melkeinpä sitten vaikka viimeisenä jolloin pääsisi aina varaamaan kaksi äijää peräkkäin. Tosin nyt kun tätä sakkia on vähän enemmän kuin viimeksi niin draftissakin ne huiput menevät aika nopeasti.

En nyt tahdo tässä leikkiä mitään ylimielistä tai sellaista, mutta vähän huolestuttaa että miten tämä aktiivisuus nyt loppuen lopuksi pysyy porukalla yllä. Kun eikös se niin ole että mitä enemmän porukkaa mukana, sitä suurempi todennäköisyys että se mätä omena sieltä kosahtaa mukaan. No toivottavasti kaikki pysyvät ihan hyväkuntoisina ettei mene hommasta maku.

Mulle on ihan se ja sama milloin varausjärjestys arvotaan. Tietysti jos etukäteen arvotaan niin vähän paremmin pystyy ainakin tuon ykköspickinsä suunnittelemaan. Mutta onko steepler sitten luotettava henkilö :)? Jos arpa heittäisi steeplerin itsensä ykköseksi niin eipä sitä kovin moni taitaisi täällä uskoa :). Mulla kyllä sopii myös se, että antaa koneen arpoa. Tavallaanhan se olisi jopa haastavampaa kun joutuisi vähän nopeammin reagoimaan ja tekemään nopeita ratkaisuja. Siinähän sitä vasta erottuisi pojat miehistä. No juu, eli kumpi vaan käy mulle. Molemmissa on omat plussansa. 38 päiväähän tuohon vielä on, joten muutaman kerran ehtii tätäkin vielä pohtia.
 

Cube

Jäsen
Mun puolesta steepler voi vaikka laittaa nimet hattuun ja nostella niitä sitten ulos järjestyksessä. Eiköhän tuo ihan hyvin toimisi.

Jos kuitenkin oikein vaikeaksi, mutta ah niin varmaksi halutaan homma tehdä, niin voidaan tehdä mun puolesta vaikka näinkin:

1. Esim. meikäläinen lähettelee jokaiselle liigassa mukana olevalle (pl. steepler) yksityisviestillä satunnaisen tunnusnumeron 1-12.

2. Steepler laittaa hattuun numerot 1-12 ja nostelee ne sieltä järjestyksessä.

3. Steepler postaa vuorolistan Jatkoaikaan ja sitten yhdistellään numerot ja nimimerkit.

Jos liigaa laajennetaan vielä 14 jengiin, niin uudet kaverit menevät sitten listan loppuun. Olisihan se tavallaan aika siistiä tietää vuoro etukäteen. Viime vuonna tajusin saaneeni ykkösvuoron vasta siinä vaiheessa, kun kello alkoi raksuttaa, enkä ollut ollenkaan miettinyt, että minkä kaverin sitä ekana ottaisi. Valitsin lopulta - tietenkin - Shaun Alexanderin ja sanomattakin on selvää, ettei kaverin kausi mennyt sitten kovin putkeen. Väitän, että paremmalla miettimisajalla olisin kyllä päätynyt Tomlinsoniin :)
 

Cube

Jäsen
Btw mikä aika tuossa on valita pelaaja? pari minuuttia? Meinaan vaan että miten pitkään draftaus operaatio kokonaisuudessaan kestää?
Muistaakseni on joku 1min 20/30 sek.. Kyllähän tuo homma aika mukavalla tahdilla vedetään läpi. Kannattaa ehdottomasti tehdä kaikkensa, että pääsee mukaan, kyseessä on tosiaan ainakin mun mielestä koko Fantasy Footballin hauskin yksittäinen osuus.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täältä myös kannatusääni draftin kellonajan myöhentämiseksi sikäli kun se on mahdollista. Pääsisin varmemmin osallistumaan, jos alkamisaika olisi edes pari tuntia myöhemmin.
 

Trojan

Jäsen
taalla olisi yksi halukas liittymaan, mikali viela avataan uusia paikkoja.

haluaisin hakea vastusta silla olen voittanut seka SI:n 2005 etta ESPN:n 2006 liigat :)
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
1. Esim. meikäläinen lähettelee jokaiselle liigassa mukana olevalle (pl. steepler) yksityisviestillä satunnaisen tunnusnumeron 1-12.

2. Steepler laittaa hattuun numerot 1-12 ja nostelee ne sieltä järjestyksessä.

3. Steepler postaa vuorolistan Jatkoaikaan ja sitten yhdistellään numerot ja nimimerkit.

Jos liigaa laajennetaan vielä 14 jengiin, niin uudet kaverit menevät sitten listan loppuun. Olisihan se tavallaan aika siistiä tietää vuoro etukäteen. Viime vuonna tajusin saaneeni ykkösvuoron vasta siinä vaiheessa, kun kello alkoi raksuttaa, enkä ollut ollenkaan miettinyt, että minkä kaverin sitä ekana ottaisi. Valitsin lopulta - tietenkin - Shaun Alexanderin ja sanomattakin on selvää, ettei kaverin kausi mennyt sitten kovin putkeen. Väitän, että paremmalla miettimisajalla olisin kyllä päätynyt Tomlinsoniin :)
Tuntuu aika läpältä, mutta olisi ainakin täysin varma ja puolueeton tapa hoitaa arvonta :). Ja olihan Shaun etukäteen aika monella listalla ykkösnimi joten ei se etukäteen niin paha picki ollut. Mutta sitten iski Madden ja loppu ei ollut historiaa. Onneksi LT kieltäytyi tulevan Maddenin kannesta joten hänet voi huoletta ottaa draftissa. Sillä eikös tämä Madden Curse oli kuitenkin ihan tieteellisesti todettu tauti ;)?

Ja mitäs se Trojan siellä paukuttelee? Ei täällä muiden liigojen meriitit paina :). Jatkoajan hallitseva mestarihan on kuitenkin, öö, kukakohan se oli, ai niin, minä tietenkin. Ota vaan niitä lehmipoikia paljon niin ei susta hirveästi pelkoa ensi kaudella ole.
 

Trojan

Jäsen
Ja mitäs se Trojan siellä paukuttelee? Ei täällä muiden liigojen meriitit paina :). Jatkoajan hallitseva mestarihan on kuitenkin, öö, kukakohan se oli, ai niin, minä tietenkin. Ota vaan niitä lehmipoikia paljon niin ei susta hirveästi pelkoa ensi kaudella ole.


joo, jos paikkoja avataan lisaa, niin voidaan katsoa miten kay ;)

Go Cowboys!
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Tuo Cuben idea kuulostaa ihan hyvältä.

Mikä on konsensus joukkueiden lisäämiselle, onko kenelläkään sitä vastaan, 14 oikeastaan toimiin aika hyvin koska silloin voidaan pelata 13 viikossa yksinkertainen sarja ja 6 tai 8 joukkueen playoffsit viikoilla 14, 15 ja 16.

Mites sitten drafti ajan myöhäistäminen parilla tunnilla, onko kenelläkään sitä vastaan.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Sillä eikös tämä Madden Curse oli kuitenkin ihan tieteellisesti todettu tauti ;)?

Joo niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin Madden Curse on kyllä teloittanut kansikuvapojat aika tehokkaasti . Nythän kannessa taitaa olla Vince Young joten en suosittele kenellekään Youngia tiimiinsä... Tai no ihan miten vaan, mielummin miten vaan. ;)


Uskomatonta. Wikipediassakin tunnetaan jo Madden Curse tai Madden Jinx

http://en.wikipedia.org/wiki/Madden_curse

Vuodesta 2001 on jokainen kansikuvapoika flopannut. :D
 

d-mac#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Eagles, Hifk ja FCBarcelona
Tuo Cuben idea kuulostaa ihan hyvältä.

Mikä on konsensus joukkueiden lisäämiselle, onko kenelläkään sitä vastaan, 14 oikeastaan toimiin aika hyvin koska silloin voidaan pelata 13 viikossa yksinkertainen sarja ja 6 tai 8 joukkueen playoffsit viikoilla 14, 15 ja 16.

Mites sitten drafti ajan myöhäistäminen parilla tunnilla, onko kenelläkään sitä vastaan.

Kaikki muutokset käy ainakin mulle. varsinkin draftin myöhempi ajankohta sopis mulle paremmin.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Joo niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin Madden Curse on kyllä teloittanut kansikuvapojat aika tehokkaasti . Nythän kannessa taitaa olla Vince Young joten en suosittele kenellekään Youngia tiimiinsä... Tai no ihan miten vaan, mielummin miten vaan. ;)


Uskomatonta. Wikipediassakin tunnetaan jo Madden Curse tai Madden Jinx

http://en.wikipedia.org/wiki/Madden_curse

Vuodesta 2001 on jokainen kansikuvapoika flopannut. :D

Tänä päivänä tuntuu ihmeelliseltä, että joku Culpepper on ollut joskus Maddenin kannessa. Mutta tuo kiroushan on ollut jo vuosia ihan tunnettu juttu, joten mikään uusi asiahan tuo ei ole.

Minullekin käy kaikki mahdolliset muutokset.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Tänä päivänä tuntuu ihmeelliseltä, että joku Culpepper on ollut joskus Maddenin kannessa. Mutta tuo kiroushan on ollut jo vuosia ihan tunnettu juttu, joten mikään uusi asiahan tuo ei ole.
QUOTE]

Former Minnesota Vikings star quarterback Daunte Culpepper appeared on the Madden NFL 2002 cover after throwing for nearly 4,000 yards and 33 touchdowns while rushing for 470 yards and 7 more scores in the 2000 season.



Kyllä nuo minusta ihan jees lukemat on. Tuollaisen kauden jälkeen kyllä ihan hyvin voi päästä sinne kanteen mutta miten tänä vuonna siellä säteilee Vince Young? Ymmärrrän kyllä että kaveri on tulevaisuuden tähti muttei ehkä kuitenkaan vielä...
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Former Minnesota Vikings star quarterback Daunte Culpepper appeared on the Madden NFL 2002 cover after throwing for nearly 4,000 yards and 33 touchdowns while rushing for 470 yards and 7 more scores in the 2000 season.


Kyllä nuo minusta ihan jees lukemat on. Tuollaisen kauden jälkeen kyllä ihan hyvin voi päästä sinne kanteen mutta miten tänä vuonna siellä säteilee Vince Young? Ymmärrrän kyllä että kaveri on tulevaisuuden tähti muttei ehkä kuitenkaan vielä...

Tarkoitin sitä millä tasolla Daunte on tässä viime aikoina toiminut ja mikä se markkina-arvo on juuri tällä hetkellä. Tuon ajan otteet ja tilastot olivat kyllä tiedossa eikä siinä mitään epäselvää ollutkaan. Tänä vuonnahan kannessa olisi ollut LT jos olisi siihen suostunut. Vince Young on puolestaan nousussa oleva stara ja ehdottoman energinen Vick tyyppinen pelintekijä, joka varmasti erottuu kentällä aina.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Niin, Tomlinsonia kysyttiin Maddenin kanteen, mutta hän ei siihen suostunut. Tiedä sitten onko LT vaan taikauskoinen, vai onko hänellä joku suurempi vakaumus joka tällaiset turhuudet estää. Eihän Vince Young nyt tosiaan vielä ole ehkä ihan tuon kansipaikan "arvoinen", mutta onhan hän ihan nouseva tähti. Itse en kyllä Vincestä kovin paljon pidä, mutta se taas nyt ei liene kovin olennaista. Eipä kyllä yhtään haittaisi vaikka Curse vaatisi taas ensi kaudella yhden uhrin lisää. Ihme muuten ettei Manning ole koskaan ollut Maddenin kannessa. Ei hänellä mun käsittäkseni ole mitään sopimusta minkään muunkaan peliyhtiön kanssa joten vähän ihmehomma. Onhan Peyton kuitenkin yksi liigan suurimmista tähdistä. Toki Manning ei ole mikään älyttömän räjähtävä yksilö eikä pelityyliltään Vickin tai ex-Culpepperin kaltainen sähködynamo, millaisia EA näyttää kanteensa haluavan.

Mitä tulee itse asiaan eli NFL Fantasyyn niin mulle sopii oikein hyvin, että liigaa laajennetaan 14:sta. Toivottavasti vaan sitten kaksi uutta joukkueenjohtajaa ymmärtävät, että paikka Jatkoajan Fantasyssä on kunnia-asia :) eikä tätä eliittiasemaa pidä laiminlyödä innottomalla joukkueenjohtamisella. Eikä mulla ole mitään tuota draftin myöhäistämistäkään vastaan. Itse asiassa en edes tiedä milloin se tällä hetkellä olisi alkamassa, 11.30 vai? Jos näin, niin tosiaan pari tuntia myöhemmin olisi vaan parempi vaihtoehto mullekin. Joskus 13.30 mennessä olisi ehkä ehtinyt jo herätäkin.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Itse asiassa en edes tiedä milloin se tällä hetkellä olisi alkamassa, 11.30 vai? Jos näin, niin tosiaan pari tuntia myöhemmin olisi vaan parempi vaihtoehto mullekin. Joskus 13.30 mennessä olisi ehkä ehtinyt jo herätäkin.

Siis puhe oli siitä, että alkuperäinen olisi 11.30 EST (mun ja ilmeisesti myös sun aikaasi?) -> 18.30 Suomen aikaa. Mutta koska mulla tuskin on tuohon aikaan mahdollisuutta päästä paikalle niin 13.30 EST -> 20.30 Suomen aikaa sopisi paljon paremmin.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Vaihdoin nyt ajan 20:15 suomen aikaa. Tuossa kannattaa huomioida se että mikä aikavyöhyke omissa asetuksissa on, lähtökohtainen yahoolla aikavyöhyke taitaa olla Yhdysvaltain itäinen aika. EEST:ski kuin tuon vaihtaa niin näyttää Suomen aikaa.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
avataanko viela uusia paikkoja?

Varmasti ihan mahdollista, ajattelin antaa vielä vähän aikaa esittää mielipiteitä asiasta, mikäli nyt pariin päivään kukaan ei hirvittävästi sitä vastusta niin avaan liigan 14:toista. Draftiin nyt on vielä 37 päivää, ettei mitään kiirettä. Pitää myös varmistaa että on kaksi kiinnostunutta, taisi olla joku toinen joka myös ilmoitti halunsa liittyä.
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Fawkes kirjoitti:
Tuntuu aika läpältä, mutta olisi ainakin täysin varma ja puolueeton tapa hoitaa arvonta :)
Vähän överihän tuo on joo, mutta veikkaan, että paras tapa välttää kaikki katkerat epäilykset sellaisessa tapauksessa, jossa esim. steepler sattuisi arvonnan itse voittamaan.

Eikä se oikeastikaan minulle mikään iso vaiva ole arpoa jokaiselle osallistujalle numero ja lähetellä yv:t eteenpäin. Ehkä 15-30 min homma, kyllä sen verran vähintään voi fantasy footballin eteen uhrautua jo tässä vaiheessa kautta.

Varmasti ihan mahdollista, ajattelin antaa vielä vähän aikaa esittää mielipiteitä asiasta, mikäli nyt pariin päivään kukaan ei hirvittävästi sitä vastusta niin avaan liigan 14:toista. Draftiin nyt on vielä 37 päivää, ettei mitään kiirettä. Pitää myös varmistaa että on kaksi kiinnostunutta, taisi olla joku toinen joka myös ilmoitti halunsa liittyä.
Minulle sopii ainakin 14 joukkuetta ihan hyvin, kunhan uudetkin pelaajat pitävät mielessä tulikivenkatkuiset saarnani aiheesta :)

Sitten kun nuo uudet paikat avataan, niin laittaisitko steepler vaikka yksityisviestillä ilmoituksen noille kavereille, jotka liittymismahdollisuutta tiedustelivat. Sillä tavoin varmistetaan, ettei kukaan "kiilaa" taustalta jonon eteen.

EDIT: Kai Rocco on muuten jo peleissä messissä?
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
EDIT: Kai Rocco on muuten jo peleissä messissä?
Tätä jossain vaiheessa mietin itsekin, eikä ainakaan mun silmääni ole tarttunut että hän olisi täällä jotain kirjoitellut. Olisi kyllä kiva jos näinkin ansioitunut nimimerkki mukana olisi, mutta minkäs sille voi.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
^Hop^

Jokos meillä on mahdollisuus pistää pre-draft listat kuntoon?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Joudun valitettavasti jättäytymään pois. Osuvat muutto ja netin katkaisu juuri tuolle drafti viikonlopun päälle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös