Jatkoajan leffakerho

  • 2 311 776
  • 11 992

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
  • Cats
  • Dolittle
  • The Snowman
  • Justice League
  • Star Wars: The Rise of Skywalker
  • Don't Worry Darling
  • Yoga Hosers
Nuo tulivat ensimmäisinä mieleen. Lisäksi iso kasa kökköjä arkistojen aarteita Cinemadrome-festareilla (esim. Nightmare (1981), Meatcleaver Massacre, The Creeping Terror, Zombie Holocaust yms. yms.), mutta noilla festareilla se kökköys kuuluu asiaan.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Ehdottomasti The Blair Witch Project vuonna 1999. Ultimaattinen pettymys jonka maku mentiin huuhtelemaan pois oluella hevikuppilaan välittömästi lopputekstien jälkeen. Matrix Revolutions vitutteli myös aikoinaan aika kovasti.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin täällä on jo omia kamalimpia leffateatteri kokemuksia listattukin;
Star Wars: The Rise of Skywalker, The Snowman, Poliisiopisto 7 ja Matrix Revolutions.

Laitan listan jatkoksi vielä The Hobbit: An Unexpected Journey.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Laitan listan jatkoksi vielä The Hobbit: An Unexpected Journey.
48Hz "super-duper-kolmedeenä" niin kyllä. Mutta muutenkin, kirjassa olisi ollut ainekset yhteen hyvään elokuvaan. Että se piti venyttää kolmeksi elokuvaksi, ja vielä jotenkin nivoa osaksi LOTR-leffoja, niin hyi.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
48Hz "super-duper-kolmedeenä" niin kyllä. Mutta muutenkin, kirjassa olisi ollut ainekset yhteen hyvään elokuvaan. Että se piti venyttää kolmeksi elokuvaksi, ja vielä jotenkin nivoa osaksi LOTR-leffoja, niin hyi.
Joo, jos tämä olisi tehty samalla rakkaudella kuin LOTR -trilogia ja jätetty yhdeksi 90min leffaksi niin olisi varmasti toiminut.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
Armageddon ja sitten nämä pari viimeisintä Bondia tulee nyt ainakin ensimmäiseksi mieleen. Ja tietenkin tämä katastrofielokuva 2012.
 

Sawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
Battleship vuodelta 2012. Odotukset oli matalalla ennen alkua, mutta onnistui alittamaan ne silti. Ainoa syy, miksi menin katsomaan, jotta pääsin helteitä karkuun ilmastoituun tilaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
Day After Tomorrow. Vieläkin harmittaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Surkein leffateatterissa näkemäni leffa taitaa olla X-Men Origins: Wolverine. Ylipäänsä leffoissa tuli käytyä todella harvakseen, joten usein valintana oli joku varmasti hyvä leffa eikä mikään sekunda. Tämä leffa oli ainoa leffa, jonka olen koskaan käynyt yksinään katsomassa ja sen vuoksi vituttaa se, että laitoin rahani tuollaiseen paskaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
War of The Dead. Jos joku katsomani elokuva elokuvateatterissa tulee alittaa surkeudellaan tuon elokuvan, niin silloin on kyllä riman alitus.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
2019 mulla oli projekti käydä katsomassa kaikki leffateatteriin tulevat uutuuselokuvat. Projekti kesti huhtikuuhuun asti, sitten oli pakko luovuttaa. Alkuvuosi noin yleisestikkin aika huonoa aikaa aina uutuuselokuvien osalta. Tuon muutaman kuukauden aikana tuli kyllä nähtyä kaikenlaista skeidaa, mutta kaksi tuli heti ekana mieleen kun tuon kysymyksen luin. Baby Jane ja Iron Sky: The Coming Race.
 

Hewu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Liiga
Onko palstalaisilla antaa elokuva-/sarjavinkkejä joidenka tyylilaji on ns. "nykyaika kohtaa historian"? Siis tyyliä Da Vinci-koodi, National Treasure ym.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
48Hz "super-duper-kolmedeenä" niin kyllä. Mutta muutenkin, kirjassa olisi ollut ainekset yhteen hyvään elokuvaan. Että se piti venyttää kolmeksi elokuvaksi, ja vielä jotenkin nivoa osaksi LOTR-leffoja, niin hyi.
Olin autuaasti unohtanut miten perseestä tämäkin Hobitti oli varsinkin teatterissa 3D-versiona.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
10 000 BC, joka sai näköjään ensi-iltansa vuonna 2008. En muista elokuvasta yhtään kohtausta, mikä kertonee oleellisen.

Vahvana kakkosena Alien vs. Predator vuodelta 2004. Muistan ainoastaan sen verran, että leffassa oli koko ajan niin huono valaistus, että ei meinannut saada mitään selkoa tapahtumista.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mikä on surkein elokuva minkä olette käyneet katsomassa elokuvateatterissa? Minä voisin aloittaa Poliisiopisto 7: Moskovan keikka elokuvalla. 14 vuotiaana tuli tuo käytyä katsomassa Järvenpään Studio 123:ssa ja olipahan harvinaisen surkea tekele. Mites muut, mitä tekeleitä olette käyneet katsomassa elokuvissa?
2012. Vieläkin vituttaa että käytin rahaa tuohon. Onneksi silloin oli sentään leffaliput paljon halvempia kuin nykyään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dino

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Vahvana kakkosena Alien vs. Predator vuodelta 2004. Muistan ainoastaan sen verran, että leffassa oli koko ajan niin huono valaistus, että ei meinannut saada mitään selkoa tapahtumista.

Olisko ollut jatko-osa Aliens vs. Predator: Requiem vuodelta 2007? Siinä leffassa valaistus on eeppisen huono, eikä leffassa muutenkaan ole kehumista. Ekassa AvP:ssa sai kyllä mielestäni ihan hyvin selvää. Ei sekään hyvä elokuva ole, mutta ihan hauskaa höttöä kuitenkin.
 

Jeffrey

Jäsen
Tunturin tarina. Siinä mielessä jännä elokuva, että ensimmäiset puolituntia olin ihmeissäni kuinka hienoa luontodokkaria Suomessa tehty, ja jälkimmäiset puolituntia olin aika tuskissani ja taistelin käpälämäkeä vastaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laitan listan jatkoksi vielä The Hobbit: An Unexpected Journey.
Keskimmäinen osa, oliko se nyt sitten Smaugin autioittama maa, oli mielestäni huonoin noista. Ykkösessä oli sentään alkukokoontuminen Bilbon kodissa, sekä sormuksen löytyminen ja Bilbon ja Klonkun arvuuttelu toteutettu aika mukavasti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Laitan listan jatkoksi vielä The Hobbit: An Unexpected Journey.
Tuo ensimmäinen Hobitti elokuva vitutti sen verran aikanaan että päätin etten katso niitä jatko-osia elokuvateatterissa ollenkaan. Kakkososan katsoin sitten jostain netistä ja totesin että eipä sitä kolmatta osaa kannata katsoa ollenkaan. Enkä ole katsonutkaan. Jätin toisaalta myös Star Warsista episodi 9 väliin kun mielestäni keskustelu koko sarjan ympärillä oli niin toksista että meni kiinnostus koko maailmaan.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskimmäinen osa, oliko se nyt sitten Smaugin autioittama maa, oli mielestäni huonoin noista. Ykkösessä oli sentään alkukokoontuminen Bilbon kodissa, sekä sormuksen löytyminen ja Bilbon ja Klonkun arvuuttelu toteutettu aika mukavasti.
Tuo ensimmäinen Hobitti elokuva vitutti sen verran aikanaan että päätin etten katso niitä jatko-osia elokuvateatterissa ollenkaan. Kakkososan katsoin sitten jostain netistä ja totesin että eipä sitä kolmatta osaa kannata katsoa ollenkaan. Enkä ole katsonutkaan.
Itsekin mainitsin tämän ekan vain siksi, kun se oli ainoa jonka vaivauduin teatteriin tsiigaamaan. Tokan tuijottelin läpi kotona ja kolmannenkin yritin, mutta taisin ennen puoliväliä luovuttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös