Komedioista, jos puhutaan niin 2000-luvulla ehkä yllättävin ja toimivin on minulle ollut rakkautta vain (love actually). Ei ole ihan sitä perussoopaa, jota tulee ovista ja ikkunoista. Briteillä tietty sormet tässä pelissä.
Katsoin tuossa juuri "just go with it" komedian ja noh.. Ihan hyvä yritys, mutta menee kyllä niin tuohon hollywoodin liukuhihnatuotantoon kuin olla ja voi. "No string attached" oli myös kohtuullinen yritys, mutta liukuhihnaa se oli sekin. Kutcher oli taas Kutcher. Natalie Portman toi siihen ehkä vähän jännempää maustetta.
Ilmeisesti näillä komedioilla tehdään hyvää tiliä kuitenkin, koska ne ovat käytännössä jokainen kopioita toisistaan. Toimintaympäristö on niissä vain eri, kuten hahmojen taustatkin. Juoni, jos voidaan juonesta puhua, menee aina niin samalla kaavalla.
Pietilälle voisi maistua Suljettu Saari(Shutter Island), jos ei ole jo katsonut. Ei se kyllä varsinaisesti kauhua ole. Itse en ole juuri kauhun ystävä ja tuntuu, että tuota kauhuakin tulee koko ajan tuutin täydeltä. Trillereiden ja tositapahtumiin perustuvien ystävä olen eniten.